Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Paljon tossa K/D ratiossa tarvii aina tappoja että nousee. Mulla on nyt 1.06 ja kills: 19868 deaths: 18684 niin jos joku osais sanoo paljon se on aina et nousee pykäläl.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Paljon tossa K/D ratiossa tarvii aina tappoja että nousee. Mulla on nyt 1.06 ja kills: 19868 deaths: 18684 niin jos joku osais sanoo paljon se on aina et nousee pykäläl.
Riippuu täysin lukumääristä. K/D-ratio lasketaan sadasosan tarkkuudella, joten noustakseen 1.07:ään, pitää suhdeluku olla vähintään 1.065. Eiköhän ne ihan normaaleja pyöristyssääntöjä kuitenkin käytä.

Noilla ilmoittamillasi lukemilla "tarkka" suhde on 1.06336973 eli alle 1.065:n.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Menee hermot noitten jenkkien kanssa jotka ei pärjää ilman rabbidia, onneks itellä on nopeat sormet nii ei tommossia tarvitse. :cool:

Nii mutta valitettavast nopeet sormet omaavat joutuu kärsimään kun hakkerien eston lisäks se patchi rajottaa miten nopeesti semi auto aseilla voi ampua.

Nii mutta valitettavast nopeet sormet omaavat joutuu kärsimään kun hakkerien eston lisäks se patchi rajottaa miten nopeesti semi auto aseilla voi ampua.

Aika naurettavaa.. ite tulee yleensä dessulla/G3:lla vedettyä suht koht nopeeta sarjaa mutta jos oikeesti ne laskee nopeutta nii loppuu tänkin pelaaminen. :mad: Jos sitä nopeutta lasketaan oikeesti paljonkin niin semeistä tulee entistä tehottominpia ak:ta vastaan. :mad: Siis voi vi/tun vi**u nyt vitu**aa kaikki!

Onks kellään silleen et on aina joko Speznaz tai Opfor. Ärsyttää ihan sikan se et voin olla amerikkalaisten puolel vaan jos joku lähtee keskeneräsestä matsista S.A.S:sin tai Marinesien puolelta. Onks kellään muulla tätä ongelmaa :confused: .

Onks kellään silleen et on aina joko Speznaz tai Opfor. Ärsyttää ihan sikan se et voin olla amerikkalaisten puolel vaan jos joku lähtee keskeneräsestä matsista S.A.S:sin tai Marinesien puolelta. Onks kellään muulla tätä ongelmaa :confused: .

Jooh, mulla on. Tuntuu olevan ps3-version ongelmia, kun kuitenkin boksilla jakautu yleensä aika 50/50, että kummalle puolelle joutuu. Ps3:lla jakauma taitaapi olla omalla kohdalla semmoset 95/5. Sas/marines tulee vain ekassa matsissa samalla hostilla, jos sattuu hyvä tuuri. Ärsyttävää lähteä aina huonommista spawneista.

Joo, kyl se hieman ärsyttää jos ne rajoittaa sitä nopeuttaa että tyyliin dessul ei tee enää mitään jos se ampuu Piuw.....................................Piuw.................................................Piuw tyylillä! Vaikka harvemmin sitä mitään pistoolia tai G3:sta käyttää. Mut kuitenkin!

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Suurin miinus tuossa on vain 10 pelaajan nettipeli. Niinkin suuri että taitaa peli jäädä kauppaan. Jo Heroes 2:ssa oli 32 pelaajan nettipeli, joka toimi ihan moitteetta.

Siltikin, pelatessa Livessä MW:a sitä aina välillä haikailee Wiimoteohjauksen perään.

