A anteroFIN New Member 24.10.2009 #121 Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa lisätäkää ihmeessä peliseuraks gamertag ois amuxz
Jirza Well-Known Member 28.10.2009 #122 Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Meikäläisenkin voi lisäillä, olisi vaihteeksi kiva pelata suomalaisten kanssa. Gamertag: PoisonJirza
Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Meikäläisenkin voi lisäillä, olisi vaihteeksi kiva pelata suomalaisten kanssa. Gamertag: PoisonJirza
O Ozm4 New Member 07.11.2009 #123 Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Saa lisäillä ithal FIN. Oon pelaillu PC:llä COD4 aika paljon, boxille hankin eilen ! MW2 odotellessa oli pakko...
Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Saa lisäillä ithal FIN. Oon pelaillu PC:llä COD4 aika paljon, boxille hankin eilen ! MW2 odotellessa oli pakko...
C Casa New Member 07.11.2009 #124 Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Jos joku haluaa päästä rentoon porukaan(Karvamasuihin) pelaileen CODia, niin pikaviestiä minulle.
Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Jos joku haluaa päästä rentoon porukaan(Karvamasuihin) pelaileen CODia, niin pikaviestiä minulle.
G Golamar New Member 08.11.2009 #125 Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Juu saa lisätä: Golamar, ei oo normi MW mutta se MW2 tässä tilauksessa.
Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Juu saa lisätä: Golamar, ei oo normi MW mutta se MW2 tässä tilauksessa.
S SalkkariSeppo New Member 15.10.2010 #126 Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa Jos joku tätä vielä pelaa niin lisätkää Isot Kivekset.