Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toihan on totta et kaikkia aseita ja perkkejä voi käyttää oman mielen mukaan, sitä vartenhan ne pelissä mukana on. Toiset vaan tykkää tyttärestä ja toiset äiteestä... (mulle kelpaa molemmat :p)

itse olen sitä mieltä että kunnon heitin pelaaja joka saa tapponsa TDM:ssä yli 30 osaa pelata muutenkin kuin turvautumalla tuubiin

No ei ne tuubittajat kyllä TDM:ssä missä mää pelaan oo ikinä Top 3:ssa:rolleyes:
Tuulee nääs aika nopeeta nappia ottan jos tuubin tussauttaa ohi:D S&D:ssä ne kyl vituttaa kun ammuskelevat siinä alussa ja osuu viereiseen autoon:mad: ekqwhrihRJFF:mad:

Ite en kyllä ymmärrä miks sakki inhoo grenade launcherin käyttäjiä... onhan se inhottavaa kun esim ambushissa sattuu vastustajan kuti osumaan autoon ja leviää koko grouppi mutta ite oon onnistunu jo välttämään kyseiset tilanteet ja oon pitkälti sitä mieltä että kukin pelatkoon miten haluaa kun itse vihaan KAIKKIA sniper aseiden käyttäjiä kuin ruttoa. Tiedän että aseen käyttö vaatii tietyn verran taitoa mutta silti se on omasta mielestä lähes yhtä munaton vaihtoehto mennä mapin kaukaisimpaan nurkkaan makuulteen ja tähtäin yhdessä nurkassa kunnes joku kulkee ohi...
Mutta kuten sanoin makunsa ja pelityylinsä kullakin mutta itse suosin assault riflejä ja SMG aseita silulla varustettuna.
Tuubin käyttö vaati vain kohtuullisen näkökyvyn, jotta erottaa missä on vihu.

Tuubin käyttö vaati vain kohtuullisen näkökyvyn, jotta erottaa missä on vihu.

Ei tarvii sitäkään. Tarvii vaan ampua lotolla rakennusten yli tiettyä lentorataa pitkin ja saa tappoja, näin siis S&D rundien alussa.

No makunsa kullakin mutta omasta mielestä on vain hölmöä että täällä dissataan pelaajia jotka haluavat pelata oman maun mukaisesti... Vaikka ite inhoan sniputtajia ja usein lähden mapista heti kun näyttää siltä että yli 3 vastapuolen pelaajista on kamot niskassa niin en mä silti dissaa sniputtajia varsinkin kun jos kunnolla pelaa sillä nii helvetti soikoon että on hienon näköstä mutta kun normi TDM peleissä se sniputus kun on sitä että maataan jossain ja odotetaan että joku kulkee tähtäimen ohi.

Mikäköhän olisi semmoinen aseyhdistelmä josta kenelläkään ei olisi mitään pahaa sanottavaa?
MP44 +sonic boom+iron lungs?:D

No makunsa kullakin mutta omasta mielestä on vain hölmöä että täällä dissataan pelaajia jotka haluavat pelata oman maun mukaisesti... Vaikka ite inhoan sniputtajia ja usein lähden mapista heti kun näyttää siltä että yli 3 vastapuolen pelaajista on kamot niskassa niin en mä silti dissaa sniputtajia varsinkin kun jos kunnolla pelaa sillä nii helvetti soikoon että on hienon näköstä mutta kun normi TDM peleissä se sniputus kun on sitä että maataan jossain ja odotetaan että joku kulkee tähtäimen ohi.

No jos koko kentän samassa paikassa istuu niin aika helppohan tuollaset on päihittää kun tietää aina missä kohtaa toinen on. Ite suosin sitä että istun jossain tietyssä paikkaa vähän aikaa ja tapon tai parin välein vaihdan paikkaa. Esim. pipelinessä kierrän pitkin kukkuloita ruohikon seassa ampumassa.

Onko Dualshock 3:lla mielyttävämpi pelata COD 4:sta, kuin Sixaksiksella?

Onko Dualshock 3:lla mielyttävämpi pelata COD 4:sta, kuin Sixaksiksella?

Pitkälti makuasia... ite tykkään enemmän vanhasta tärinättömästä kun on kevyempi ja kestää akku kauemmin... rasittaa pelata johto kapulassa :)

Pitkälti makuasia... ite tykkään enemmän vanhasta tärinättömästä kun on kevyempi ja kestää akku kauemmin... rasittaa pelata johto kapulassa :)

Itse en tykkää ollenkaan tärinäohjaimesta, en käyttänyt kertaakaan ominaisuutta ps2:lla, enkä tuu ikinä käyttää sitä pleikka kolmosessakaa! Häiritse vaan kun tärise siinä kädes, eikä mun mielestä tuo minkäänlaista muka aitoutta peliin. Itse olen sitä mieltä että kun snipulla ammuskelee niin se kyllä vaati edes jotain taitoa et saa osuttua, itse en ikinä oo paikoillaan kökkimässä koko ajan. Aina tulee vaihettua paikkaa kun saa jonkun napsittua, koska ne kökkijät luulee että kukaan ei huomaa niitä, mutta ei siinä kauan mee kun se löydetään. Mitä nuubituubeihin tulee: Voihan sitä käyttää, mutta välillä kyl ottaa päähän oikee kunnolla kun huomaa että ei ne muuta osakkaan kun ampua noilla tuubeilla. Monesti on sillee että S&D:ssä kun huomaa että aha täs on näit nuubei, sit menee nurkkaan odottelee et ne nuubeille ne tuubit pois sit kun ei oo enää nuubailtavaa sit menee ja napsii ne pois. Kun eivät enää osakkaan ampua ilman nuubei. Mutta ei siinä mitään, saa niitä käyttää ei se multa oo mitenkään pois:)

Ohjaimen tärinät on ehkä surkein keksintö koskaan. Yhtä realistista ja mukavaa kun se että joku löis paistinpannulla takaraivoon aina kun ottaa osumaa CODissa.

