Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

= täysin eri kokemus, uudet freshit mapit ja muut kikkailut.

En tajua miksi kaikki "haukkuvat" samaksi peliksi sen takia että pelissä käytetään suurilta osin samaa moottoria kuin nelosessa.

Vastasit omaan kysymyksees ihan itse. :D

Btw, itekki meinaan jatkaa CoD4:n hakkaamista. mitää cod5 tueta:D

.

En tarkottanu tota ihan noin, vaan että miksi moottorin pitäisi olla uusi? Jotta siitä tulis cod3:n kaltainen floppi?

Ei, vaan Treyacht puhdistanee maineensa tämän pelin avulla, tosin IW:n avustuksella.

E: Paineet vitosen onnistumisen vuoksi ovat kovat, sillä nelonen oli niin loistava, joten vaikka se ei nelosen tasolle ihan yltäisikään, voi se silti olla onnistunut peli.

Itekkin nyt ajattelin ostaa sen cod5: sen vaikka en aluksi aikonut.

Uskon et enemmistö siirtyy toho cod5:seen mutta cod4:seen jää kummiskin hyvin porukka et pelei tulee löytymään helposti uskoisin. enkä mä kummiskaan cod4 pelaamist lopeta. ja onhan se kivaa pelata tota cod5 ku uudet mapit ja kaikki vähä erillaist. Hei!!! on sekin sentään Call of Duty :D

Oon kyllä samaa mieltä MNevisin kanssa siitä että Treyacht todellakin parantaa mainettaan tällä pelillä, vaikka suuri apu onkin ollut COD 4 pelimoottorilla... Ja luulen että COD 5 tulee saamaan aika perkeleesti pelaajia koska niiiin monet ovat jo todella kyllästyneet noihin nelosen karttoihin, niin ihan vaihtelun vuoksi haluavat pelata jotain uutta ja "tuoretta" :) Itse olin aluksi varma että jätän 5 ostamatta mutta pakkohan se piruvie on hankkia, pirun hienoltahan se näyttää! :cool:

Mitä enemmän noita "ei kiinnosta, en osta, sama peli uusissa kuorissa" viestejä lukee, niin sitä tyytyväisempi vaan olen, muistakaakin sitten pysyä poissa pelistä.

No mutta, ollaan nyt ihan rehellisiä ja kuvitellaan tilanne! Mitä siis ei tule tapahtumaan, mutta jos tulisi: Esim samana päivänä kun COD5 julkaistaan, tulisi COD4:seen vaikka 10 uutta mappia, pari tai muutama täysin uutta pelimoodia ja vaikka kourallinen tai pari uutta asetta? Niin kumpaa peliä pelaisitte rehellisesti? Ostaisitteko/kiinnostaisko COD5 enää sen jälkeen niin älyttömän paljon? Täytyy itse sanoa että ei välttämättä olisi mitään kiinnostusta sen jälkeen lähtee ostelee COD5:sta. Vaikka uusia karttoja ei kuulemma COD4:seen enää tule, mutta mä elän vieläkin siinä toivossa että jokupäivä saattaisi tulla, en tiie ehkä ne ei sen takia nyt teekkä niitä koska muuten COD5 jäisi jalkohin eikä saisi tilaisuutta? Ehkä sitten hieman julkaisun jälkeen tuliski:confused: Noh toivossa on aina hyvää elää.

Ei kannata oikeasti olla noin varma, että se on joko täydellinen kopio Call of Duty 4: Modern Warfaresta tai, että siitä tulee floppi. Eikö ole muka mahdollisuutta, että siitä tulee onnistunut uusi peli?

En sitä väittänytkään että siitä tulisi floppi tai etteikö siitä voisi tulla onnistunut peli, todennäköisesti siitä tuleeki. Mietin vaan että mitä jos ja kun tulisi esim uusi map pack COD4:seen ja vielä jotain lisää päivityksiä yms. Ei se varmaankaan tule olemaan täysin kopio, mutta varma on myös se että ei siitä täysin itsenäinenkää peli tuu olemaan. Mutta sehän ei ketään haittaa, parempi vaan kun että olisivat täysin uusiks pistäneet. Tai en tiie sen näkee sitten kun iskee levyn koneeseen.

