Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

GTA IV :rolleyes: no ei, oikeesti paras sotapeli mitä on tänä vuonna julkaistu :)

Kait meinaat viime vuotta? Omalta frendilistalta ei tätä nykyään mätä kuin muutama viimeinen mohikaani, mutta enpä itsekään ole pitkään aikaan viitsinyt tästä intoutua. Kyllähän nuo mapitkin tuli hankittua, mutta kuten jo todettua; liian myöhään liian vähän palauttaakseen innostusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kait meinaat viime vuotta? Omalta frendilistalta ei tätä nykyään mätä kuin muutama viimeinen mohikaan
Onko siitä julkkarista jo niiin kauan :eek: No vanhuus ei tuu yksin...
Ja kyllä meikän listalla on reilusti jätkiä, jotka tätä pelailee joka ilta :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

CODi onlinepelaaminen ei ole vähentynyt promilleakaan alkuajoista. Joka ilta on klaanilaisia netissä pelaamassa. Tätä peliä pelataan aktiivisesti vielä tämä vuosi helposti. ;) Ja uudet mapit todellakin toi lisää puhtia peliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko siitä julkkarista jo niiin kauan :eek: No vanhuus ei tuu yksin...
Ja kyllä meikän listalla on reilusti jätkiä, jotka tätä pelailee joka ilta :p
No ei mulla ole muuta pelaamista pariin viikkoon:p
Kyllä ne uudet mapit ovat mielestäni hyvin onnistuneita. Loistavia :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No ei mulla ole muuta pelaamista pariin viikkoon:p
Kyllä ne uudet mapit ovat mielestäni hyvin onnistuneita. Loistavia :D

onhan ne juu ihan kohtuullisia, mutta saisivat tulla samaan kiertoon vanhojen mappien kans;) muuten on kyllä mukavia mappeja, vaikkei ne tosin aina suju, mutta harjoitus tekee mestarin kai:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

onhan ne juu ihan kohtuullisia, mutta saisivat tulla samaan kiertoon vanhojen mappien kans;) muuten on kyllä mukavia mappeja, vaikkei ne tosin aina suju, mutta harjoitus tekee mestarin kai:eek:

Ihan asiallinen setti hintaisekseen. Itselläkin tosin alkukankeutta niiden suhten..

Onko muutekseen liikuskellut huhuja, että ne tulisivat kiertoon vanhojen mappien joukkoon?
Olisi nimittäin todella mukava päästä pelaamaan noita muissakin pelimoodeissa kuin pelkästään TD:nä, TO:na ja HC:na.:)
...
Harmittaa kovasti, että suomalaisiin törmää erittäin harvoin normaalisti päivittäin pelates..
(tarkoitan edellä mainitulla sitä, ettei ole inviten kautta hankkiutunut samaan peliin)
Etenkin kun näin yömyöhään pelailee.

Sellainen ominaisuus olisi kiva, kuten jossain pelis olen törmännyt vuosia sitten.. Eli siinä peli osasi itse etsiä "automaagisesti" ne pelit/serverit, joissa oli mukana saman maan kansalaisia ja viskasi tarvittaessa siihen mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

alunperinhän niiden piti mennä vanhojen karttojen joukoon nähtävästi sunnuntaina mutta jatkoivat sitä ensin keskiviikkoon, ja nytkin tuntuu vielä tuplapisteitä tulevn, mikäs siinä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eli siinä peli osasi itse etsiä "automaagisesti" ne pelit/serverit, joissa oli mukana saman maan kansalaisia ja viskasi tarvittaessa siihen mukaan.

Saisi kyllä mätsätä saman maan pelaajat yhteen ettei tarvitsisi kokoajan olla mutettamassa jatkuvasti puheessa olevia ulkomaalaisia. Ei haittaisi vaikka pelissä olevien määrä vähenisi, Team Tactical ja 1v1 toimisi siinä missä muutkin pelimuodot. Vähän pers-edellä puuhun meininkiä pelin party- ja mätsäys-systeemissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli mieleen noista host ended game jutuista, että itse en voi hostaa pelejä ollenkaan. Yhteys katkeaa heti kun peli alkaa. Jos tuo ilmoitus tulee heti pelin alkaessa, luulen, että kyseessä on sama ongelma kuin minulla. Thomsonin langaton kakkamodeemi siis itselläni.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Uudet kartat on näköjään juuri hetkisitten pistetty kiertoon, huomasin kun jouduin resetoimaan koneen kesken peliä ja sen jälkeen kutsuissa luki: Sinulla on uudempi pelilista kun hostilla, et pääse pelaamaan hänen kanssa,.
Joten jos nyt illalla tulee vaikeuksia liittyä peliin, niin resetoikaa koneenne, että kartat ovat vanhojen karttojen kanssa kierrossa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika outoa, että kun äsken menin pelaamaan Call of Duty 4: Modern Warfarea Multiplayerissa, niin uudet kartat eivät näy valikoissa. Olen ostanut ne noin viikko sitten, ja ovat toimineet moitteettomasti.

Privaatti serverillä kartat näkyvät, mutta ei pelivalikossa yleisillä palvelimilla. Outoa!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika outoa, että kun äsken menin pelaamaan Call of Duty 4: Modern Warfarea Multiplayerissa, niin uudet kartat eivät näy valikoissa. Olen ostanut ne noin viikko sitten, ja ovat toimineet moitteettomasti.

Privaatti serverillä kartat näkyvät, mutta ei pelivalikossa yleisillä palvelimilla. Outoa!

Uudet mapit on lisätty vanhaan playlistiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten tää voi käydä päinsä, kun kaikilla ei ole karttapakettia. Tästä ne ongelmat alkavat...

Mitkä ongelmat????
"Mapittomat" pelaa eri servulla kuin "mapilliset"....jos sun partyyn tulee joku kellä ei oo mappeja, niin oikeaan alalaitaan tulee teksti "NN hasn't got the variety map pack - variety map pack disabled"
Tai jotain vastaavaa...ei nyt just muista tarkalleen mitä siinä luki...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kylläpä meni äsken hyvin. Pelailin HC Team Deathmatchia ja HQ:ta. Olin melkein joka kerta top 3:ssa ja monesti myös ensimmäinen. Samalla kertaa tuli myös uusi Kill Streak -ennätys, joka on nyt 26. Ennen oli 24, parantui kahdella. Kummasti alko kädet tärisemään, kun olin just siinä 24:n kohdalla:p No onneksi sain sentään pari tappoa vielä sen jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täältä jos mistä löytyy apua?!?
Jätin pelin viime vuoden lopulla lepäilemään, kun kyllästyin vaikeuksiin lobbyyn kirjautumisessa. Nyt puhalsin pölyt kansista ja iskin levyn sisään. Päivitysten myötä onlineen näyttäisikin pääsevän, mutta jostain syystä joinatessa mihin tahansa pelimuotoon, olen ainoana odottamassa pelin alkua ja muita pelaajia (joita ei tietenkään ilmesty). Mikä avuksi? Aikaanaanhan pääsin suoraan valmiisiin peleihin mukaan (pitkän yrittämisen jälkeen siis), nyt en pääse onlinea ollenkaan...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

olen ainoana odottamassa pelin alkua ja muita pelaajia (joita ei tietenkään ilmesty). Mikä avuksi?
odottele lobbyssa vaan, kyllä niitä pelaajia ropisee huoneeseen kuin huoneeseen.

ja nyt kun karttapaketti on jaossa, voi syy olla siinäkin, ettei pelejä löydy.
olettaen toki, ettet ole variety map packia ostanut.
 
Ylös Bottom