Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelaan enää vaa privoja ni ei häkkerit mua haittaa onneks.

Ja Quassimo, yhessä vaiheessa tosiaan sai kotikonstein aimbot+wallhack samantapasella tavalla cod4 pleikkarille. Tää on viel aika harmiton haxi onneksi, kohta varmaa myös patchataa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Boxilla ei ainakaan hackereita ole... onkos nää iskeny vaan PS3 vai voiko vaan PS3:lla haxata? ;o En oo kyllä ikinä kuullu että joku haxais konsoleilla ;/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivottavasti se Infinity ward ny perkule päivittäs vielä tän pelin kerran et saatas noi ufot pois. Luulempa vaan,että keskittyvät vain siihen Modern Warfare kakkoseen mikä tulee reilu kolmen kuukauden päästä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onpa noita paljon.... äsken ekat pelit viikkoihin ja melkein joka pelissä oli yks klitsaaja ainakin. Ja ei ne niin harmittomiakaan ole, kun eka ne lentää johnkin rakennuksen päälle ja sit snipaa sieltä tai sit lentelee ja häiritsee, kun kolme noboo juoksee klitsaajan peräs vaik tietää et se ei kuole ja sit vihut napsii ne alas. Mä en näe tossa kyllä mitää huvittavaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaa tehdä niistä reportti, ainakin luin että voisivat joutua bannituksi..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo loppu coditus kunnes tuo korjataan. Ihan naurettavaa. Kaveri ottaa salkun, lentää A:lle ja plänttii. Samaan aikaan vastustajalta kaveri lentää selkään silun kanssa ja vie koko tiimin. Ei kai sitä klaanimatsejakaan kohta uskalla pelata; jannut lentää kartan alle ja kertoo missä vastustaja luuraa, ei siinä paljoa videotodisteet auta.

Perseestä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Boxilla ei ainakaan hackereita ole... onkos nää iskeny vaan PS3 vai voiko vaan PS3:lla haxata? ;o En oo kyllä ikinä kuullu että joku haxais konsoleilla ;/

Itse asiassa tää ns. "god" mode oli jo boxilla, mutta päivitettiin umpeen. Tehtiin kutakuinkin samalla tavalla eli:
Tiedosto tikulle koneelta-->siirto CoD4:en tallennuksiin-->start-nappia pelissä, ja eikun lenteleen.

Liian helppoa, toivon, ettei kukaan suomalainen kokeile. Samaa lentelyä voi käyttää PC:llä, mutta ei haitallisesti enään. Banneja on jo ilmeisesti annettu kyseisestä tempusta, toivotaan, että päivitetään umpeen, ei ole vaikea homma.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse en ole yhtään "teräsmiestä" nähnyt vaikka olen pelannut codia noin 2,5 tuntia tänään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä olin pari päivää reissussa, enne reissua pelasin ja kaikki oli ihan niikun ennenkin. Tulin matkalta ja mitä sillä välii on tapahtunut? Koko peli pilattu, täähän on yhtä pahasti levinnyt kun sikaflunssa ja näin lyhyessä ajassa, viikon päästä siel ei muita näy kun pelkkiä lentäviä ukkoja. Siinäpähän lentelevät keskenään. Enkä usko että päivitystä on ihan pian tulossa, mutta haksi on ainakin huomattu ja valituksia tullut sen verran, että IW on ainakin huomannut asian. Katellaan miten käy, siihen asti pitää pysyä joko privapeleissä tai kokonaan erossa pelistä. Mikä on pska juttu sinänsä, kun ajattelin metsästää kulta-aseita ennen MW2:sen ilmestymistä... Taitaa jäädä sekin homma nyt hetkeksi, vaikkei montaa headshottia enää puutu, mut eipä siinä niitä vähiäkään jaksa keräillä kun peli on täynnä teräsmiehii...:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo mä huomasin eilen illalla ekan kerran näitä teräsmiehiä. Kaks jannua sniputti Strikessä siellä kattojen päällä!
Tämä päivä on ollutkin sitten yhtä helvettiä. Ei kovin montaa public servua oo tänään pelannu missä ei olis haksaajia! Lopullisesti kattila keitti siinä vaiheessa, kun yhessä servussa oli vastassa 4 tämmöstä teräsmiestä! Yhden nyt ehtii aina kerralla hoidella, kun ne "lopettaa" sen haksauksen, jolloin niitä pystyy ampumaan.
Ikävää että tämmösiä homoja löytyy myös CoDista ja konsolipelistä yleensä. PSP:lläkin kun pelasin Medal of Honoreita, molemmat oli niin hakkeroitu, että osittain tästä syystä PSP lähti myyntiin. :(
Onneks saa nyt pelata klaanimatseja, joissa tällaista ei toivon mukaan nähdä. Toivottavasti IW tekee nopeasti jonkin patchin, sillä tuota ei kauan jaksa katella! :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mitä mun viestille tapahtui? :confused: No mites muuten tässä saa laitettua raporttia eteenpäin? Littlebigplanetissa onnistu ainakin vaan painamalla selectiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sanotaan näin, että joskus on syytä hetken tarkastella omaa viestiään ja miettiä, onko kaikki voimasanat ja muut värikkäät ilmaisut todella tarpeellisia.

