Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
hieman laajemmissa mapeissa kuten overgrown,tulee käytettyä G3. jos se on niin huono ase,mihin pystyisinkään sitten p90:rolleyes: kyllä monesti tolla G3sellakin saan tappo/kuolemat matsissa jaoteltua n.3:1. hyvä ase jos osaa käyttää:D pienemmissä/sisätila mapeissa täysin turha.
Niin, kuten sanottu; kyllä sitä huonommallakin aseella pärjää OK-pelaajia vastaan... Oikeasti kuitenkin kun rupeaa miettimään aseiden eroja, ei G3:a ole järkeä käyttää kovaa klaania vastaan melkeinpä ikinä. Ainoat single shot aseet joilla peräti tekee jotain, on sniput ja haulikot.

Onko jengi muuten vieläkään sen vertaa kyllästynyt tilastoihin että voisi tehdä ihan custom-servereitä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Niin, kuten sanottu; kyllä sitä huonommallakin aseella pärjää OK-pelaajia vastaan... Oikeasti kuitenkin kun rupeaa miettimään aseiden eroja, ei G3:a ole järkeä käyttää kovaa klaania vastaan melkeinpä ikinä. Ainoat single shot aseet joilla peräti tekee jotain, on sniput ja haulikot.

Onko jengi muuten vieläkään sen vertaa kyllästynyt tilastoihin että voisi tehdä ihan custom-servereitä?
joo..klaani matsissa en kyllä oo G3 pelaillu..mutta just jotain perus jamppoja vastaan on mukavaa napsia niitä ikkunoista G3sella kun on niin tarkka ase..ja kyllä..ite ainaki oon kyllästyny jo hieman noihin tilastoihin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Beermastah sanoi:
Hehe vähän aikaa mietin että mistä helvetin sinihampaasta jäbä puhuu mut sittenhän mä hokasin että bluetooth...

Ite vejän aina järestään joka aseella 150 kills challenged läpi paitsi snipuilla. Kaikki aseet oikeestaan yhtä hyviä. G3:kaan niin huono ole. Joissain kentissä jopa paras vaihtoehto. M14 ehkä kaikista surkein ase jos ei snipuja oteta mukaan ja sillä on yhtä tuskaa saaha 150 tappoo varsinkiin kun yrittää sillä olla matseissa kuolematta enemmän kun tappaa. Sillä on normi tähtäimella muistaakseni aika mahoton osua mihinkään kun ase heilahtaa ylöspäin vidduna niin oikeestaan saa 25 tappoo vetää sokkona tai ilman tähtäystä. M16 kourassa pistän yleensä menee jos on badass teami vastassa.

PS: Ostin tuossa pari viikkoo sitten 37 inch telkun ja entinen oli 21 inch niin sen jälkeen on K/D ratio ja accuracy lähteny menemään alaspäin. Älkää lapset ostako isoa näkymäradioo. Pelisuorituksenne alkavat kusemaan... nohh jos se alkaistaas taas kohota kun tarpeeks pelittää uudella telkulla.
Hjitto et Kalja"viikset" on hauska :D
No en tiiä onko se telkan koosta kiinni vai siitä kun aloitin COD:n peluun 21 ints telkalla ja sillon niitä kuolemia oli reilusti yli tappojen, mutta nyt ku on 32ints telkka ni tappoja on enemmän :p
Joten... Kaljaviiksi on vain vanhentunu ja liikkeet hitaantunu :D
Mutta onkos porukka mitä mieltä tosta Barrett .50Cal: osumatarkkuudesta? Mä en meinaa osu sillä mitenkää, vaikka ukko (vastus) seisois paikallaa ja mä tähtään mahaan keskelle, ni luoti menee ohi, lippaan saan tyhjentää ja kokoajan ohi... Meinaa ku katoin Discovery Channelia, ni siel sanottii et se on tarkin/tehokkain snipu? No ei mulle ainaka oo, pistoolillaki osun paremmin!
Mulle se ase on tähän asti ollu pelkkä naurun aihe!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Hjitto et Kalja"viikset" on hauska :D
No en tiiä onko se telkan koosta kiinni vai siitä kun aloitin COD:n peluun 21 ints telkalla ja sillon niitä kuolemia oli reilusti yli tappojen, mutta nyt ku on 32ints telkka ni tappoja on enemmän :p
Joten... Kaljaviiksi on vain vanhentunu ja liikkeet hitaantunu :D
Mutta onkos porukka mitä mieltä tosta Barrett .50Cal: osumatarkkuudesta? Mä en meinaa osu sillä mitenkää, vaikka ukko (vastus) seisois paikallaa ja mä tähtään mahaan keskelle, ni luoti menee ohi, lippaan saan tyhjentää ja kokoajan ohi... Meinaa ku katoin Discovery Channelia, ni siel sanottii et se on tarkin/tehokkain snipu? No ei mulle ainaka oo, pistoolillaki osun paremmin!
Mulle se ase on tähän asti ollu pelkkä naurun aihe!
Asiahan voi olla täysin niinkin simppeli että servuhosti oli laginen ja hahmo ei oikeasti ollutkaan enään siinä... Itselle näin käy turhankin usein.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Hjitto et Kalja"viikset" on hauska :D
No en tiiä onko se telkan koosta kiinni vai siitä kun aloitin COD:n peluun 21 ints telkalla ja sillon niitä kuolemia oli reilusti yli tappojen, mutta nyt ku on 32ints telkka ni tappoja on enemmän :p
Joten... Kaljaviiksi on vain vanhentunu ja liikkeet hitaantunu :D
Mutta onkos porukka mitä mieltä tosta Barrett .50Cal: osumatarkkuudesta? Mä en meinaa osu sillä mitenkää, vaikka ukko (vastus) seisois paikallaa ja mä tähtään mahaan keskelle, ni luoti menee ohi, lippaan saan tyhjentää ja kokoajan ohi... Meinaa ku katoin Discovery Channelia, ni siel sanottii et se on tarkin/tehokkain snipu? No ei mulle ainaka oo, pistoolillaki osun paremmin!
Mulle se ase on tähän asti ollu pelkkä naurun aihe!
jos et pidättäny henkeä niin ei ihme jos et osunu.nimittäin jos tolla aseella ei hengitystä pidätä niin turha edes ampua imo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Niin, kuten sanottu; kyllä sitä huonommallakin aseella pärjää OK-pelaajia vastaan... Oikeasti kuitenkin kun rupeaa miettimään aseiden eroja, ei G3:a ole järkeä käyttää kovaa klaania vastaan melkeinpä ikinä. Ainoat single shot aseet joilla peräti tekee jotain, on sniput ja haulikot.

