Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4 -peliseuraa

Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Lisäilkää ihmeessä meikäläinen listoille. Tää on parasta :D. Gamertag: reLzy
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Suomiseuraa tarvitaan lisää!! Ei millään jaksaisi pelata ameeriikkalaisten kanssa ku ne vaan mankuu ja kiroilee..
Gamertagihan on ThePunisherFin :)
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Mun GT on: DoomedGlint, oon toisella prestigelle, tais olla lvl 12.´.
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Laittakaas joku nyt pelipäivä/ilta pystyyn ja päivämäärä lukkoon, ni otetaan matsia suomalaisten kesken :)

-Jori
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Laittakaas joku nyt pelipäivä/ilta pystyyn ja päivämäärä lukkoon, ni otetaan matsia suomalaisten kesken :)

-Jori

Itse olin kanssa just tulossa kirjoittamaan samanlaista viestiä. :D Ilman muuta Suomi pelejä pystyyn. Ei sillä Exp niin väliä tuleeko, kunhan on hyvät pelit. Eli priva pelejä mieluiten. Sais valita mapin, kun on vähän kyllästyny tohon random map cycleen. Jotain S&D jollain 10 erällä :D miltä kuulostais?
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Voishan itekki tulla ounailee, tosin oikean käden peukalo on murtunut joten aika rajanaista tuo pelaaminen..
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Tännekkin mainostan Gamertaggiani: IiroCOD

EDIT: Pidän kaverilistallani ainoastaan mikilliset pelaajat, jotka sitä käyttää muuhunkin kuin pitää pelkkänä koristeena. Pelimuodot joita pelailen on TDM, Team Tactical, S&D, HC S&D ja HC TDM.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Kappas, nyt vasta tällaisen alueen löysin. :D Huomenna pääsisin taas pelailemaan, kun pääsee kotiin. Gamertagi on Iiliskontti. Halluu hardcore S&D:tä. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

olisko muilla tänään koti-ilta? jos tossa myöhäsellä ottais matsia kun eukko männöö muaten..? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Itsekkin tosiaan vasta eilen tämän hankin ja suomalainen peliseura kiinnostais. Lisäilkää vapaasti TubezFIN
EDIT: Klaanitoiminta kiinnostaisi myös
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Just hommasin Codin, että miutkin voi lisätä, ellei haittaa, et oon vielä vähän alottelija. GT on koomaaria.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa

Joo ehottomasti messissä. lisätkää vaa mut HuuHo jos haluatte. päivittäin pelailen 1-2h minimissää.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa

Mullekki voi frendikutsui lähetellä. Eniten täl hetkel COD 4 levy on koneessa ja sitä pelailen, varsinkin nyt kun on hiihtoloma. Lissäilkää ihimeessä :)
GT: krutz0r (0=nolla)
 
Vastaus: Call of Duty 4 -peliseuraa

Tänne kelpaisi myös suomalainen peliseura sekä klaania olsin myös hakemassa! GT: LeXaF1N
 
Ylös Bottom