Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Morjens konsolifin väki! Tuli tuossa hommattua PS3 toissapäivänä ja nyt olisi hakusessa hyvä fps-räiskintä. Minulla on kaksi vaihtoehtoa tähtäimessä, ja kun kummatkin ovat tämän pelisarjan pelejä, niin en viitsinyt uutta aihetta väsäillä.

Elikkäs ostoskoriini on tipahtamassa joko CoD4:MW tai CoD5:WaW. Mitä nyt olen lukenut juttuja/arvosteluja niin olen tullut siihen käsitykseen, että tämä CoD4 on parempi vaihtoehto. Mutta kannattaako ostaa ns. vanhentunutta peliä(tiedättä varmasti mitä tarkoitan) vai onko tällä pelillä isompi pelaajakunta, kuin WaW:illa? Molemmista peleistä on kokemusta PC puolelta, mutta en oikein osaa päättää.

Ja sitten toiseksi. Onko tälläinen mikrofoni-kuuloke eli headset ns. vaatimus PS3:n nettipelaamiseen? Etenkin tälläisen tiimi fps-pelin kannalta? Vai pärjäänkö ihan vain telkkarin kaiuttimilla?

Kiitoksia vastauksista ja söhikää tikulla, jos olisi pitänyt tehdä uusi aihe:rolleyes:

-Zylp
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Elikkäs ostoskoriini on tipahtamassa joko CoD4:MW tai CoD5:WaW. Mitä nyt olen lukenut juttuja/arvosteluja niin olen tullut siihen käsitykseen, että tämä CoD4 on parempi vaihtoehto. Mutta kannattaako ostaa ns. vanhentunutta peliä(tiedättä varmasti mitä tarkoitan) vai onko tällä pelillä isompi pelaajakunta, kuin WaW:illa? Molemmista peleistä on kokemusta PC puolelta, mutta en oikein osaa päättää.

Itse ainakin suosittelen CoD4:sta. Hommasin ton WaWin ja pelasin sitä ~2 viikkoa ja lopetin ja aloin pelata taas 4:sta.

Alko suoraan sanottuna v*tuttamaan kaikki ongelmat mitä tossa WaWissa on. Tosin ne kyllä tullaan korjaamaan jossain vaiheessa varmasti.

Tykkäsin WaWissa pelkästään ZombienLahtausMätöstä ja aseista.

Itse suosittelen CoD4:sta. Tee mitä teet, omapahan on päätöksesi... ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo kyllä itekki pidän enemmän CoD4:sta, mutta ei tuo 5 osa mikään huonokaan ole. Jos pidät nykyhetkeen sijottuvasta räiskinnästä enemmän ni 4 osa ehdottomasti mut jos toinen maailmansota houkuttelee enemmän ni 5 osa voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ite oon molempia pelannut ja kyl nelosesta jotenki vaa tykkään enemmän. Kaipa se on nuo aseet ja niin.

WaW:ssa taas ne kunnon kiväärit on hyvii varsinki HC matseis ;) Mut jos et osaa päättää osta molemmat :D Ja niin, 5 osassa on mukana kunnon zombimättö moodi mikä on aika kivaa settii kun nelisteen netissä pelaa. Molemmat pelit ovat hyviä, joten tuskin petyt.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jeps, eiköhän se sitten CoD4 tule olemaan. Sit vielä tohon toiseen kysymykseen elikkäs headset hommeliin. Eli onko se ns. pakollinen vai pärjääkö hyvin ilmankin?

-Zylp
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jeps, eiköhän se sitten CoD4 tule olemaan. Sit vielä tohon toiseen kysymykseen elikkäs headset hommeliin. Eli onko se ns. pakollinen vai pärjääkö hyvin ilmankin?

-Zylp

No jos haluat niinsanotusti enemmän tutustua meihin foorumilla kävijöihin, niin kyllä se pakollinen on.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No jos haluat niinsanotusti enemmän tutustua meihin foorumilla kävijöihin, niin kyllä se pakollinen on.

Tietäisittekö mistä sais halvalla semmose headsetin ?

Toissapäivänä pistin tilauksee pelin ja huomenna tai ylihuomenna pitäs postilaatikkoon tippua:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tietäisittekö mistä sais halvalla semmose headsetin ?