Onko jengi muuten vieläkään sen vertaa kyllästynyt tilastoihin että voisi tehdä ihan custom-servereitä?


Pibe, ei saa haukkua toisten lempiaseita! :)

G3 on mukavan tuhnu, mutta tietty sen kanssa pelatessa täytyy pitää huoli että pysyy todella kaukana toiminnan keskipisteessä, muuten tulee noutaja heti. Mutta jossain team hardcoressa ja isommissa kentissä, oikein mukava ase ja tarkka kuin mikä. Jostain syystä tuo rynnivä pelityyli ei istu itselle tässä pelissä, joutuu vähän passailemaan ja hiipparoimaan.

COD2ssa tuli aina pelattua joko haulikolla taikka sitten snipulla. Tässä pelissä ei sitten kummallakaan. Ei oikein nappaa tuo haulikko jostain syystä, ja sitten kun on pieni lagi pelissä mukana, niin tulee välillä vähän kiire sen kanssa että ehtii ampumaan. Hyvän näköistä hidastuksessa kun tilanne näyttää aivan erilaiselta kuin omalla ruudulla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Error
Trying to set client stat number 240 while connected to a server (clcState=3)!
invin kun hyväksyy, puskee em. errorin,
haet pelejä ja löydät sattumalta sellaisen, niin sama error puskee jälleen..

ei sitten pelata verkossa, perhana..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vinnie sanoi:
invin kun hyväksyy, puskee em. errorin,
haet pelejä ja löydät sattumalta sellaisen, niin sama error puskee jälleen..

