Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

3 frägiä juggernaut ja martyrdom tai steady aim ja aseeks p90 silencerillä. Noilla pärjää aluks.
Muutenki pelissä kannattaa käyttää kakkos perkkinä stopping poweria, juggeria tai uav jammeria, kaikki muut on turhia.
Jätä kaikki agoc scopet veke. M4 punapisteellä vois sopia alkuun jos et oo pelannu paljoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Harjottelua vaan. Jos yhteyspalkki näyttää 1-2 tolppaa, vaiha toiseen peliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kävin äsken ekaa kertaa elämässäni nettiräiskinnässä, free-for-all pelimuodossa. Kyl aika äkkiä henki lähtee, mut sain muutaman tapon sentään vahingossa. :D Yllättävän hauskaa puuhaa...

Onko tuohon mitään niksejä tai juttuja mitä pitäis tietää että pärjäisi vähän paremmin vai onko se vaan puhtaasta harjoittelusta kiinni?

Reeniä vaan. ;) Lisää vaan pelitunteja alle, niin alkaa mappituntemus ym. pikku niksit selviämään. :) Aseita kokeilet sitä mukaan kun niitä aukeaa, ja valitset sitten itselle sopivimman. Sama homma perkeissä.

Free-for-All:sta on hyvä aloittaa nettiräiskinnät, saa ehkä paremmin kierreltyä ja tutkittua mappia. Tiedon ja taidon kasvettua voi sitten siirtyä tiimipohjaisiin pelimuotoihin ja loppujen lopuksi sitten sinne kuningaspelimuotoon eli normi Search & Destroy:hin :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitos vinkeistä! Oon tosiaan ihan aloittelija, juur ja juur meni yksinpeli recruitilla läpi. :D

Mut eiköhän sitä opi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, reeniä reeniä vaan :) Hyvä että ihmiset oikeesti jaksaa pelata tätä loistopeliä.
Hävettää niiden puolesta jotka haukkuu paskaks CODIKS, ja mw2 tai BO on parempi. Päinvastoin, tämä hakkaa mw2 ja boon totaalisesti on meinaan niin loistava nimittäin :cool: Joo, tuli purkauduttua... :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllähän tämä on loistopeli, mutta tätä ei tule juuri pelattua koska tässä melkein joka pelissä on hakkereita :mad: Varmaan ihan tavallisessa team deathmatch tai free for all pelimuodoissa ei hakkereita tule paljon vastaan , mutta Ground war:ssa jota itse tykkään pelata on ihan pilattu hakkereilla. Harmillisesti IW ei tule korjaamaan tätä peliä hakkereista koska korjaaminen ei tuo niille rahaa, vaan tehdään uutta peliä ja siihen vaan 15 euroa maksavia DLC:tä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei ole kyllä (onneksi) itsellä tullut pitkään aikaan hakkereita vastaan. Mutta harmi jos muilla tulee. Raatoankan kanssa samaa mieltä, että on loistava peli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei ole kyllä (onneksi) itsellä tullut pitkään aikaan hakkereita vastaan. Mutta harmi jos muilla tulee. Raatoankan kanssa samaa mieltä, että on loistava peli.

Mul on tullu viimeaikoina muutaman kerran Challenge-lobby vastaan ja yhtenä iltana tuli kans melkein kokoajan ProMod-lobby vastaan vaikka kirjauduin ulos ja sisään yms. poppakonsteja. Yhdessä vaiheessa mulle tarttu joku ihme hax, että jos pelasin SnD:tä, niin näin radarissani lähellä olevat vihut, jotka liikkuivat äänekkäästi. Jos vastustajalla oli Dead Silence tai liikku kyykyssä, niin en nähnyt mitään. Tämä oli vain itselläni vaikka en ollut edes servun host. :confused:

Pari kertaa on myös jäänyt asetukset,että; juoksiessa tuntuu liukuvaan, tähtäimet eivät heilu, nuubituubia tai extreme conditionia ei voi käyttää ja aseet poraavat seinien läpi kuin niitä ei olisikaan. SnD:ssä on tällöin hauska soundwhoorata uusilla Skullcandyn-kuulokkeilla med AK-47+Deep Impact. :p

Btw. myy Hydro sun sigussa oleva tuoli mulle, saat multa mun kukkakuvioilla verhoillun tuolin kaupanpäälle. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo pitihän tää itsekin tilata, tosin vähän myöhässä, kun oli halpa. Toivottavasti ei paljoa hakkereita tulisi vastaan.:D
Mites onko tässä semmosia challenge lobbyja tai vastaavia mitkä resetoi itsestään challenget,tai saa tahtomattaan 10. prestigen?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo pitihän tää itsekin tilata, tosin vähän myöhässä, kun oli halpa. Toivottavasti ei paljoa hakkereita tulisi vastaan.:D
Mites onko tässä semmosia challenge lobbyja tai vastaavia mitkä resetoi itsestään challenget,tai saa tahtomattaan 10. prestigen?

