Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Teinien paskaläppään kyllästyneenä tulin tyrkyttämää itteeni ikäisteni 'nestorien' kaveri listoille. Peleinä Codi ja harvemmin sitte taskupiljaardi. Nickki on quassimo.
Kiitos ja anteeksi.

Teinien paskaläppään kyllästyneenä tulin tyrkyttämää itteeni ikäisteni 'nestorien' kaveri listoille. Peleinä Codi ja harvemmin sitte taskupiljaardi. Nickki on quassimo.
Kiitos ja anteeksi.
On näköjään armeijan opetukset menny perille! :) Kaverikutsua tulee / voi laittaa mullekin, jos en muuten muista... Tervetuloa seniiliyden alkulähteille!

Kiitos ja anteeksi.

Lisätäänpä listoille. Onhan Tena-Lordi varmasti paikoillaan? Teinien paskaläpästä tuli mieleen eilinen idiootti joka juoksi vihun perässä mun kleikkaan ja seuraavalla rundilla päätti sitten kostaa. Se oli kattokaas mun vika että se juoksi siihen kleikkaan.

Lisätäänpä listoille. Onhan Tena-Lordi varmasti paikoillaan? Teinien paskaläpästä tuli mieleen eilinen idiootti joka juoksi vihun perässä mun kleikkaan ja seuraavalla rundilla päätti sitten kostaa. Se oli kattokaas mun vika että se juoksi siihen kleikkaan.

Joo tenat on joka päiväinen iloni. Mä jo haisenkin ihan vanhainkodille. :) Noi 'tosikostajat' yleensä sotkeentuu omaan nokkeluuteensa ja se jos mikä tekee boolsseissa 'jännää'!:D

Kuulkaas kääkät... nyt mietin vaa sitä, että enkö mä muka pistäny siihen haasteeseen että pelkkää S&D:tä? Kun CG väittää, että ois kaikkee ihme pelimuotoa :eek:

Kuulkaas kääkät... nyt mietin vaa sitä, että enkö mä muka pistäny siihen haasteeseen että pelkkää S&D:tä? Kun CG väittää, että ois kaikkee ihme pelimuotoa :eek:

Kyllä olet ihan oikein laittanu, siellähän lukee näin:" Game Mode Swap : Search And Destroy Only (Change all modes for S&D)" Eli kaikki siellä näkyvät pelimoodit swapataan Eti ja Tuhoa modeen. ;)

Kiitos peleistä taas eilen illalla/yöllä. Siinä vaiheessa kun tuli Shipment free-for-allina 18 tyypillä ni riitti siltä iltaa *hehe*

Tulloo pikkasen myöhää joo, mut onkos ketää teiän klaanista mun listoilla kuka tulee tänää pelaa meitä vastaan?

Vittu, jätkäthän oli perkeleen kovassa kurssissa eilen... emmä tollasta menoa teiltä ootellu, varsinka HC:lta :eek: mut ei siin mitää, onneks olkoo matsin voitosta, torstaina uuestaan revanssia ;)
HC:stä sitte tuli meiän Idoli... oli sellasessa kurssissa koko paappa perkele!!!

Vaikka HC on (tietenkin) tosi kova luu, niin kyllä eilen loisti ihan muut papparaiset. Mutta kiitos kuitenkin, pelasitte itekkin ihan hyvin. Vähän lisää bissee, ehkä ois tullu voitto?

t. FEF-klaanin idoli

Vaikka HC on (tietenkin) tosi kova luu, niin kyllä eilen loisti ihan muut papparaiset. Mutta kiitos kuitenkin, pelasitte itekkin ihan hyvin. Vähän lisää bissee, ehkä ois tullu voitto?

t. FEF-klaanin idoli

joo, mut olin mäki kerran hei meiän klaanin MVP, en muista millä rundilla mut otetaa sille :D
Torstaiks otatte rostarin kasaa ni pelaillaa taas, mut vois "ehkä" laittaa kunnon haarniska ettei kokoaikaa kuole, vika mappi ei kyl menny mitenkää hyvin multa, tapoinko varmaa yhen paapan koko kartan aikana :o Mut sen oon huomannu, et kännissä mä pelaan oikeesti paremmin ku selvinpäin, en tiiä miks?

t. HC76:n Idoli

Ennen ku kännii pääset olet ehtiny pelaamaan jo tovin, joten liipasin sormi toimii herkemmin.

