Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvä että on tulossa noinkin kiva päivitys! Pitää alkaa vaa pelailee enemmän onlinessa. Hitto ku Ratchet ja Assassin´siakin pitäis pelata.. (ja käydä töissäkin välillä. :mad: )
Tosiaan saa mut myös lisätä listoille jos haluatte. Ja mä aattelin pistää kutsuja muille.. iha kiva kaveri olen. :D PSN: Muke78

Kaveri listan pitäis olla "vähän" isompi että sais enemmän porukkaa listalle.
Nyt joutuu jo vähemmän tekemisissä olevia pudottaa pois.
Ja klaani matseja varten pitää jättää yksi vapaa että voi inviä vastajan liidun.

MrPako sanoi:
Äitis on käyny säätämässä Pleikkaa....poju pilaa nuoruutensa :D
Vitsillä varmaan laitoit mutta pakko sanoo.
Mulle valitti samaa parin loggaus yrityksen jälkeen ja sit tilttas koko kone..pari kertaa...ja ei oo mitään äitejä säätämässä tässä talossa.

ReQ-77 sanoi:
Olisko kellään laittaa linkkiä missä näkis noi piste/tappo/rankki -määrän ja mitä unlockeja niistä saa?

On voinut tullakin jo, muttakun ei osu silmään.

Jo mainittu ja kattava (ei elite eikä humiliation challenges vielä):

http://www.depl0y.com/personal/cod-4-mw-unlock-list

RANK (number/rank title/xp required):

http://meansauce.blogspot.com/2007/11/call-of-duty-4-rank-unlockables.html

Pieni perk-opas:

http://blandname.com/2007/11/12/call-of-duty-4-perk-descriptions/

Natsat ja muuta US Marine Corps tietoa voi tarkistaa:

http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Marine_Corps_enlisted_rank_insignia
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Marine_Corps_officer_rank_insignia

-VVTK-

PS3 Bonuksena paljonko saisit palkaa:-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Pay_grade

Linkitys sanoi:
Koitan lisätä muutamia aktiivisia CoD-pelaajia PS3-friendlistiin, eli seuraavien tyyppien ei tarvitse ihmetellä jos joku Sir_Linque haluaa kaveriksi:

MrPako
Ilzu
InfernalFIN
Nisu

Muut voi pistää tähän suuntaan requesteja, koitan lisäillä vain suhteellisen aktiivisia onlinepelaajia, kun tuo friend listi on aika täynnä.

mAxzINsky

tosin en pelaa kuin S&D, on sielä jotkut kaverit joskus tullut yhen mapin vääntämään mutta parttinut sitten johonkin muualle :(

joulukuusi näyttäis olevan ainakin melkein aina samaan aikaan online kun mää :)

jh1000 sanoi:
mAxzINsky

tosin en pelaa kuin S&D, on sielä jotkut kaverit joskus tullut yhen mapin vääntämään mutta parttinut sitten johonkin muualle :(

Pelaa nyt ihmeessä muitakin muotoja, sillä tässä pelissä kerrankin kaikki muodot toimii pirun hyvin.
Hardcore on parhain vaihtoehto minulle, luo paljon jännittävämmän fiiliksen, kun HUD poistetaan, ja oikeastaan laaki ja vainaa periaatteella mennään :P

jh1000 sanoi:
mAxzINsky

joo tulee pelailtua välillä aika paljo.nyt ollu vähä taukoa.ootko kattonu sun rankkia maailman listoilla? :) oot aika kovassa rankissa vissiin esim wins. johdan sua accuracyssä ja tapoissa:D ei oo scorea nii paljo kertyny ku tullu pelattua vähä kaikenlaista. rank 48 on saavutettu myös paljolti tekemällä challengeja joita on tehty aika paljon.

MrPako sanoi:
Äitis on käyny säätämässä Pleikkaa....poju pilaa nuoruutensa :D

Niin, emmehän me halua toista Pakoa tähän maailmaan... (vaikka hyvällä alulla jo onkin) :p

Vielä viisi tuntia töitä ja sitten alkaa CoD-maraton lauantaina yöunien jälkeen vapaan viikonlopun aikana! Kaikki mukaan!

Itsekin taidan vähän siivota frendilistaa ja poistaa ainakin Resistancen aikaiset tutut, täyttä kun on täälläkin...ja kutsuja tuppaa melkein aina tulemaan jos on paikkoja vapaana.

Eliminaattori sanoi:
Vielä viisi tuntia töitä ja sitten alkaa CoD-maraton lauantaina yöunien jälkeen vapaan viikonlopun aikana! Kaikki mukaan!

