Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ranskikset ja lagi on itseasiassa synonyymit toisilleen jos et tiennyt :D
Ei ne tahallaan mut kun niillä suurimmalla osalla on upload jotain 126 kbs...
vaikka downi on pari megaa...
Tuo on todettu jo silloin kun socom ykkönen tuli maisemiin eikä mihinkään ole muuttunut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
huhhuh, hyi vittu että jotkut on pelannu jo paljon tätä peliä!!! ei mitään saumaa päästä rank1 koskaan scoressa kun jotkut vetää yötäpäivää nukkumatta:D millä järjellä jotkut on pelannu noin järjettömästi tätä?

tänää eksyin keskelle jotain klaani matsia missä joku suomalainen tiimi jauho toisella puolen :eek:
Joillakin vain sitä aikaa riittää... Kait tässä pelissä nyt oli samanlainen ranking-systeemi, kuin Warhawkissa, jotta tällainen satunnainen pelaajakin voi siitä nauttia!?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

karpaasi sanoi:
Joillakin vain sitä aikaa riittää... Kait tässä pelissä nyt oli samanlainen ranking-systeemi, kuin Warhawkissa, jotta tällainen satunnainen pelaajakin voi siitä nauttia!?
Jos on niin se ei toimi kovin hyvin... itse olen monta kertaa jäännyt 55rank nolifereitten jalkoihin... vaikka itse olenkin rank 39 niin samalla servulla oli rank 1 ja 6 pelaajat kenellä ei ollut mitään saumaa. Ei tässä voi sanoa kun että hankkikaa töitä ja pelatkaa samalla lailla kun muutkin :P
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Jos on niin se ei toimi kovin hyvin... itse olen monta kertaa jäännyt 55rank nolifereitten jalkoihin... vaikka itse olenkin rank 39 niin samalla servulla oli rank 1 ja 6 pelaajat kenellä ei ollut mitään saumaa. Ei tässä voi sanoa kun että hankkikaa töitä ja pelatkaa samalla lailla kun muutkin :P
Kunhan tässä tämän kauppiksen saa alta pois ensin:) Aika onnetonta tuollainen järjestely mielestäni. Ehkä joskus lukioaikoina vielä riitti aikaa pelata ihan erkkinä jotain Socomia, mutta nyt nuo opiskelut(yli 50 op:ta olen nyt syksyllä suorittamassa,joten paljon on hikoiltu) ja ihmissuhteet vievät sen verran aikaa, että olisi mukavaa jos vaikka päivityksen myötä tuo ranking-matchaus alkaisi pelittämään kunnolla. Ei ole mukavaa hävitä joka kerta:p Peli on kuitenkin rautaa ja sitä huvittaisi ehdottomasti netissäkin pelailla välillä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelihän muistuttaa hiukan MGO:ta kun spectailee kuoleman jälkeen :P

Tälläinen random kommentti tähän väliin :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

karpaasi sanoi:
Kunhan tässä tämän kauppiksen saa alta pois ensin:) Aika onnetonta tuollainen järjestely mielestäni. Ehkä joskus lukioaikoina vielä riitti aikaa pelata ihan erkkinä jotain Socomia, mutta nyt nuo opiskelut(yli 50 op:ta olen nyt syksyllä suorittamassa,joten paljon on hikoiltu) ja ihmissuhteet vievät sen verran aikaa, että olisi mukavaa jos vaikka päivityksen myötä tuo ranking-matchaus alkaisi pelittämään kunnolla. Ei ole mukavaa hävitä joka kerta:p Peli on kuitenkin rautaa ja sitä huvittaisi ehdottomasti netissäkin pelailla välillä...

Aika äkkiä tässä pelissä pääsee sille tasolle, että pärjää kohtuullisesti. Ei suurta treeniä siihen hommaan vaadita. 50opta on aika pirusti, teet siis 22 enemmän kuin minä :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuulun näemmä niihin 'onnekkaisiin' kenelle nuo rankit suorastaan *ittuilee :mad:
Juurikin sain rankin taas nostettua jopa 7:aan. Poistuin normisti erän jälkeen pelin alkuvalikkoon, pidin muutaman minuutin 'virkistäytymispaussia' ja takasin onlineen > rank tipahtanu 5:een. Hienoa! Juuri kun saa classit taas käyttöön, niin ne(tai osa) on jo seuraavassa pelissä menetetty. IW foorumilta tosin löytyi juttua, että ovat bonganneet ongelman ja väliaikaratkaisuksi ehdottavat seuraavaa:
Hey Everyone --

Just wanted to give you a heads up, we're aware of users who it appears your Rank resets. We're looking into it and addressing the issue, however in the meantime if you notice your Rank appears to be less than what it was, then do the following.

(thanks for all the feedback on this workaround guys!)

Start a Ranked game, Free for all seems to be the best suggestion.

After you've played for just a few seconds (don't have to do anything in the game), then quit out, and your rank should be back to normal.

