Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Videokin löytyi:

Koskas tämä kyseinen glitchi on löydetty? Viimeksi oon tainnut pelata pari viikkoa sitten, eikä silloin näkynyt moista.

No tottakai nyt niitä videoita löytyy kun joka matsissa on vähintään yksi Harri Potteri . :rolleyes: Oisko siitä jtn 5-6 päivää kun haxaajia alkoi näkymään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, noita videoita on varmaan juutuubi pullollaan, mä en vaan itse kertakaikkiaan käsitä sitä asiaa että miten ne itse lentäjät oikeesti nauttii siitä pelaamisesta sielä yläilmoissa, eihän siinäkän mitään hirveen jännää mun mielestä oo. Varmaan enemmänkin sitä että aiheutetaan kaaosta ja vihaa toisia pelaajia kohtaa ja että on kivaa häiritä toisten pelaamista.

Noh päivitystä odotellessaa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, noita videoita on varmaan juutuubi pullollaan, mä en vaan itse kertakaikkiaan käsitä sitä asiaa että miten ne itse lentäjät oikeesti nauttii siitä pelaamisesta sielä yläilmoissa, eihän siinäkän mitään hirveen jännää mun mielestä oo. Varmaan enemmänkin sitä että aiheutetaan kaaosta ja vihaa toisia pelaajia kohtaa ja että on kivaa häiritä toisten pelaamista.

Noh päivitystä odotellessaa...

Vittumaisimmat on myös ne, jotka lentää salamana spawnista sinne vihollisjoukkueen spawnipaikan taakse ja tiputtaa 3-4 ukkoa salamana... nätti siinä pelata, kun n. 5sek sisään tiedät, että vastustaja on jossain katolla tai takanasi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

IW on tehny playlist updaten joka pitää harry potterit poissa kunnes kun patch tulee. Pitää illalla tarkastaa tilanne. IW:n foorumeilla ainakin jengi puhuu ettei hackereita enää olis.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kävi taas tuo aiemmin mainitsemani Mappilatausruudun jälkeinen Free cam/ no clip bugitus. Ainoa vaan, että tällä kertaa tarkemmin tutkittuani huomasin seuraavaa: Mappina toimi District ja tiimien niminä olivat vanhat kunnon Allied vs Axis(??) Lisäksi mapissä näytti olevan paljon sellaista mitä ei ennen tässä COD4 ole näkynyt kuten WW2 aikaiselta näyttävä pommi jossa oli ajastin päällä ja kaikki. Tämä sijaitsi B pommipaikan puoleisella spawnilla siinä maassa. Vasemmassa nurkassa ruudulla näkyi joitakin teknisiä tietoja ja paljon numeroita. Myös minimap oli glitchaantunut eikä näyttänyt mitään. Tämä sai minut miettimään josko joku on onnistunut luomaan jonkun WW2 modin PC:llä ja bugisesti ajaa sitä PS3:lla. Vai ovatko nämä kenties jotain levyllä olevia kehityksen alkutaipaleelta jääneitä rippeitä jos IW onkin ollut aluksi tekemässä WW2 ympäristöön sijoittuvaa peliä. Oli mitä oli niin hemmetin outoa tuo kyllä on.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kävi taas tuo aiemmin mainitsemani Mappilatausruudun jälkeinen Free cam/ no clip bugitus. Ainoa vaan, että tällä kertaa tarkemmin tutkittuani huomasin seuraavaa: Mappina toimi District ja tiimien niminä olivat vanhat kunnon Allied vs Axis(??) Lisäksi mapissä näytti olevan paljon sellaista mitä ei ennen tässä COD4 ole näkynyt kuten WW2 aikaiselta näyttävä pommi jossa oli ajastin päällä ja kaikki. Tämä sijaitsi B pommipaikan puoleisella spawnilla siinä maassa. Vasemmassa nurkassa ruudulla näkyi joitakin teknisiä tietoja ja paljon numeroita. Myös minimap oli glitchaantunut eikä näyttänyt mitään. Tämä sai minut miettimään josko joku on onnistunut luomaan jonkun WW2 modin PC:llä ja bugisesti ajaa sitä PS3:lla. Vai ovatko nämä kenties jotain levyllä olevia kehityksen alkutaipaleelta jääneitä rippeitä jos IW onkin ollut aluksi tekemässä WW2 ympäristöön sijoittuvaa peliä. Oli mitä oli niin hemmetin outoa tuo kyllä on.