Itsekin taidan vähän siivota frendilistaa ja poistaa ainakin Resistancen aikaiset tutut, täyttä kun on täälläkin...ja kutsuja tuppaa melkein aina tulemaan jos on paikkoja vapaana.
Meitsi on ainkain mukana maratoonaamassa ja se maratoni alkaa tänään mukavasti klaanimatsilla :D

Jees mukana ollaan ja oluen kera.
Erroria vaan heittää aina kun joku invaa partyyn. :(

ps3-player sanoi:
joo tulee pelailtua välillä aika paljo.nyt ollu vähä taukoa.ootko kattonu sun rankkia maailman listoilla? :) oot aika kovassa rankissa vissiin esim wins. johdan sua accuracyssä ja tapoissa:D ei oo scorea nii paljo kertyny ku tullu pelattua vähä kaikenlaista. rank 48 on saavutettu myös paljolti tekemällä challengeja joita on tehty aika paljon.

mistä näkee rankit? vai tarkotatko tota level juttua? onkohan muuten mitään järkee laittaa tota prestigee päälle? muutaku sen takia et tulee hyvä fiiwis kun on suorittanut jonkun arvo-tason :P

Hei, esiintykö kenellää muulla ongelmia pelatessaa groundwar-modia Bogissa (yömappi mis on bussi keskel kenttää)? Mulla alkaa lagaa aivan armottoman paljon, jos oon bussin lähestöllä. Siinä vaiheessa on aivan mahdotonta osua kenenkää O_o Sen sijaan jos pysyttelen taloissa nii homma luistaa iha hyvi.. :confused:

jh1000 sanoi:
ilman olutta ei edes osu mihinkään:rolleyes:

No ilman olutta ei saa edes PS3 päälle =P

Meikälläkii on tässä CoD maratooni tänä viikonloppuna menossa. Maanantaina sain pelin mutta eipä paljo kerenny pelaa kun oli iltavuoroviikko...
Paljo on tullu party kutsuja tänäänkin mutta ei satana kun ne aina ilmestyy erän jälkeen niin ei oo mitään toivoo että pääsee enää partyyn/samaan peliin.

jh1000 sanoi:
mistä näkee rankit? vai tarkotatko tota level juttua? onkohan muuten mitään järkee laittaa tota prestigee päälle? muutaku sen takia et tulee hyvä fiiwis kun on suorittanut jonkun arvo-tason :P
tais olla barracks ja siittä leaderboards.

Fang sanoi:

Mahtiskaa. Ja toivottavasti saavat ton Host Migrationin ajoissa valmiiksi kans. Välillä se ulkkisten pakeneminen paikalta ylivoiman edessa ottaa päähän. Ja mun kohdalla ei oo ees mistään ylivoimasta kyse, peli luistaa välillä hyvin, useimmiten ei niin hyvin. ;)

bruce sanoi:
Hei, esiintykö kenellää muulla ongelmia pelatessaa groundwar-modia Bogissa (yömappi mis on bussi keskel kenttää)? Mulla alkaa lagaa aivan armottoman paljon, jos oon bussin lähestöllä. Siinä vaiheessa on aivan mahdotonta osua kenenkää O_o Sen sijaan jos pysyttelen taloissa nii homma luistaa iha hyvi.. :confused:

Mulla on samantapaisia ongelmia siinä sateenpiiskaamassa laivakartassa pelimuodosta riippumatta. Ulalla olen tässä kuitenkin, kun lagia ei ole aina. Jotenkin tullut semmonen kuva että ranskisten ollessa paikalla homma alkaa nykimään.

M-Arkku sanoi:
Mahtiskaa. Ja toivottavasti saavat ton Host Migrationin ajoissa valmiiksi kans. Välillä se ulkkisten pakeneminen paikalta ylivoiman edessa ottaa päähän. Ja mun kohdalla ei oo ees mistään ylivoimasta kyse, peli luistaa välillä hyvin, useimmiten ei niin hyvin. ;)
M-Arkku sanoi:
sama juttu.monesti jos päätän free for all matsin tappamalla 30 ukkoa(=voitto) niin seuraavaa mappia ladatessa mut kickitään pois.on muuten rasittavaa.
edit.onnistuin kusemaan siteeramisen:D

huhhuh, hyi vittu että jotkut on pelannu jo paljon tätä peliä!!! ei mitään saumaa päästä rank1 koskaan scoressa kun jotkut vetää yötäpäivää nukkumatta:D millä järjellä jotkut on pelannu noin järjettömästi tätä?

tänää eksyin keskelle jotain klaani matsia missä joku suomalainen tiimi jauho toisella puolen :eek:

M-Arkku sanoi:
Ulalla olen tässä kuitenkin, kun lagia ei ole aina. Jotenkin tullut semmonen kuva että ranskisten ollessa paikalla homma alkaa nykimään.

Itse asiassa, viimeksi kun pelasin Bogissa lagien kanssa, servulla oli iha mukavasti ranskalaisia... tai ainakin ranskaa puhuvaa porukkaa )))

Ylös Bottom