Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta mutta, eikös tuota tehdessä kannatta valita: Mitä peliä olit pelaamassa: Alusta: PSN, eikä PS3, sitten Valituksen tyyppi: Pelaaminen ja Alakategoria: Huijaus (koodit) ja Kuvaukseen pistää pelin nimen, haxxaajan nimimerkin ja mitä pelissä teki?
Erittäin hyvä täsmennys. Juuri noin se kannattaa tehdä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllähän mä vähä arvelinkin että ei välttämättä ole täysin oikea tapa, mutta tajusin sen hieman myöhässä. Oli kuitenkin sen verran vihainen sillä hetkellä ettei paljon ajatellut. Mutta olen itsekin saanut vaikka millaisia viestejä jotka eivät varmasti myöskään ole olleet psn käyttöehtojen mukaisia. Noh pitää sitten jatkossa olla virallinen...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta olen itsekin saanut vaikka millaisia viestejä jotka eivät varmasti myöskään ole olleet psn käyttöehtojen mukaisia.
Periaatteessa kaikki häirinnästä raportointi on syytä hoitaa tuota virallista reittiä. Pelkkään viestispammiin ensiapu on toki Block-listan käyttö.

Mutta tämä tästä aiheesta, takaisin pelikeskusteluun.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Luinpa CG:stä huhuja, että huomenna tulisi korjaus UFO-ongelmaan. Kyseessä kuitenkin huhu, saa nähdä miten käy. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No sehän vasta lystikästä hommaa oliski, näiden ufo haxien myötä olen muuten huomannut, miten paljon peliä kaipaankin. Ennen sitä jotenkin piti itsestään selvyytenä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä rupesin pelaamaan tätä taas varta vasten sen takia että saisin pudotettua semmosen "teräsmiehen". Huomasin samalla että silloin kun se liikkuu sitä ei voi tappaa, eikä sekään voi ampua sua. Mutta kun se rupeaa itse räiskimään voi myös sen ampua. Näin olettaisin, mutta hypoteesini kaipaa hieman lisätutkimuksia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

"The team is working on a patch for PS3 and Xbox 360 to address the recent exploits. I'll keep you posted on progress. (via @fourzerotwo)"

Twitteristä poimittua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä rupesin pelaamaan tätä taas varta vasten sen takia että saisin pudotettua semmosen "teräsmiehen". Huomasin samalla että silloin kun se liikkuu sitä ei voi tappaa, eikä sekään voi ampua sua. Mutta kun se rupeaa itse räiskimään voi myös sen ampua. Näin olettaisin, mutta hypoteesini kaipaa hieman lisätutkimuksia.

Se on juurikin näin miten sanot. Vmäisiä kuu-ukkoja jotka lentävät taakse ja alkavat ampua. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

"The team is working on a patch for PS3 and Xbox 360 to address the recent exploits. I'll keep you posted on progress. (via @fourzerotwo)"

Twitteristä poimittua.
Helvetin hienoa, että ne tekevät päivityksen. Eiköhän sitä odotellessa ehdi pelata vaikka NHL 09 tai GH Metallicaa tai Wawii..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei toi ufoilu haitannut niin pahasti viellä kun pelkät spedet palloilivat yksinään taivaalla. Nyt tänään kun pelailin niin koko peli menee jumiin näiden dorkien takia :/
Kun erän pitäisi alkaa niin kaikilla on liitely päällä eikä kukaan voi alkaa pelaamaan normaalisti :( Toooooosi kivaa ....

Voi vähän hajottaa jos ton leijailun haxorointi on yhtä helppoa mw2 parissa meinaan se tappaisi pelin heti juurilleen. Siinä vaiheessa voisi toivoa sonyn alkavan paukuttaa vasaraa aika raskaalla kädellä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tää peli on kyllä nyt jo ihan toivoton peli. Ei perkele sellaista serveriä löydy missä noita lenteleviä apinoita ole. Ihan perseestä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No tuskin toi elinikäinen banni onnistuu, kun kuitenkin voi luoda 20 tiliä toho pleikkarille. Avaa vaan uuden tilin jos yksi bannitaan.

Jokaisella konsolilla on ID-numeronsa, jonka kautta konsoli voidaan laittaa estolistalle.

Online IDn lisäksi on myös account ID, joka on numero. Tämän numeron / tai Online ID:n avulla nähdään konsolin ID. Eli siis periaatteessa mitään IP-sulkuja ei tarvita, koska koko konsoli voidaan sulkea. Samoin nähdään kaikki käyttäjän tilit ja nekin voidaan sulkea.

Sitä ei kuitenkaan tehdä helposti. Yksi tai kaksi xiittiä ei tuota saa aikaiseksi, mutta riittävästi kun teet jotain väärää, niin kyllä sekin voi sieltä napsahtaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei toi ufoilu haitannut niin pahasti viellä kun pelkät spedet palloilivat yksinään taivaalla. Nyt tänään kun pelailin niin koko peli menee jumiin näiden dorkien takia :/
Kun erän pitäisi alkaa niin kaikilla on liitely päällä eikä kukaan voi alkaa pelaamaan normaalisti :( Toooooosi kivaa ....

