itse olen sitä mieltä että kunnon heitin pelaaja joka saa tapponsa TDM:ssä yli 30 osaa pelata muutenkin kuin turvautumalla tuubiin
Tuubin käyttö vaati vain kohtuullisen näkökyvyn, jotta erottaa missä on vihu.Ite en kyllä ymmärrä miks sakki inhoo grenade launcherin käyttäjiä... onhan se inhottavaa kun esim ambushissa sattuu vastustajan kuti osumaan autoon ja leviää koko grouppi mutta ite oon onnistunu jo välttämään kyseiset tilanteet ja oon pitkälti sitä mieltä että kukin pelatkoon miten haluaa kun itse vihaan KAIKKIA sniper aseiden käyttäjiä kuin ruttoa. Tiedän että aseen käyttö vaatii tietyn verran taitoa mutta silti se on omasta mielestä lähes yhtä munaton vaihtoehto mennä mapin kaukaisimpaan nurkkaan makuulteen ja tähtäin yhdessä nurkassa kunnes joku kulkee ohi...
Mutta kuten sanoin makunsa ja pelityylinsä kullakin mutta itse suosin assault riflejä ja SMG aseita silulla varustettuna.
Tuubin käyttö vaati vain kohtuullisen näkökyvyn, jotta erottaa missä on vihu.
No makunsa kullakin mutta omasta mielestä on vain hölmöä että täällä dissataan pelaajia jotka haluavat pelata oman maun mukaisesti... Vaikka ite inhoan sniputtajia ja usein lähden mapista heti kun näyttää siltä että yli 3 vastapuolen pelaajista on kamot niskassa niin en mä silti dissaa sniputtajia varsinkin kun jos kunnolla pelaa sillä nii helvetti soikoon että on hienon näköstä mutta kun normi TDM peleissä se sniputus kun on sitä että maataan jossain ja odotetaan että joku kulkee tähtäimen ohi.
Onko Dualshock 3:lla mielyttävämpi pelata COD 4:sta, kuin Sixaksiksella?
Pitkälti makuasia... ite tykkään enemmän vanhasta tärinättömästä kun on kevyempi ja kestää akku kauemmin... rasittaa pelata johto kapulassa![]()
Ohjaimen tärinät on ehkä surkein keksintö koskaan. Yhtä realistista ja mukavaa kun se että joku löis paistinpannulla takaraivoon aina kun ottaa osumaa CODissa.
löis paistinpannulla takaraivoon aina kun ottaa osumaa CODissa.
Mitäs tolla tarkotit?
Kohtasin eilen kivan bugin! Alotin uuden prestigen ja ekas normi S&D matsissa sain kait 4 levelii ja pisteitä jotain 400. Kun palasin lobbyyn mun score mittari ei mahtunu perus skaalaan vaan meni yli TV ruudusta ja kas kummaa scoree tuli -400. En pystyny tekeen lainkaan classeja ja se alko todella v*tuttaan vaikka olin jo levelillä 5. No eipä mitään pelailin lisää S&D:tä ja maailman score laski sitä mukaan paljonko sain scoree pelin aikana. Leveli pomppas takas neloseen ja uudelleen vitoseen ja tätä toistui muutaman kerran. Alkoi toivo loppua kunnes napsahti leveli 6 ja classit aukes. Lopputulos CoDi On BUGINEN
![]()
Tos näkyy kun classeja ei pysty tekeen.
Koita tähtäämistä ja sen jälkeen ampumista. Toinen hyvä tapa on hoidella ne keitetyillä naateilla.Onneks sieltä tulee uutta nettipelattavaa kohtapuolin kun alkaa vähän tylsistyttämään tää peli... äsken overgrowthissa vastapuolella 5/6 kamot niskassa ja kun oon inhonnu snipu aseita aina Quake TF:stä ja CS:stä asti niin eipä tuollasta jaksa nyttenkään kattoaMikään ei mun mielestä oo vittumaisempaa ku kuolla snipu kutiin ku ei noille voi ees monissa tapauksissa tehdä mitään.
Snipu vaatii tässäkin pelissä paljon enemmän taitoa kun moni muu ase. Ei siinä mitään kyllä minuakin vituttais kun kuolisin siksi, että pelaan paskasti!![]()