$higidisplay
New Member
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa
Joo lisätkää vaa
Gamertag: shigidisplay
Joo lisätkää vaa
Gamertag: shigidisplay
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Parit henkilöt ovat sitä klaani hommaa kyselleet niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi viemään asiaa eteenpäin. Eli klaani pitäisi ilmeisesti perustaa. Lähinnä ajattelin tuota Livegamerssiä mutta toki muutkin sivustot kelpaa. Klaani hommista ei juuri ole mitään kokemusta mutta nyt tunnen velvollisuutta perustaa/olla klaani hommassa aktiivisesti mukana, lähinnä muiden sekä itseni iloksi. Jos vielä löytyisi muutama tyyppi klaanin ylläpitoon jotta ei tarvitsisi ihan yksin hommaa hoitaa.
Pleikkarin puolella taitaa olla jo pari-kolme klaania joten eiköhän tänne semmoinenkin hommata. Pyytäisinkin kaikilta klaani hommista kiinnostuneita olemaan aktiivisia tämän asian suhteen jotta saadaan klaani pyörimään ja rentoja pelejä aikaiseksi Suomi porukalla. Eli löytyykö sitä kiinnostusta vielä?
Kommenttia kiitos!
Tosi hyvä idea ja minustakin tätä homaa pitää viedä eteenpäin tai tästä ei tule mitään. Itse olen aktiivisesti mukana tämän viikon kun Live aika loppuu viikon päästä. Muuten kyllä olisin valmis isompiinkin hommiin.
Voisin liittyä klaaniin (?) jos sellasen pistätte pystöön.
Ens viikolla CoDia vasta pääsen pelaa.
Mulla kyllä oli se jo ja olen toisella prestigellä n. 35 levusena ja n. 0.78 ratio löytyy..
Se on jo pystyssä ja ollut kohta jo varmaan viikon, huomenna taitaa tulla viikko täyteen. Juuri ollaan miettimässä kriteerejä uusille jäsenille ja siellä ollaan sitä mieltä että K/D ration tulisi olla se 1.00 vähintään.