Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReQ-77 sanoi:
Näkyykö KillCam jos on AUV-Jammer päällä?
Jep, siis jos mä pistän sen Jammerin ihtelleni, ni kyl mä nään, et miten mut on napattu...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Jep, siis jos mä pistän sen Jammerin ihtelleni, ni kyl mä nään, et miten mut on napattu...

Hän taisi meinata juuri toisin päin. Eli jos tapat jonkun niin näkeekö hän miten tapot hänet. Eikös näin?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Hän taisi meinata juuri toisin päin. Eli jos tapat jonkun niin näkeekö hän miten tapot hänet. Eikös näin?
Juuri näin.
Välillä nimittäin ei tuota killcamiä näy itsellä, jos joku ampuvaa. Tuli vaan mieleen että onko toisella auv-jammeri perkeissä valittuna, kun ei killcamia näy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReQ-77 sanoi:
Juuri näin.
Välillä nimittäin ei tuota killcamiä näy itsellä, jos joku ampuvaa. Tuli vaan mieleen että onko toisella auv-jammeri perkeissä valittuna, kun ei killcamia näy.
ois aika kova jos noin ois :) G3+silencer ja johki partsille ampumaan :D kämppijöiden unelma.ite en onneks oo kämpperi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kämmpäys,vain arvostetuimmille sotilaille.
Mitali ainesta!Sankaruus seuraa.
Ilolla ilmottaudun käytettäväksi,tämä on tosi!:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Ensimmäinen peli varmaan 5 vuoteen, jossa on menossa jo 3 läpipeluu :eek:
Eli Veteran tasolla mennään.. Hardened on kutakuinkin mahdoton, olen pelkästään Epilogueta sillä koittanut, ja prkl:
Aikaa on alle minuutti, oikeastaan yhdestä kudista kuolee, ja porukkaa rynnii päälle jatkuvasti. Tuntui mahdottomalta pelkästään jo ajan takia :D


onko kukaan läpässy tota epilogueta veteraanilla? toi on aivan sairaan addiktoiva ja samalla vitutuksen huipentuma. ite oon parhaalla yrityksellä päässyt noin 2s päähän ohjaamosta :D yrityksiä on takana lukemattomia, aika kauan kestää ihmisen hermo yrittää jotain mahdotonta:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
onko kukaan läpässy tota epilogueta veteraanilla? toi on aivan sairaan addiktoiva ja samalla vitutuksen huipentuma. ite oon parhaalla yrityksellä päässyt noin 2s päähän ohjaamosta :D yrityksiä on takana lukemattomia, aika kauan kestää ihmisen hermo yrittää jotain mahdotonta:mad:
Omat enkat on että olen päässyt hengissä edes oven räjähdykseen asti :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kyllä meinaa mennä herne nokkaan ton nettipelaamisen suhteen :confused:
On siis pirun vaikea päästä pelaamaan, siis itsellä on vasta auki tuo Team deathmatch ja free for all, mutta ei vaan tunnu pelejä löytyvän. Aina saa vaan odottaa ja odottaa.. ja sitten kun vihdoin ja viimein joku peli sattuu löytymään, niin kaikki on jotain 25-40+ lvl heppuja :)

Onko tuohon jotain helppoa nettiyhteyden säätö kikkaa, millä tuohon peli servereiden löytymiseen saisi hieman nopeutta. Vai onko (jossain kaukaisessa tulevaisuudessa) peli päivitys ainut ratkaisu tohon?
Itellä lukee siellä PS3 yhteydessä NAT3, onko sillä nyt sitten kuinka paljon väliä siihen NAT2:een?

Selasin noita alkupään sivuja ja siellä oli jotain mainittu samoista ongelmista mutta en kyllä yhtään viisastunut niiden lukemisen jälkeen. Joten apuja tarvittaisiin :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kokeiles ihan hakea peliseuraa HardCore -pelimuodoista. Kun itse tulee pelattua vain tätä puolta, ei seuran haussa ole ollut ongelmia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pystyykö noita mikrofoniin huohottajia yms. rastafarimusan soittajia mitenkään hiljentämään?Muuta kuin volyymia säätämällä tietty..Immersio menee,kun alkaa "niin aurinkoinen ihana rastamusa soimaan"..Sitten vituttaa..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hotel12 sanoi:
Pystyykö noita mikrofoniin huohottajia yms. rastafarimusan soittajia mitenkään hiljentämään?Muuta kuin volyymia säätämällä tietty..Immersio menee,kun alkaa "niin aurinkoinen ihana rastamusa soimaan"..Sitten vituttaa..

