Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites sen kulta-aseen saikaan? Muistaakseni sain joskus jonkun kultaisen käsiaseen?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ammut kaikilla tietyn luokan aseilla 150 hedua.
Kultaset aseet on

AK-47
Mini Uzi
M60....
sit se viimene haulikko
Dragunov
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

whats hapening. menin pelaa cod4 ja oon ollut 10prestige ja 55lvl nyt kun menin pelaa niin olin 0prestige ja 1lvl:eek::eek: mutta kun katoin barracks ja leaderboards niin vanhat tiedot näky siel, onko tämä jokin bugi infw servuis että menee ohi,sillä eilen yöllä kaikki oli normaalia:confused:

EDIT: ongelma korjautui kyseessä oli nähtävästi bugi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

whats hapening. menin pelaa cod4 ja oon ollut 10prestige ja 55lvl nyt kun menin pelaa niin olin 0prestige ja 1lvl:eek::eek: mutta kun katoin barracks ja leaderboards niin vanhat tiedot näky siel, onko tämä jokin bugi infw servuis että menee ohi,sillä eilen yöllä kaikki oli normaalia:confused:

EDIT: ongelma korjautui kyseessä oli nähtävästi bugi

Itelle käyny kerran kanssa tolleen,mutta ongelma hävis kun käväsin singlessä ja tulin takasi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei sitä peliä tittelillä pelata, eiks olis paljo kuulimpaa hakata päihi niitä ulkomaan kersoja nollaleveleillä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä ainakin hyppysin kattoon jos statsit katois.
niin tylsistyttävää pelaaminen tol 10 prestigel ja se uus akko ei sekää oikee innosta
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Huh, pakko myöntää, että tää on surkeempi versio kuin boksilla. Tiimit ei tasoitu edes sen verran, mitä 360-versiossa ja puolikin pysyy jatkuvasti samana. Vähän kyllästyttävää, jos porukka ei lähde mihinkään ja jatkuvasti joutuu aloittamaan huonommalta lähtöpaikalta huonomman tiimin kera. Saahan siinä edes hitusen haastetta, mutta eihän se aina ole hauska hävitäkään, vaikka oma suoritus olisikin servun paras. Samaahan aikoinaan boksipuolella oli, mutta ei lähelläkään noin pahasti.

Hyvä pelihän tää silti edelleen on, mutta jotenkin on ps3-tuki jäänyt puolitiehen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nonnis. Pelin mukaan 3h hakattu.. Leveli 12.. On muute perhanan hyvä peli :). Kartat vaa on viel uusia ni ei tiiä minne pitäis mennä ja mitä tehdä. Ground War on kivaa :).

Mutta yritin mennä pelaa onlineen ni tuli ''Loading Game Settings'' ja se ''latas'' sitä about 5-10 min. ja sitte tilttas koko kone.. Eiku vaan modeemi päälle ja pois, sitten meni.. Muilla sama vika?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joskus tekee. ko meet sinne multiplayeriin nii odottele joku 10 sekkaa ennenko meet sinne peli aulaan. itel ainaki moinen auttanu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Torstaina posteljooni toi minulle pelin ja se tzernotyyzlitzaalibiili oli aivan mahtavasti toteutettu.:eek: Nettipelikin alkanut pikkuhiljaa sujua ja JIPPII waw:n smg juntit loistavat poissa olollaan. Suosittelen kaikkia ostamaan nyt kun halvalla saa varsinkin kun game of the year versiossa saa 4 monipelin mappia kaupanpäälle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ajattelin tässä nyt ilmotella että olen löytäny tavan jolla saa virtuaalisen 7.1 äänet tulemaan headsetistä ja samalla voi puhua mikkiin.

Kun CoD4:ssa ei saa millään usb-äänikortilla mielestäni peliääniä tulemaan kuulokkeista.

Joten tässä minun hook-up:

1. Tarvitset kaksi puolisen äänijohdon. Audio Input Kaapeli

2. Tuon jälkeen laitat äänijohdon toisen pään kiinni telkkarin kuuloke kohtaan.

3. Piuhan toinen pää menee PC:n taakse (siniseen) Line-in kohtaaan.

4. äänikortti kiinni PC. Äänikortti

5. Headset kiinni äänikorttiin.

6. PC:n ääniasetuksista räpläät niin että äänet tulee kuulokkeista.

7. älä laita mikki piuhaa kiinni äänikorttiin, vaan laita se USB-adapterin kautta Ps3.

8. PS3 ääniasetuksista Input : USB device ja Output: System Default Device

Tämä kokeilu on itsellä vielä keskeneräinen kun en vielä omista äänikorttia tarvitsevaa 7.1 headsettiä. (Tänään minun pitäisi saada ne)

Jännä juttu: Kuulen samalla myös PC:ssä tapahtuvat äänet yms. esim. MSN äänet ja tuollaiset. Tuostahan on haittaa pelatessa, mutta ties vaikka siitä joku keksii jonkun hyödynkin. Eli suosittelisi sammutamaan PC:stä kaikki ääniä tuottavat ohjelmat ennen pelaamista.

Mutta tällä hetkellä kokeiluna ilman äänikorttia, ja headsetin piuha kiinni PC:n takana olevassa kohdassa, ja asetettu niin että ne on kuulokkeina/kaiuttimina.

Oman tekniikan urani aikana, luulisin että tämä toimii, en ole 100% varma. Mutta tänään pääsen kokeilemaan. Muokaan tätä viestiä tuloksistani.
 
Ylös Bottom