Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Samaa mieltä edellisten kanssa. Itsekään en unohda varmaan koskaan sitä hetkeä kun pistin CoD4:n pyörimään koneeseen. Pleikkari kolmosen ostin itse joskus vuoden 2008 alussa ja CoD4:n heti pari viikkoa pleikkarin oston jälkeen. Ensimmäinen FPS-peli uuden sukupolven konsolilla.. Oi niitä aikoja. En tiedä mitä oikein ajattelin, kun myin tämän pelin, mutta nyt on alkanut polttelemaan ja joutuu tieten ostaa vielä hyllyyn takasi. :)

Oikeasti kun miettii tätä CoD:en kehitystä, niin kyllä nuo kiiltokuvat ym. turha paska olisi voitu jättää pistämättä mukaan. CoD4:sta pelaillessa kamppailut ratkesi lähes aina taidon mukaan, nyt istutaan nurkissa ja hoidetaan hommat ties millä lentohärveleillä. Aivan hyvin riittää CoD4:n "yksinkertaiset" killstreakit jne. ;)

Nyt kun joku pelifirma tekisi pelimekaniikaltaan yhtä hyvän pelin kuin CoD4 ja vähän vähemmän mutta käytännöllisimpiä lisäjutskia, niin firma hukkuis rahaan...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun tuolla Blockin puolella viime kuussa äänestettiin codia jonka parissa seuraava turnaus järjestettäisiin, niin huomasi kyllä mille pelille suomalaiscodittajien sydän kuuluu:

Cod4: 31 ääntä
MW2: 22 ääntä
WaW: 13 ääntä
BOps: 9 ääntä

Toissapäivänä pelatun ensimmäisen turnausmatsin jälkeen taas huomasi miksi peli on aivan omaa luokkaansa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

:D
Oon nyt reilun viikon pelannu käytännössä vain tätä. Eilen sit kävin kokeilemassa Bopsia ku kaikki PSN frendit sitä työstää. 10 minuuttia ja kaksi kesken lopetettua mappia riitti ja laitoin nelosen takas koneeseen. Vaikka tää ei silmäkarkiltaan ole uusimpien tasolla, niin pelinä tämä on valovuoden edellä bopsia.
Tässä pelissä yleensä taito ratkaisee, eikä joku ***** pingi-lagi-tuuri-ennakkoporaus-perseraiskaus-sadetanssi-lobotomia...
Bopsissa pystyt ounaamaan publalla hyvällä servulla 10 romillen kännissä, mut kokeilkaapa tätä kymppikassin jälkeen. Se jo kertoo minusta jotain.... :rolleyes:
Minä siis ostin Perjantaina ja pelasin koko illan, mutta Launtai aamuna menin hakkeri-peliin, ja sen jälkeen score -1,0000000! No minä sitten tein uuden käyttäjän millä pelaan COD4, ja se nimi X_SniperVallu_X eli pyytäkää kaveriksi jos haluaa peliseuraa. Mutta toi yhdistelmä 3 granuu, Juggernaut, ja Martydom on aika paskamainen.:D

EDIT: Black Ops on paska
EDIT2: Jos on näin paljon suomalaisia, niin pistetään klaani pystyyn?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsekin ostin cod4 ps3 tämän vuoden alussa itseasiassa, kun PC meni rikki muistokkaiden vuosien jälkeen niin olihan sitten edessä konsolin osto.
Olin ostanut jo BC2, Just Cause 2, Mafia 2 tuolta Tullintorin Gamehousesta.
Sitten huomasin käytetyissä peleissä 15e CoD4. Muistot vilisivät silmissä.. Lähdin hakemaan sitä jo seuraavana päivänä, kun pääsin kotio niin meni se heti ensimmäisenä konsoliin ja sitä hakkasin koko sen illan.

