Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nikezu: WaWissa niistä ei saa mitään, ja mulla ihan sama että olin kyllästyny tähän peliin ja myin sen, nyt ollu joku 6-7kk breikki ja nyt on hirviä himo päästä pelaamaan :P
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meikäläisellä on kyllä ainakin intoa vielä tätä peliä kohti vaikka peli onkin todella vanha..

Vaikka presiget ja hedut on jo kaikki kerätty niin silti jostain syystä intoa riittää. Sitten vaan kun MW2 tulee niin hinkkaamaan prestigejä ja heduja.. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sama täällä, noi hedujen metsästykset jaksaa kyllä pitää sitä mielenkiintoa yllä! Prestiget kerätty ja kultainen Dragunov, mutta muita kultaisia ei ole. On se sen verran hankalaa homaa kyllä, varsinkin jos saa yhestä pelistä joskus 1 tai 2 hedua niin siinä on melkoinen matka saavuttaa kaikki kulta-aseet.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sama täällä, noi hedujen metsästykset jaksaa kyllä pitää sitä mielenkiintoa yllä! Prestiget kerätty ja kultainen Dragunov, mutta muita kultaisia ei ole. On se sen verran hankalaa homaa kyllä, varsinkin jos saa yhestä pelistä joskus 1 tai 2 hedua niin siinä on melkoinen matka saavuttaa kaikki kulta-aseet.

Hedut tulee kyllä varsin nopeasti täyteen itellä, jos ei muuten saa nii kannattaa koittaa sitä tähtäintä mikä aukeaa marksman III:sen jälkeen homma helpottuu huomattavasti sen jälkeen. :)

Edit: ACOG:ko sen tähtäimen nimi nyt oli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt joku kertokaa miten voi mahdollista että pelistä löytyy 3 tismalleen saman nimimerkkistä henkilöä! :eek: Mikään bugikaan se ei voinut olla koska kaikki olivat eri levelisiä. Eihän ton pitäisi olla mitenkään mahdollista. :confused: Selventäkääs vähän asiaa mulle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt joku kertokaa miten voi mahdollista että pelistä löytyy 3 tismalleen saman nimimerkkistä henkilöä! :iik: Mikään bugikaan se ei voinut olla koska kaikki olivat eri levelisiä. Eihän ton pitäisi olla mitenkään mahdollista. :confused: Selventäkääs vähän asiaa mulle.

No pistäs ne nimimerkit tänne, ni pähkäillää yhessä :p
juu, oma villiveikkaukseni on, että jonkun nimi merkissä on iso I ja toisella se sama on pieni l-kirjain, noin ainakin ne kaksi olisivat "samalla" nikillä pelaamassa :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No pistäs ne nimimerkit tänne, ni pähkäillää yhessä :p
juu, oma villiveikkaukseni on, että jonkun nimi merkissä on iso I ja toisella se sama on pieni l-kirjain, noin ainakin ne kaksi olisivat "samalla" nikillä pelaamassa :rolleyes:

Hei toi I ja l juttu voisivat olla kyllä mahdollisia, satuinpa kuvaamaan lobbyssa kännykälle. Elikkä nimimerkit ovat: Vivelesgroslolo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No toi on varmaan just semmosta ns huijausta, eli iso I ja jollain on esim pien L eli pienellä l joka näyttää I:D Niin mä sen veikkaan, tuskin nyt te erotatte tästä kumpi L ja kumpi i, eli. [ I, l ] Kumpi on noista i ja kumpi L? Jotenkin tollai ne ovat sen tehneet. Sitten noi O:t eli jollain on O ja jollain 0 eli O ja nolla, nollan kyllä erottaa mutta nopeesti katottuna ei erota kumpi , tai jotain yms.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No toi on varmaan just semmosta ns huijausta, eli iso I ja jollain on esim pien L eli pienellä l joka näyttää I:D Niin mä sen veikkaan, tuskin nyt te erotatte tästä kumpi L ja kumpi i, eli. [ I, l ] Kumpi on noista i ja kumpi L? Jotenkin tollai ne ovat sen tehneet. Sitten noi O:t eli jollain on O ja jollain 0 eli O ja nolla, nollan kyllä erottaa mutta nopeesti katottuna ei erota kumpi , tai jotain yms.