Mää ainakin vetelen snipulla silleen että juokselen ympäri kenttää ja ammuskelen.. :) Paljo hauskempaa ku nurkassa istuminen...

Onneks sieltä tulee uutta nettipelattavaa kohtapuolin kun alkaa vähän tylsistyttämään tää peli... äsken overgrowthissa vastapuolella 5/6 kamot niskassa ja kun oon inhonnu snipu aseita aina Quake TF:stä ja CS:stä asti niin eipä tuollasta jaksa nyttenkään kattoa :) Mikään ei mun mielestä oo vittumaisempaa ku kuolla snipu kutiin ku ei noille voi ees monissa tapauksissa tehdä mitään.

Ohjaimen tärinät on ehkä surkein keksintö koskaan. Yhtä realistista ja mukavaa kun se että joku löis paistinpannulla takaraivoon aina kun ottaa osumaa CODissa.

Siis mitäh :eek: eiks sun eukkos ookkaa sun takana paistinpannu kourassa mätkäsemässä takaraivoon kun ammut?
Mä en osaa ees enää pelatakkaan, jossei oma eukko valurautapannulla mätkäsis joka kudin jälkeen mua takaraivoon, se on sitä nykyajan tärinää kato se :D

Mitäs tolla tarkotit?:D

Kohtasin eilen kivan bugin! Alotin uuden prestigen ja ekas normi S&D matsissa sain kait 4 levelii ja pisteitä jotain 400. Kun palasin lobbyyn mun score mittari ei mahtunu perus skaalaan vaan meni yli TV ruudusta ja kas kummaa scoree tuli -400. En pystyny tekeen lainkaan classeja ja se alko todella v*tuttaan vaikka olin jo levelillä 5. No eipä mitään pelailin lisää S&D:tä ja maailman score laski sitä mukaan paljonko sain scoree pelin aikana. Leveli pomppas takas neloseen ja uudelleen vitoseen ja tätä toistui muutaman kerran. Alkoi toivo loppua kunnes napsahti leveli 6 ja classit aukes. Lopputulos CoDi On BUGINEN:eek:

20082008238.jpg

Tos näkyy kun classeja ei pysty tekeen.

Mulle tuli toi sama bugi joskus CoDin alkuaikoina, kun olin 55 lvl enkä olis halunnu mennä enempää prestigeen. Se expa-mittari kasvo ulos ruudusta ja rupes lopulta häiritsee, niin lopulta menin prestigeen ja samalla hävisi bugi.
Vielä oudompi "bugi", oli semmonen kun eksyin semmoseen servuun jossa kaikki pysty juosta semmosta sataa kilsaa tunnissa, ja oli loputtomat naatit ja panokset kaikilla pelaajilla. Siellä kaikki ampu sarjaa nuubi tuubeilla (Nappi vaan pohjaan niin se ampu yhtä lujaa sarjaa kun joku assault rifle). Oli joku vissii hakkeroinu sen servun tai jotain... Mulla on pari videoo kännykällä siitä mutta niitä löytyy youtubesta jos jaksaa ettii, ja oon niin avuton laittaa noita videioita muutenkin niin en edes yritä.:p

Onneks sieltä tulee uutta nettipelattavaa kohtapuolin kun alkaa vähän tylsistyttämään tää peli... äsken overgrowthissa vastapuolella 5/6 kamot niskassa ja kun oon inhonnu snipu aseita aina Quake TF:stä ja CS:stä asti niin eipä tuollasta jaksa nyttenkään kattoa :) Mikään ei mun mielestä oo vittumaisempaa ku kuolla snipu kutiin ku ei noille voi ees monissa tapauksissa tehdä mitään.
Koita tähtäämistä ja sen jälkeen ampumista. Toinen hyvä tapa on hoidella ne keitetyillä naateilla.

Mun mielestä olis oikeen lottovoitto jos 5/6 vastustajista sniputtais. Siin olis striikki tiedos :)

helpoimmasta päästä välttää snipun iskut on ampua sillä senverran et oppii parhaat/samalla yleisimmät tähtäilypaikat kentistä, nii tietää mitä kohtia vältellen pystyy kiertään niitten kimppuun. Ja se ghillie näkyy möykkynä nurmes todella kauas esim. pipelinen nurmirinne + G3 (rautatähtäin) = sniput rinteestä hengiltä. Ite ammun nykyään melkein pelkällä snipulla ja yritän pääasias huanolla menestyksellä ammuskella vihujen vastaavia :o

Snipu vaatii tässäkin pelissä paljon enemmän taitoa kun moni muu ase. Ei siinä mitään kyllä minuakin vituttais kun kuolisin siksi, että pelaan paskasti! :D

Snipu vaatii tässäkin pelissä paljon enemmän taitoa kun moni muu ase. Ei siinä mitään kyllä minuakin vituttais kun kuolisin siksi, että pelaan paskasti! :D

En missään vaiheessa oo kiistäny ettei snipulla kunnolla pelaaminen vaatis taitoa mutta ei se mun melessä sitä yhtään sen munattomammaks pelityyliks tee... kuten jo moneen kertaan sanonu makunsa kullakin ja turha mua alkaa lynkkaamaan jos en snipuista tykkää. En nyt tatkota Silenttiä mutta jokunen täällä tuntu ottavan itteensä kun en snipuista tykkää.

Ylös Bottom