Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Viper7 sanoi:
Oletan ettet ole mitään asetta koskaan pitänyt kourassa, kannattaapa sitten mennä vaikka ilmakolla ammuskelemaan niitä peltitölkkejä. tuskin käännyt ihan sellaisella nopeudella kuin hiirellä ja näppiksellä saatika tähtäät yhtä tarkasti ja nopeasti ;)

Äläs nyt oleta kun et mitään tiedä. Kyllä hiirellä tähtäys vastaa paljon enemmän sitä todellista ampumista kun tota nänniä nykien. Ainakin mun mielestä.

Makuasia tietenkin, siksi oiskin hyvä että olisi vara valita. Sä voisit nykiä sitä nänniä ja ne jotka kaipaa realismia, pelais hiirellä. Nih. En tajua miksi pädityypit alkaa heti synnyttämään kun puhe näppis + hiiri yhdistelmästä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Nojuu ei sitä kyllä edes kevyillä softi-aseilla nanosekunnissa käännytä 180 astetta, ja vielä ammuta tarkasti hedukka. Jotenka IMO pädi-ohjaus on lähempänä totuutta, paitsi silloin jos kääntyminen oikeasti on pirun hidasta (niinkuin Vegasissa muistaakseni oli)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

metalheart76 sanoi:
Makuasia tietenkin, siksi oiskin hyvä että olisi vara valita. Sä voisit nykiä sitä nänniä ja ne jotka kaipaa realismia, pelais hiirellä. Nih. En tajua miksi pädityypit alkaa heti synnyttämään kun puhe näppis + hiiri yhdistelmästä.

Realismista puhuminen kuulostaa vain todella kornilta tässä yhteydessä. Jos puhuisimme realismista samassa lauseessa FPS:n kanssa, olisivat meillä oikeat tussarit kourassa :p

Mutta joo.. Itsellä ei ainakaan ole vähäisintäkään tarvetta näppis/hiiri tuelle, niin paljon mukavampaa se on upota sohvan sisään ja mäykyttää sieltä pädillä. (Ok, näppikset saa joidenkin sohvapöydälle, mutta vaatii järjestelyitä). Ja lisäksi: tykkään pelata pädillä. Tietokoneen näppäimistö tulee liian tutuksi muutenkin
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

metalheart76 sanoi:
Äläs nyt oleta kun et mitään tiedä. Kyllä hiirellä tähtäys vastaa paljon enemmän sitä todellista ampumista kun tota nänniä nykien. Ainakin mun mielestä.

Makuasia tietenkin, siksi oiskin hyvä että olisi vara valita. Sä voisit nykiä sitä nänniä ja ne jotka kaipaa realismia, pelais hiirellä. Nih. En tajua miksi pädityypit alkaa heti synnyttämään kun puhe näppis + hiiri yhdistelmästä.

hmm ampumista harrastin RSA:ssa about vuoden verran, armeija tuli käytyä ja siellä kultainen ampumamerkki ammuttua ja ilmakolla on tullut leikittyä. Kyllä minä nyt jotain tiedän.

Realismia tuo hiiri ei ole lähelläkään, aseeilla tähtääminen juostessa on mahdotonta, ellet sitten ammu vain sinne päin. Liikkuvaan kohteeseen snipulla ampuminen vaatii harjoitusta eikä tätäkään voi tehdä juostessa sitten millään sillä tähtäin heiluisi sen verran että huh huh.
samoin kääntyminen aseenkanssa ja sen tähtäys asentoon vienti vie aikansa puhumattakaan siitä kuinka kauan sitten menee siihen itse tähtäämiseen. Lähimpänä tätä ovat ehkä ne pelit joissa tähtäintä ei näy lainkaan ennen kuin aseen nostaa tähtäys asentoon ja hahmon liikkuminen ja tähtääminen hidastuu dramaattisesti mutta on tarkempaa. (cod oli muistaakseni yksi peli jossa aseen sai nostaa tähtäys asentoon?)

En tietenkään väitä että hiiri olisi jotenkin huonompi fps peleissä, vain että se on jonkin verran epärealistisempi. Sillä on edelleen hauska pelata monia fps pelejä. Mutta sen antama ylininhimillinen tarkkus ja nopeus tähtäämiseen antaa hiiri+näppis velhoille liian suuren edun. täksi näitä ei saisi lainkaan sekoittaa samoihin peleihin.