Ei muuten kuin viskaamalla headsetillä vesilintua. Sieltä on onneksi kuitenkin tulossa päivitys, jossa pitäisi olla mahdollisuus mutettaa nämä turhaa älämölöä tarjoilevat kanssapelaajat.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hei ruvetkaa lisäilemään meikäläistä niihin kaverilistoihin. PSN tunnuksen löydätte profiilista jos lisäätte. ei ole sitten mikkiä, jos ihmettelette.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tätä peliä ei vain kyllästy kehumaan. Paras nettipeli, mitä itse olen ikinä pelannut. Kaikkine puutteineen päivineen.
Yksinpelissäkin ollaan petrattu huimasti kolkkiin verraten. Joku taisi sanoa, että ei ole se tietty eeppisyyden rajapyykki ylittynyt, mutta itse uskallan olla eri mieltä. Pelin tietyt kohtaukset ovat suorastaan legendaarisia! Tietty tulee myös vähän harmaampia osia, mutta ei liikaa rikkomaan kokonaisuutta. Eikä niihin osaa kiinnittää huomiota kun pelin tunnelma kietoo sormien ympärille. :)

Ja nettipelin myötä pelitunteja kertyy kelloon huimasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nisupulla sanoi:
Kokeiles ihan hakea peliseuraa HardCore -pelimuodoista. Kun itse tulee pelattua vain tätä puolta, ei seuran haussa ole ollut ongelmia.
Mutta kun nuohan aukeavat vasta pelaamisen jälkeen, niin siinähän onkin probleema..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nisupulla sanoi:
Ei muuten kuin viskaamalla headsetillä vesilintua. Sieltä on onneksi kuitenkin tulossa päivitys, jossa pitäisi olla mahdollisuus mutettaa nämä turhaa älämölöä tarjoilevat kanssapelaajat.

Mulla tuo älämölö kuuluu ihan sterkkojen kautta, vaikka sen ei vissiin ihan niin pitäis olla? Joskus harvoin on niin, että puheita ei kuulu vaikka porukka juttelee esim. lobbyssä. Voice Volumen oon valikoista rukannu minimiin, ei mitään vaikutusta..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se on muuten käsittämätöntä kuinka semmonen lujahko, sekunnin välein toistuva *PIIP* voi tuhota keskittymiskyvyn. Tuli nimittäin sellanen pelaaja vastaan, joka sitä piipitystä piti. Ei voinu mikkiäkään heivata kun pelasi muutaman finskin kanssa. Siis ei siinä aikusten oikeesti pystyny keskittymään, vastustajiinki reagoi puolen sekunnin viiveellä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joo ja sit ku jotkut polakit kiljuu ja huutaa, se puhe kuulostaa jo raivostuttavalta ilman mitään muutakaan. sen lisäks et kuule mitään mitä pelissä tapahtuu kun sirkkelit ja rälläkät on pistetty laulaan. aivan törkee moka ollu ettei oo mute optioo tossa jutussa:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onkohan mulla sitten käynyt hyvä tuuri kun ei melkein koskaan pelissä puhuta.. Ainoastaan aulassa hirvee älämölö.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

PaKe69 sanoi:
Mulla tuo älämölö kuuluu ihan sterkkojen kautta, vaikka sen ei vissiin ihan niin pitäis olla? Joskus harvoin on niin, että puheita ei kuulu vaikka porukka juttelee esim. lobbyssä. Voice Volumen oon valikoista rukannu minimiin, ei mitään vaikutusta..

Suht toimiva keino on ainakin itsellä ollut ulkomaalaisservuilla: Headset kiinni koneessa ihan normaalisti, äänetkin voivat olla normaalilla, mutta headset vaikkapa kaapissa tai telkkarin takana jemmassa. Ei tarvitse kuunnella älämölöä tai molotusta stereoista, kun kaikki puhe menee kuulokkeisiin ja itse voi keskittyä kuuntelemaan normi peliääniä...

Säästää hermoja huomattavasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Suht rassaavia nää prestigen jälkeiset alku levelit kun on perus aseet kourassa ja vastassa rank 50 perkkeineen :)
Kyllä sitä tuossakin tappoja sai mutta kun ei ole pitkään aikaan tottunut kuolemaan näinkin useasti :p
 
Ylös Bottom