Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
Tuntuu että oon pelannut jokaisen valvella olleen tunnin tai kun aikaa on riittänyt, tapposuhde on 2:1, ja siitä huolimatta koko frendilista on mua edellä :D Käykö täällä enää ketään töissä tai koulussa? ;)
No prkl, itsekkin jäänyt jälkeen, kun nyt vasta ollaan 34lvl :D
Muut vetävät jo prestige modea tai jumittavat 55lvl:ssä, tulee pieni olo siinä meiningissä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jeps kyllähän tässä normaali työssäkäyvä ihminen jalkoihin jää... pääsin vasta eilen ensimmäisen prestigen unlockaamaan ja monet vetelevät jo toista kolmotta kierrosta.
Mutta mikäs kiire tässä on kun omaksi iloksihan tätä pelataan :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Perkuleen työt kyllä rajoittavat riemua. No, iltasin ehtii 2-3 tuntia pelata parhaimmillaan. Tosin eilen meni 6h :cool: Emäntä korjaa pian konsolin ja miehen ulkoruokintaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eipä se rankki meinaa yhtään mitään muuta kuin korkeintaan kokemusta, siis siinä mielessä että jos näkyy rank 1 ilman prestigeä niin ei pidä ihmetellä jos se katselee maisemia keskellä katua SHOOT ME -kyltti selässä :). Itse aloitin eilen ensimmäisen prestige-kierroksen, väänsin puolisentoista tuntia ja nousin 11 rankkia. Hyväähän tässä on juuri se, että vaikka kovemmalla rankilla onkin pieni edge isomman ase/varuste/perk-arsenaalin myötä niin mortti saa silti kuluneella M16:llaan ihan yhtä paljon reikiä siihen kuin muihinkin maaleihin.

Lagi sen sijaan on semmoinen perkki jota ei pysty kompensoimaan sitten yhtään millään. Tahmaservereillä ei vaan voi voittaa yllättäviä mies miestä vastaan -tilanteita vaikka olisi piriä vetäneen oravan refleksit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Fang sanoi:
Lagi sen sijaan on semmoinen perkki jota ei pysty kompensoimaan sitten yhtään millään. Tahmaservereillä ei vaan voi voittaa yllättäviä mies miestä vastaan -tilanteita vaikka olisi piriä vetäneen oravan refleksit.

En tiedä johtuuko mistä mutta eilenkin latasin 6-8 luotia kaverin rintavarustuksiin ilman damagea, jonka jälkeen se niittas mut yhdellä luodilla. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
Tuntuu että oon pelannut jokaisen valvella olleen tunnin tai kun aikaa on riittänyt, tapposuhde on 2:1, ja siitä huolimatta koko frendilista on mua edellä :D Käykö täällä enää ketään töissä tai koulussa? ;)
Sama homma, itsestä tuntuu että olen pelannut jopa liikaakin ja mulla on peliaikaa 1d 18h. Monilla on yli 3d ja joillain ulkomaalaisilla jopa 5d ! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

metalheart76 sanoi:
En tiedä johtuuko mistä mutta eilenkin latasin 6-8 luotia kaverin rintavarustuksiin ilman damagea, jonka jälkeen se niittas mut yhdellä luodilla. :eek:
Noissa tilanteissa jos ei selvästä taposta (lippaallinen rintakehään) tapahdu mitään, kannattaa kattoa nettiyhteyden tasoa (select). Jos yhteys näyttää yhtä punaista palkkia, ei tod.näk. osu mihinkään.
Itse juoksentelin yhden heebon takana tyhjentäen 3 lippaallista selkään, mutta kaveri vaan kääntyy ja pistää veitsellä puhelimeen. Vaihdoin toiseen servuun missä oli parempi yhteys, niin johan alkoi osumaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oon kyllä huomannu, että jos peli alkaa lagittaa nii yllättäen mukan on ranskan poikia jollai 1M/128kb yhteyksillä...:mad:
Eilen tuli vaihettua servua aika pikasesti ku siellä oli joku ranskalainen kauhealla lagilla, ei muute mitää mutta se oli ku dia-esitys se sen pelaaminen. Otti sellasia 2m pomppuja, ja kas kummaa sit oliki itellä veitsi otsassa pystyssä...:rolleyes:

PS. Prestige+ lvl 7, tuntuu ku olis palannu kivikaudelle ku lähti kaikki lempiaseet ja perkit pois :D
mutta tuleehan ne sieltä takas, joskus 16h pelaamisen jälkee...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Monilla on yli 3d ja joillain ulkomaalaisilla jopa 5d ! :D
Jollain satunnaisella pelaajalla, kai ulkomaalaisella, oli vajaa 2d pelattuna jo kolmen päivän päästä julkasusta. Jonkin verran tullu pelattua :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Sama homma, itsestä tuntuu että olen pelannut jopa liikaakin ja mulla on peliaikaa 1d 18h. Monilla on yli 3d ja joillain ulkomaalaisilla jopa 5d ! :D
Itse ostin pelin 1 päivän ennen julkaisua ja kävin listoja kattelemassa niin oli siellä parhaimmillaan jo joku 2d pelattu... Kun vähän pelailin niin hyvin huomas kuinka suuri osa niistä oli espanjalaisia.

