Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäköhän mun CODia vaivaa, kun yritän mennä moninpeliä pelaamaan ja painan "Find game"
niin pelimuoto-laatikossa lukee vaan että, "Downloading game settings" eikä mitään tapahdu? :confused:
KZ2:sta pääsen ihan normaalisti mättämään, eli ei kai se mikään verkko ongelmakaan voi olla.

Kiitos jo etukäteen auttajille!!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäköhän mun CODia vaivaa, kun yritän mennä moninpeliä pelaamaan ja painan "Find game"
niin pelimuoto-laatikossa lukee vaan että, "Downloading game settings" eikä mitään tapahdu?

joillakin on ainaki auttanu, et "idlaa" siin aulas jonkin aikaa ennen ku lähtee ettiin pelii...
E: meet Multiplayer aulaan ja käyt vaiks paskalla tai tupakilla, ennen ku koitat hakee pelii :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joillakin on ainaki auttanu, et "idlaa" siin aulas jonkin aikaa ennen ku lähtee ettiin pelii...
E: meet Multiplayer aulaan ja käyt vaiks paskalla tai tupakilla, ennen ku koitat hakee pelii :D

Ok, pitää koittaa. Toivottavasti auttaa.
Kiitos!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla tuo ongelma ratkesi kun poistin pelin datan ja asensin sen uudelleen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toi idlaaminen auttoi, ainakin toistaiseksi. Kiitoksia vaan!
Mistäköhän se muuten mahtaa johtua?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toi idlaaminen auttoi, ainakin toistaiseksi. Kiitoksia vaan!
Mistäköhän se muuten mahtaa johtua?


Vaikee sanoo, joillakin toimii ilman mitään ongelmia ja joillakin se härnää. Mullakin muutamia kertoja jotain häikkää ollut mutta ei pahemmin, ei niistä kannata välittää. Kyllä ne pelit lähtee käyntiin. Niin minä ainakin teen!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mutta mutta entä kun ei tule edes downloading game settingsii enää vaan jumii koko pleikka aina niin pitkäks aikaa kun joku laittaa kutsun ja silti ei toimi! ostin jo uuden nelosenkin ja ei toimi! onko se vaan yksinkertaisesti niin paska peli että mun pleikka ei suostu sitä enään pyörittää! oon asentanu ja poistanu kaiken uudestaan ja moneen kertaan ja kokeillu 5 eri käyttäjällä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mutta mutta entä kun ei tule edes downloading game settingsii enää vaan jumii koko pleikka aina niin pitkäks aikaa kun joku laittaa kutsun ja silti ei toimi! ostin jo uuden nelosenkin ja ei toimi! onko se vaan yksinkertaisesti niin paska peli että mun pleikka ei suostu sitä enään pyörittää! oon asentanu ja poistanu kaiken uudestaan ja moneen kertaan ja kokeillu 5 eri käyttäjällä

Se on vaan nettikoodiltaan surkea. Itsellänikin oli myös ongelmia nettipelin kanssa. Ratkaisin ongelman laitamalla UPNP:n pois ja asettamalla plegelle DMZ:n. http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...nsolista/44888-ps3-verkko-faq.html#post567957

Jos viihtii alkaa säätään boksia, niin suosittelen resetoimaan ennenkuin aloittaa asettaan DMZ:taa. Näin saa UPNP cachen ainakin varmuudella tyhjennettyä, se saattaa olla yksi syy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Älä huoli, tätä pelataan vielä varmaan 4 vuodenkin päästä. :D

Ai onks CoD4 K-18? Mun PC -versiossa lukee +16. Ja on vielä suomipeli (englannista hommattu WaW +15...)

WaW on +18

(mulla kyllä on joku MUTU että konsolilla olis ja PC -versio olisi muuttunut K-18...)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ai onks CoD4 K-18? Mun PC -versiossa lukee +16. Ja on vielä suomipeli (englannista hommattu WaW +15...)

WaW on +18

(mulla kyllä on joku MUTU että konsolilla olis ja PC -versio olisi muuttunut K-18...)

CoD4 on pleikkarillakin +16 ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllä tää cod4 alkaa tuntua aika sonnalta kun tullut pelattua 17d ja 12h. ei tätä vaan jaksa liikaa tuuri osumia, ei recooilii yhtään voit toisesta päästä vaikka lonkalta vetää ja oho osuinpas. ja kaiken kruunaa auto aim ja hitbox bugi. tähtäsin snipalla scopen/ilman niin se tähtäin meni vihun mukana ja painoin r1 ja osu olipa vaikeeta. hitbox on kyl tosi ihana vedin lähietäisyydeltä mahaan 1 lippaan ja melkein kerkesin toisenkin eikä ykskään panos uponnut sit vihu käänty ja pum. sitten kun on saanut hermot leppymään niin sieltä putkahtaa pari jugger nyyppää ja pari nuubituubittajaa ja 3 martydom mulkkua, sitten on kyl niin meininki kohalaan että:cool:

Sori ku vähän tuli avauduttua. 37-7 stats team deathis sit toises matsis voi ollakkin toiste päin. toivottavasti MW2 tuloo laajemmat mapit ja edes vähän recoilii, ja poistavat juggerit ja martydom jne
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No mene herkkusuu kokeilee WaWii niin saat ainakin isommat mapit, recyylii ja vielä paskemman hitboxin! Plus se että ½ pelaajista käyttää second chancee aka pas*a-perkki. Hei hulinaa!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No mene herkkusuu kokeilee WaWii niin saat ainakin isommat mapit, recyylii ja vielä paskemman hitboxin! Plus se että ½ pelaajista käyttää second chancee aka pas*a-perkki. Hei hulinaa!