Toissapäivänä pistin tilauksee pelin ja huomenna tai ylihuomenna pitäs postilaatikkoon tippua:)
Kuhan usb liitin löytyy niin pitäisi toimia (ainakin tän vaikutuksen olen saanut)

Anttilasta halvimmat tais olla 20 ja viilipurkkimallistoa vielä että ei ylimääräinen "hälinä" häiritse.
Tosin sekin asia siinä ett peliääni ei saa tulee kuulokkeista ilman vahvaria.

Mutta jos ei laadulla niin väliä niin halvimmat saat varmaa lähimmästä PC/pikkutavara putiikista. Mitä nyt joku 5 maksaa joku bluetooth esim

EDIT: Suosittelen tuota usb mallia koska blutooth saattaa joskus rupee raksuu ja poksuu koska yhdistää esim johonkin toiseen bluetooth laitteeseen. Ja jos näin käy, se ei ole kivaa niille ketkä saa kuunella tuota raksumista ja poksumista sun laitteessas. Eli osta usb ihan suosiolla. Vaikka langat häiritsiski.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

1. Creative Fatal1ty Headset (ei usb-malli!!) + USB-äänikortti. Kaikki äänikortit toiminee, Delta Sinovoice lienee yleisin ja itsellä joku Logitechin kortti käytössä. Pleikkariin tuo äänikortti, ja siihen headsetin punertava piuha ja saadaan mikki käyttöön ja pleikkarista puheet kuuluviin. Headsetin vihertävä piuha TV:n tai vahvistimen kuulokelähtöön (tai mistä nyt äänet ulos otatkin, tarkista että kuulokelähtö löytyy). Lisäksi saatat tarvita kuulokejohtoihin jatkoa että yltävät pelipaikalle, esim http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=391

Nyt sekä peli- että puheäänet kuuluvat noihin mukeihin, eikä naapurit tai läheiset häiriinny (jollet itse mekkaloi vallan mahdottomasti.)

2. Bluetooth- tai USB-headset, vain toiselle korvalle tulee äänet (puhe) ja peliäänet kuuntelet TV:stä tai vahvarista tms taustahälynä. Ja please, pidä peliäänet kyllin hiljaisella tai mikki tarpeeksi vaimeana että peliäänet ei kierrä sun mikin kautta muille. Onhan sitten rasittavan kuulosta IMO. Bluetooth-malleja löytyy vaikka kuinka paljon, kuinka toimivia ja mukavia nuo on korvalle? --> etsi keskusteluja. USB toimii samalla tavalla, mutta piuhalla (järkevää?)


Itse suosin tuota vaihtoehto ykköstä, puhe+peliäänet hyviin kuulokkeisiin ja muu kämppä hiljenee, muut saa nukkua rauhassa. Ainut miinus on nuo piuhat, mutta kun niiden kanssa kerran pääsee soffankannelle niin ei ne sitten enää ressaa. 2. vaihtoehtoa käyttäisin kunnon kotiteatterisarjan kanssa edellyttäen, että muut ei tästä nukkuessaan häiriinny.. Eli omakotitalossa asuva poikamies tai äänieristetty pelihuone? Toisen korvan USB-headseteissä ei oo mun mielestä mitään järkeä, tähän tulee vain huonot puolet vaihtoehdoista 1 ja 2.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla käytössä usb-mikki joka kiinni pleikassa.
Päässä kuulokkeet jotka kiinni vahvarissa. Kaikki äänet kuuluu kuulokkeista.

Helppo toteuttaa ja hinta riippuu siitä millaiset kuulokkeet riittää itselle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla käytössä usb-mikki joka kiinni pleikassa.
Päässä kuulokkeet jotka kiinni vahvarissa. Kaikki äänet kuuluu kuulokkeista.

Helppo toteuttaa ja hinta riippuu siitä millaiset kuulokkeet riittää itselle.

