Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Video on koottu tuntien materiaalista ja siihen on tietysti koottu ainoastaan onnistuneet suoritukset. Väärän kuvan yrittävät nuo montaget antaa. Ollaan mukamas niin helvetin PRO:ita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no tässä vielä parempi, http://www.youtube.com/watch?v=ov3JTRss8uY eilen testasin omia non scope taitoja kyllähän sillä sai muutamia vedettyä hyvin pärjäis non scopetuksella ku osuis niin ku tuo jätkä. vedin myös 2 täys tuuria, yks oli semmonen et vihu tähtäs mua ikkunasta lähin juoksee sivulle päin siinä summas ammuin sinne päin non scopella ja kill siitä tuli :eek:

mitä perkkejä muuten käytätte snipalla. mulla on 1. enemmän ammuksia 2.stoppari 3.stady aim
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mitä perkkejä muuten käytätte snipalla. mulla on 1. enemmän ammuksia 2.stoppari 3.stady aim

1) Claymore
2) UAV Jammer
3) Iron Lungs

Välillä tuppaa padit loppua, mutta kyllä sillä pislallakin hyvin pystyy vetämään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämmöistä ainakin selitetään netissä kuinka No-Scopetaan.
En ole tosin koskaan itse testannu vielä, mutta kyllä pitää kohta yrittää ennen kuin siirtyy CoD5:een:p
Ymmärrettävästi videossa oleva Y-näppäin on pleikalla Kolmio-näppäin;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämmöistä ainakin selitetään netissä kuinka No-Scopetaan.
En ole tosin koskaan itse testannu vielä, mutta kyllä pitää kohta yrittää ennen kuin siirtyy CoD5:een:p
Ymmärrettävästi videossa oleva Y-näppäin on pleikalla Kolmio-näppäin;)

Joo, onnee vaan yritykseen. En usko tuohon juttuun ja vaikka se olisikin totta, niin ei tommosia ehdi järkevästi tekemään. Paljon helpompi on vaan tähdätä acogilla ja ampua, niin osut varmasti, jos tähtäin on kohdalla. Tai jos ihan pakko on yrittää jotain no-scope-tyylistä, niin painat tähtäämisnappia ja ammut ennenkuin tähtäin ehtii tulla.

Itsellä pakolliset no-scopet on tullut vain lähitilanteissa ja hyvin ne osuu ilman tuollaisia kikkoja. Kauemmas on vaan helpompi, parempi ja nopeampi käyttää tähtäintä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

juu tolla g shotilla osuu hyvi kyllä sillain kantsii tehä jos vaan mahollista. täs tosiaan parempi g shot tutorial jossa selittää siitä http://www.youtube.com/watch?v=0obYBTbMAE8 tosi siin alussa on 7 sen omaa ownausta mutta tutorial on tosi hyvä. jos ammut lonkalta snipulla liikkumatta menee 4 panosta mutta kun teet g shotin saat ekalla panoksella vedettyy, niin tossa videossa ainakin näytetään. itteni mielestä se tosiaan toimii. Kuhan muistaa harjoitella hyvi :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika turhia kikkailuja omasta mielestäni.

Mä ainakin haluan olla edes sen kiikaritähtäimen verran realistinen. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

se on lonkalta mutta siin ¨tehää liike vasemmalle ja oikealle ja ammutaan vihollista, kannattaa kokeilla
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tyyppiä. ja tossa ylempänähän on herkkusuun laittama videolinkki ko asiasta ;)
edittii: suu oli nopeempi
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuukauden tauko pelistä (netti poikki) ja kaks erää vetäsin HQ:ta, molemmissa n.470 pistettä ja kd reilusti kolmen päälle.. että teki itsetunnolle hyvää :D
Ja mitä noihin aikasempiin viesteihin tulee niin ei tässä iässä enää mitään nou skouppia aleta harrastaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noni eikä kauaankaan kun on sitten taas tuolossa Codia elikkä Call of duty modern warfare 2.
:D:D:D
 
Ylös Bottom