Niin ja nyypät vetelee MP40 juggerilla ja steady aimilla toisesta päästä kenttää lonkalta päähän, kun yrität vaikka sniputtaa tai riehua jollain LMG:llä ja tähän kun lisätään vielä isompi lipas niin alkaa meno olla semmosta, että huh huh.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niin ja nyypät vetelee MP40 juggerilla ja steady aimilla toisesta päästä kenttää lonkalta päähän, kun yrität vaikka sniputtaa tai riehua jollain LMG:llä ja tähän kun lisätään vielä isompi lipas niin alkaa meno olla semmosta, että huh huh.

jep just tämmöstä. mut onneks privassa kunnon porukalla vedetään promodee niin on vähän hauskempaa edes. mut ei se poista silti hitbox paskaa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on kohta 26d+jotain minuutteja pelattu, eikä kyllä yhtään kyllästytä. Toki ei oo enää sitä suurta huumaa, mutta aina sitä vaan jaksaa yrittää kehittyä ja keksiä uusia kikkoja. Tämä menee vielä loistavasti sinne Modern Warfare 2:n julkaisuun asti! Jos oikein huonosti käy, niin vielä sen jälkeenkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllä tää cod4 alkaa tuntua aika sonnalta kun tullut pelattua 17d ja 12h. ei tätä vaan jaksa liikaa tuuri osumia, ei recooilii yhtään voit toisesta päästä vaikka lonkalta vetää ja oho osuinpas. ja kaiken kruunaa auto aim ja hitbox bugi. tähtäsin snipalla scopen/ilman niin se tähtäin meni vihun mukana ja painoin r1 ja osu olipa vaikeeta. hitbox on kyl tosi ihana vedin lähietäisyydeltä mahaan 1 lippaan ja melkein kerkesin toisenkin eikä ykskään panos uponnut sit vihu käänty ja pum. sitten kun on saanut hermot leppymään niin sieltä putkahtaa pari jugger nyyppää ja pari nuubituubittajaa ja 3 martydom mulkkua, sitten on kyl niin meininki kohalaan että:cool:

Sori ku vähän tuli avauduttua. 37-7 stats team deathis sit toises matsis voi ollakkin toiste päin. toivottavasti MW2 tuloo laajemmat mapit ja edes vähän recoilii, ja poistavat juggerit ja martydom jne

Herkkusuu, kyl se siitä. Jätkällä kuitenki vasta 17d pelattuna.
Ite en kyllä hitboxissa nykyään nää enää mitään vikaa. Nykyään se johtuu lagista, jos esim 3 palkkia niin sieltä löytyy vaikka mitä. Eli rupeet vaan pelailemaan partyssä ja vaikka ite hostaat ni johan peli on taas kivaa.

Hitboxiin tuli joskus aikoinaan päivitys joka siis tarkoitti sitä että se mihin ammut niin luodit menevät. Kun joskus se oli sitä että tyyppi ampu seinään ja osu vahingossa johonki joka juoksi siitä ohi noin 3 sekunttia sitten.

Ja lagi on ainut mikä tän hirveen hitbox bugin aiheuttaa nykyään. Monesti joskus yöllä publa servussa (US hosti) menny ramboilemaan puukolla. JA sit olevana takaa tullu ja selkään puukko uponnu, tyyppi ei huomaa mitää ja kääntyy rauhallisesti ympäri ja raivaa mut ku jyrä.

Ja sit toi auto-aim, ainu jolloin meikäläinen huomaa et pelissä on auto-aim on jos tähtään tyyppiä ja sen tyypin ohi juoksee joku toinen. Mutta muulloin se ei todellakaan ole sitä mitä auto-aim oikeasti on esim single playerissä. Eli että tyyppi ei ole edes tähtäimessä niin panokset vaan löytää kohteensa.

Tällä pojalla joku 26d peliaikaa, ja jos lisätään kaikki vanhat ja poistetut accountit niin tullaan lähemmäs 30d.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllä tää cod4 alkaa tuntua aika sonnalta kun tullut pelattua 17d ja 12h. ei tätä vaan jaksa liikaa tuuri osumia, ei recooilii yhtään voit toisesta päästä vaikka lonkalta vetää ja oho osuinpas. ja kaiken kruunaa auto aim ja hitbox bugi. tähtäsin snipalla scopen/ilman niin se tähtäin meni vihun mukana ja painoin r1 ja osu olipa vaikeeta. hitbox on kyl tosi ihana vedin lähietäisyydeltä mahaan 1 lippaan ja melkein kerkesin toisenkin eikä ykskään panos uponnut sit vihu käänty ja pum. sitten kun on saanut hermot leppymään niin sieltä putkahtaa pari jugger nyyppää ja pari nuubituubittajaa ja 3 martydom mulkkua, sitten on kyl niin meininki kohalaan että:cool:

Sori ku vähän tuli avauduttua. 37-7 stats team deathis sit toises matsis voi ollakkin toiste päin. toivottavasti MW2 tuloo laajemmat mapit ja edes vähän recoilii, ja poistavat juggerit ja martydom jne

Juu itte pari päivää pelannu ja samat ilmiöt rasittaa minuakin. Siksi kai tämä peli osittain on niin suosittu kun tämä on niin helppo ja helposti lähestyttävä? Tätä osaisi pelata sokea ja kädetön apinakin. Mutta kyllähän tätä pelailee vaihtelun vuoksi.
 
Ylös Bottom