ei sitten pelata verkossa, perhana..
tunti sitte pelailin viel netissä..sit hain uusia matseja odottelin S&D ja HC pelimuotoja noin 30sekkaa mut ku ei löytäny nii lopetin.onko jotain onkelmia jälleen servuis?ei kyllä mitn erroria itelle puskenu..en vaan jaksanu odotella ku yleensä löyty alla 10sekassa matsit..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
jos et pidättäny henkeä niin ei ihme jos et osunu.nimittäin jos tolla aseella ei hengitystä pidätä niin turha edes ampua imo.
todellakin pidätin hengätystä, siksi juuri ihmettelenkin että miksen osu!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
todellakin pidätin hengätystä, siksi juuri ihmettelenkin että miksen osu!
ettet pidättäny ihan omaa hengitystä ja olit pyörtymis pisteessä joten et osunut?;) siinä pelissä pelihahmolla pitää pidättää hengitystä..;) :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täysin samaa mieltä Piben P90 tehojen kanssa. G3 on kyllä loistava ase, mutta se M14 tuntuu olevan hieman epätarkka ase. Mutta yleensä rynninkin sillä Steady Aim päällä (niin kuin kaikilla aseilla:D ) niin johan tulee tappoja. Ei se aina maistu se puskassa istuminen;) . Aksulla on samoja piirteitä kuin P90 kokemuksieni perusteella, haulikot voisi olla tarkempia sillä 10m. matkalla kun niiden osuma alue sijoittuu sille n.5m pituudelle. Skorpparissa on harmin paikka liian pienet lippaat mutta niinhän se on oikeestikkin ja siksi bandolier on hyvä sille. Joskus potuttaa tota lupteria ampuessa kun se raketti kummallisesti lupterin läheisyydessä lähteekin nousemaan ja lentää jorpakkoon.
On se muuten hupaisaa katsoa Saw latautua kun on se nopeempi lataaminen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
ettet pidättäny ihan omaa hengitystä ja olit pyörtymis pisteessä joten et osunut?;) siinä pelissä pelihahmolla pitää pidättää hengitystä..;) :D
höh... no siis siinä pelissä se ukkeli jolla se pyssy on kädessä ja jota ohjaan joka onnistuu napin L3 pohjaan painamisella, niin pidätti hengitystä, en suinkaan minä pidättänyt hengitystä, ennemminkin pidätin kusta palleissani :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sniput ei osu siitä yksinkertasesta syystä, että ne on epätarkkoja. Onko siinä järkeä pelimekaanisesti? Ei. Pelintekijät ei vaan ymmärrä :/

Vähän väliä saa ampua ukkoa monasti vaikka tähtäin on kohillaan koko ajan. Ei tule edes ristiä keskelle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Sniput ei osu siitä yksinkertasesta syystä, että ne on epätarkkoja. Onko siinä järkeä pelimekaanisesti? Ei. Pelintekijät ei vaan ymmärrä :/

Vähän väliä saa ampua ukkoa monasti vaikka tähtäin on kohillaan koko ajan. Ei tule edes ristiä keskelle.

Samaa mieltä, PAITSI, se teidän jengin KoRni näytti videon perusteella osaavan snipullakin pelata melkoisen hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
en suinkaan minä pidättänyt hengitystä, ennemminkin pidätin kusta palleissani :D
repesin:D ja tosiaan noi sniput on kyllä nii perselleen viritetty tohon peliin..välillä ei voi muutaku nauraa ku kattoo killcamista että mistä mut snipattiin,niin huomaa sen vihun tähdänneen joku metrin sivulle musta ja silti osuu?:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo itelläkin lähti kyllä P90 banniin paitsi chalengejen ajaksi... on turhan tehokas ase joka tarkoitukseen ja voisi melkein sanoa että sokeakin tappaa sillä. Olisi aika mahtavaa jos tuota voisi nerffata päivityksessä mutta tuskin. Itseltä jäännut CoD vähemmälle juuri tuon takia kun alkaa tuntua siltä ettei pelissä muita aseita olekkaan kun linja näyttää vahvalti olevan "everyone and they're moms use P90".
Kukin käyttäköön mitä haluaa mutta hyvin nopeasti itse ainakin katoan serveriltä jos nurkassa istuu kaveri P90 kourassa bandolierin kera...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
repesin:D ja tosiaan noi sniput on kyllä nii perselleen viritetty tohon peliin..välillä ei voi muutaku nauraa ku kattoo killcamista että mistä mut snipattiin,niin huomaa sen vihun tähdänneen joku metrin sivulle musta ja silti osuu?:D
Niimpa, ainakun Kilju-kameraa katon, jos mut (s)niputetaan, ni muhun ei oo osuttu!!!
Minkälaiset tapot mua pelissä vituttaa:
  • Helikopterilla tehdyt
  • Uudesti syntymä vihollisten viereen (kainaloon)
  • Hävittäjillä tehdyt kuolemat
  • Deep Impactia käyttävät sokkoon ampujat (kattoo kartasta missä on ja ampuu seinänläpi tietämättään missä oikeesti on)
    sekä,
  • Sniputtajat jotka ei hievahdakkaan minnekkään ja jos yrität tappaa niin sokkona ampuvat!!!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

PS, kännipäissäni lähin kokeilemaan tota prestigeä... no onhan siinä haastetta ku ei oo niitä lempiaseita käytössä!
PPS: kommunikoin klantagin ansiosta :D ku mikin ostan ens viikolla! Joka käy Nokia N73:n
EDIT, ihmeen helposti kranut lähtee äijältä kun on kännissä :D
Tupla Edit, jos näätte mut suoraan eessä pomppien, ni se tarkottaa sitä että mä moikkaan teille! Ja että tapetaa ne viholliset, sillon tehkää samoin ni tiiän et ootte huomannu mut :D ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tässä olis aika uus aktiivinen CODITTAJA, että voi lisäillä listoille !:D

PS: Oisko tilaa missään suomi-klaanissa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom