Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi perse, jos on jo tyytyväinen nii eikös se niinkus riitä. Rupee vituttaaku menee hieman yli toi mainostus.



Jos muut haluu pelaa CoD5, niin pelaavaat sitä. Miks niien pitäs vaihtaa takas johkun CoD4seen ja mennä pelaan uuteen ladderii joka on mielestäni pyldestä. Muilla tosin voi olla omat mieli piteet, mutta 2 sivustoa löytyy jo jotka toimii vallan mainiosti.

Saaneen kysyy et miks tehdä CoD4 ladderi noin vuoden verran myöhässä?

Ja jees olen välinpitämätön ei kiinnosta yhtään vaik paiskiset 24 tuntia vuorokaudessa jonku clanbase CoD4 laddun kimpus.
Periaattees mitä tuola Clanbasessa tapahtu oli että sinne tuli konsolipuoli, mutta konsoli admin oli niin laiska että ei jaksanut edes mainita asiasta.

Tästä asiasta ulkopuolisilla ei ollut mitään tietoa. Ja oltiin pistetty petition kyseisille ladduille, ja kahdet petitionit oli hylätty ja kolmanteen oltiin saatu noin 50 äänestystä eri euro klaneilta. JA kaikki tämä saadaksemme tietoon että sielä ei ole ketään hoitamassa niitä edes.

Jonka jälkeen Clanbase laittoi uuden supervisor hakemuksen menemään ja minä päätin ottaa tuon homman saadakseni ne vihdoin esille :)

Huono puoli oli se että tulivat samalla viikolla kuin CoD5, mutta en uskonut että se niin paljoa haittaisi menoa.

Clanbase on kuitenki yksi parhaista ladder sivustoista PC puolella. Ja on ollut mukana toiminnassa melko kauan. (PC puolella).

Viivästys konsoli puolelle oli paha isku, mutta emme ole luovuttamassa ja toivomme että saisimme jotain aikaiseksi :)

Ja näin suorasti sanottuna, jos ei lähde liikkeelle niin säälihän se on konsoli yhteisölle.

Oma mielipide on vain se että en tajua miksi ei voi edes kokeilla.

Ei sille voi mitään jos ei kiinosta, mutta suosittelisin kuitenkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Periaattees mitä tuola Clanbasessa tapahtu oli että sinne tuli konsolipuoli, mutta konsoli admin oli niin laiska että ei jaksanut edes mainita asiasta.

Tästä asiasta ulkopuolisilla ei ollut mitään tietoa. Ja oltiin pistetty petition kyseisille ladduille, ja kahdet petitionit oli hylätty ja kolmanteen oltiin saatu noin 50 äänestystä eri euro klaneilta. JA kaikki tämä saadaksemme tietoon että sielä ei ole ketään hoitamassa niitä edes.

Jonka jälkeen Clanbase laittoi uuden supervisor hakemuksen menemään ja minä päätin ottaa tuon homman saadakseni ne vihdoin esille :)

Huono puoli oli se että tulivat samalla viikolla kuin CoD5, mutta en uskonut että se niin paljoa haittaisi menoa.

Clanbase on kuitenki yksi parhaista ladder sivustoista PC puolella. Ja on ollut mukana toiminnassa melko kauan. (PC puolella).

Viivästys konsoli puolelle oli paha isku, mutta emme ole luovuttamassa ja toivomme että saisimme jotain aikaiseksi :)

Ja näin suorasti sanottuna, jos ei lähde liikkeelle niin säälihän se on konsoli yhteisölle.

Oma mielipide on vain se että en tajua miksi ei voi edes kokeilla.

Ei sille voi mitään jos ei kiinosta, mutta suosittelisin kuitenkin.

Kova poika myymään. Oon seurannu edellisten tapaan jo kyllästymiseen asti tota mainostusta ja sitä itsensä korostamista siitä miten olet ollut meidän kaikien paras ystävä kun hyvää hyvyyttäsi järkkäsit tota ladderia. Ei siinä mitään. Kivahan se on kun joku säätää, mutta kun porukka on ihan tyytyväisenä kiipeillyt ja putoillut kahdella muulla ladderilla ja siitä on useaan otteeseen sinulle mainittu. Peace ja kaikkea hyvää, mutta alkaa jo kyllästyttää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kova poika myymään. Oon seurannu edellisten tapaan jo kyllästymiseen asti tota mainostusta ja sitä itsensä korostamista siitä miten olet ollut meidän kaikien paras ystävä kun hyvää hyvyyttäsi järkkäsit tota ladderia. Ei siinä mitään. Kivahan se on kun joku säätää, mutta kun porukka on ihan tyytyväisenä kiipeillyt ja putoillut kahdella muulla ladderilla ja siitä on useaan otteeseen sinulle mainittu. Peace ja kaikkea hyvää, mutta alkaa jo kyllästyttää.

Komppaan tätä. Täällä on jo mainostettu tarpeeksi. Lisää mainosta vain niin vähemmän alkaa kiinnostaan porukoita imo (lue: pakkomyydään).

Toki olisi hyvä että saadaan konsolisceneä nostettua, mutta entäpä ne muut ulkomaalaiset klaanit, miksei heistä ketään ole jo siellä laddussa? Olen ymmärtänyt että siellä on vain kaksi ja ne on suomalaisia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Komppaan tätä. Täällä on jo mainostettu tarpeeksi. Lisää mainosta vain niin vähemmän alkaa kiinnostaan porukoita imo (lue: pakkomyydään).

Toki olisi hyvä että saadaan konsolisceneä nostettua, mutta entäpä ne muut ulkomaalaiset klaanit, miksei heistä ketään ole jo siellä laddussa? Olen ymmärtänyt että siellä on vain kaksi ja ne on suomalaisia.

No syynä tohonkin varmaan se että ainoastaa minä mainostan tota. Ja IW:n forumeilla esim moinostus aika rajotettua.

Jos tietäis jotain hyviä ulkomaalaisia CoD4 sivuja niin mainostaisin muuallakin! Jos tiädätte niin laittakaa linkkejä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No syynä tohonkin varmaan se että ainoastaa minä mainostan tota. Ja IW:n forumeilla esim moinostus aika rajotettua.

Jos tietäis jotain hyviä ulkomaalaisia CoD4 sivuja niin mainostaisin muuallakin! Jos tiädätte niin laittakaa linkkejä :)

Mutta se on vähän onkelma sulle kun noi pelisivustot eivät hyväksy muiden sivustonjen mainontaa. Ja ei mistään muualta saa klaaneja kuin pelisivustoilta. Turha esim. iw: foorumeilta yritää koska sitä ei kukaan seuraa klaanipiireissä, mutmut.....ei sillä laddu olis hyvä ja säännöt loistavat, mutta se tuli hiukan myöhässä ja ehkä se siitä pikku hiljaa lähtee. PS3 skenen puolesta tuo olisi loistava sivu, mutta nyt on tämmäne välijakso vois sanoo. Sitten kun tulee se cod6 niin heti ladderi auki niin porukkaa voi tullakkin....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sanotaan nyt vain, että ajoitus on hieman pielessä. Muut asiat tulivatkin aika selkeästi muiden suista. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä minä ainakin voisin pelata tätäkin,mutta en tiiä noista muista klaanimme tyypeistä pelaisko ne sitten.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Savu jos kävist enemmän onlinessa niin saattaisit huomata että kyllä ainakin joku meidän klaanista tätä hakkaa ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No mä oon tonne clanbaseen rekannu, mutta ehkä vasta ens vuoden puolella palataan neloseen..

[/OT]
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Savu jos kävist enemmän onlinessa niin saattaisit huomata että kyllä ainakin joku meidän klaanista tätä hakkaa ;)

No sinä oot ainut jonka oon nähny t|C pelaavan tätä.Taisin myös kerran oden nähdä pelaavan tätä CoD4 :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onnistuuko jostain saamaa noi toisten äänet pois kokonaan. Ei millään jaksa kuunnella jotain teinin kapinahuutoja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onnistuuko jostain saamaa noi toisten äänet pois kokonaan. Ei millään jaksa kuunnella jotain teinin kapinahuutoja.

Lobbyssa ei, mutta pelissä saat toisten äänet pois kun menet selectillä tilastoihin ja klikkaat muiden kohdalla X:ää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Bluetooth-kuulokemikki päälle ja xmb:n asetuksista mikki mutelle (mikkivolume nollaan) ja output kuulokkeeseen. Sit vain heität mikin nurkkaan ja nautit mölyttömästä pelaamisesta ilman Codin sisäisen muten kanssa säätämistä. (Voit myös nappuloida kuulokkeesta volumen nollaan jolloin akku kestää kauemmin)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistä pelin löytäisi halvimmalla? Olen katsonut että monessa paikassa on saman hintainen kuin cod5.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistä pelin löytäisi halvimmalla? Olen katsonut että monessa paikassa on saman hintainen kuin cod5.

Käy ostaa vaikka Gamestop:sta käytettynä tai EI "Game Of The Year" Editioni.

Normi CoD4 maksaa jonku 30 käytettynä
GOTY Edition maksaa käytettynä 40-50

GOTY Edition uutena maksaa sen saman kuin CoD5, ja tuota normaalia versiota ei taida olla enää kauppojen hyllyissä uutena.

GOTY Editionissa on Map Pack mukana (muista ostaa sellanen missä tarra on pyöreä, koska neliö muotoisissa ei ole map-pack:in redeem koodia)

Tosin jos et osta GOTY editionia niin joudut maksaa extra 10 map-packista.

Eli toisin sanoen, kokonaisuudesaan kummatkin pelit maksaa sen CoD5 verran. :D
(Miks mä en tajunnu tota aikasemmin..)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitos vastauksista! kannattaako muuten mielestänne vielä hankki cod4 vai pitäisikö hankkia cod:waw?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitos vastauksista! kannattaako muuten mielestänne vielä hankki cod4 vai pitäisikö hankkia cod:waw?

Molemmat niin hyviä että ihan sama kumman ostat, niin et ainakaan huonoa peliä osta :D Mutta ehkä nelosessa on jotain taikaa hieman enemmän (mun mielipide). :rolleyes:
 
Ylös Bottom