Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Puolen miljoonan tapon jälkeen tapporationi on 1.12 Peliä pelattu 48 päivää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Monennellako Prestigellä olette?

7 jää 8:lle (jäin 4:lle puoleksi vuodeksi)

Mikä KD. Ratio?

2.19 kaikenlaista tullu pelleiltyä

Mikä win ratio?

1.54

Tarkkuus

18,36

Nää statsit ei kerro mitää, mutta halusin välttämättä sen yhden numeron lisää tohon postauksien määrään. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Monennellako Prestigellä olette?

3 ja lvl 55.

Mikä KD. Ratio?

1.17 vissii

Mikä win ratio?

1.09 kai.

Sitten vielä tämä joka on kaikilla: "nää statsit ei kerro mun taidoista mitn."
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pojjaaat, montas sixaxista ootte jo vaihtaneet COD4 ostoksen jälkeen? Mä avasin äsken kolmannen, koska kaksi muuta iha rutikuivat :D Täytyy ite palauttaa vasen tatti paikalleen, pikkasen haittaa pelaamista :D
Niih, ja päivän toinen kysymys: omistatteko ds3 ja onko sillä parempi kestävyys/laatu?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pojjaaat, montas sixaxista ootte jo vaihtaneet COD4 ostoksen jälkeen? Mä avasin äsken kolmannen, koska kaksi muuta iha rutikuivat :D Täytyy ite palauttaa vasen tatti paikalleen, pikkasen haittaa pelaamista :D
Niih, ja päivän toinen kysymys: omistatteko ds3 ja onko sillä parempi kestävyys/laatu?

Yks sixaxis mennyt täysin piloilla ja sitä ei voi käyttää missäkään pelissä, toinen sixaxis on käyttökelvoton codissa L3 ollessa lähes kokonaan rikki. Nyt on menossa DS3 ja tällä pelitunteja takana jo reippaasti mutta tuntuu olevat "jäykemmät tatit" kuin sixasissa. Mutta kyllä toi L3 tässäkin jo inisee mutta paljon parempi ja kestävämpi kuin sixaxis.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yks sixaxis mennyt täysin piloilla ja sitä ei voi käyttää missäkään pelissä, toinen sixaxis on käyttökelvoton codissa L3 ollessa lähes kokonaan rikki. Nyt on menossa DS3 ja tällä pelitunteja takana jo reippaasti mutta tuntuu olevat "jäykemmät tatit" kuin sixasissa. Mutta kyllä toi L3 tässäkin jo inisee mutta paljon parempi ja kestävämpi kuin sixaxis.

täällä on sitten kestävemmän puoleinen toi DS3, ei rutise ollenkaan, tälläkin ohjaimella on sentää erittäin paljon pelitunteja... siitä lähtien kun JeesAasia alkoi myymään näitä ;)
No propleemo with this controller :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

täällä on sitten kestävemmän puoleinen toi DS3, ei rutise ollenkaan, tälläkin ohjaimella on sentää erittäin paljon pelitunteja... siitä lähtien kun JeesAasia alkoi myymään näitä ;)
No propleemo with this controller :)

Veikkaan että mulla käynny sitte näitä "Oho", "Hups" keikkoja enemmän ja muutenkin oon aika kovakourainen ton ohjaimen kans. Kertaakaan en oo kyllä tahallaan pudottanut....

Tuli muuten mieleen kun joku puhu SP:stä että se Sniputus tehtävä on paras osa koko pelissä. Sitten kun sais vielä multiplayeriin silencer snipun niin olis kiva. Muutenkin ihmetyttää mikseivät laittaneet sitä. Olisivat sitte vaikka laittaneet kunnolla damage ja range pudotuksen mut olis se pitänyt siltikin laittaa mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaksi sixaxista, jotka tulivat starterpackin mukana pelaavat edelleen joten kuten. Kummastakin ohjaimesta jää vasen analogi ylös jumiin ja sprinttaaminen on vaikeaa aina välillä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kahden hävityn matsin jälkeen on suussa jälleen jotenkin mauton ja kuiva olo, kieli tarttuu kitalakeen ja viha/rakkaus-suhde CoDia kohtaan sykkii mustavalkoisempana kuin koskaan.

CTd:n Anglia on taas kääntynyt katolleen, matka oli kleikoitettu, kranaattien ja tarkkaan laskettujen lentoratojen täyttämä. Vastaantulevien kaista oli nopeampi, tarkempi ja aina sentin tähtäimestä sivussa.

En sano, että vituttaa, koska moisen tunteen voi jotenkin määritellä.

Tämä parisuhde on saavuttanut lakipisteensä, alkuaikojen terhakas naiskentelu on nyt matemaattista puurtamista, sisään-ulos -rutiinia jolla ei ole mitään tekemistä intohimon tahi rakkauden kanssa.

Onhan sitä makuuhuoneeseen tuotu kaikkea piristävää, viimeksi automaattihaulikko ja R700, mutta samoja tyhjiä hylsyjä niistä jää kuin muistakin.

Parisuhdeneuvojamme sanoo, että me olemme pysyneet samana, mutta evoluutio on ajanut ohitsemme. Millintarkat kranaatit ja peeysikymppiset ovat luoneet oman ruman maailmansa, jossa me valitsemme elää. Neljää palkkia lupaavat nenäkkäät brittinuoret sponsoroivat Punaista Ristiä ja kiittävät fourzerotwota rumasta aseestaan jota ei tarvitse koskaan ladata. Pelaaminen muuttuu suorittamiseksi ja hymy taipuu hampaiden puremiseksi. Triplanaatit kilisevät jalkoihin ja M16 porautuu seinien läpi oletuksen perusteella. Ja välillä elämä on pelkkää RPD:n punapisteessä olemista.

