Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse ainakin petyin noihin lisäkenttiin. Ainoa mikä joten kuten on ok, niin on Killhouse kaikki muut ihan kuraa. En suosittele pistämään rahaa noihin mäppeihin. Ostakaa mielummin vaikka äitillenne kukkia ja suklaata...

Chinatown oli loistava kenttä jo COD2n aikaan (toki eri nimellä), ja Broacast on myös ihan pelattavissa oleva mappi. Creek ei sen sijaan sytytä paitsi jos tykkäät istua pensaassa snipun kanssa. Killhousea et edes näe jos keskityt tiimipelimuotoihin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse ainakin petyin noihin lisäkenttiin. Ainoa mikä joten kuten on ok, niin on Killhouse kaikki muut ihan kuraa. En suosittele pistämään rahaa noihin mäppeihin. Ostakaa mielummin vaikka äitillenne kukkia ja suklaata...

Olin alissa hyvin pitkälti samaa mieltä mutta olen itse oppinut tykkäämään Broadcast mapista... Creekiä vihaan kuin ruttoa kun siellä on kaikilla melkein järestään sniput kourassa ja Chinatownissa on liikaa kyttäys ikkunoita/nurkkia omaan makuun :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olipas taas eilen hyvin onnistuneet pelit itselläni, päivän parhaaksi roundiksi taisi tulla 32 tappoa ja 2 kuolemaa.

Pelimuoto : Team Deathmatch
Kenttä : Ambush
Ase : M16 ~ Punapiste tähtäin
Perkit : Bandolier, Sleight Of Hand ja Steady Aim

Mutta ei silti mennyt kivenkova 32 tappoa putkeen rikki. Kyllä tulee hyvää tulosta jos vain jaksaa pitää sen malttinsa eikä lähe juoksemaan turhaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelimuoto : Team Deathmatch
Kenttä : Ambush
Ase : M16 ~ Punapiste tähtäin
Perkit : Bandolier, Sleight Of Hand ja Steady Aim

Ootko ihan varma, etä tarttet tohon aseyhdistelmään nopemapaa latausta:confused: Eikö kannattaisi käyttää mieluummin vaikka UAV jammeria tai stopping poweria..?
Nopeampi lataus toimii mun vielestä vain scorpionissa, LMG:ssä ja haulikoissa. Muissa vähän diipadaapaa:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ootko ihan varma, etä tarttet tohon aseyhdistelmään nopemapaa latausta:confused: Eikö kannattaisi käyttää mieluummin vaikka UAV jammeria tai stopping poweria..?
Nopeampi lataus toimii mun vielestä vain scorpionissa, LMG:ssä ja haulikoissa. Muissa vähän diipadaapaa:D

Jokainen omalla tyylillään, itse lataan automaattisesti jokaisen kerran kun ammun jotain ja en jaksaisi odotella seuraavaa tappoa. Enkä tarvitse mitään stoppareita kun se ammus osuu joka kerta päähän :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jokainen omalla tyylillään, itse lataan automaattisesti jokaisen kerran kun ammun jotain ja en jaksaisi odotella seuraavaa tappoa. Enkä tarvitse mitään stoppareita kun se ammus osuu joka kerta päähän :)

Miks sinä sitten käytät steady aimia...sehän parantaa lonkalta ammuttuna tarkkuutta mutta ite ymmärsin että kyttäät jossain paikassa ja ammut sieltä vihuja....joten ei siitä paljoa hyötyä ole.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Terveppä terve!

Tuli ostettua alkuviikosta PS3! Nyt on jo tullut pelailtua GT5 prologue:ta ja SoF Payback kokonaan läpi :D

Jooh, mutta OT sikseen ja asiaan..

Nyt olis tarkoituksena hommata CoD4, mutta mulle on vielä epäselvää, että tukeeko se hiiri+näppistä? Olen tähän koittanut kuumeisesti etsiä vastausta, täälläkin oli siitä aikaisemmin juttua, mutta se juttu taisi riistäytyä padi ja näppis+hiiri -kannattajien väliseksi kinasteluksi :) Niin tosiaan tukeeko kys. peli näppis+hiirtä vai pitääkö suosiolla opetella pelaamaan padillä räiskintäpelejä :)

Kiitoksia etukäteen!

-antti
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt olis tarkoituksena hommata CoD4, mutta mulle on vielä epäselvää, että tukeeko se hiiri+näppistä? Olen tähän koittanut kuumeisesti etsiä vastausta, täälläkin oli siitä aikaisemmin juttua, mutta se juttu taisi riistäytyä padi ja näppis+hiiri -kannattajien väliseksi kinasteluksi :) Niin tosiaan tukeeko kys. peli näppis+hiirtä vai pitääkö suosiolla opetella pelaamaan padillä räiskintäpelejä :)

Ainoastaan Unreal Tournament III:nen on sellainen, joka tukee näppistä ja hiirtä pelatessa. Muuten mennään padilla, joten syytä opetella :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eikä edes tartte opetella, kun ostaa esim fragfx:n tai sitten sen toisen moduulin millä voi käyttää lankkua ja hiirtä. molemmat vehkeet varmasti parempia kun pädi, vaikka fragfx ei vastaakkaan täysin pc hiirtä, eli pieni lagi pointterissa esiintyy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eikä edes tartte opetella, kun ostaa esim fragfx:n tai sitten sen toisen moduulin millä voi käyttää lankkua ja hiirtä. molemmat vehkeet varmasti parempia kun pädi, vaikka fragfx ei vastaakkaan täysin pc hiirtä, eli pieni lagi pointterissa esiintyy.

Onhan sulla se teippi keskellä kuvaruutua lisää helpottamassa peliä? :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuleeko tätä Map alennusta Euroopan Storeen? Usan Storessa näyttää olevan.

EDIT: Toimiiko USAn Storesta ladattu Variety Map Pack täällä suomessa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kävi tossa eile aikas kiva bugi. Olin pelaamas hedguarttesii shipmentis. Mul oli tullu jo joku 8 kill streak mut airstrikee ja kopterii ei ollu tullu:confused: No... aloin vähän ihmettelee sit yht äkkiä alkoi tulle UAV:tä!!! sitä tuli varmaan 10 - 14 kertaa no mä rämpyttelin sit siin koko ajan 10+
10+ 10+ 10+... joku 10 - 14 kertaa!:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäs nyt on ongelmana kun menen multiplayeriin ja painan find game, niin ruutuun tulee vaan lukemaan downloading game settings ja mitään ei tapahdu. Tätä ollut nyt muutaman päivän. Eilen pääsin valisemaan pelimuotoa ja pelaamaan muutaman minuutin odottelun jälkeen, mut nyt jumittaa taas vaan.

Osaiskohan joku kertoo, mikä nyt on vikana. Nettiyhteys toimii ja uusimmat päivitykset ladattu. Ei ymmärrä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mun pitää ainaki odotella sellanen 10 sekkaa ennenko menee sinne playonline osaa. et se ehtii larata. jos heti suoraa menee nii alkaa kaa lataa
 
Ylös Bottom