Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelaileepa hyvinkin!
Eikä toki joulusynkkyyteen vajota ainakaan täällä, kun tiedossa on taas monta kiloa ehtaa Sikaa ja muita herkkuja. :D

Voitaisiin Pappaporukassa kyllä pelailla jossain vaiheessa. Vaikka ihan vaan party kasaan ja körmyytettäisiin julkisilla servoilla. Ei tarvi pähkäillä kuka hostaa ja mitä.. (?)

(edit: Siis yksittäiset papat pelaa, kimppapelejä ei kaiketi oo kovin paljon näkyny.)

Jees, hieno kuulla ettei olla heitetty lusikkaa nurkkaan! :) Olisko pelipäivästä tietoa? Allekirjoittaneelle passais loistavasti loppuviikon myöhäisillat jostain tuolta klo21 alkaen.

Lisään Mura sut kanssa omalle frendilistalleni jos sopii.

Moro harmaantuneet;

Meikää vois kanssa lisätä friendiksi jos listoilta tilaa löytyy. -Tai laittaa inviä tai jotaki, vai miten se ikinä meneekään.

Oon menny peleissä vähän lonely wolf:ina ja testaillu miten siellä tantereella oikeen mennään. Nyt rupiaa pikkuhilijaa oppimaan, vaikka sihti onki välissä vähän hakusessa, kutes, vois olla mukavaa ko olis suomalaista peliseuraa, saattas oppia vaikka jotaki ryhymätyö taitojaki.

Aattelin tässä laittaa vuori-kiipeilyvälineet ekana päälle, ja käydä valloittamassa tuon ärsyttävän tiskivuoren, sitte voiski alkaa pelailla tossa viimestään kasin-puoli ysin aikaan.

Mites? Onko täällä vanhusten kesken vielä noita eka viestin tiistai-peli-iltoja menemässä?

Eli käsitinkö oikein tuosta että näihin pappaporukkapeleihin tulee saada kutsu. Meinaan pari kertaa olen seisoskellut maalitauluna tyhjän panttina muille noissa free for alleissa mutta nuo ampujat ovat käsittääkseni olleet ulkomaaneläviä ja samahan tuo olisi joutua turpeeseen ihan kotimaisin voimin. Minulla kun tuo pelaaminen on satunnaista silloin tällöin ja taidot on sitä sun tätä.

Kyseessä ei ole niinkään porukan sisäänpäinlämpeneminen, kuin pelin mäntti systeemi. Samaan peliin kaverin kans pääsee jos laittaa kutsun (Invite Player) tai sitten itse saa moisen kaverilta. Kaverikutsuja sitten saa, jos on jonkun kaverilistalla PS3:n XMB:ssä. Muuten tuttujen tai edes suomalaisten kans pelaaminen on semmosta arvontalaulun aikaa.

Muuten tuttujen tai edes suomalaisten kans pelaaminen on semmosta arvontalaulun aikaa.
Jep, pleikan ystävälistan rajattu 50 kaveria ei oikein riitä lisäämään klaanilaiset ja muut pelikaverit niin että kaikki halukkaat saataisiin samoihin peleihin. Toinen mikä vaikeuttaa suomalaisten huomaamista on nimimerkit, jotka eivät kerro mitään siitä että pelaaja on suomalainen.
Hyvä "kikka" on laittaa tagiksi FIN sitten kun siihen on mahdollisuus.

MIssä mahtaa olla vika kun en enään pysty liittymään muiden kutsuihin. Eilisen ja tän päivän aikan olen saanut monta kutsua mutta joka kerta hyväksyminen jälkkeen tulee ilmoitus: unable to connect host. Tämä ongelma alkoi eilen sen ekan claanimatsin jälkeen, sitä ennen en ollut moiseen törmännyt...

Itse kyllä pääsen searchin kautta liittymään peleihin, mutta olis se kiva päästä treenaa pappojen kanssa myös...

MIssä mahtaa olla vika kun en enään pysty liittymään muiden kutsuihin.

Onko sulla US-versio pelistä? Lukeeko kannen selässä alhaalla BLES vai BLUS? Jos BLUS sulla on jenkkiversio pelistä ja päivityksen jälkeen ei ole yhteensopiva EU version kanssa. Mulla oli sama vika, jouduin vaihtamaan pelini.

