Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yksinpeliin tutustunut jonkin verran ja sanonpa vaan että onpa sekava. Vihuja tulee selkään koko ajan mutta ekan S.A.S. tehtävän jälkeen kaverit ei ammu ketään vaan se puoli jää pelaajalle. Hahmo ei nääs ole mikään ressin super ukko vaikka Superilla siinäkin kuolee nopsasti. Vihut ampuu samantien kun näkee vilauksen ja niiden tulitus keskittyy enemmän pelaajaan kuin kavereihin. Moninpeliin tulen sitten vasta kun pelikielto loppuu kokonaan ja jahka olen oppinut kontrollit kunnolla. Action nappula on tyhmä. Kauheen moni ei varmaan mokase sitä tutorialia siinä köysi kohdassa mutta minäpä onnistuin koska se neliö on hölmö. Pitää pitää pohjassa eikä näpäytys riitä. Aseen vaihossa sitten eri juttu. Kontrollit on kyllä hieman huonot.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Saanen kysästä, mikä ihmeen pelikielto
No semmonen kuukauden pelikielto kun tehtiin pikkuveljelle account johon valehdeltiin ikä jotta se pääsee pelaa warhawkia nettiin ja siitä se sitten tuli. Paljolla työllä olen saanut itselleni oikeuden pelata n. 2 tuntia minkä olen käyttänyt jo yksiinpeliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Traddash sanoi:
No semmonen kuukauden pelikielto kun tehtiin pikkuveljelle account johon valehdeltiin ikä jotta se pääsee pelaa warhawkia nettiin ja siitä se sitten tuli. Paljolla työllä olen saanut itselleni oikeuden pelata n. 2 tuntia minkä olen käyttänyt jo yksiinpeliin.
Ja tämän pelikiellon antoi?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Äläs nyt, tällä estetään kouluammuskelut ! Ainakin Tompsonin Jampan mukaan.
Se johtu siitä, koska sillä jätkällä oli jo valmiiks ase.

Muuten, jos ei oo mikkiä niin kannattaako sit rupee pyytelee kavereita täällä?
lähetelkää niitä kamupyyntöjä ny vaan!

Vedin tos just hyvät pelit toissapäivänä team deathmatchissä: 39 tappoa, 14 kuolemaa.:D
Parhaimmat statsit vaikka kuolinki aika paljon. Piti melkeinpä yksin kannatella omaa tiimiä siinä matsissa. Bogissa saa yleensä aika hyvät statsit jos ei menee sielt ruohikon puolelt.:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Traddash sanoi:
No hitto vanhemmat, ketkäs muut? Niin siinä käy kun asuu heillä ja eikä ole täys ikäinen.
Tiukemman luokan vanhemmat sulla. Sori OT :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muntu sanoi:
Tiukemman luokan vanhemmat sulla. Sori OT :D
Se on nääs sitä rehellisyyden sekä luottamuksen opetusta, ei me vanhemmat turhaan olla olemassa, ihmettelenkin näitä nyky nuoria, jotka pelaavat väkivaltaisia pelejä "alaikäisinä" eikä tottele ikärajoituksia!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Kyllä muuten tekee ;).. Jos siellä pihalla ukkoja sattuu hillumaan niin kivasti niille saa osumaa annettua :) Mutta harvoinhan ne siellä ulkona on, paitsi jos jotain paatuneita istujia ovat..:eek:

No joo joo;)
Mutta tarkoitin noin niinku pääasiassa...:rolleyes:
Ei siellä airsupportilla saa yhtä paljoa tappoja kuin esim. siinä ohjussiilo-kentässä..
Ainut missä pelimuodossa Vacantissa niillä tekee jotai on Domination, ku siellä pihalla on A-lippu.


E: level 55, ottaako Prestige-mode vai ei? Siinäpä vasta kysymys :D
Menikös siinä pressun hyväksymisessä muute ne kaikki challengetki..? Ei aseilla niin väliä, mutta jos joutuu tekee kaikki hölmöt challenget taas nii ei stn...
esim. Scorpionilla headshotit...AAARRRGGGHHH :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
No joo joo;)
Mutta tarkoitin noin niinku pääasiassa...:rolleyes:
Ei siellä airsupportilla saa yhtä paljoa tappoja kuin esim. siinä ohjussiilo-kentässä..
Ainut missä pelimuodossa Vacantissa niillä tekee jotai on Domination, ku siellä pihalla on A-lippu.