Kyllähän se vahvarikin pitää jostain hankkia ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei se vahvarikaan mikään välttämättömyys ole. Itel kuulokkeet kiinni telkussa ja USB-mikki kaulalla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Playstation Eye:kin toimii aika hyvänä mikrofoonina: Iso ja laadukas mikrofoni jonka voi jättää vaikka 4m päähän käyttäjästä ilman ongelmia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Lähettäkää mulle YV jos haluatte vielä peliseuraa kun omat frendit pelaa nykyää vaa tota uusinta codia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nyt vaan kaikki jengit joiniin tonne clanbasen ladderiin niin saadaan se eloon!

nyt rupee oikeesti vasta pleikka skene sisäistään tätä asiaa! www.clanbase.ggl.com
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaipa tuonne cb:hen ois jo porukka joininu jos siitä tulisi kaiken mullistava sivusto.Meille riittää kaksi eri sivustoa pelailua varten.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaipa tuonne cb:hen ois jo porukka joininu jos siitä tulisi kaiken mullistava sivusto.Meille riittää kaksi eri sivustoa pelailua varten.

Ne ON kaiken mullistavat! Jos jengi edes jaksais yritää. Testata matsi tai pari! Sana menee liikkeelle sitä mukaan. Tälläkin hetkellä ainoostaan minä mainostan noita ladduja.

Ketä se sattuu kun kokeilee? Aina voi häippästä koko mestasta ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sori et toistan tätä edelleen mutta...

Tulkaa nyt rekkaamaan claninne tonne Clanbasen ladduihin!
Vaikka olisitte tyytyväisiä noihin GB ja CG ladduihin ni tulkaa silti edes kokeilemaan!

Oon huomannu konsolipelaajissa sen faktan että uudet asiat ei kiinosta tai ei uskalla toteuttaa niitä. Ja tota en ymmärrä. Jengi on odottanu CoD4 laddui tonne Clanbaseen tyylii vuoden, ja vihdoin kun joku ystävällinen (minä) menee hoitamaan ne kasaan niin ketään ei yhtäkkiä kiinosta.

Henkilökohtaisesti mua ei kiinosta vaikka CoD5 on saapunut, ja kaikki clanit kyllä sen verran pitäisi tajua että edes kokeilee, jos sais vaikka uutta boostia tuohon peliin (Cod4)

Noissa ladduissa on jopa hauskoja/kiinostavia lisäyksiä kuten "vote for best player"! Eikä enää tarvitse etsiä noita claneja jotka pelaa haluamaasi pelimuotoa. Senkus otat sieltä jonkun! Kun nuo laddut on pelimuoto kohtaisia, eli S&D pelaajat pelaa S&D ladduis eikä missään publa ladduis joissa TDm pelaajatkin pelailee. En oo koskaa ymmärtäny miks jotkut laddut on tehty sillai et TDm pelaajil on mahis voittaa S&D pelaajat : / tai toisinpäin!

Tässä oikeesti rupee otsassa verisuoni vähän pullottaa ku jengi on niin voisko sanoo välipitämätöntä! (Ei pahalla, mutta faktat faktoina)

Nyt meettee rekkaamaan tonne. Eikä mitään "Ollaan tyytyväsiä vanhoihin" tai "Peli on paahdettu puhki" tai mitään. Ei selityksiä! Nyt menoks ja näyttäkää mistä Suomalaiset on tehty! Meikäläiset on tehty raudasta eikä mistään vaahtokarkeista! Go Suomifinland!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä kuka niitä cb laddereita on odottanut mutta mun puolesta ois voinu jättää tekemättä.Ei herneitä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi perse, jos on jo tyytyväinen nii eikös se niinkus riitä. Rupee vituttaaku menee hieman yli toi mainostus.

Henkilökohtaisesti mua ei kiinosta vaikka CoD5 on saapunut, ja kaikki clanit kyllä sen verran pitäisi tajua että edes kokeilee, jos sais vaikka uutta boostia tuohon peliin (Cod4)

Tässä oikeesti rupee otsassa verisuoni vähän pullottaa ku jengi on niin voisko sanoo välipitämätöntä! (Ei pahalla, mutta faktat faktoina)

Jos muut haluu pelaa CoD5, niin pelaavaat sitä. Miks niien pitäs vaihtaa takas johkun CoD4seen ja mennä pelaan uuteen ladderii joka on mielestäni pyldestä. Muilla tosin voi olla omat mieli piteet, mutta 2 sivustoa löytyy jo jotka toimii vallan mainiosti.

Saaneen kysyy et miks tehdä CoD4 ladderi noin vuoden verran myöhässä?

Ja jees olen välinpitämätön ei kiinnosta yhtään vaik paiskiset 24 tuntia vuorokaudessa jonku clanbase CoD4 laddun kimpus.
 
Ylös Bottom