Ja tuosta klaani-ideasta..
Olisin suostunut kaksi vuotta sitten, mutta nyt ajatus kuulostaa lähinnä vitsiltä, että en kyllä ole tulossa.. Ei siis mitään henkilökohtaista, en vain jaksa klaanitella enään :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No okei tuo klaani juttu oli aika paska, mutta Raatoankka lisäille kaveriksi X_SniperVallu_X
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voisihan sitä lisäillä kun seuraavan kerran pleikkarin ääreen ajaudun.
Mutta en taas voi pelata netissä, koska netti on ollut hieman ''rikkinäinen''. Ei suostu pysymään netissä ja jos pysyy niin pingi on 500 tasoa (toisin sanoen punaista palkkia)..
Joten katsellaan sitten..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oikeasti kun miettii tätä CoD:en kehitystä, niin kyllä nuo kiiltokuvat ym. turha paska olisi voitu jättää pistämättä mukaan. CoD4:sta pelaillessa kamppailut ratkesi lähes aina taidon mukaan, nyt istutaan nurkissa ja hoidetaan hommat ties millä lentohärveleillä. Aivan hyvin riittää CoD4:n "yksinkertaiset" killstreakit jne. ;)

Nyt kun joku pelifirma tekisi pelimekaniikaltaan yhtä hyvän pelin kuin CoD4 ja vähän vähemmän mutta käytännöllisimpiä lisäjutskia, niin firma hukkuis rahaan...

...Tai sitten ei. Pelit muuttuu ja sitämukaa myös pelaajat ja kun kuitenkin suuri osa pelaajista on ns. alaikäisiä, niin ne on tottunut siihen et on sitä ylimääräistä turhaa pelinpilaavaa p*skaa. Esim. on vaikee kuvitella jonku k/d 5 ratiolla olevan teinin pelaavan peliä missä ei olis vaikka leaderboard:a tai jotain kopteria sahaamas. Tosin en pistäis kyl pahitteeks vaikka tuliskin enemmän pelkistetty fps, mut veikkaisin et se ei kuitenkaan myisi mitenkään ennätyksellisesti. Tekis mieli hommata kunnon pc ja siihen cod2 ku siel olis helkutisti pelaajia, mut näppis ei vaan sovi mulle ainakaan pelaamismielessä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

...Tai sitten ei. Pelit muuttuu ja sitämukaa myös pelaajat ja kun kuitenkin suuri osa pelaajista on ns. alaikäisiä, niin ne on tottunut siihen et on sitä ylimääräistä turhaa pelinpilaavaa p*skaa. Esim. on vaikee kuvitella jonku k/d 5 ratiolla olevan teinin pelaavan peliä missä ei olis vaikka leaderboard:a tai jotain kopteria sahaamas. Tosin en pistäis kyl pahitteeks vaikka tuliskin enemmän pelkistetty fps, mut veikkaisin et se ei kuitenkaan myisi mitenkään ennätyksellisesti.

Tuo on kyllä totta, että pelaajakunta vaihtuu (yhä enemmän tulee näitä "ADHD-pelaajia", samalla kun iän myötä tämä vanhempi sukupolvi vaihtaa pleikkarin johonki muuhun ajanvietteeseen) ja samalla sitten pelien kehitys menee tähän suuntaan kun se nyt menee... :rolleyes:

Mutta mitä tätäkin foorumia lukee, niin kyllähän pari edellistä CoD:ia ovat loppujen lopuksi olleet aika pahoja floppeja.. Edelleen hehkutetaan CoD4:sta, ja ihan syystä: Tämän takia itse uskoisin että vähemmän paskaa sisältävä peli myisi hyvin. :) Todennäköisesti seuraavasta "CoD4:sta" voi vain unelmoida. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsekkin innottauduin mukaan pitkästä aikaa.
Heti eka peli tais olla hakkeri puolen raiskaama, pelaaja liikku sprintti modessa suurinpiirtein valonnopeudella :D

Muut pelit olivatkin ihan ok. Täytyy kyllä myöntää että on HYVÄ peli!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Edelleen hehkutetaan CoD4:sta, ja ihan syystä: Tämän takia itse uskoisin että vähemmän paskaa sisältävä peli myisi hyvin. :) Todennäköisesti seuraavasta "CoD4:sta" voi vain unelmoida. :(

