Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänää tuli ekaa kertaa nähtyä tollanen lentävä tyyppi ja peli loppu kyl itseltäni suoraa siihen. Tätä ennen vaa nähny näitä jotain tyyppejä, jotka sulaa maastoon ja niitä ei pysty tappamaan, mutta ne pystyy. No pelihän loppuu aina heti siihen kun sellasen näkee ja toivottavasti noi saadaan jotenkin pois.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Odotat oikeesti innoissas, pelaat minnutin ja alkaa jo vit*uttaa! Mitään muuta pysty pelaamaan kun privaa tai sitten dominationia
Olen törmänyt ja myös pelasin rehtiisti kierroksen loppuun. Minua suorastaan vaan naurattaa moiset ihmiset jotka luulevat itse parhaaksi, kun saa tilastoon yli 40 tappoa ilman kuolemia. :D

PS. Nimittäin hän ei ole ainoa vihollinen kentällä, joten voin mukavasti metsästää muita, enkä kauheasti välitä hänestä. Jos tappaa minut seinän sisältä, niin ei muuta kuin eloon taas ja metsästää muita. (Jäi kyllä 5-6 tappoo +:lle että ei se mitään.) :rolleyes: Team Deathmatch kyseessä. Jos on HC S&D olisi jo sitten eri asia. :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen törmänyt ja myös pelasin rehtiisti kierroksen loppuun. Minua suorastaan vaan naurattaa moiset ihmiset jotka luulevat itse parhaaksi, kun saa tilastoon yli 40 tappoa ilman kuolemia. :D

PS. Nimittäin hän ei ole ainoa vihollinen kentällä, joten voin mukavasti metsästää muita, enkä kauheasti välitä hänestä. Jos tappaa minut seinän sisältä, niin ei muuta kuin eloon taas ja metsästää muita. (Jäi kyllä 5-6 tappoo +:lle että ei se mitään.) :rolleyes: Team Deathmatch kyseessä. Jos on HC S&D olisi jo sitten eri asia. :p

HC S&d:ta just pelaankin siitä vitu*us, mutta sn jälkeen menin dominationiin ja jäin siellä kyllä 35 tappoa plussalle vaikka lenteliöitä mukana olikin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllähän sonylla on vielä tätäkin kovempia kuteja panosvyössä. Bannataan kokonaan tietty ps3 konsoli verkosta. Se varmaankin saattais jo ketuttaa.

jokin tämän tyylinen olisi hyvä ratkaisu :).. ainakin omastamielestäni :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänään kävi semmonen kun oli S&D alkamassa niin mappilatausruudun jälkeen ei kukaan pystynyt spawnaamaan vaan ns. Free camilla eli ei fyysisesti pelaajia näkyny, mutta pysty vapaasti seilaamaan kartalla mihin vaan. Toinen asia oli se UAV mappi yläkulmassa siinä näky jotai ihme raitoja vaan. Hetki siinä leijutiin ja sitten katkaisi yhteyden.:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]



Kaiken ufomode-hatutuksen keskellä on kiva välillä rentoutua. ENJOY!

ps. Jos JouGO olet täällä oikean CODin puolella harhailemassa, H***sta PASKA! ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Leeeeroyy Jeeenkkis! Hah ha toi olikyl hyvä, tuli mielee CS:Sn robotchicken videot kyl.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toi video oli aivan mahtava, mutta subtitlet (enkuksi) auttaisi paljon, kun välillä ei meinaa kuulla.

''You nooblet is evolvin into noobtoober'' LOL
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu, uskoisin kans, että sony pystyy bannimaan pleikkarin jonkun sarjanumeron yms. perusteella myös. IP banni on se vähimmäis vaihtoehto varmasti.

Itse ainakin pelasin toissapäivänä pari pubia ja nakkasin muutaman viestin noille ufoille, että otin pari selkeää pätkää teidän tsiittauksesta, ja videot lähtee sonyn tsiittaus sektioon, joka jakaa IP-banneja tai sitä pahempia, mikä tarkoittaa sitä, että pleikkarilla ei pääse nettiin millään akolla. Mainitsin myös, että olin jo muutamalle kaverille saanut IP-bannit. Turhaa varmasti, mutta hauska ottaa jotain iloa irti, jos tulee tekemisen puutetta, ainakin itsellä parilla kaverilla tais tulla lusikallinen sinne. :)

Eiköhän IW:n ole pakko korjata tämä ja näin melkein varmasti tapahtuukin muutamien uutisten perusteella, ei kuitenkaan hirveän iso vaiva, varsinkin kun asia on jo kerran ennenkin koettu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse pelailen siihen asti ennenkuin korjataan WaWia. Vaikka ihan kasa paskaa tää wawi onki ni ei niitä lenteliöitä jaksa katella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ne tekee sen patchin kuukauden sisällä, ja se käy vielä toisen kuukauden läpi Sonyn laaduntarkastustestejä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasin eilen Free For Allia siinä toivossa ettei sielä olisi niitä teräsmiehii, pari mappii näyttiki lupaavalta, kunnes sinneki sitten tuli se lentävä apina. Ei näköjään pysty sitten ollenkaan pelaamaan kyseistä peliä. Saa pysyä hyllyssä niin kauan kunnes saavat sen päivityksen. Privapelejäkään kun ei nykyään oo hirveesti pystyssä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pari kertaa törmäsin taas, ja ID:t otin ylös. Ei siinä mitään muuta, pelit jatkuu nyt.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu, uskoisin kans, että sony pystyy bannimaan pleikkarin jonkun sarjanumeron yms. perusteella myös. IP banni on se vähimmäis vaihtoehto varmasti.