Joskus pitää taipua, laittaa päälle ne vaatteet joihin ei koskaan kasvanut, hymyillä niin kuin tarkoittaisi sitä, perkata elämänsä voittajan lailla ja unohtaa, että häviäjillä on oikeasti hauskempaa.

Niin ja RamboNaama, osta DS3. Se on tukeva ja jykevä ja muutenkin kerrassaan maanmainio ohjain.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on vieläkin ensimmäinen sixaxis menossa ja sillä oon pelannu codia päivä ennen sen julkaisua lähtien. Tosin olihan tossa toi puolen vuoden taukokin.

Berdu kaunista tekstiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Menee ohi aiheen, mutta iteppähän aloititte. Onko tuossa DS3-ohjaimessa siis mitään muuta eroa kuin, että siinä on tärinät ja R2/L2-napit on muotoiltu erilailla? Kannattaako sitä ostaa, jos ei tarvitse tärinöitä.

Näyttäisi kuitenkin olevan halvempi kuin Sixaxis.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Menee ohi aiheen, mutta iteppähän aloititte. Onko tuossa DS3-ohjaimessa siis mitään muuta eroa kuin, että siinä on tärinät ja R2/L2-napit on muotoiltu erilailla? Kannattaako sitä ostaa, jos ei tarvitse tärinöitä.

Näyttäisi kuitenkin olevan halvempi kuin Sixaxis.

Kyllä ne L2/R2 ovat samanlaiset kummassakin. Erona vain tuo tärinä ja hivenen kevyemmät tatit (ainakin minulla).

E. Ja vaikka et tärinöitä tarvitse, et siitä halua luopua kun kerran kokeilet. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kahden hävityn matsin jälkeen on suussa jälleen jotenkin mauton ja kuiva olo, kieli tarttuu kitalakeen ja viha/rakkaus-suhde CoDia kohtaan sykkii mustavalkoisempana kuin koskaan.

CTd:n Anglia on taas kääntynyt katolleen, matka oli kleikoitettu, kranaattien ja tarkkaan laskettujen lentoratojen täyttämä. Vastaantulevien kaista oli nopeampi, tarkempi ja aina sentin tähtäimestä sivussa.

En sano, että vituttaa, koska moisen tunteen voi jotenkin määritellä.

Tämä parisuhde on saavuttanut lakipisteensä, alkuaikojen terhakas naiskentelu on nyt matemaattista puurtamista, sisään-ulos -rutiinia jolla ei ole mitään tekemistä intohimon tahi rakkauden kanssa.

Onhan sitä makuuhuoneeseen tuotu kaikkea piristävää, viimeksi automaattihaulikko ja R700, mutta samoja tyhjiä hylsyjä niistä jää kuin muistakin.

Parisuhdeneuvojamme sanoo, että me olemme pysyneet samana, mutta evoluutio on ajanut ohitsemme. Millintarkat kranaatit ja peeysikymppiset ovat luoneet oman ruman maailmansa, jossa me valitsemme elää. Neljää palkkia lupaavat nenäkkäät brittinuoret sponsoroivat Punaista Ristiä ja kiittävät fourzerotwota rumasta aseestaan jota ei tarvitse koskaan ladata. Pelaaminen muuttuu suorittamiseksi ja hymy taipuu hampaiden puremiseksi. Triplanaatit kilisevät jalkoihin ja M16 porautuu seinien läpi oletuksen perusteella. Ja välillä elämä on pelkkää RPD:n punapisteessä olemista.

Joskus pitää taipua, laittaa päälle ne vaatteet joihin ei koskaan kasvanut, hymyillä niin kuin tarkoittaisi sitä, perkata elämänsä voittajan lailla ja unohtaa, että häviäjillä on oikeasti hauskempaa.

Niin ja RamboNaama, osta DS3. Se on tukeva ja jykevä ja muutenkin kerrassaan maanmainio ohjain.


Berdu, tekstisi muistuttaa niin paljon minua. Miksi et ole minun naapuri?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse pilasin aikoinaan yhden ohjaimen kun en tajunnut, että sitä tattia tarvitsee vain kerran näpäyttää kun juoksee. Pidin aina pohjassa ja ei aikaakaan kun lonksu jo niin pahasti, että piti ostaa uusi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onks nää PS3 kapulat sit nii paskoja vai pelaatteko te sit niin helvetisti kun ite en oo saannu yhtään kapulaa vielä rikki...
Tosin "paljon" on kaiketi katsojan silmissä kun omasta mielestäni pelaan paljon vaikka eipä tuota tule edes joka päivä mätettyä mutta työrutiineiden ohella katsottuna se kyllä on iso osa vapaa-ajasta mitä tulee pelattua. Jos siellä cod ratioissa plakkarissa on jo +15 pv niin sehän on jo niin paljon että eiköhän tuo kapula ole jo juurtunut käden jatkeeksi mutta uskon että tuollaiseen tulee stoppi heti kun pitää alkaa töitä tekemään ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitaa tosiaan olla ohjaimesta riippuvaa toi hajoaminen. Itellä kaks ohjainta joista toisella ei enää voi sprintata ollenkaan. Toinen toimii ihan hyvin. Molempia ohjaimia käytetty saman verran.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on menny 2 ohjainta. Tosin eka hajos hermojen petettyä ja toisella ei juokseminen luonaa...
 
Ylös Bottom