Jaa arvelinkin.. ajattelin nyt vaan että muna ja sitten se jälkimmäinen sana ei ole voimasana. Pyydän anteeksi. ja sitten vielä jos joku selventäis tosta raportti hommasta. http://4.bp.blogspot.com/_gTeZYkPZDtQ/RgDtZY-0aXI/AAAAAAAAAHw/9wy3efrzOTE/s320/Muna.jpg <- muna. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Luulin, että oisin välttyny näiltä sankareilta kun ei ennenkään tullu mitään ongelmia vastaan.
Tänään näin sitten ensimmäisen kerran teräsmiehiä x_x Sinänsä ei ollut niin haitallinen juttu, koska kyseinen tyyppi ei osannut pelata kovinkaan hyvin joten se oli helppo ampua ales katolta kun lopetti sen liitelynsä. Tosin kun erä loppui ei sitä pelleilyä toista erää enää jaksanut katella :/

No toivottavasti mw2 pitää nämä pellet hetken aikaa aisoissa. Jos siellä näkyy liidokkispedejä heti julkaisussa niin morjens -_-
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Luulin, että oisin välttyny näiltä sankareilta kun ei ennenkään tullu mitään ongelmia vastaan.
Tänään näin sitten ensimmäisen kerran teräsmiehiä x_x Sinänsä ei ollut niin haitallinen juttu, koska kyseinen tyyppi ei osannut pelata kovinkaan hyvin joten se oli helppo ampua ales katolta kun lopetti sen liitelynsä. Tosin kun erä loppui ei sitä pelleilyä toista erää enää jaksanut katella :/

No toivottavasti mw2 pitää nämä pellet hetken aikaa aisoissa. Jos siellä näkyy liidokkispedejä heti julkaisussa niin morjens -_-

Olet sen takia välttynyt koska on ihan uusi haksi itekkin näin vasta eilen ensimmäisen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No tämä niin sanottu ufomode yms kaikki muutkin olisi pitkälti onnistunut välttämään, jos niikun muutamissa peleissä jo on. Niin ei pysty vaan kopioimaan savetiedostoja, jolloin eivät pääsee puuceelle niitä hakkeroimaan, niin tulee melko varmasti olemaan MW2:sessa. Enkä uso että mitään patchia ihan pian on tulos/koskaan, kuitenkin joku IW:n salaliittoteoria että tekivät itse tämmösen jolloin varmasti saisivat kaikki COD4:sen pelaajat MW2:sen pariin:eek: Mutta niin, äskein mitä pelasin niin ei se kyllä kauheen hyvältä näyttänyt, lähes kaikki leijulivat sielä yläilmoissa ja sitten oli muka niin hauskaa. Kyllä mä ymmärrän että kyseinen peli on jo melko vanha ja halua uusia juttuja, mutta tuskin tämä nyt niin hirveen uusi ja hauska juttu on. Monet kuitenkin näytti tosissaan nauttivan siitä ja selvästiki luulivat olevansa taitavia kun nyt sattuu lentämään katolle sniputtamaan.

Voi siinä niinkin käydä että kyseiset hakkerit kyllästyvät lopulta siihen ja lopettavat pelleilyn, tuskin niin kuitenkaan käy. Koska Camppereita oli/on tässä pelissä vaikka muille jakaa. Niin tämähän on kaikille Camppereilla märkä päiväuni! Tämä kyllä on näistä hakkerihommeleista pahin, ei mua ainakaan haitannut enne se asia että jollain on joku vihreä nimi/padin tatti siinä nimen edessä. Tämä jo oikeesti vie täysin pelihalut!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jaahs.
Pelailin n. viikko sitten viimeksi ja ammuin yhden kaverin joka tosiaan leijui ilmassa. Nyt vasta ketjua luettuani tajusin, että kyseessähän oli sitten näitä haxxin käyttäjiä.

No se on kai sitten takas CoD5:sen pariin ja juuri kun ostin CoD4:sen sen vuoksi että pääsis kokeileen miltä vanha maistuu...onneksi ees gamestopin 5 euron vaihtotarjouksena, joten ei hirveesti harmita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämä ufo-mode on Activisionin liikkeelle laittama. Nyt ne saa jengin pelaa wawia, toivoen että map pack 3 tekisi kauppansa. Pätsi tulee ihmeellisesti 2 viikkoa karttojen julkaisun jälkeen. Kyllä ne siellä foorumi keskusteluja seuraa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämä ufo-mode on Activisionin liikkeelle laittama. Nyt ne saa jengin pelaa wawia, toivoen että map pack 3 tekisi kauppansa. Pätsi tulee ihmeellisesti 2 viikkoa karttojen julkaisun jälkeen. Kyllä ne siellä foorumi keskusteluja seuraa...

LOL. Itelle tuli mieleen, että pitääkö sitä perkele tuntee WaWi sisään, mutta en vielä ainakaan jaksanut. No mitään map packia en kuitenkaan ole ostamassa, kun ei tuo tuo yhtä hyvää fiilistä kuin MW:n pelaaminen.
 
Ylös Bottom