Edit: Mulla tuli 2d täyteen jokunen paev sitte.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Sama homma, itsestä tuntuu että olen pelannut jopa liikaakin ja mulla on peliaikaa 1d 18h. Monilla on yli 3d ja joillain ulkomaalaisilla jopa 5d ! :D

no ite oon pelannu aikalailla maksimia mitä pystyn pelaan edes, aika antais viä muutaman tunnin mutta pää ei kestä. silti on vielä muutaman tunnin alle 3 päivää :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
no ite oon pelannu aikalailla maksimia mitä pystyn pelaan edes, aika antais viä muutaman tunnin mutta pää ei kestä. silti on vielä muutaman tunnin alle 3 päivää :D

tosin, noista priva peleistä ei taida tota online aikaa kertyä?. priva pelejä kun mulla on se tasan nolla, aikalailla köyhä skene täälä ps3 puolella kun ei porukka pelaa enempää mix mädejä? ite vaihtasin millo vaan ton pupla paskan joihinkin priva sd matseihin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sama homma, mutta kun suomalaiset on liian ränkkihoroja. Resistancessa oli ihan sama ongelma. Pelintekijät pilaa pelejä osittain kun tekevät tällaisia systeemeitä. Socom II:ssa oli paras sydeemi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
PS. Prestige+ lvl 7, tuntuu ku olis palannu kivikaudelle ku lähti kaikki lempiaseet ja perkit pois :D
mutta tuleehan ne sieltä takas, joskus 16h pelaamisen jälkee...
Alussa tuntu kyllä tuolta mutta kyllä se rankki nousee paljon nopeammin kun ensimmäisellä kierroksella vaikka tuntuukin siltä että expaa saa pelatuista peleistä vähemmän näin prestige kierroksella. Eilen aloittelin rank 1 yhden välipäivän jälkeen ja kyllä sitä muutaman tunnin jälkeen oltiin jo 21 rankeissä kun tappojakin tulee enemmän kuin ensimmäisellä yrittämällä ja chalengejen hyödyntäminen aikalailla hanskassa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Sama homma, mutta kun suomalaiset on liian ränkkihoroja. Resistancessa oli ihan sama ongelma. Pelintekijät pilaa pelejä osittain kun tekevät tällaisia systeemeitä. Socom II:ssa oli paras sydeemi.

täysin samaa mieltä. En voi vaan ymmärtää miks pitää olla jotain tollasia ranking listoja, noista ei hyödy kukaan mitään. Paitsi jotkut nappulat ketkä sitten lesoilee kuinka jollain on parempi k/d ratio kun jollain toisella ja kuinka hän on niin törkee ouneri :D

taino, myönnetään että itekkin tulee pelattua ränkkiä korkeemmalle, mutta mulla ei ookkaan mitään muuta minkä takia pelaisin:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen Piben kanssa samoilla linjoilla... miksi ei voisi pelata ainoastaan Suomi-privaservuja. Hienoo jotain ankeita ulkomaalaisia random heppuja vastaan pelata, jotka hostaamassa ollessaan lopettavat pelin aina heti ku tulee pataan... "host has ended game"...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen Piben kanssa samoilla linjoilla... miksi ei voisi pelata ainoastaan Suomi-privaservuja. Hienoo jotain ankeita ulkomaalaisia random heppuja vastaan pelata, jotka hostaamassa ollessaan lopettavat pelin aina heti ku tulee pataan... "host has ended game"...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
täysin samaa mieltä. En voi vaan ymmärtää miks pitää olla jotain tollasia ranking listoja, noista ei hyödy kukaan mitään. Paitsi jotkut nappulat ketkä sitten lesoilee kuinka jollain on parempi k/d ratio kun jollain toisella ja kuinka hän on niin törkee ouneri :D

taino, myönnetään että itekkin tulee pelattua ränkkiä korkeemmalle, mutta mulla ei ookkaan mitään muuta minkä takia pelaisin:rolleyes:
Siis kyllä ränkki saa mun puolesta olla, mutta pitäisi olla maakohtaiset aulat ja salasanahuoneet, missä on ränkit mukana. Saisi kaikki suomalaiset aina oman huoneen niin että ränkkikin on mukana siitä välittäville.

EDIT: Niinpä shotti ja kaiken lisäksi siellä tulee niin paljon nyyppiä vastaan että aina on voittajan puolella ja tappoja saa silloin kun vain haluaa. Suomalaisten omilla servuilla taso olisi aina sen verran kovaa, että tapoista saisi jopa tapella. Pysyisi keskittyminen ja mielenkiintokin paremmin kehissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Siis kyllä ränkki saa mun puolesta olla, mutta pitäisi olla maakohtaiset aulat ja salasanahuoneet, missä on ränkit mukana. Saisi kaikki suomalaiset aina oman huoneen niin että ränkkikin on mukana siitä välittäville.

EDIT: Niinpä shotti ja kaiken lisäksi siellä tulee niin paljon nyyppiä vastaan että aina on voittajan puolella ja tappoja saa silloin kun vain haluaa. Suomalaisten omilla servuilla taso olisi aina sen verran kovaa, että tapoista saisi jopa tapella. Pysyisi keskittyminen ja mielenkiintokin paremmin kehissä.
Meitsi on kanssa valmis jättämään nuo rankkihuoneet ja tulemaan pelamaan suomalaisten privamättöö... Leveli on ny 55 ja prestigee en aio alottaa ku on noita klaanimatseja aikas tiuhaan nyt ni mieluummin pelaisin 100% suomiservussa ku partyssä randominoboja vastaan...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Underi sanoi:
Meitsi on kanssa valmis jättämään nuo rankkihuoneet ja tulemaan pelamaan suomalaisten privamättöö... Leveli on ny 55 ja prestigee en aio alottaa ku on noita klaanimatseja aikas tiuhaan nyt ni mieluummin pelaisin 100% suomiservussa ku partyssä randominoboja vastaan...
joo mulla sama, ei oo vähään aikaan kiinostanu online puoli just sen peliseuran takia. ihan liian helppoa pelata klaanin kanssa randomeita vastaan.
 
Ylös Bottom