Unrealissa tulee olemaan muistaakseni eri pelit hiiri ja näppis pelaajille. Täksi tämä tuossa pelissä toimii myöskin.

Kannattaa lopettaa niiden amerikkalaisten leffojen katsominen.

Harjoitus tekee mestarin sekä pädillä että hiirellä.


PS: kyllä minulta löytyy hiiri ja näppis Ps3:nkin että tämä ei johdu siitä etten moista omistaisi tai haluasi hankkia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Ei kaivata helppoja tappoja,keskity taitotason nostoon!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Viper7 sanoi:
h. Liikkuvaan kohteeseen snipulla ampuminen vaatii harjoitusta eikä tätäkään voi tehdä juostessa sitten millään sillä tähtäin heiluisi sen verran että huh huh.
samoin kääntyminen aseenkanssa ja sen tähtäys asentoon vienti vie aikansa puhumattakaan siitä kuinka kauan sitten menee siihen itse tähtäämiseen. Lähimpänä tätä ovat ehkä ne pelit joissa tähtäintä ei näy lainkaan ennen kuin aseen nostaa tähtäys asentoon ja hahmon liikkuminen ja tähtääminen hidastuu dramaattisesti mutta on tarkempaa. (cod oli muistaakseni yksi peli jossa aseen sai nostaa tähtäys asentoon?)
.

Kaikkien niin vihaama (siltä tuntuu ainakin) Gears of war. Siinä ei paljoa tähtäillessä juosta, aseesta riippumatta. Kun tähtäysnappia alkaa painamaan, äijä jumittaa kohtuullisesti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Viper7 sanoi:
hmm ampumista harrastin RSA:ssa about vuoden verran, armeija tuli käytyä ja siellä kultainen ampumamerkki ammuttua ja ilmakolla on tullut leikittyä. Kyllä minä nyt jotain tiedän.

Mitä sä sekoilet? Ite taisit väittää että minä en tiedä ampumisesta mitään, ei toisippäin.

Viper7 sanoi:
En tietenkään väitä että hiiri olisi jotenkin huonompi fps peleissä, vain että se on jonkin verran epärealistisempi.

Nii, tämä on sinun mielipiteesi. Mun mielestä padi on paljon huonompi fps-peleissä.

Viper7 sanoi:
Unrealissa tulee olemaan muistaakseni eri pelit hiiri ja näppis pelaajille. Täksi tämä tuossa pelissä toimii myöskin.

Ja hyvä niin. Mutta miksi se on tässä mielestäsi hyväksyttyä mutta muissa peleissä ei ole? Pikkusen ristiriitasta, eikö ole?

Viper7 sanoi:
Sillä on edelleen hauska pelata monia fps pelejä. Mutta sen antama ylininhimillinen tarkkus ja nopeus tähtäämiseen antaa hiiri+näppis velhoille liian suuren edun. täksi näitä ei saisi lainkaan sekoittaa samoihin peleihin.

Siis mitä? Jos mä haluan pelata esim CoD näppiksella ja hiirellä yksinpelinä niin mikä etu mulla on, ja ketä vastaan? Online vois soveltaa samaa kaavaa UT:n kanssa.

Nyt loppu off-topic osaltani. Pelaa miten tykkäät. Ei kai siinä muu auta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

metalheart76 sanoi:
Mitä sä sekoilet? Ite taisit väittää että minä en tiedä ampumisesta mitään, ei toisippäin.

Äläs nyt oleta kun et mitään tiedä.
hmm?
-
Ehkä oletin vain sen takia koska väite oli: miljardi kertaa parempi hiiri näppis yhdistelmä on muka realistisempi. Tälläisen mielipiteen lausuminen iskee niin ohi todellisuudesta että ampuu jopa itseään jalkaan.

Nii, tämä on sinun mielipiteesi. Mun mielestä padi on paljon huonompi fps-peleissä.
Kyse ei ollut keskustella kumpi on parempi koska siihen ei löydy vastausta vaan kumpi on realistisempi. Molemmilla pystyy hyvin noita pelejä pelaamaan niin mikäpäs siinä.

