Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä yritän hankkia kultaisen ak47:n kun pääsen seuraavaan prestigeen. Tää keltainen koiran naamalta näyttävä merkki on vain niin ruma ettei sitä viitsi jättää siihen ikuisesti.

No siis se yksisilmäinen keltainen piiroshahmo joka näyttää keltaiselta satiaiselta on rumin prestige mikä on, mutta onpahan sitten motivaatiota painaa uudestaan prestige että pääsis siitä eroon. Mulla oli kultainen dragunov joskus aikaa sitten prestige ykkösen aikaan, mun mielestä se on kultaisista aseista siisteimmän näköinen. Mutta sit rupees himottaa se kultaristi joten lähin metsästää sitä. Siinä sitten meneeki tovi ennen kuin sen saa! Jos vielä sen jälkeen jaksais sen dragunovin takaisin hommata niin ois hyvä juttu. Ei sil snipul tosin kyl kauheen vaikeeta oo tehää noi challenget.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kun nyt on taas tupla-xp viikonloppu tulossa niin mitenkäs on saako tuon tupla-xp:n aikana myös challengeista tuplat vai vain tapoista, match bonuksista, jne.?

Itelläni on aika lähellä kultaista AK:ta, itse aakoolla on tykitetty 120 hedua eli sininen tagi, m16 lähelle 120 hedua. G36C 75 hedua. Muita en nyt muistakkaan :D

Uskaltauiduin laittaa tämänkin taas koneeseen ja koukkuunhan sitä taas jäätiin:p
Teemana ollu pari päivää headshottien metsästys ja varsin hyvin onnistunutkin, eilen sain vihdoinkin M14:lla 150 nuppia ja kultaisesta AK:sta puuttuu enään n. 30 hedua G3:lla ja n. 80 MP44:lla.
Muissa aseluokissa enään muutamia kymmeniä heduja ampumatta sekalaisilla aseilla, kk ollu täynnä jo ikuisuuden.
Scorpion+ACOG rocks:D

No siis se yksisilmäinen keltainen piiroshahmo joka näyttää keltaiselta satiaiselta on rumin prestige mikä on, mutta onpahan sitten motivaatiota painaa uudestaan prestige että pääsis siitä eroon. Mulla oli kultainen dragunov joskus aikaa sitten prestige ykkösen aikaan, mun mielestä se on kultaisista aseista siisteimmän näköinen. Mutta sit rupees himottaa se kultaristi joten lähin metsästää sitä. Siinä sitten meneeki tovi ennen kuin sen saa! Jos vielä sen jälkeen jaksais sen dragunovin takaisin hommata niin ois hyvä juttu. Ei sil snipul tosin kyl kauheen vaikeeta oo tehää noi challenget.

Siis mikä niist?

Taidat puhua 5 prestigestä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

M1014+stoppari+extreme conditioning on tappava kombinaatio:D
Tämä haulikko räiskintä vaatii kyllä aivan erilaisen taktiikan kuin muilla aseilla.

Itse suosittelen stopparin tilalle UAV jammua. Kun tehoa löytyy, niin stoppari on ihan turha. Vaikka vähän nysväämistä onkin UAV jammun kanssa pelata, mutta tappoja ja helppoja nuppeja ainakin satelee.

Myös täällä on teemana ollut headshottien metsästys, kun päätin jäädä tuohon toiseks viimeiselle prestigelle.. Nyt sitten kultanen AK ois metsästyksessä, pitäähän joka miehellä vähän Bling Blingiä olla :D Kertokaahan missä pelimuodoissa olette helpoiten/nopeiten saanu nuo nuppikudit kasaan? Ja minkälaiset perkit ollut käytössä? Onko esim. Steady aimista ollut apua vai suositteko Dead silencea että vihut ei kuule kun kiertää niiden selkään..?

Multa taitaa kultaisen AK:n metsästys jäädä. Kun olen saanut jollain aseella 150 tappoa niin keskimäärin koossa on 12-15 headshottia. Tosin itse aina tähtään keskivartaloon. Voin vain kuvitella sitä tuskaa kun pitää yhteensä saada lähemmäs tuhat osumaa päähän.:eek:

Multa taitaa kultaisen AK:n metsästys jäädä. Kun olen saanut jollain aseella 150 tappoa niin keskimäärin koossa on 12-15 headshottia. Tosin itse aina tähtään keskivartaloon. Voin vain kuvitella sitä tuskaa kun pitää yhteensä saada lähemmäs tuhat osumaa päähän.:eek:
Täällä juostaan kanssa tähtäin torson korkeudella joten hedut on tosi kortilla, vaikka tappoja tulee ihan kiitettävästi. Kateellisena tulee kateltua toisten killcameja jotka osaavat 0,5sec sisällä ottaa jyvälle ja napsauttaa päähän.

Myös täällä on teemana ollut headshottien metsästys, kun päätin jäädä tuohon toiseks viimeiselle prestigelle.. Nyt sitten kultanen AK ois metsästyksessä, pitäähän joka miehellä vähän Bling Blingiä olla :D Kertokaahan missä pelimuodoissa olette helpoiten/nopeiten saanu nuo nuppikudit kasaan? Ja minkälaiset perkit ollut käytössä? Onko esim. Steady aimista ollut apua vai suositteko Dead silencea että vihut ei kuule kun kiertää niiden selkään..?

Ground war, koska on nuppeja tarjolla 9kpl :D Rynkyillä red dot ja stoppar, smg:llä Uav ja silu, haulikoilla uav...

Ylös Bottom