Itse ainakin pelasin toissapäivänä pari pubia ja nakkasin muutaman viestin noille ufoille, että otin pari selkeää pätkää teidän tsiittauksesta, ja videot lähtee sonyn tsiittaus sektioon, joka jakaa IP-banneja tai sitä pahempia, mikä tarkoittaa sitä, että pleikkarilla ei pääse nettiin millään akolla. Mainitsin myös, että olin jo muutamalle kaverille saanut IP-bannit. Turhaa varmasti, mutta hauska ottaa jotain iloa irti, jos tulee tekemisen puutetta, ainakin itsellä parilla kaverilla tais tulla lusikallinen sinne. :)

Eiköhän IW:n ole pakko korjata tämä ja näin melkein varmasti tapahtuukin muutamien uutisten perusteella, ei kuitenkaan hirveän iso vaiva, varsinkin kun asia on jo kerran ennenkin koettu.

hmm, tuskin ihan IP-banneja tulee koko psn:ään, koska sehän pienentäisi käyttäjämääriä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No jos kyseessä on tommosia hakkereita, niin saa mun puolesta vähentyäki käyttäjämääriä. Sitäpaitsi JOS nyt sony jakaiski noit ip banneja, niin tuskin ne nyt miljoona käyttäjää bannais. Kyse olisi niin pienestä määrästä, että tuskin kukaan huomais että onpas täällä vähän käyttäjiä nykyään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu, uskoisin kans, että sony pystyy bannimaan pleikkarin jonkun sarjanumeron yms. perusteella myös. IP banni on se vähimmäis vaihtoehto varmasti.

Itse ainakin pelasin toissapäivänä pari pubia ja nakkasin muutaman viestin noille ufoille, että otin pari selkeää pätkää teidän tsiittauksesta, ja videot lähtee sonyn tsiittaus sektioon, joka jakaa IP-banneja tai sitä pahempia, mikä tarkoittaa sitä, että pleikkarilla ei pääse nettiin millään akolla. Mainitsin myös, että olin jo muutamalle kaverille saanut IP-bannit. Turhaa varmasti, mutta hauska ottaa jotain iloa irti, jos tulee tekemisen puutetta, ainakin itsellä parilla kaverilla tais tulla lusikallinen sinne. :)

Eiköhän IW:n ole pakko korjata tämä ja näin melkein varmasti tapahtuukin muutamien uutisten perusteella, ei kuitenkaan hirveän iso vaiva, varsinkin kun asia on jo kerran ennenkin koettu.

Ite oon kans laitellu samantyylistä viestiä noille apinoille ja välillä on saanu nauraa kun poijaat rukoilee ettei lähetä videoita eteenpäin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite oon pelotellut noita haxereita virus viesteillä. Tyyliin, Virus Found IIICiex80000102ErrorWiIDiscI. Ei nyt mitään hyötyä tosta, mutta jos nyt jonkun edes hieman saanut säikähtämään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite oon pelotellut noita haxereita virus viesteillä. Tyyliin, Virus Found IIICiex80000102ErrorWiIDiscI. Ei nyt mitään hyötyä tosta, mutta jos nyt jonkun edes hieman saanut säikähtämään.
Tuollaiset pelotteluviestit voidaan myös tulkita PSN-käyttöehtojen vastaisiksi. Paras tapa on käyttää virallista grief reportingia (vaikkakin COD4 käsittämättömästi puuttuu pelilistalta).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuollaiset pelotteluviestit voidaan myös tulkita PSN-käyttöehtojen vastaisiksi. Paras tapa on käyttää virallista grief reportingia (vaikkakin COD4 käsittämättömästi puuttuu pelilistalta).

Mutta mutta, eikös tuota tehdessä kannatta valita: Mitä peliä olit pelaamassa: Alusta: PSN, eikä PS3, sitten Valituksen tyyppi: Pelaaminen ja Alakategoria: Huijaus (koodit) ja Kuvaukseen pistää pelin nimen, haxxaajan nimimerkin ja mitä pelissä teki?
Luulisi sen noin menevän, meinaa jos pistää PSN:n tilalle PS3, niin listassa ei ole muita kuin PS3:n yksinoikeuspelejä ;)
 
Ylös Bottom