Ja hyvä niin. Mutta miksi se on tässä mielestäsi hyväksyttyä mutta muissa peleissä ei ole? Pikkusen ristiriitasta, eikö ole?
Tällä tavalla voin sen itsekkin hyväksyä mutta en muuten. Voisivat nuo pelit olla silti suhteellisen harvassa sillä harvalla nuo hiiri ja näppis konsoliin on kytketty.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Viper7 sanoi:
Kyse ei ollut keskustella kumpi on parempi koska siihen ei löydy vastausta vaan kumpi on realistisempi. Molemmilla pystyy hyvin noita pelejä pelaamaan niin mikäpäs siinä.

No eihän noista kumpikaan täysin vastaa todellisuutta, mutta jo esim snipperin kanssa tähtääminen tatilla = huhhuh.. Koitat siirtää tähtäintä millin ni se joko ei liiku ollenkaan tai liikkuu 15m ohi. :D Ni kyllä hiiri on tässä mielessä lähempänä todellisuutta.

Resistancessa on suht ok tähtäysmekanismi, Darkness taas tuntuu melko hankalalta. Toiv tämä Cod4 on enemmän ton Resistancen tapainen. Harjottelullahan se tähtääminenkin helpottuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Nisu prkl minkä aloitit..:D Laittakaa sähkäri kun puhutaan taas itse pelistä. plop.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Nyt on sitten peli ennakkotilattu, viikon päästä soditaan sitten niin maan perkuleesti :) .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

hiema petyin kun expoilla bongasin pelin keskisen pelihyllystä "ennakkomyynnissä" lapulla. ajattelin, että ovat saaneet messumyyntiin pelit hieman julkaisupäivää aijemmin, mutta suuri pettymys iski kun tajuisin ettei kyseessä ollut kuin tulostettu kotelo ja peli lähetetään kunhan se ilmestyy...hetkeksi innostuin aivan suotta ja sitten kirosin jokusen kymmentä minuuttia
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

PAL-alueista Australia saa tämän jo 7.11, mutta Eurooppa joutuu odottelemaan pari päivää, eli se julkaistaan täällä "vasta" 9.11. En tosin sulkisi pois sitä vaihtoehtoa, että jotkut pelikaupat Suomessa rikkoisivat sopimuksia ja alkaisivat myydä tätä jo paria päivää aikaisemmin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Timppa78 sanoi:
Samoin! Pakko saada tietäää... jos on 7.päivä julkaisu, niin kerkeen saada hyvin sen synttärilahjaksi (Emäntä luvannut ostaa) jos 9.päivä niin sitten on päivää liian myöhässä...
Mutta... Saan kuitenkin :D
Minä ainakin oon ollut kokoajan uskossa, että peli julkaistaisiin 9.11.
Näin ilmoitettu KonsoliFINin julkaisulistassa ja discshop.fi:ssä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

RickyB sanoi:
Minä ainakin oon ollut kokoajan uskossa, että peli julkaistaisiin 9.11.
Näin ilmoitettu KonsoliFINin julkaisulistassa ja discshop.fi:ssä.
No samapa se on kumpi päivä on, kuitenki saan synttärilahjana :D vaikka kuinka tyhmältä se kuulostaakin... Mutta sieltä otetaan pelit josta ilmaiseks saadaan! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Hö.
Tuossa olin ennakkotilaamassa kyseistä peliä Discshopin sivuilta.
Kun olin varmistamassa tilausta, niin uudeksi hinnaksi ilmestyikin 52 ja rapiat päälle.
juuri hetkeä ennemmin hinta oli jtn 64.
Mukava yllätys :)
Sinne kaikki vaan hankkimaan omansa, jos ei niin vielä ole tehnyt.

E1: Tuota... pientä korjausta.. hinta onkin vain kuljäsenille, mutta ainakin minulla näkyy tuo alennettu hinta tilaustiedoissa.
E2: Mysteeri selvitetty
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Olisi tullut halvemmaksi ostaa stopista, meinaan 52 on kallista, mihin on viime aikoina tottunut :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3 Hype]

Tänään luin arvostelun kyseisestä pelistä ja minut ainakin vakuutti. Kaikki ne mahdollisuudet mitä onlinepelissä on. Omaa hahmoa on mahdollisuus muokata paljon ja kestää varmaan aikansa, että saa hahmostaan mieluisensa. Erillaiset kyvytkin tuovat hauskuutta peliin.
 
Ylös Bottom