Reiska, etkai vaa jättäny mun viestiä lukematta :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En jättänyt, mie vaan halusin tuoda oman verison tästä mysteeristä esille:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no eihän se nyt ihan noinkaan ole, koska voithan sinä ammuskella ritsallasi sinne sun tänne, mutta kyllähän kaikkien kokeneempien pitäisi pelata hardcorea kun siinä ei ole esim. radaria(mutta saahan sen 30 sekunniksi kolmen tapon killstreakilla),jota monet käyttävät hyödyksi.. Ja epäilen vahvasti, että jos menet ampumaan ritsallasi sinne sun tänne, niin olet kyllä aika pian kuollut :D .

Joopajoo.

Mielestäni kaikkien "kokeneimpien" tässä skenessä pitäisi kokeilla yksi ilta Promodea. Mielestäni noilla servuilla näkee oikeasti taitavia suomalaisia ja ulkomaalaisia pelaajia. Pataan tulee ihan eri malliin kuin publalla. Oli se sitten normia tai cämpcorea.


Nyt joku kertokaa miten voi mahdollista että pelistä löytyy 3 tismalleen saman nimimerkkistä henkilöä! :eek: Mikään bugikaan se ei voinut olla koska kaikki olivat eri levelisiä. Eihän ton pitäisi olla mitenkään mahdollista. :confused: Selventäkääs vähän asiaa mulle.

Liven puolella Haloa pelasi kolme tuttavaani samalla puolella tageilla:
General007
GeneralOO7(oolla)
General0O7 (nollalla ja Oolla)

Tuohan riippuu paljon fontista. Ykkösen voisi helposti korvata I-kirjaimella jne. Live antoi ainakin silloin tehdä nimet vain yhden kirjaimen tai nron erolla. Olisiko PSN;ssä sama homma?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hedut tulee kyllä varsin nopeasti täyteen itellä, jos ei muuten saa nii kannattaa koittaa sitä tähtäintä mikä aukeaa marksman III:sen jälkeen homma helpottuu huomattavasti sen jälkeen. :)

Edit: ACOG:ko sen tähtäimen nimi nyt oli.

Ainakin M4 :sel on mun mielest helppo saada ne Red Tigerit varsinkin jos käyttää Red Dottia.
Ite sain päälle 30heduu yhesmatsis joka kesti 15min. Nyt vaan pitäs hankkii AK-47 redit ja moneen muuhun :D:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ainakin M4 :sel on mun mielest helppo saada ne Red Tigerit varsinkin jos käyttää Red Dottia.
Ite sain päälle 30heduu yhesmatsis joka kesti 15min. Nyt vaan pitäs hankkii AK-47 redit ja moneen muuhun :D:D

Ak:lla tuli itellä kymmenen matsin sisällä täyteen jo 75 hedua eli blue tigerit, toisin kun mp 5:ella jolla joutu pelaa älyttömän kauan saaadakseen tigerit. No eipä niistä enää mitään iloa ole kiitos prestigejen. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Respamuotoja. :7 Ite ku pelaan lähes 99% s&d:tä niin ei joka mappi saa edes sitä 10tappoa. Saati sitten edes hedua per mappi. Noo kultaset aseet tulee ku tulee, hitaasti mutta varmasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ak:lla tuli itellä kymmenen matsin sisällä täyteen jo 75 hedua eli blue tigerit, toisin kun mp 5:ella jolla joutu pelaa älyttömän kauan saaadakseen tigerit. No eipä niistä enää mitään iloa ole kiitos prestigejen. :(

no mitäs sä meet niihin prestigeihi, kerran tiedät seuraamukset :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

onko CG ladderi suljettu lopullisesti? onko vielä Game batlles ladderi auki? jos sinne laittas klaanin...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no mitäs sä meet niihin prestigeihi, kerran tiedät seuraamukset :p

Tää oli kyllä niin virhe omalla osalla. Pelasin pitkään sillä 55 levelillä ja ei aikomustakaan mennä prestigeen, koska mitä mä jollaa erilaisella mitalilla teen ajatuksena. Noh, sit loppu Codin peluu ni sain ex. tempore ajatuksen et kokeillaas jos prestigen alottaminen innostais uudelleen... ei innostanu :D. Tappo senkin mitä oli ja vasta viikko sit aloin uudestaa pelaa ja nyt sit pitäs saada uudestaa sinne ylös lvl:t et saa valita mitä haluu.

Eipä siinä mitää... tulipaha opittua, että ei oo mun homma noi. MW2:ssa ei tuu prestigea alotettua :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

addatkaa christian707, jos haluutte vähän tasokkaampaa vastusta:rolleyes:. No ei, mutta olis kiva pelaa myös suomalaisten kanssa kun joka servussa huutaa aina se britti/jenkki nörö.:)
 
Ylös Bottom