Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitä siellä on palkintona?

edit:
Vielä DMD kun 3. Radar Always On: Enabled vaihdat niin me ollaan mukana. Ja rosteria sais olla enemmän ku 7, mutta ehkä me pärjätään.

Sori mut en viitsi edes kysyä moista. Radar on hyvä että se on piilossa start napin takana. Antaa enemmän taktikointi mahollisuuksia.

Esim. sinä ja 1 vihu jäljel, vihu räiskii dessullaan huvikseen ku ei kuitenkaa näy radarissa, mut sinä nero painat starttia ja katsot missä ammuskelee :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sori mut en viitsi edes kysyä moista. Radar on hyvä että se on piilossa start napin takana. Antaa enemmän taktikointi mahollisuuksia.

Esim. sinä ja 1 vihu jäljel, vihu räiskii dessullaan huvikseen ku ei kuitenkaa näy radarissa, mut sinä nero painat starttia ja katsot missä ammuskelee :)

Omg. Radar always on tarkoittaa sitä että ne punaiset pisteet on kokoajan siellä kartassa ja näkee tarkat liikkeet eikä sitä voi ns. "huijata" liikkumalla edestakaisin jossain. Se on pakko saada pois jos haluatte pelaajia. Tuon avulla näkyy aina missä vihut on ja milloin pläntitään ja kuka on päässy sniikkaamaan selkään jne. Ihan järjetöntä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites muute ton Goty editionin map pack koodin kanssa on, kuinka monta kertaa sitä voi käyttää?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hassua, että kyllästytte tähän peliin näin helposti. Minä olen pelannut joulusta saakka, kuten olen aiemmin jo sanonut. Minua ei kyllästytä lainkaan. Played on noin 17 päivää.

Kannattaa pelata pelimuotoja monipuolisesti, käyttää eri aseita, ja niin edespäin, sillä silloin peli ei välttämättä olisi niin kyllästyttävä.

Off-Topic: Olen pelannut Call of Dutyn ensimmäist, toista, ja tätä neljättä osaa eikä minua ole koskaan kyllästyttänyt mikään näistä.

Jossain vaiheessa sitä pitää vaan lopettaa. TDMää ei jaksa hakata, ja S&D on mennyt siihen pisteeseen että ensin väistellään nuubituubit spawnilta toiselle, sen jälkeen seinän läpi ampumiset, mennään niihin vakiomestoihin mitkä on itselle tullut tutuksi, tapetaan pari kaveria ja toistetaan. Aika puuduttavaksi se menee jossain vaiheessa, 24päivää ja oliko se 65k tappoa myöhemmin voi sanoa että en yhtään liian aikaisin tätä peliä vienyt vaihtoon. Ja kun katsoo COD world at warin betaa, niin eipä tuolla vanhalla enää suurempia teekään. Uudet kartat ja "vanhat" tussarit on mukavaa vaihtelua tälle pelisarjalle. Uudesta yksinpelistä puhumattakaan kun sekin tulee kuitenkin raivattua läpi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täällä viihdytään COD4:sen parissa aina ensivuoden COD6:seen asti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Radari pitää olla matseissa päällä, sillain et vihu näkyy kartalla, jos ampuu siluttomalla aseella. Mut ei missään tapauksessa kokonaan pois päältä tai kokoajan päällä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joskus ottaa niin pattiin tossa search and destroyssa kun jokku vetää niin paljo tuurilla kylkeen tai vahingos heittää granaatin jalkoihin,mutta jos joutuu vastatusten mun kans niin huonosti käy:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Omg. Radar always on tarkoittaa sitä että ne punaiset pisteet on kokoajan siellä kartassa ja näkee tarkat liikkeet eikä sitä voi ns. "huijata" liikkumalla edestakaisin jossain. Se on pakko saada pois jos haluatte pelaajia. Tuon avulla näkyy aina missä vihut on ja milloin pläntitään ja kuka on päässy sniikkaamaan selkään jne. Ihan järjetöntä.

sori käsitin tämän väärin:

odee sanoi:
Vielä DMD kun 3. Radar Always On: Enabled vaihdat niin me ollaan mukana. Ja rosteria sais olla enemmän ku 7, mutta ehkä me pärjätään.

käsitin tuon niin että pitäisi vaihtaa tuhon "Enabled" eikä "Disabled".

