Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mun pitää ainaki odotella sellanen 10 sekkaa ennenko menee sinne playonline osaa. et se ehtii larata. jos heti suoraa menee nii alkaa kaa lataa

Kokeilin odottaa, mut ei auta. Kokeilin myös äsken sitä, että latasin ton vapaaehtoisen järjestelmäpäivityksen 2.43, mutta ei toimi edelleenkää moninpeli. Nyt kyllä ihmetyttää, ennen se on toiminu aina...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi ELÄMÄ.. Eukko valvoo vielä ja ei oo ku yks TV! :mad: OT: Jee olin kattomas peliä ja suosikki joukkue voitti :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi ELÄMÄ.. Eukko valvoo vielä ja ei oo ku yks TV! :mad: OT: Jee olin kattomas peliä ja suosikki joukkue voitti :D


:D Meillä on ollut toisen telkkarin osto tapetilla sen jälkeen kun bb alkoi pyörimään. Menee hyvää peliaikaa hukkaan kun 22-23 on joka päivä varattu rouvan katsomisia varten...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitaa kaikilla olla vähän sama ongelma. Sain eilen "vaimolta" vähän noottia kun ilmoitin, että tämä viikonloppu menee COD4 merkeissä. Kuulemma muillakin oikeus käyttää televisiota:confused: Selvensin kuitenkin asiaa sanomalla, että nyt on tupla XP viikonloppu ja ,että asiasta ei neuvotella:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitaa kaikilla olla vähän sama ongelma. Sain eilen "vaimolta" vähän noottia kun ilmoitin, että tämä viikonloppu menee COD4 merkeissä. Kuulemma muillakin oikeus käyttää televisiota:confused: Selvensin kuitenkin asiaa sanomalla, että nyt on tupla XP viikonloppu ja ,että asiasta ei neuvotella:D

Vastaavat ongelmat selviävät kuin itsestään kun perheeseen hankitaan toinen TV.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oli kyllä melekosta eilen. Yhessä illassa leveliltä 18 leveliin 33. Paras tulos tais olla 13 tappoa 2 kuolemaa.

Pitää tänä iltanaki/aamulla pelata myös :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hakekaa Gigantista "koekäyttöön" joku pieni taulu-tv. Sitten palautatte sen ens viikolla, kun "ei vastannut odotuksia"
Näin ratkeaa yhden tv:n ongelma 2x XP viikonlopuksi:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

*OT*
itehä ne mainostaa palautusoikeutta 30pv... Ei ota vaa alennustuotetta nii selviää helpommalla.

Ite ainaki on tullu tehtyä monessa jutussa niin, että gigantista koekäyttöön ja nettikaupasta halvemmalla tilaus :D Tosin nykyään Gigantti myy samaan hintaan, jos pystyt todistamaan halvemman hinnan muualla(Suomessa siis)

*OT loppu*
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäs nyt on ongelmana kun menen multiplayeriin ja painan find game, niin ruutuun tulee vaan lukemaan downloading game settings ja mitään ei tapahdu. Tätä ollut nyt muutaman päivän. Eilen pääsin valisemaan pelimuotoa ja pelaamaan muutaman minuutin odottelun jälkeen, mut nyt jumittaa taas vaan.

Osaiskohan joku kertoo, mikä nyt on vikana. Nettiyhteys toimii ja uusimmat päivitykset ladattu. Ei ymmärrä...

Eikö kukaan osaa auttaa? Alkaa vit****maa!!! Eli ensin valitsen multipalyer, sitten play online ja sitten find game. Sen jälkeen ruutuun tulee "downloading game settings". Ja ei auta vaikka odottaa puoli tuntia. Kerran oon päässyt pelaamaan kun odotti joku 5 min.

Oon nyt kokeillu kaikkee. Yksinpeli toimii, nettiyhteys toimii, oon päivittänyt pleikkarin versioon 2,43, poistin COD4:n pelitiedon tallennuksen ja latasin uudestaan peliin päivityksen eli versio on nyt 1,30. Ainut mitä en oo kokeillu, että poistais kaikki save gamet ym. mutta sitä en nyt viittis tehdä ku rankit katoo..

MIKÄ mättää?!?!?!?!?!?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Rankit eivät katoa mihinkään, vaikka poistaisit kaikki peliin liityvät tallennukset.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä oon pelannut 51>16. Onpahan hidasta hommaa tuo eteneminen tuolla loppupäässä. Silmät oli äsken hieman punaiset kun katsoin peiliin.:p

Silmien täytyy olla punaset ja kauheet pussit silmänympäryksillä....on sentään tupla xp vkloppu. Harmi vaan että ei vaikuta scoreen nuo...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikö kukaan osaa auttaa? Alkaa vit****maa!!! Eli ensin valitsen multipalyer, sitten play online ja sitten find game. Sen jälkeen ruutuun tulee "downloading game settings". Ja ei auta vaikka odottaa puoli tuntia. Kerran oon päässyt pelaamaan kun odotti joku 5 min.

Oon nyt kokeillu kaikkee. Yksinpeli toimii, nettiyhteys toimii, oon päivittänyt pleikkarin versioon 2,43, poistin COD4:n pelitiedon tallennuksen ja latasin uudestaan peliin päivityksen eli versio on nyt 1,30. Ainut mitä en oo kokeillu, että poistais kaikki save gamet ym. mutta sitä en nyt viittis tehdä ku rankit katoo..

MIKÄ mättää?!?!?!?!?!?

Kokeiles noiden ohjeiden kanssa:

http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=1012
 
Ylös Bottom