Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siis nyt en tajuu, onks tää nyt fiksattu vai ei:confused: Jotku tääl puhuu et koko peli ois täysin sekaisin, ite mitä tos äskein noin 2 tuntii pelailin, niin ei ollut lentäviä ukkoja eikä mitään muutakaan ihmeellistä. Peli kulki niiku aina ennenkin täysin smoothisti!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muistan että täällä oli joskus juttua tästä, mutta en löydä niitä viestejä joten kysytäämpä uudelleen:

Eli kun menee pelin päävalikosta Multiplayer valikkoon, niin peli alkaa pätkimään säännöllisin väliajoin, eikä pelimuotolistaa saa näkyviin ollenkaan. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Downloading game settings..." Joskus aikaisemminkin mulla oli sama ongelma, mutta se ratkesi poistamalla pelin tiedoston, ja asentamalla sen uudestaan. Kaikki päivitykset ja mappipaketti piti tosin ladata uudestaan.

Olikos tähän jokin muu ratkaisu?

Minulla loppui noi ongelmat kun otin UPnP:n pois päältä ja asetin plegelle DMZ:n päällä. Aluksi tosin toimi pelkästään UPnP:llä, mutta kait MW:n "huonon" nettikoodin takia meni cache(?) jumiin ja ei saannut enään portteja auki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiiä onko yleinen error viesti mutta tuli tossa eilen pelailtua ja minuutin sairaalloisen lagin jälkeen potki servulta pihalle ja ruutuun tuli error: "dobj for xmodel 'head_mp_arab_regular-sadiq' has more than 128 bones (see console for details)"

Vähän aikaa ihmettelin, nappasin kuvan ja painoin ok :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiiä onko yleinen error viesti mutta tuli tossa eilen pelailtua ja minuutin sairaalloisen lagin jälkeen potki servulta pihalle ja ruutuun tuli error: "dobj for xmodel 'head_mp_arab_regular-sadiq' has more than 128 bones (see console for details)"

Vähän aikaa ihmettelin, nappasin kuvan ja painoin ok :D

Ei hemmetti, arabit on kaapannu sun serverin ja tunkenu sinne yli 128 luuta :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nazi zombies in real life - on vielä parempi:D 2 minuutin kohalta alkaa hyvä osuus:)
siis se nazi zombies mikä on saanu jotain 5 tähtee
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvin toimii peli. Oli kiva lopettaa kun vedin shitmentissä 107-22, sopivasti lähti Wilhokin pois jaloista pyörimästä. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, oli melkoista härdelliä se viimeinen matsi, varmaa 10 air strikea ja muutama helikopterit. Mulla ei ollu oikein classit kohdallaan siihen sekoiluun. Sitä viimeistä erää lukuunottamatta oli ihan hyvät pelit, varsinkin kun sai listiä "vanhoja" suomalaisia äijiä! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvin toimii peli. Oli kiva lopettaa kun vedin shitmentissä 107-22, sopivasti lähti Wilhokin pois jaloista pyörimästä. ;)

Pääsit kerrankin loistaa kun en ollu viemäs sitä spotlightia. Mä voin quassi ens kerral pelaa vaan joka toinen kierros ni sua ei käy kyrsimään :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kertokaas miten monta suomi porukkaa(klaania) pyörii näissä ympyröissä eli cod4,waw
tuntuu vaan et klaaneja olisi vain n. 10 kpl:confused: <--lukumäärä ihan vaan sen perusteella mitä näillä sivuilla kirjoitellaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kertokaas miten monta suomi porukkaa(klaania) pyörii näissä ympyröissä eli cod4,waw
tuntuu vaan et klaaneja olisi vain n. 10 kpl:confused: <--lukumäärä ihan vaan sen perusteella mitä näillä sivuilla kirjoitellaan.

On niitä useempiakin, tiedä sitten onko joku ne jotain "claaneja" vai ihan claaneja
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Päätin taas pitkähkön tauon jälkeen pelata tätä ja suuntasin yksin publalle. Heti ensimmäisessä matsissa (S&D) tapahtuu kummia. Olin kyllä kuullut puhuttavan teräsmiehistä, mutta niistä taidettiin jo päästä eroon, eikä ainakaan ole yhtään vastaan tullut. Mutta siis.. heti roundin alussa (ilmeisesti) kaikilla näkyi toiset pelaajat kartalla. Siis samaan tyylin, kuin esim. Sabotagessa aika loppuu, tulee äkkikuolema ja pelaajat näkyvät kokoajan kartalla reaaliajassa. Tämä siis tapahtui heti matsin alettua. Voisiko tuo johtua jonkun muun muokattua tallennustiedostoaan ja sitten sama efekti välittyi myös muille servulla pelaaville? Itse en ole tuota tallennuksen muokkaamista harrastanut, joten syy ei ainakaan ole omassa pelissä.

Onko muille sattunut lähiaikoina samaa? Vai onko tuosta tullut joku uusi perusasetus publalla? Sitten en kyllä tiedä, pitäisikö itkeä vaiko nauraa.

E: No, se tapahtui sitten vain tuon yhden kerran. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En ainakaan itse oo törmänny vastaavaan. Toivottavasti oli vaan yksittäinen bugi tjms. ettei taas tarvi siirtyä pelaamaan jotain muuta..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite taas pelailin just hc dominationia publalla. Eli jotenkin häxätty taas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Missäköhän se IW:n lupaama varsinainen päivitys sitten viipyy?
 
Ylös Bottom