E: level 55, ottaako Prestige-mode vai ei? Siinäpä vasta kysymys :D
Menikös siinä pressun hyväksymisessä muute ne kaikki challengetki..? Ei aseilla niin väliä, mutta jos joutuu tekee kaikki hölmöt challenget taas nii ei stn...
esim. Scorpionilla headshotit...AAARRRGGGHHH :D


no miks ihmeessä ne joutuu tekeen?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
no miks ihmeessä ne joutuu tekeen?

Siis tarkoitat, että miks ylipäätään tehdä niitä..?
Jotain huhuja oon aianki kuullu, että ne vaikuttaa maailman rankkiin. Ja onhan se iha kivan näköstä ku kaikkien kohdalla lukee "DONE" :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Siis tarkoitat, että miks ylipäätään tehdä niitä..?
Jotain huhuja oon aianki kuullu, että ne vaikuttaa maailman rankkiin. Ja onhan se iha kivan näköstä ku kaikkien kohdalla lukee "DONE" :D
Eihän niitä pakko ole tehdä. Tapoista, tehtävien suorittamisesta ja muistakin saa pisteitä, jotka sitten ynnätään kokonaispisteisiis jotka vaikuttavat maailman rankkiin
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

just tota tarkotinkin...
Ja siinä tulee aina pieni hyvänolon tunne jos saa jonkun "haista paska" challengen suoritettua :D
sen "what the?" tai jotai sinnepäin ku vielä sais nii olis aikalailla kaikki... Siinä pitää tappaa vihollinen ampumalla seinän läpi clay/c4 ja räjäyttämällä se vihun naamalle.
Ei hirveästi enää taidolla tekemistä sen saamisessa..:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Terve vaan kaikille, "uusi" kun olen täällä foorumeilla. (mitä nyt Socom1 aikoihin viimeksi täällä pälyillyt, Ex Fin-SP/Merzi). CoD4:än innoittamana ajattelin tulla tätä kautta tutkailemaan Suomalaisia pelikavereita tuleviin Online-matseihin, elikkä saa mielellään lisäillä PsN-tunnusta kaverilistoille. Hardened oli vaikeusasteena ja täytyy kyllä myöntää, että aivan loistava peli oli. hieno missio vielä lopputekstienkin jälkeen tuli. Ei muuta kuin nähdään Hardcore-matseissa! (mahtava mode muuten..)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

täytyy kyllä nyt avautua tuosta lobbysta, inviten toimii päin helv* ja muutenkin tuolla peleihin liittymiseen menee turhauttavan paljon aikaa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Siis tarkoitat, että miks ylipäätään tehdä niitä..?
Jotain huhuja oon aianki kuullu, että ne vaikuttaa maailman rankkiin. Ja onhan se iha kivan näköstä ku kaikkien kohdalla lukee "DONE" :D

no ei ne nyt kyllä vaikuta mihinkää muailman ränkkii, pelkkä score siitä pelistä vaikuttaa. kaikki sääli pisteet jää siitä scoresta pois. näin ainakin mulla.

E: ja ränkki on nyt 47 scoressa juurikin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

noh....
sitte ne ei vaikuta, mutta on niitä kuiteski iha kiva saada suoritettua :eek:
Aika heikko tuo sun rank, onhan niitä netissä pelanneita varmaa jo se 250 000kpl :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
noh....
sitte ne ei vaikuta, mutta on niitä kuiteski iha kiva saada suoritettua :eek:
Aika heikko tuo sun rank, onhan niitä netissä pelanneita varmaa jo se 250 000kpl :D

Tuntuu että oon pelannut jokaisen valvella olleen tunnin tai kun aikaa on riittänyt, tapposuhde on 2:1, ja siitä huolimatta koko frendilista on mua edellä :D Käykö täällä enää ketään töissä tai koulussa? ;)
 
Ylös Bottom