Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joudun ostamaan uuden MW:n, koska se on paskana. Ärsyttävää viel et ite en sitä paskonu, mut uus pitää ite ostaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olenkohan ymmärtänyt tän nyt oikeen, elikkä jos ja kun aikanaan nousen levelille 55 (nyt 34) ja voin aloittaa sen Prestige-hässäkän, niin menetän kaikki avatut aseet ja perkit? :confused:
Toisin sanoen aloitan alusta vain komeammalla mitalilla nimen edessä?


Eikö niistä tosiaan hyödy muuta kuin ton prenikan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olenkohan ymmärtänyt tän nyt oikeen, elikkä jos ja kun aikanaan nousen levelille 55 (nyt 34) ja voin aloittaa sen Prestige-hässäkän, niin menetän kaikki avatut aseet ja perkit? :confused:
Toisin sanoen aloitan alusta vain komeammalla mitalilla nimen edessä?


Eikö niistä tosiaan hyödy muuta kuin ton prenikan?

Näin on asian laita. Itse aikoinaan otin päämääräkseni saada sen punaisen tähden eli toiseksi viimeisen prestigen. Siihen sitten jäin, koska se oli hieno. Koska siitä prestigestä ei mitään hyödy niin pitää olla BIG BALLS, että sen uskaltaa tehdä;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olenkohan ymmärtänyt tän nyt oikeen, elikkä jos ja kun aikanaan nousen levelille 55 (nyt 34) ja voin aloittaa sen Prestige-hässäkän, niin menetän kaikki avatut aseet ja perkit? :confused:
Toisin sanoen aloitan alusta vain komeammalla mitalilla nimen edessä?


Eikö niistä tosiaan hyödy muuta kuin ton prenikan?

Ainut mitä hyödyt hienomman merkin lisäksi on että saat lisää custom ase paikkoja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jassoo, taitaapi jäädä prestiget tekemättä! Ehkä :rolleyes:

Kiitos kaikille vastanneille!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On kyllä todella jäätävä peli, mutta harmittavan pitkiä latausjaksoja esiintyy usean kerran.

Loading game jotain.. kohtaan jää joskus useaksi minuutiksi, ja sitten jos pääsee pelaamaan niin tulee "Sinut on kirjattu ulos Playstation verkosta" teksti. Kymmenisen kertaa kokeiltu ja ainoastaan neljästi päässyt pelaamaan.

Mitkäs on porukoitten mieluisimmat kentät?

Itse pelaan paljon Crossfireä, Countdownia, Broadcastiä ja Pipelineä. On vielä vähän hakusessa nämä pelitaktiikat, mutta ihan mukavasti C-downissa sujuu pelaajista huolimatta. En tiedä miten, mutta lähes joka kerta ollut serverin ykkönen C-downissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hmm, miksiköhän tää on niin huonosti optimoitu ps3:lle? Viime aikoina on alkanut ärsyttää se, että melkein joka mapissa vedetään ihan suorituskyvyn rajoilla ja jos jotakin tapahtuu, niin fps pomppaa heti aika alas.

Hostatessa taas toivoo aina, että porukka osais votea water workin ja bogin pois, kun ne tökkii aina pahemman kerran, vaikka muiden hostaamana voin niitä pelata ihan hyvin.

Pitäis melkein ostaa liveaikaa lisää, niin vois boksilla pelata, mutta ei tälleen lama-aikana oikein viitsisi ostella kuin pakollisia tarvikkeita kaiken viinalla lutraamisen lisäksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla tökkii kans bog ku hostaan, muut pyörii kyl hyvin. Groundwaria en oo enää pelaillu mut muistasin et siinäkin oli ongelmia.. Yhteys 24/1 ja NAT2
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla tökkii kans bog ku hostaan, muut pyörii kyl hyvin. Groundwaria en oo enää pelaillu mut muistasin et siinäkin oli ongelmia.. Yhteys 24/1 ja NAT2

ja mulla ei töki yhtään mikään kartta vaikka kuinka hostaisisin... yhteys 8/1 ja NAT1 :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ja mulla ei töki yhtään mikään kartta vaikka kuinka hostaisisin... yhteys 8/1 ja NAT1 :rolleyes:

No mulla on 4/512. Tökkii just nuo 2 mappia, muut pyörii silleen kuin muidenkin hostaamana. Ja xbox 360 versiossa ei ollut mitään ongelmia, ainoa fps-droppikin tuli, kun katseliovergrownin siitä yhdestä rikkoutuneesta seinästä ulos. Ei nuo fps-dropit nyt niin pahoja ole, mut jos semmonen vihu vastaan, kenellä ei satu olemaan sitä fps-droppia (esim. katsoo vastakkaisesta suunnasta, josta ei jostain syystä sitä droppia tule), niin sitä on aika vaikea voittaa.

Nuo 2 mapin hostipätkimiset on taas pahempia. En voi tehdä juuri mitään, kun se tökkii niin pahasti. Yleensä vaan istunkin koko ajan jossain piilossa, kun en jaksa ravata ilmaisena maalitauluna. Yleensä porukka valittaakin noissa 2 mapissa lagia, mutta ei se näytä niitä häiritsevän samalla tavalla kuin mua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toi Bog alkaa siinä vaiheessa lagaamaan kun joku nyyppä menee tilaamaan air striken. Silloin alkaa ihan oikea dia-show. Mut ei ihan joka kerta. :confused: Muuten pidän kentästä ja paljon.

Wet workissa sama homma, mut eikun votee kehiin. On sen verran huono mappi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toi Bog alkaa siinä vaiheessa lagaamaan kun joku nyyppä menee tilaamaan air striken. Silloin alkaa ihan oikea dia-show. Mut ei ihan joka kerta. :confused: Muuten pidän kentästä ja paljon.

Wet workissa sama homma, mut eikun votee kehiin. On sen verran huono mappi.

Itellä ei mikään mappi lagaa vaikka 2mb yhteys eikä ne saa tänne korpeen ees kunnon singaalia ja samaan aikaan koneella aina jtn waretuskessa. Mutta wetwork on kyllä älyttömän pa**a mappi, kranaatteja lentelee kokoajan jalkoihin ja eteneminen muutenkin mahdotonta jostain syystä kukaan ei kuitenkaan äänestä sitä koskaan pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on kotona 1/512, ja nat 1. Mapit lagaa jopa suomihostilla. No kämpillä mulla on 50/10, mutta NAT3 (routteria ei voi sillata :@) ja toimii niinkun joku 2/1. Suomihostilla savuissa lagaa pirusti. Tiedä sitten johtuuko pelin fps:stä vai netistä. Paljonkos CoD4 maxfps on kolmosella? wawissa vissiin 60 (?) joten heikoilla mennään..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Semmonen juttu hyvät herrat, tolla yhteysnopeudella ei ole mitään merkitystä yhteyden lagisuuteen. 1M/512kb riittää oikein hyvin pelaamiseen. Ainoo haitta syntyy peleissä jossa peli etsii "parhaan" hostin, kuten WAW. Mul on 8/1 ja silläkään ei montaa rundia hostita. Ahma tulee 10/10:llä viemään hostin.

Pingi on SE vaikuttava asia tuohon moninpeli kokemukseen. Voitte käydä speedtest.net sivustolla kokeilemassa niitä yhteyksiä ja pingejä eri maailmankolkkiin.
 
Ylös Bottom