Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4 -peliseuraa

Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Joo lisätkää vaa
Gamertag: shigidisplay
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Ite pelailen säännöllisen epäsäännöllisesti nimellä Multeri ja suomiseurahan kelpaa aina =)
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Sama täällä!! Kyllä aina Suomalainen peliseura kelpaa :) Gametrag= JaBU FIN
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Parit henkilöt ovat sitä klaani hommaa kyselleet niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi viemään asiaa eteenpäin. Eli klaani pitäisi ilmeisesti perustaa. Lähinnä ajattelin tuota Livegamerssiä mutta toki muutkin sivustot kelpaa. Klaani hommista ei juuri ole mitään kokemusta mutta nyt tunnen velvollisuutta perustaa/olla klaani hommassa aktiivisesti mukana, lähinnä muiden sekä itseni iloksi. Jos vielä löytyisi muutama tyyppi klaanin ylläpitoon jotta ei tarvitsisi ihan yksin hommaa hoitaa.

Pleikkarin puolella taitaa olla jo pari-kolme klaania joten eiköhän tänne semmoinenkin hommata. Pyytäisinkin kaikilta klaani hommista kiinnostuneita olemaan aktiivisia tämän asian suhteen jotta saadaan klaani pyörimään ja rentoja pelejä aikaiseksi Suomi porukalla. Eli löytyykö sitä kiinnostusta vielä?

Kommenttia kiitos! :)

Tosi hyvä idea ja minustakin tätä homaa pitää viedä eteenpäin tai tästä ei tule mitään. Itse olen aktiivisesti mukana tämän viikon kun Live aika loppuu viikon päästä. :mad: Muuten kyllä olisin valmis isompiinkin hommiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Tosi hyvä idea ja minustakin tätä homaa pitää viedä eteenpäin tai tästä ei tule mitään. Itse olen aktiivisesti mukana tämän viikon kun Live aika loppuu viikon päästä. :mad: Muuten kyllä olisin valmis isompiinkin hommiin.

Voin sanoa että homma vierähti eilen tässä asiassa paljon eteenpäin. Lisäilenpäs sut frendi listalle. Käyhän ihmeessä ostaan live aikaa :) Itsellänikin loppuu ensi kuussa.
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Voisin liittyä klaaniin (?) jos sellasen pistätte pystöön.
Ens viikolla CoDia vasta pääsen pelaa.
Mulla kyllä oli se jo ja olen toisella prestigellä n. 35 levusena ja n. 0.78 ratio löytyy..
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Voisin liittyä klaaniin (?) jos sellasen pistätte pystöön.
Ens viikolla CoDia vasta pääsen pelaa.
Mulla kyllä oli se jo ja olen toisella prestigellä n. 35 levusena ja n. 0.78 ratio löytyy..

Se on jo pystyssä ja ollut kohta jo varmaan viikon, huomenna taitaa tulla viikko täyteen. Juuri ollaan miettimässä kriteerejä uusille jäsenille ja siellä ollaan sitä mieltä että K/D ration tulisi olla se 1.00 vähintään.
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Se on jo pystyssä ja ollut kohta jo varmaan viikon, huomenna taitaa tulla viikko täyteen. Juuri ollaan miettimässä kriteerejä uusille jäsenille ja siellä ollaan sitä mieltä että K/D ration tulisi olla se 1.00 vähintään.

Joo aluksi tuli sählättyä myönnettään. Olihan se siinä 0.60 ja noustaan vaan eteenpäin..
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Joo, ehdottomasti! gamertagi on skjs14, joten pelit vaSan pystyyn! Eli mikä ois "liiton" nimi?
Saa lisätä...
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

GamerTag: r0nx
Lisäilkää vaan, jos seura kelpaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

voisin tulla tota turnaust pelailee johonki tiimiin , oon ihan hyvä siinä, lisätkää vaikka frendilistaan tagi jos johonki mahtuu. tänks!


gamertag = xxx FAT P xxx
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Olisin kiinnostunu liittymään tohon CoD4-liigaan, mut en oo löytäny viel mulle ja yhdelle kaverille omaa klaania. Eli jos jollain on klaani pystyssä, joka ois liittymässä siihen liigaan, ni lisätkää meidät molemmat klaaniinne jos mahtuu. Gamertagit: Jani2411(meikäläinen) ja Temeone. Pakettitarjous siis, eli mielellään oltais kaverin kanssa molemmat samassa klaanissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4 peliseuraa

Täällä myös innokas "harrastaja", lisätkää listoille:

GreyMyHound


PS: Klaaniin saa kysellä myös, taitoja löytyy.:D
 
Ylös Bottom