Thanks again to everyone for the suggestions, keep in mind that we are aware of the issue and this is only a temporary solution until it's fixed.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt on ensimmäinen klaanimatsi takana tässä pelissä ja hyvät fiilikset siitä jäi, eikä vähiten sen takia että voitettiin puhtaasti 3-0 :D
Tämä peli nyt vaan soveltuu niin pirun hienosti klaanipeliksi ja hyvin suunnitellut pelimuodot auttavat asiaa, vaikkakin ekassa matsissa ei päästy pelaamaan ku TDM:ää ja Dominationia (ois pitäny pelata huonommin ni ois päästy pelaamaan HQ:tä ja S&D:tä ;)).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun tekee Private Matchin niin pääseekö sinne muutkin kuin mun frendit ?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

opa95 sanoi:
Kun tekee Private Matchin niin pääseekö sinne muutkin kuin mun frendit ?

Sinne pääsee vain kutsusta, ei Find game -toiminnon kautta. Eli käytännössä myös kavereiden kaverit pääsee mukaan jos saavat inveitit teiltä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En sitten tiedä. Mulla tossa muutamaan otteeseen on alkanut tehdä sellaista että. Kun kirjautuu ensin tonne ps networkkiin. sitten menee pelin onlineen. niin joko siinä kun tulee se et lataa peli asetuksia taikka peliä etsiessä niin aina tulee että sinut on kirjattu ulos. Muilla peleillä en ole moista huomannu. Kyllä sinne sitten pääsee kun jaksaa about 10-20 min leikkiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yksinpeli oli mielestäni loistava. Hardenedilla pelasin ekan kerran, veteran menee varmaan ensi vuoteen ajanpuutteen vuoksi. Jos ajattelee pelkästään kylmästi pelillisesti yksinpeliä, en sanoisi sitä loistavaksi, mutta pelissä on niin paljon muistettavia aivan uskomattoman mahtavia kohtauksia ja taisteluita, että kokonaisuutena kampanja on aivan mahtava. Moninpeli nyt on tottakai loistava vaikken ole vielä ehtinytkään kuin pikaisesti testata.

EDIT: Ainiin, Gregson-Williamsin palkkaaminen oli loistava ratkaisu, nosti yksinpelin fiilistä entisestään monessa kohtauksessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hohhoijaa, että on addiktoiva peli, kerran nyt olen vetänyt 55lvl ja aloittanut alusta, ja 26lvl:ssä vedetään, prestige mode:ssa, kaikki nollaantuu sitten, aseet, challenget.. aivan kaikki. Paitsi tilastot of course... peliä on tullu pelattua 1d 13h :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nako87 sanoi:
Hohhoijaa, että on addiktoiva peli, kerran nyt olen vetänyt 55lvl ja aloittanut alusta, ja 26lvl:ssä vedetään, prestige mode:ssa, kaikki nollaantuu sitten, aseet, challenget.. aivan kaikki. Paitsi tilastot of course... peliä on tullu pelattua 1d 13h :p
Siis kun olet lvl55 ja painat Prestige mode, niin nollaantuu rankki?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nätti peli, pari kertaa kyllä sellaista graffaa että huhhuh.
Torstaina sain pelin ja jo perjantaina oli läpi :/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

opa95 sanoi:
Siis kun olet lvl55 ja painat Prestige mode, niin nollaantuu rankki?

Jep, alkaa 1lvl:sestä taas, mutta arvomerkki ei ole sama vain... ja peleistä saa olen huomannut paljon vähän bonus pointseja
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuten tuolla joku ehtikin jo sanoa, on addiktoiva peli. Eilen tuli PS3 huollosta, CoDin kimppuun pääsin siinä viiden aikaa päivällä. Yksinpeliin en vielä jaksanut aikaa tuhrata kuin n. 5 minuuttia ja siirryin moninpeliin.. Siinä pelasin "tauotta" tuonne yhteen yöllä, tosin kävin saunassa, söin yms. tietenkin siinä välillä. Ihmettelen vieläkin miten konsoliräiskintä tämmösestä paatuneesta PC-räiskijästä voi tuntua näinkin hyvältä. Erittäin loistavaa. Nyt hitusen alle 10 tuntia pelattuna ja rank 26. Eilen jopa taisin tavata pari suomalaistakin, mutta toki olisi kiva pelata enemmänkin suomalaisten kanssa, joten lisäilkääs Fruit69 kavereihin niin päästään mättämään Suomi-porukan kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hankalalta vaikuttaa saada peliä pyörimään kaveriporukan kanssa. Alkaa ketuttamaan näiden konsoli-onlinepelien surkeat lobbyt (Warhawk, CoD4, Eye of Judgment...)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, tänäänkin taas saanut muutaman harmaan hiuksen lisää ton lobby-systeemin takia. Periaatteessa toimiva idea, mutta serveripuolella paikkaamista. Liian monta kertaa party hajonnu matsin jälkeen. Vaikka pelinä kepittääkin esim. Resistancen 100-0, niin siinä on toi palvelinhomma järjestetty paremmin. Tuntuu jotenkin että Infinity Wardin pojat halunneet tehdä konsolikäyttöliittymästä yksinkertaisen ja sit on mennyt liiallisuuksiin, hallinta puuttuu täysin.

Ja PRKL ens viikolla on haettava headset tätä varten, pääsee mukaan paremmin. Meinas tänäänkin perna revetä kun pelattiin possella ja jätkät heittää käsittämätöntä läppää. Ite yrittää sit lobbyssa "jutella" klaanitägillä. Varmaan vähintäänkin huvittavaa. :D
 
Ylös Bottom