Tosiaan, pitää sanoa tuosta J.Rh@nille että vaihtaa sen, ja varmasti vaihtaakin :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuka nopo toi on kun ei tiedä edes oikeita asetuksia:confused:

Ne oli GB asetuksista otettu... Ja J.Rhy@n ei pelaa S&D:tä, siks mä oon ns. välikätenä auttamassa homman kulkua.

Ja jos et oo ennen tyypistä kuullu ni hän on yksi IW foorumeilla oleva Admin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ne oli GB asetuksista otettu... Ja J.Rhy@n ei pelaa S&D:tä, siks mä oon ns. välikätenä auttamassa homman kulkua.

Ja jos et oo ennen tyypistä kuullu ni hän on yksi IW foorumeilla oleva Admin.

Joo, en oo tutustunu. Onnee turnaukseen, paljonkohan siellä on tiimejä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

käsitin tuon niin että pitäisi vaihtaa tuhon "Enabled" eikä "Disabled".

Tosiaan, pitää sanoa tuosta J.Rh@nille että vaihtaa sen, ja varmasti vaihtaakin :)

Lievä piilovi*tuilun maku ehkä siinä viestissä :)

sori tuplat.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siel on nyt sitten vaihdettu "Radar Always On: disabled."

Toivottavasti ny rupee jengii osalllistumaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meikä on nyt hakenu tonne CB game supervisoriks. Ja jos haastattelu ja kaikki menee hyvin niin CB:hen tulee CoD4 ladderit ja jos tuntuu kivalta hommalta niin saatan myös alkaa CoD5 laddereita hommaamaan sinne.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämä ei liity edelliseen keskusteluun millään lailla, mutta piti tulla avautumaan positiivisesti:

CoD4 oli mulla pitkään hyllyssä. Ostin sen käytettynä melkein heti konsolin hankkimisen jälkeen (heinäkuussa -08), mutta silloin MGS 4:n ja GTA IV:n läpipeluu oli vasta alkutaipaleella... No, kaivoin pelin hyllystä reilut 2 viikkoa sitten, ja pelasin Regular-tasolla (vaimikäsenytoli) yksinpelin läpi siltä istumalta... Hieno kokemus.

Jatkoin yksinpelin parissa vielä pari iltaa, kunnes lopulta uskaltauduin moninpelin pariin, olihan mulla taustaa CS:sta 8 vuoden takaa ;)

Alku oli täyttä tuskaa. Mihinkään ei osunut ja ainoa, jossa silloin tällöin pisteitä tuli oli Free for all. Tuli välilä nautittua Wilhelmiä ja Kabanossia ja toisaalta rynnittyä kranaattikeskityksiin, vaihtelevalla menestyksellä. Ja omia ammuin aluksi varsinkin laivamapissa (nimeä en muista) järkyttävän usein, ei ollut mennyt jakeluun vielä se, millä erottaa vihollisen omista. Stupid.

Karttojen tultua tutummiksi ja asevalikoiman kasvettua huomasin kotiutuneeni TDM:iin, aseenani AK-47 (CS istuu lujassa :)). Totesin, että vanhakin voi vielä oppia konsoliohjaimen salat, vaikka näppis+hiiri -yhdistelmä onkin monella tapaa lyömätön. Ja peli alkoi maistua! Enää en aina ollutkaan viimeinen listalla, ja sekös lämmitti mieltä :)

Eilisessä sessioissa( TDM) taisi olla melkoisia amatöörejä mukana, kun löysin itseni parissa erässä kärkipäästä... On se hienoa kun päivä päivältä osuu paremmin! Ehkä seuraavaksi voisi kokeilla siipiään HC-pelimuodoissa.

Törmätään bittiavaruudessa!
 
Ylös Bottom