Sen se ainaki muuttais, et ei tarvis kiireellä hakata mutee joka aulassa:D ja muutenkin peliseura olis luultavasti parempaa, eikä tulis joka pelis jotain naurettavia rageviestejä. Mw2:sta ja bopsista sen verran, et kumpa en olis ikinä ostanu saati sit pelannu. BOs nyt oli karvan verran parempi, jos se v*tun peli vaan toimis joskus ja ei ilmeisesti vieläkään toimi. No ainakaan seuraavaa en osta se on varmaa, koska niin kauan ku p*ska myy, p*skaa tehdään ja sitä tehdään luultavasti vielä kauan. Ihan mielenkiinnolla odotan paljonko seuraava Cod "beta" myy, et jaksaako oikeesti jotkut sitä samaa jauhaa vuodesta toiseen. Joku peliyhtiö sais kyl kehittää toimivan, "aseella asetta vastaan" räiskinnän grafiikalla joka jaksaa pyöriä vähintään 60fps.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen alkoi meidänkin klaanilta se PS Blockin SD-turnaus. On tää klaanipelinä aivan ylivoimainen edelleen. Tässä kun vetää levyksi, niin tietää että on tehnyt virheen tai vastassa on vaan parempi pelimanne. Ei ole mitään tekosyitä kuten liian isot hitboxit tai fps:n putoaminen. Sweeeet ziisus kun oli nannaa!! :D

Vigi mä luulen ettei noi pelit enää simppelimmäks mene. Ainakaan COD sarja. Keskittyvät suotta ruuvaamaan kaikkee kekseliästä mukaan. Viimeks tuli v***u NIKKO-autot! Daaaa. Seuraavassa osassa tutustutaan luultavasti MacGyver puukkoon joka osaa purkaa vastustajan aseen ja ammutessa räjähtää tussari silmille.

Ainoa toivon kipinä saattaa kyteä Infinity Wardin entisissä pomoissa ja heidän uudessa studiossa Respawn Entertaimentissa. Ne teki nää parhaat CODit joten taitoa on osaamista. Peukut pystyyn!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vigi mä luulen ettei noi pelit enää simppelimmäks mene. Ainakaan COD sarja. Keskittyvät suotta ruuvaamaan kaikkee kekseliästä mukaan. Viimeks tuli v***u NIKKO-autot! Daaaa. Seuraavassa osassa tutustutaan luultavasti MacGyver puukkoon joka osaa purkaa vastustajan aseen ja ammutessa räjähtää tussari silmille

Joo ei codi varmaan enää ota pakkia, ainoo toivo olis joku UO tai 2:nen remakena, mut se on yhtä epätodennäköistä ku lotos voittaminen. Modern combat olis lähellä sitä mistä mä tykkään, mut se oli vaan vähä liian laginen mikä on niinkin halvalta peliltä ihan ymmärrettävää, mut pari viimestä codia se hakkaa silti mennen tullen. Joo eiköhän tää ot ollu täsä, ettei modet suuttu mulle:rolleyes:.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulle riittäs, et tää peli tehään uudestaa päivitetyllä grafiikalla, lobby mutella ja final kil cam olis mukana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Anteeksi kun en ole pelannut klaanimatseja, mutta eikö tämän pelin kovia jalanääniä voi pitää miinuksena, koska Dead silencinkin läpi kuulee todella kauas, seuraako siitä sitten yleistä telttailua ja kukaan ei uskalla liikkua kuin pakon edessä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Anteeksi kun en ole pelannut klaanimatseja, mutta eikö tämän pelin kovia jalanääniä voi pitää miinuksena, koska Dead silencinkin läpi kuulee todella kauas, seuraako siitä sitten yleistä telttailua ja kukaan ei uskalla liikkua kuin pakon edessä?

