Hakkaan telkkarin pleikkarilla paskaksi ja rupeen ryyppäämään jos tuo oman tiimiläisen martyrdomiin kuoleminen HC:ssä ei kohta vähene. Todella rasittava perkki IMHO. Normissa ihan ookoo..
Eilen muuten tuli vastaan kaveri, jonka nimi oli lobbyssakin punasella. Viittaisko tuo xiitteihin vai mistä lie johtuu?? Oli HC TDM:s omalla puolella ja sieläkin nimi punasella, tosin paljon kirkkaammanpunanen kuin vastustajien.. Silti meinasin pari kertaa vahingos ampua tolta kypärän päästä.
Eikö tosiaan saa keyboardia ja hiirtä toimivaan Codissa? mielestäni todella suuri miinus ja taitaa Codin hankinta jäädä PS3:lle tekemättä. PC:llä olen tuota uusinta nyt tahkonnut jonkun verran ja todella mukaansa tempaava peli! mutta pleikkarin ohjaimella en sitä halua edes pelata![]()
Mistäs pirusta tollasia kultasia aseita oikein saa?Pari kertaa on nähny pistoolin(siis killcamista)![]()
Oon nyt prestigessä lvl 30. Onko se kultainen dessu automaattisesti mulla kun saavutan levelin 43?
Bongasin juuri keltaisen.Äsken jollain oli nimi sinisellä. Mahtava sirkus sitten, kun kaikilla on erivärinen nimi knoopan yläpuolella > taitaa tiimimatsit olla sitten siinä.. Jännä juttu sinänsä. Toivottavasti seuraavaksi bongaan keltasen.
Bongasin juuri keltaisen.Pikkuveli pelaa juuri nyt codia, ni sen puolella yhdellä on nimimerkki keltaisilla kirjaimilla, ja tagina on "select" ja "start" nappien kuvat.
aivan oikein muistat, niitä pirun tähtiä, punaisia/vihreitä palloja oli ärsyttävä kattella sillonkin jo.Muistaakseni Socom2:ssakin sai jollakin tavalla jotain erikoista aikaan, kun venkslasi klaanitagin kanssa.
aivan oikein muistat, niitä pirun tähtiä, punaisia/vihreitä palloja oli ärsyttävä kattella sillonkin jo.
ja nyt kun näyttää siltä että nämä mukavuudet rantautuu CODillekkin,
on pakko alkaa pelailemaan vain suomi-servuilla (aina ei ole peliseuraa siis..)
Tarkennan vielä, että se erikoinen väri _ei ole_ tagissa, vaan _nimi_ on jännän värinen. Ihmeellisiä tageja en oo nähny vielä ollenkaan. Onko PS3:lle olemassa jo joku Action Replay tms?