Makunsa kullakin. MOHH2:n 32:n pelaajan nettipeli oli tiimeissäkin hirveää temmellystä eikä pelissä ylipäätään saa henkeä kaverilta pois vaikka tyhjentää kaksi lippaallista Thompsonin isoja luoteja vatsaan etäisyydeltä, jolta Forrest Gumpkin osaa ampua. Sen sijaan W@W esitteli nettipelin, joka toimi loistavasti Wiillä vain viiden hengen tiimeillä ja MOHH2:sta laajemmilla kartoilla. Mitä sen on väliä, saako ammuttua 16 eri pelaajaa kohti, jos vain pari onnistuu listimään, vai 4:ää, jos kokoajan saa ampua ja kytätä, mistä ropisee ammuksia ja varoa kuitenkin hengenmenetystä. Tämä on minun kokemukseni W@W:sta verrattuna MOHH2:n. Tiedän kylä ettet sinä, migge, varsinaisesti verrannut viestissäsi näitä kahta yleisesti toisiinsa.

Mutta annoin tämän esimerkkinä siitä, miksi varsinkaan COD-sarjaa ei kannata tuomita nettipelaajien määrän mukaan. Kannattaa pelata ja kokeilla. Se on ihan sama, montako eri punaisella painettua nimeä vihulaisten pään päällä välkkyy, kunhan kokoajan saa olla sihtailemassa.

Oikeesti, tämän takiako te täällä itkette? Eipä se patch pahemmin sitä fire ratea muokannut, jos siis ei käytä rapid firea. Aika samalla tavalla tuolla dessulla voi ampua kuin aiemminkin, jos siis ei ole sortunut käyttämään modattua ohjainta. Itse tykkään siitä että pistooleja ei voida käyttää samalla tavalla kuin konekiväärejä, sillä niin ei voi tehdä todellisuudessakaan. Haluaisin nähdä sen ihmisen joka ampuu sekunnissa lippaan tyhjäksi dessulla.

Oikeesti, tämän takiako te täällä itkette? Eipä se patch pahemmin sitä fire ratea muokannut, jos siis ei käytä rapid firea. Aika samalla tavalla tuolla dessulla voi ampua kuin aiemminkin, jos siis ei ole sortunut käyttämään modattua ohjainta. Itse tykkään siitä että pistooleja ei voida käyttää samalla tavalla kuin konekiväärejä, sillä niin ei voi tehdä todellisuudessakaan. Haluaisin nähdä sen ihmisen joka ampuu sekunnissa lippaan tyhjäksi dessulla.

Haha, jos toi on syy itkeä, niin jopas jotakin. Toihan on about maksimi, mitä oon ite koskaan ampunut, sekin aika epätarkkaa jo. Ainoastaan äkkinäisissä tilanteissa ilman tähtäämistä voi järkevästi käyttää. Itekin odotin jotain kauheeta hidastusta tulinopeuteen kaikkien itkujen perusteella, mut ei hitto.

Hyvä patchi kaikin puolin. Ite en ole edes noihin rapid fire pelaajiin vielä törmänny, mut hyvä silti kun korjasivat. Reilu peli ennen kaikkea.

Taitavat vaan rapid fire -spedet itkeä tuosta tulinopeuden muuttamisesta. Itsellänikin omat näppimaksimit menevät tuon videossa osoitetulle uudelle maksimitasolle, enkä edes ampuisi sillä noin "oikeassa" pelitilanteessa. Jatkukoon modattujen pädien omistajien itku, saapa nauraa pääle.

Joo no toihan on aivan mahtava juttu, mä kun luulin että ne hidastaa sen ihan täysin käyttökelvottomaks!

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Juu siis kyllähän Heroes 2:lla on omat ongelmansa. Puhuinkin lähinnä vain pelaajien määrästa, eli mahdollisuus 32 pelaajan moninpeliin on parempi kuin että peli on aina rajoitettu 10 pelaajaan. Kyse ei ole vain tähdättävien kohteiden määrästä.

Mutta olet siinä ihan oikeassa että CoD:ssa ja varsinkaan nelosen moninpelikentissä tarvita kovin suuria laumoja. Siltikin, alkuperäinen peli tukee 18 pelaajan moninpeliä.

Ylös Bottom