Ajattelin tänne laittaa, kun en uutta ketjua viitsinyt käynnistää...
Eli papat, jotka omistatte uuden CODin. Voitteko laitella hieman vertailuja 4:seen???
Juuri tuossa latailen jenkkistoresta uutta Socomia, joten sinällään en tiedä, kuinka apljon tälle fps:lle jää aikaa. Peli kuitenkin kiinnostaa, mutta toteutus epäilyttää...
Eli parempi vai huonompi vai samoilla linjoilla COD4:n kanssa? Laittakaa pohkeasti miinusta ja plussaa.
Pelillehän on oma ketju, mutta sinne tulee niin pirusti viestiä koko ajan, että sieltä on tätä tietoa inhottavaa kalastella.
Kiits!

+ COD4 uusilla skineillä
+ "uusi" ympäristö
+ isommat kentät
+ turska veteraani tuntee olonsa kotoisaksi

- COD4 uusilla skineillä
- WW2-> so last season
- asetasapaino SMG:t ehkä liian tehokkaita vrt muut
- S&D taas vaan kaksi plänttipaikkaa
- nuubituubit
- spawnaus välillä todella ärsyttävää
- invit jää kellumaan

Summa summarum: osta, jos ei ole rahasta pulaa, tästä löytyy kyllä tuttuja kavereita ja juttuja, mutta kolikon kääntöpuolena on juuri se been there done that -fiilis. Tää on Codin korvike eiku siis tota mitenköhän tän nyt sanois... Jos Turska 4 on kuningas niin tää on se toiseksi vanhin prinssi eli ihan jees jätkä, mutta ei mikään kruununperillinen.

Eli parempi vai huonompi vai samoilla linjoilla COD4:n kanssa? Laittakaa pohkeasti miinusta ja plussaa.

Olen pelannut COD4 onlinessa n. 500 tuntia ja nyt vitosta 24 tuntia. Fiilis on tällä hetkellä se että en jaksais ikinä laittaa nelosta enää koneeseen (ellei irtoa täysin uusia mappeja ja muuta kivaa). Vitosessa on ohjattavuus täysin identtinen nelosen kanssa (suurin plussa).

Vitosen mapit on mielestäni hienompia kuin nelosen, kun on myös pelin äänet. Tässä pelissä on tylympi yleisfiilis ja sodantuntu. Nelonen tuntuu nyt jotenkin suppealta tähän verrattuna. Nelosessa oli vähän terävämpi kuva, tässä enemmän blurria. Riippuu myös vähän mapista.

Ei ole mielestäni parempi tai huonompi, on hieman erilainen yleisilmeeltään. Ja koska nelonen on NIIIN väsynyt ja läpikoluttu niin mielummin tätä pelaa. Ja on tällä hetkellä ainoa onlineräiskintä mitä mä jaksaisin pelata. Ja aina KZ2 asti veikkaan.

Samoilla linjoilla HooCeen kanssa. Nelonen on hieno peli, mutta kun ei niitä mappeja vaan enää jaksa. Tätä (vitosta) tulee pelattua varmaankin sinne KZ2:n julkaisuun asti. Jonka taas hankin ihan KZ1:n single player kampanjan ansiosta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ok, Kits, kun viitsitte laitella fiiliksiä. Tässä hieman harkitsen, että hommaisiko tuon iltojen ratoksi vai ei. Anttilaan olisi kyllä plussaseteleitä käyttämättä..:rolleyes:

Ok, Kits, kun viitsitte laitella fiiliksiä. Tässä hieman harkitsen, että hommaisiko tuon iltojen ratoksi vai ei. Anttilaan olisi kyllä plussaseteleitä käyttämättä..:rolleyes:

Jos pidit COD4, niin kyllä tästäkin pitää vähintään yhtäpaljon.
Itse tykkää ku hullu puurosta. :D

Jos pidit COD4, niin kyllä tästäkin pitää vähintään yhtäpaljon.
Itse tykkää ku hullu puurosta. :D

Jep, kyllä varmasti. Mua vaan vähän hämää, kun koko peli tuntuu karttapaketilta. Siksi tässä hieman pohdin, että kannattaisko täyttähintaa maksaa.

Itse en pitäisi kyllä tätä pelkkänä päivityksenä. On tässä kaikkee pientä uutta herkkuakin.
Kyllä tässä pääsee eri fiiliksiin kuin esim. socomissa. Ei sukkakaan huono ole mutta...:rolleyes:
No pureskelu jääköön syöjälle...

Ylös Bottom