BLES versio mulla on, ja toimihan se aikasemmin eikä mitään päivityksiä ole tullut... No toivottavasti pystyy joinimaan claanimatseihin...

Äsken taas tuli kutsu Lepiltä, mutta Erroria vaan lykkää... argh...

Äsken taas tuli kutsu Lepiltä, mutta Erroria vaan lykkää... argh...
Lauantai-iltana saattaa huoneet olla kokoajan täynnä, ja jos saat kutsun kun olet jossain muussa pelissä, todennäköisesti joku toinen on täyttänyt sun paikan ja erroria pukkaa sen takia.

Lauantai-iltana saattaa huoneet olla kokoajan täynnä, ja jos saat kutsun kun olet jossain muussa pelissä, todennäköisesti joku toinen on täyttänyt sun paikan ja erroria pukkaa sen takia.

Tuohon selitykseen tahdon uskoa minäkin, mutta kun tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa niin en usko että joku kerkeisi aina viemään sen mun paikan, varsinkin kun kutsuja tulee käsittääkseni myös privamatseihin... No ei auta kuin odottaa että jatkuuko toi vai ei, tuli aika tyhjästä ja yllättäen, joten jos se vaikka poistuisi samalla tavalla...

Eilen illalla oikeastaan avautui tuo nettipelin "autuus" ja tuli tahkottua tuota Mercenary Team Deathmatchia ja kuulaa tuli vastaanotettua enemmän kuin ehti antaa takaisin. Heh, sainpa jopa ensimmäisen oman tapon tilille pitkän tahkoamisen jälkeen. Nyt kun aukeni tuon pelin nettilisäominaisuudet, niin tuossa vieressä on tunnus, jolla voisi osallistua tähän senioritoimintaan iltaisin ajan antaessa myöten.

Mutta onko tuo normaalia että kun on päässyt aseiden valitsemiseen asti tuossa Mercenary Team Deathmatchissa niin peli nakkaa pihalle eli jouduin uudelleen valitsemaan "find game" ja tämän jälkeen saattaa siirtää suoraan toimintaan ilman noita väliportaita. Teki tuon 5-6 kertaa. Onko vika siellä toisessa päässä vai esimerkiksi tuossa wlan-yhteyksien ihmeellisessä maailmassa vai lievää bugisuutta pelissä.

Pelissä se on vika, servu jakaa pelaajat porukoihin siinä vaiheessa voi pudota servulta.

Missäs vaiheessa tää antaa muita kultasia pyssyjä kun tuon dessun, mulla helottas punasena tuo M4.n eikä sen jälkeen ole mitään luvassa enää ??

Missäs vaiheessa tää antaa muita kultasia pyssyjä kun tuon dessun, mulla helottas punasena tuo M4.n eikä sen jälkeen ole mitään luvassa enää ??

Jokaisesta aseluokasta saa yhden kultaisen aseen ja sen saa suorittamalla siitä kyseisestä aseluokasta kaikki ase challenget, eli tapot ja headshotit, näin olen asian itse ymmärtänyt.

No niin kävyt, minäkin sorruin CODiin vaikka näin kauan jaksoin tapella. :D Treeni alkaa tänään, joskus lähitulevaisuudessa uskaltutunen moninpeliin...

Huomasin tossa kamppanjaa pelatessa, että sellainen Unreal -hyökkäily koituu kohtaloksi: You're hurt! Get into cover! :D Pitänee alkaa hieman hienovaraisemmaksi! Toisaalta, kaikissa peleissä on tarvetta pelottomalle berserkille! Taitaa olla enempi se meikäläisen tyyli toi rynnäköinti vaikka intissä olinkin guerrila -puolen hommissa. Miks tässä ei oo putkimiinaa? :D

Taitaa olla enempi se meikäläisen tyyli toi rynnäköinti vaikka intissä olinkin guerrila -puolen hommissa. Miks tässä ei oo putkimiinaa? :D

Sissin unilelua eli putkimiinaa ei ole mutta Somali-tv löytyy.

...joka on tietysti Viuhkamiina "Front towards enemy" teksteineen. Vai mitä siinä luki kun olen vuonna 93 viimeksi Sodankylässä käpistellyt moista. :)

Ylös Bottom