No me pelaillaan SD turnausta 2 ½ minuutin rundeilla. Jo toi erän pituus vähentää hiukan kämppiä, eikä ole mitään verrattuna johonkin Dominationin lipunpuolustukseen. Väkisinhan siinä hiukan kämpitään kun voitosta pelataan. Mut ei se kämppi yleensä suureen rooliin nouse. Nelosen mapit on luonteeltaan niin erilaisia näihin uudempiin CODeihin verrattuna että koko tiimin rushi tekee kämpistä yleensä suht tehotonta. Minusta on ihan hyvä vaan että DS:n askeleet tulee "läpi". Vihaan ylikaiken noita NINJOJA, ehkä siks että kuulokkeet + kotiteatteri menettää merkityksensä. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Iltaa! Noista perkeistä vielä sen verran että tässä pelissä on hyviä ja huonoja perkkejä. Esim: Stopping Power on ihan mukava perkki, mutta esim: Juggernaut on minusta aivan vittumainen. Huono perkkejä ovat esim: se perkki millä kuulee vastustajan huudot (vaikka jos toinen lataa nurkan takana :confused:... ) Mutta on myös RAUKKOJA! Niitä ovat Martydom, Juggernaut, ja sit joku hemmetin RPG, millä jotkuu idiootit riehuu kun viimeistä päivää. Mutta itse käytän Bandolier, Stopping Power, ja sit Deep Impact (Käyttäsin Dead Silence mutta ei ole vielä sitä perkkiä auki)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyykys ei ainakaan mun muistaakseni kuulu mitään ääntä, joten sitä kannattaa käyttää ainakin pommipaikkojen lähellä hyödyksi tai jos tietää tai luulee et vihu on lähellä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Anteeksi kun en ole pelannut klaanimatseja, mutta eikö tämän pelin kovia jalanääniä voi pitää miinuksena, koska Dead silencinkin läpi kuulee todella kauas, seuraako siitä sitten yleistä telttailua ja kukaan ei uskalla liikkua kuin pakon edessä?
Öö ei, jos on telttailia se telttailee ihan yhtä lailla kuuli askeleet tai ei. Jos on sellanen rusheri niin rushaa vaik kuuluis askeleet. Toki ehkä vois kuvitella että suosis kämppereitä, ehkä mutta ei anakaan ole sitä tuuri elementtiä että joku pääätön urpo juoksee äänettömästi ympäri kenttäää ja pääsee selkään. Ja lisäks ei oo varaa speldeillä, jos voi juosta ilman ääniä ni on paljon enemmän varaa virheisiin ja urpoiluun. Äänet kuuluu kilpailulliseen pelaamiseen.
Tosin kaiken maailman xboxdecertomlgeet tykkää et on kivaa kun on tuuria pelissä ja ei oo ääniä. what gives?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Öö ei, jos on telttailia se telttailee ihan yhtä lailla kuuli askeleet tai ei. Jos on sellanen rusheri niin rushaa vaik kuuluis askeleet. Toki ehkä vois kuvitella että suosis kämppereitä, ehkä mutta ei anakaan ole sitä tuuri elementtiä että joku pääätön urpo juoksee äänettömästi ympäri kenttäää ja pääsee selkään. Ja lisäks ei oo varaa speldeillä, jos voi juosta ilman ääniä ni on paljon enemmän varaa virheisiin ja urpoiluun. Äänet kuuluu kilpailulliseen pelaamiseen.
Tosin kaiken maailman xboxdecertomlgeet tykkää et on kivaa kun on tuuria pelissä ja ei oo ääniä. what gives?

Tarkemmin ajateltuna ihan hyvä että ne askeleet kuuluvat, taitohan sekin on kulkea smoothisti. Itseä vaan ärsyttää välillä, kun porukka istuu tähtäin pohjassa kulman takana kuuntelemassa askeleita. No kyykyssä tai tähtäin pohjassa kävelemällä ei kuulu äänet niin kauas. Toki äänistä ei ole kauheasti haittaa liikkuvissa pelimuodoissa kuten domi ja sabotage, mutta tarkoitinkin tässä "kaikkien" suomalaisten SD-muodosta, mistä ei voi luopua. Siinä sitä telttailua voi puolustaessa kyllä harrastaa, jos haluaa. :(
Ilmeisesti PC puolella on kuitenkin joskus tehty siten, että bannataan dead silence ja SD:ssä laitettu 1 min aikaraja, silloin on hyökkääjilläkin kiire planttia ja pakko liikkua.
 
Ylös Bottom