Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oon huomannu että 10 sensitivyllä on paras pelata snipalla, mutta se on surkea esim. m16:sta.
Mitä mieltä tästä ootte?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oon huomannu että 10 sensitivyllä on paras pelata snipalla, mutta se on surkea esim. m16:sta.
Mitä mieltä tästä ootte?
Toi senssi on vähä miten tykkää. Se tähtäin on omasta mielestä vähän vakaampi kun pitää senssin 4-7. Toisaalta osaa / on tottunut vetämään kympillä ni voiha se olla hyvä. Ite pelailen 6 aika usein ja iha hyvin menee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Riippuu ihan mihin on tottunu, esim. jos pelaa vaikka sensitivty 3-5 niin 10 tuntuu sairaan nopeelta, ja snipaukseen tottakai pitää olla se 7-10
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taidan sensitivity-asetuksiltani sitten olla rollaattorimiehiä, kun pelaan 4:lla. Ei kyllä ongelmia ole ollut mukana pysymisessä. Kuvottaa joskus, kun joutuu kuolleena ollessaan kattelemaan jonkin 10-sensitivitymiehen epileptistä pelaamista. Miksi pitää heilua koko ajan niin kuin olisi karusellissa? Pakko olla jotain pro-juttuja, kun en ymmärrä.

E:
Joo se on niin mukavaa pyöriä pommia purkaessa. ;)

Tiedä nyt sitten mitä tuo hymiökin tuolla lopussa tarkoittaa. Nyt voin ymmärtää tuon letkauksen kahdella eri tavalla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taidan sensitivity-asetuksiltani sitten olla rollaattorimiehiä, kun pelaan 4:lla. Ei kyllä ongelmia ole ollut mukana pysymisessä. Kuvottaa joskus, kun joutuu kuolleena ollessaan kattelemaan jonkin 10-sensitivitymiehen epileptistä pelaamista. Miksi pitää heilua koko ajan jonkin haavanlehden tapaan? Jotain ihme pro-esittämistä vai?

Joo se on niin mukavaa pyöriä pommia purkaessa. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taidan sensitivity-asetuksiltani sitten olla rollaattorimiehiä, kun pelaan 4:lla. Ei kyllä ongelmia ole ollut mukana pysymisessä. Kuvottaa joskus, kun joutuu kuolleena ollessaan kattelemaan jonkin 10-sensitivitymiehen epileptistä pelaamista. Miksi pitää heilua koko ajan niin kuin olisi karusellissa? Pakko olla jotain pro-juttuja, kun en ymmärrä.

Mulla on rollaatorimieheks sitte seminopee senssi, 7 ja nopeammaks ei pysty nostaa. Eikä ole tarviskaan. Puutteet omassa pelissäni ovat jotain muuta kun senssi. Sen kun tietäs vaan mikä... Joo epilepsiakohtausta pukkaa kun kattoo noita 10 senssin hyrriä. Mä en kertakaikkiaan ehdi näkee mitä ympärillä tapahtuu kun nää pro-veijarit pyörii.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo se on niin mukavaa pyöriä pommia purkaessa. ;)

Jep, tai sit ku plänttää. Mut se on vähä riskimpää, ku kerran yks tappo mut sen takia, ku näki pommin alta mun vipeltävät jalat. :D

Ite käytän 10 sensitivyä. Mä oon tottunu siihen ja se tuntuu parhaalta. Aluks kun katottiin et mimmonen se 10 on, nii se oli pelkkä vitsi. Nykyään hallitsen sen ihan täysin. Se on hyvä ku jos sua ammutaan takaa-päin, niin ehdit kääntyä sitä kohti ja ehkä ampuakin, eikä mene liian hitaan sensitivyn piikkiin. Aluks piti kyl tottuu siihen m16 kanssa. Ei meinannu mitenkään saada juoksevaa kaveria tapettua. :p
Pitää ens kerralla kokeilla sitä tacticalia, koska kuulostaa melko hyvältä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on rollaatorimieheks sitte seminopee senssi, 7 ja nopeammaks ei pysty nostaa. Eikä ole tarviskaan. Puutteet omassa pelissäni ovat jotain muuta kun senssi. Sen kun tietäs vaan mikä... Joo epilepsiakohtausta pukkaa kun kattoo noita 10 senssin hyrriä. Mä en kertakaikkiaan ehdi näkee mitä ympärillä tapahtuu kun nää pro-veijarit pyörii.

Hmm....55 days and counting takana tätä peliä ja pienintäkään käsitystä ei ole että mikä senssi on käytössä :P Defaultilla mennään, pelistä riippumatta. Jos ei vihuihin osu niin ei se saamari ohjausta säätämällä parane ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hmm....55 days and counting takana tätä peliä ja pienintäkään käsitystä ei ole että mikä senssi on käytössä :P Defaultilla mennään, pelistä riippumatta. Jos ei vihuihin osu niin ei se saamari ohjausta säätämällä parane ;)

Mä olen sen verran sun kans pelannu että tiedän sun temput. Jätkä pelaa kun shakin pelaaja, olet aina vastustajaa kaks siirtoa edellä. Ja aina tapon jälkee napsautat kelloa kun Gasparov konsanaan. :D