Voi vähän hajottaa jos ton leijailun haxorointi on yhtä helppoa mw2 parissa meinaan se tappaisi pelin heti juurilleen. Siinä vaiheessa voisi toivoa sonyn alkavan paukuttaa vasaraa aika raskaalla kädellä.


Tuskin MW2:ses toi haxarointi tulee onnistumaan, kuten jo aikaisemmin sanoin. Niin todnäköisesti tekevät niin, niikun muutamissa peleissä jo on että ei pysty kopioimaan savetiedostoja esim muistitikulle. Niin eivät pääse puuceelle niitä vääntämään!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Moi

Boksilla pelasin tätä paljon mut valaiskaa minua et mikä vika tämä lentely on eli onko siellä ihan oikeasti sellainen bugi et miehet "lentää"? :confused:

-vonrampe-
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Moi

Boksilla pelasin tätä paljon mut valaiskaa minua et mikä vika tämä lentely on eli onko siellä ihan oikeasti sellainen bugi et miehet "lentää"? :confused:

-vonrampe-

Jotkut pelaajat ovat haksanneet pelin save-tiedostoa, siitä johtuu tuo lentely. Ongelmaan on tulossa korjaava patchi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuskin MW2:ses toi haxarointi tulee onnistumaan, kuten jo aikaisemmin sanoin. Niin todnäköisesti tekevät niin, niikun muutamissa peleissä jo on että ei pysty kopioimaan savetiedostoja esim muistitikulle. Niin eivät pääse puuceelle niitä vääntämään!

On kyllä aika arsesta jos ei saa kopioitua muistitikulle, ite jätin pari peliä kokonaan kesken kun pleikka piti lähettää huoltoon ja muutamaa savea ei saanut kopioitua. Täyttä kopiota ei voinut ottaa kun ei tilaakaan ollut. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niinpä, harmillistahan se on. Mutta aika varma tapa estää noi hakkerit. Koska muuten siinä ei pitkään menisi kun MW2:ses lentäis teräsmiehii, mutta ei toi nyt niin haittaa, toi on lähinnä yksinpeli ongelma, moninpelissähän ne ns saavutukset säilyy vaikket ottaiskaa tikulle niitä savetiedostoja. Trophy metsästäjilläkin on sitten hieman hankaluuksia, kun on esim vaikka menossa just Hardilla läpi ja jostain syystä vehkeet kaatuu eikä pysty kopioimaan tiedostoja, niin joutuu aloittaa yksinpelin alusta, jotta pääsee taas sinne tiettyyn pisteeseen asti metsästämään sitä tiettyä trophyä.

Mutta tämmöstä tää on, hakkereita kun halua estää niin väkisin siinä joutuu jostain luopumaan. Saavat toki keksiä paremmankin keinon, mutta niin kauan kun hakkerit saa tiedostot puuceelle niin kyllä ne keinot keksii. Luulen ainakin niin!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niinpä, harmillistahan se on. Mutta aika varma tapa estää noi hakkerit. Koska muuten siinä ei pitkään menisi kun MW2:ses lentäis teräsmiehii, mutta ei toi nyt niin haittaa, toi on lähinnä yksinpeli ongelma, moninpelissähän ne ns saavutukset säilyy vaikket ottaiskaa tikulle niitä savetiedostoja. Trophy metsästäjilläkin on sitten hieman hankaluuksia, kun on esim vaikka menossa just Hardilla läpi ja jostain syystä vehkeet kaatuu eikä pysty kopioimaan tiedostoja, niin joutuu aloittaa yksinpelin alusta, jotta pääsee taas sinne tiettyyn pisteeseen asti metsästämään sitä tiettyä trophyä.

Mutta tämmöstä tää on, hakkereita kun halua estää niin väkisin siinä joutuu jostain luopumaan. Saavat toki keksiä paremmankin keinon, mutta niin kauan kun hakkerit saa tiedostot puuceelle niin kyllä ne keinot keksii. Luulen ainakin niin!

Olisiko mitään mahdollisuutta tehdä erilliset save tiedostot yksin että monipelille? Yksinpeli save olisi kopioitavissa mutta moninpeli save taas ei. :) Toinen tapa olisi se että kovalevyn saisi pitää ennen kun lähettää konsolin huoltoon, mitä ne ees muuten kovolla tekee?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niin, vaikee sanoo. Kai ne vois jotenkin sillai tehää kaks erillistä savetierostoo, mutta ainakin yleensä ne nettipelisavet jää sinne servulle talteen jotka ei olee missään tekemisis savetiedostojen kanssa tai jotain yms:confused: Onhan COD4:senki savetiedosto vaan yksinpelitiedosto, mutta ovat sitä kauttaa jotenki saanut itsensä lentelemään tonne moninpeliin. Eiköhän ne viisaat pelintekijät jotain keksi:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Videokin löytyi:




Koskas tämä kyseinen glitchi on löydetty? Viimeksi oon tainnut pelata pari viikkoa sitten, eikä silloin näkynyt moista.
 
Ylös Bottom