Se nyt on vaan TODELLA epä todenn näköistä ettää cod4 enää parannellaan uusilla aseilla ja mapeilla vaikka hienoa se olisikin. MUTTA EIKÖ LOPETETA TÄSTÄ PELIEN VÄNKKÄÄMISESTÄ!!! :D:D:D

Neloseen tulee luultavasti korkeintaan uuet playlistit kun cod5 tulee, sillä niitähän on jo lupailtu.

Mitä vitosee tulee, peli on allekirjoittaneen beta kokeilujen perusteella TÄYSIN eri peli, samaa ovat moottorin aiheuttama "samanlainen pelinäkymä" eli jäljellä olevat lippaat, tapot ym. näkyvät samoissa paikoissa samalla lailla kun aiemmassa, pelikokemukseltaan peli on kuitenkin täysin eri.

Neloseen tulee luultavasti korkeintaan uuet playlistit kun cod5 tulee, sillä niitähän on jo lupailtu.

Mitä vitosee tulee, peli on allekirjoittaneen beta kokeilujen perusteella TÄYSIN eri peli, samaa ovat moottorin aiheuttama "samanlainen pelinäkymä" eli jäljellä olevat lippaat, tapot ym. näkyvät samoissa paikoissa samalla lailla kun aiemmassa, pelikokemukseltaan peli on kuitenkin täysin eri.

Olisi activisionilta outoa jos tulisi ne uudet playlsitit COD5:n julkaisun aikoihin. Ei olisi ainakaan mikään paras bisnis-strategia. Toivoa sopii että tulisi ainakin niiden kannalta jotka ei aio ostaa vitosta, mutta epäilen silti.

P.S. Vitonen maksettu ja tilattu.

MAX: Nehän on luvattu tulevan vähän vitosen julkaisun jälkeen.. Second-change SD, jne.

"Ostakaa CoD5 tai pelatkaa CoD4 ku me parannellaan sitä vielä!" Näin, hyvä bisneslause.

Kyllä nyt on ruvennu huomaamaan tuon pienen vit*tuksen tunteen tuossa CoD4:ssa.

Johtuu varmaan osittain tulevista peleistä. Koska ei ole varaa ostaa näitä. Ostin 360:llan tossa 3 päivää sitten vain Fable2:en takia. Mutta ei ole enää siihen rahaa. Rupee potuttaa ku on konsoleita mutta ainuut pelit on CoD4 ja NFS: carbon.

Noilla pitäisi juhlia kunnes tulee rahaa.

CoD4:een tulisi varmaan lisämakua jos aloittais boxin puolella alusta. Mutta siihenki peliin menisi taas rahaa.

tällä hetkellä listassa Fable2, RA3, NFS undercover, CoD5, Resistance 2, Gears of War 2.

Ni osaatte varmaa kuvitella tunteen ku pelaa CoD4, joka lagaa ja bugaa ja winee minuutin välein. Ja samalla pyörii mielessä 6 huippu peliä mitkä pitäis ostaa penittömänä :D

Tällä hetkellä CoDin pelaaminen on 10min päivässä.

Ja kaiken tämän lisäksi minun pitäisi vääntää Clanbaseen CoD4 ladder säännöt. Teille kaikille coD4 faneille.

Mun pää räjähtää tätä menoa :D

Cod4 on muuten siinä mielessä tosi huono peli, että kun sitä on hakannut netissä niin mikään muu
first person -räiskintä ei oikein nappaa...

Cod4 on muuten siinä mielessä tosi huono peli, että kun sitä on hakannut netissä niin mikään muu
first person -räiskintä ei oikein nappaa...
Tuo on totta. Ite testannu kaikkii mahollisia...

Turok, HAZE, Timeshift, FarCry 2, RainbowSix Vegas 2 jne.

Kaikki on ollu hyviä, mut jokasesta vaan puuttuu se kipinä.

Turok oli nyt ainu minkä vetäsin läpi, siinä oli kivasti vaihtelua kentissä. Mut muut oli vähän sellasta hiekkapaperilla liukumista.

Ja kaiken tämän lisäksi minun pitäisi vääntää Clanbaseen CoD4 ladder säännöt. Teille kaikille coD4 faneille.

Ei kai niitä vaikee oo vääntää kun ottaa samat säännöt kun pc:llä ja ne on aina samat ettei ole mitään valintoja.

Ylös Bottom