What? Tuollaista en ole ennen kuullutkaan! :o

Tosiaan olis kiva tietää mistä johtui.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kävi taas tuo aiemmin mainitsemani Mappilatausruudun jälkeinen Free cam/ no clip bugitus. Ainoa vaan, että tällä kertaa tarkemmin tutkittuani huomasin seuraavaa: Mappina toimi District ja tiimien niminä olivat vanhat kunnon Allied vs Axis(??) Lisäksi mapissä näytti olevan paljon sellaista mitä ei ennen tässä COD4 ole näkynyt kuten WW2 aikaiselta näyttävä pommi jossa oli ajastin päällä ja kaikki. Tämä sijaitsi B pommipaikan puoleisella spawnilla siinä maassa. Vasemmassa nurkassa ruudulla näkyi joitakin teknisiä tietoja ja paljon numeroita. Myös minimap oli glitchaantunut eikä näyttänyt mitään. Tämä sai minut miettimään josko joku on onnistunut luomaan jonkun WW2 modin PC:llä ja bugisesti ajaa sitä PS3:lla. Vai ovatko nämä kenties jotain levyllä olevia kehityksen alkutaipaleelta jääneitä rippeitä jos IW onkin ollut aluksi tekemässä WW2 ympäristöön sijoittuvaa peliä. Oli mitä oli niin hemmetin outoa tuo kyllä on.

Huh huh jos ei tästä mitään videota löytyisi? Jos joku näkee tämän WW2 modin saa kyllä ottaa videolle upii youtubeen ja linkittää tänne. pakko nähdä edes videolla!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

okei mitä vitt*a oikeest.. :confused: Joku porukka yrittää urakalla saada peliä modattua/haxattua mitäköhän seuraavaksi.

Todennäköisesti joku L337 H4x0rZ porukka yrittää todella tuhota tämän pelin, mutta eiköhän tuo tuleva patch nämkin korjaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muistan että täällä oli joskus juttua tästä, mutta en löydä niitä viestejä joten kysytäämpä uudelleen:

Eli kun menee pelin päävalikosta Multiplayer valikkoon, niin peli alkaa pätkimään säännöllisin väliajoin, eikä pelimuotolistaa saa näkyviin ollenkaan. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Downloading game settings..." Joskus aikaisemminkin mulla oli sama ongelma, mutta se ratkesi poistamalla pelin tiedoston, ja asentamalla sen uudestaan. Kaikki päivitykset ja mappipaketti piti tosin ladata uudestaan.

Olikos tähän jokin muu ratkaisu?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muistan että täällä oli joskus juttua tästä, mutta en löydä niitä viestejä joten kysytäämpä uudelleen:

Eli kun menee pelin päävalikosta Multiplayer valikkoon, niin peli alkaa pätkimään säännöllisin väliajoin, eikä pelimuotolistaa saa näkyviin ollenkaan. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Downloading game settings..." Joskus aikaisemminkin mulla oli sama ongelma, mutta se ratkesi poistamalla pelin tiedoston, ja asentamalla sen uudestaan. Kaikki päivitykset ja mappipaketti piti tosin ladata uudestaan.

Olikos tähän jokin muu ratkaisu?

oota 7sekuntia ennenkuin menet painamaan siinä onlineruudusta sinne missä pelimuotoja voi valita...eli, paina yksinpeliruudussa online, odota siinä ja vähän ajan päästä kaikki toimii kuin Mikkelin silli ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

@Enemy: Kun olet mennyt multiplayeriin, odota n.15-20 sekkaa jonka jälkeen valitset play online. Tää on joskus ollut toimiva ratkaisu.

E: Timppa teki ihmeen ja ehti ensin!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

oota 7sekuntia ennenkuin menet painamaan siinä onlineruudusta sinne missä pelimuotoja voi valita...eli, paina yksinpeliruudussa online, odota siinä ja vähän ajan päästä kaikki toimii kuin Mikkelin silli ;)

Aijaa että se on näinkin tarkkaa kuin 7 sek, ite olen käyttänyt 10 sekkaa ihme kun ei aina autakkaan. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen kokeillut kyseistä kikkaa, ja odotan oikeastaan aina jonkun aikaa siinä oli ongelmia tai ei.

Äskenkin kun veli meni private match loppuun niin meni ihan koko plese jumiin. Ei auttanut kuin bootata kone. :confused: Toinen ihme juttu oli kun veli käynnisti pelin uudelleen, niin se heitti ihan suoraan yksinpelin ekaan mappiin.

EDIT: Tämä siis Timpalle ja quassimolle.
 
Ylös Bottom