Itelle ei ole lähiaikoina tullut hakkimatseja vastaan. Onhan noita challenge lobbyja, mutta en ole itse törmännyt yhteenkään, kaverilla on yli 1000 killstreak ja yhtäkkiä 10 prestige, joten kyllä niitä ainakin on.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mun accountille haksattiin best killstreak 9999 ja kaikki challanget camot aseet jne...
Mutta pääsin servulle jossa sain valita prestigen niin resetoin sitten johki 5 prestigen alkuun sen..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toimiiks muilla tää online täs? Mulla jää lagaa toho Downloading Game Settings ku painaa find game :/ levy on iha puhdas ja tällee
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toimiiks muilla tää online täs? Mulla jää lagaa toho Downloading Game Settings ku painaa find game :/ levy on iha puhdas ja tällee

Hmm... itellä autto ku poistin Päivityksen ja latasin uudestaan
Btw mikä Nat typpi ?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänään sain tämän pelin, voin sanoa että mukavaa vaihtelua noille MW2 ja BO:lle. Pelistä löytyy tosiaan hackereitä jonkin verran, esim. pari tyyppiä god modella on tullut vastaan, siihen ei auta kuin painaa sitä Leave Game nappia ja vaihtaa pelimuotoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pitkään aikaan ei ole tullut tätäkää pelattua, muistaakseni vaiken CoDeista. Ainakin mitä omia tilastoja muistelen, taitaa olla K/D siinä 1.2 paikkeilla. Blopsissa taas 1,72. :p

Kaikkien aikojen lempikartta löytyy kyllä kyseisestä pelistä, nimittäin Creek. Muistan vieläkin miten tuli sniperilla pelattua FFA ja tilastoihin taisi jäädä joku 25-1. Aah, muistoja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei ole tullut hakkereita vastaan, mutta tänään osuin kahteen eri tyypin hostaamaan ''Zombieland'' - Lobbyyn.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No huh, juuri äsken osuin johonkin Zombienator serveriin.
Oli se ihan hauskaa mutta humaneilla on overpower paikat missä kämppiä, niin ei oo zombeilla mahollisuutta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli taas pitkästä aikaa tämä legendaksi jo muodostunut peli laitettua koneeseen hyrräämään. Ei voi mutta sanoa kuin, että hauskaa puuhaa edelleen. Onnekseni en törmännyt erityisiin haxeihin, joista haittaa pehemmin ollut. Ainut, mikä yhdellä oli niin luultavasti käytti wallhackia, mutta se oli niin huono muuten pelaamaan, ettei saanut tuhoa aikaiseksi. Kaikki killcamit se rupes paukuttaa seinän läpi tai sitten tähtäili seinien läpi ja odotti, että tulet sieltä. Itse käytin dead silencea, jotta se ei kuulisi minua, mutta ei sen pelaaminen siltä näyttänyt, että kuulemalla minut paikallisti. Lagailee seiniä vasten ja yhtäkkiä seuraa seinän läpi. Radarista se ei nähnyt minua, kun käytin UAV jammeria. Sille jannun säätämiselle sai kyllä naureskella. :D Mutta muuten ihan hauskaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse ostan ekan ps3 konsolin tällä viikolla ja ajattelin ekaksi peliksi ostaa mw1. Onks tässä miten paljon moninpelaajia ?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse ostan ekan ps3 konsolin tällä viikolla ja ajattelin ekaksi peliksi ostaa mw1. Onks tässä miten paljon moninpelaajia ?

Itse kyllä miettisin vielä tuota pelivalintaa... :rolleyes: Siis loistava pelihän Mw1 on, mutta se on kuitenkin jo 4 vuotta vanha ja lisäksi moninpelikokemusta voi häiritä haxit. Oman painokseni olen myynyt kauan sitten, joten pelaajamäärästä en osaa sanoa. Luulisin kuitenkin, että varmasti löytyy pelejä. Toisaalta, jos sulla on useampi kaveri, jolta tämä peli löytyy, niin sittenhän pelaamiseen tulee ihan uutta intoa kun saa tutulla porukalla pelata. :)

Puolen toista viikon päästä Mw3 ilmestyy, joten kannattaa miettiä sen hankkimista tämän sijaan. :) Sieltä sitten varmasti löytyy peliseuraa ja haxeja yms. ei ainakaan ihan heti löydy ja jos löytyy, niin ne kyllä korjataankin..
 
Ylös Bottom