Niin, pelin lukemisestahan tässä on kysymys ja sitä ei senssit tai hiiret yms. korvaa. Joskus peli sujuu kuin rasvattu ja ikäänkuin ennalta näkisi mitä tuleman pitää. Ja toisinaan kuolee jatkuvasti niihin v...un hillomunkkeihin tai omaan säätämiseen. Senssi ei sinänsä etua paljoa tuo vaan kyse on makuasiasta ja pelaamisesta parhailla avuillaan. Ja noi pelipäivät ei auta jos nyybi ni on ja sillä sipuli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En pääse nelosen matchmakingiin mutta muutama kaveri on pelaamassa. Activision Matchmaking (Error 33) tulee vikailmoituksena? Muilla vastaavaa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täytyy sanoa, että ei toi senssi mitään ratkase vaan se osaako sitä hallita. Oon itse nähnyt liian monta veijaria, jotka käyttää 10 senssiä, mutta ei osaa sillä ollenkaan pelata siis oikeasti tarkasti ampua. Jos totta puhutaan niin ehkä paras vaihtoehto olisi harjoitella jokaiselle aseelle oma senssi, koska ne käyttäytyvät himena eri lailla.

Mutta ei se nopea senssi ole mikään välttämättömyys. Täytyy ottaa esimerkki PC:ltä. Moni varmasti tuntee Stevyn komeista frägivideoistaan ja sillä kaverilla on senssinä jotain 0,74 kun maksimi on 100. Toki Windowsin senssi vaikuttaa asiaan myös ja hiiren tarkkuus, mutta varmasti suurin osa pelaajista vetää nopeammalla senssillä. Ja mitä nyt olen kuullut ja nähnyt niin hyvin moni noista Xbox puolen lani pelaajista pelaa hitaalla senssillä (vrt. CoD 3 senssi). Mm. dropshottaus on hieman vakaampaa ja tarkempaa hitaammalla senssillä.

Omasta mielestä Tactical on paras. Vei noin 1-2 viikkoa oppia se jotenkin aikoinaan, puukko on turha kapistus, joten minua ei juuri haittaa että se on hieman hankalasti ympyrässä. Mutta kaikki on makuasioita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

noniin, aika päivän paskimman läpän & turhimman postauksen:
SENSSI-"ohjeet"
enjoy :D

repes

@Fedurre
Nii PCllä monestikki "prot" ja prot käyttää hidasta koska hyvä hiiri mahdollistaa sen. Konsolilla taas se tatti toimii vaan yhten tahtiin.
Ite käytän 10 koska pörrään sillain kuvottavasti välillä, että 10 tuntuu parhaalta. Eise ehkä paras pitän matkan tuli taisteluihin oo paras, mutta nykyään oon pelityylitä enempi sellanen "rusherfag", että pitää pystyy nopeesti mielummin reaktolla sprayaa kuin ehkä tarkka laaki heduun.
Se että senssi :D luokittelis pelaajan tason on outoo, kun jokanen pelaa sillä mikä tuntuu ittelee hyvältä ja omaan pelitapaan sopivalta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

repes

@Fedurre
Nii PCllä monestikki "prot" ja prot käyttää hidasta koska hyvä hiiri mahdollistaa sen. Konsolilla taas se tatti toimii vaan yhten tahtiin.
Ite käytän 10 koska pörrään sillain kuvottavasti välillä, että 10 tuntuu parhaalta. Eise ehkä paras pitän matkan tuli taisteluihin oo paras, mutta nykyään oon pelityylitä enempi sellanen "rusherfag", että pitää pystyy nopeesti mielummin reaktolla sprayaa kuin ehkä tarkka laaki heduun.
Se että senssi :D luokittelis pelaajan tason on outoo, kun jokanen pelaa sillä mikä tuntuu ittelee hyvältä ja omaan pelitapaan sopivalta.

Juurikin näin. Itse vain tarkoitin että on olemassa myös hyviä pelaajia jotka pelaavat kovinkin hitaalla senssillä, itse tiedän montakin ja muutamat heistä on ihan parhaita mitä olen nähnyt (siis pleikalla). Makuasiamakuasia. :)

Kiitos tarkentavista ohjeista Jouko. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toi senssi spedeily on iha turhaa :D ite naputtelin eile taas menemään 30tappoa ja 10kuolemaa dragunovilla.(25 oli päähän) ja senssit on iha DEFAULTIT :) en ees tiä mitkä luvut ne defaulttina onkaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toi senssi spedeily on iha turhaa :D ite naputtelin eile taas menemään 30tappoa ja 10kuolemaa dragunovilla.(25 oli päähän) ja senssit on iha DEFAULTIT :) en ees tiä mitkä luvut ne defaulttina onkaan.

Ne on defaulttina 2 ja itselläni on vissiin nyt 3 ja kyllä niitä tappoja tulee matalallakin senssillä :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Senssi on vakiona 3 ja tossa 30 tappoa 10 kuolemaa nyt mitään ihmeellistä ole, siinä vaiheessa kun pelaa s&d:tä niin sensiilä alkaa olemaan jo vähäsen väliä, esim jos joku alkaa ampumaan selkään nii jos senssi on 10:llä voi olla vielä mahdollisuuksia kääntyä nopeasti ympäri ja tappaa selkään ampujan. Eiköhän tää senssi keskustelukin ole puitu jo ajat sitten joten jätän asian omaltaosalta tähän (ehkä).
 
Ylös Bottom