Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4

Vastaus: Call of Duty 4

Lobbyssä kokeilin painaa a-nappia mutta pitääköhän sitä pitää pidempään pohjassa? Pelkkä painaus ei toiminut. (pitää kokeilla tänään)

Missäs päin dashboardilla on sellainen toiminto et voi mutettaa kaikki muut paitsi ystävät?
Tälläisestä toiminnosta luin jostain?

Lobbyssa toi pika-mute ei toimi, vain pelissä. Lobbyssa pitää vielä tehdä vaikeimman kautta eli Y:lläkö se nyt oli pelaajan gamercard auki ja sieltä mute.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Missäs päin dashboardilla on sellainen toiminto et voi mutettaa kaikki muut paitsi ystävät?
Tälläisestä toiminnosta luin jostain?

Jos oikein muistan niin menet pelaajakorttiisi ja sieltä Privacy settings ja siitä eteenpäin pitäs löytyä.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Joo kiitos kaikille eli halpoin oli itse pelin aikana avata vas.pikkunuolella valikko ja sieltä vain a-napilla mutella pelaajia ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4

Tuo COD4:n on aika tuskallinen tuolla vaikemmalla tasolla. Aika hyvin selvinnyt mutta nyt kyllä alkoi jumittaan pahasti tuohon yhteen tehtävään (jonka nimeä en nyt muista). Siinä pitäis ehtiä muutamassa minuutissa sinne helikopterille ja apuna saa käyttää niitä ilmahyökkäyksiä.

Nostetaanpa tämä uudelleen esille, kun ei ole vastauksia kuulunut. Alkaa melkein hermo jo mennä, vaikken vielä sitä sataa kertaa olekaan yrittänyt, jonka tämä ulkomaisten foorumien mukaan vaatii :)

Kyseessä on siis se "get to the LZ" -kohta...

Youtuben "helpot" walkthru:t vaikuttavat enemmän tuurirykäisyiltä kuin miltään oikeilta ohjeilta. Jampat ottavat osumia laittoman paljon, mutta onnistuvat selviämään hengissä ja sitten hirveällä munkilla rynnivät läpi kohdasta, jossa ei jostain syystä satu olemaan paria joukkuetta vihollisia vastassa. Hemmetin helppo ottaa näistä opiksi, kun itselläni tuntuu lähtevän henki parista osumasta ja videoiden esittelemillä reiteillä partioi kussakin spotissa vähintään kymmenen vihua. Hieman epäilen, pelataanko noissa ohjepätkissä edes veteranilla. APUVA! :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4

Nostetaanpa tämä uudelleen esille, kun ei ole vastauksia kuulunut. Alkaa melkein hermo jo mennä, vaikken vielä sitä sataa kertaa olekaan yrittänyt, jonka tämä ulkomaisten foorumien mukaan vaatii :)

Kyseessä on siis se "get to the LZ" -kohta...

Youtuben "helpot" walkthru:t vaikuttavat enemmän tuurirykäisyiltä kuin miltään oikeilta ohjeilta. Jampat ottavat osumia laittoman paljon, mutta onnistuvat selviämään hengissä ja sitten hirveällä munkilla rynnivät läpi kohdasta, jossa ei jostain syystä satu olemaan paria joukkuetta vihollisia vastassa. Hemmetin helppo ottaa näistä opiksi, kun itselläni tuntuu lähtevän henki parista osumasta ja videoiden esittelemillä reiteillä partioi kussakin spotissa vähintään kymmenen vihua. Hieman epäilen, pelataanko noissa ohjepätkissä edes veteranilla. APUVA! :confused:

Katot ennalta jo aina suojasta minne aiot seuraavaksi juosta. Sitten laitat airstriken sinne ja juokset heti perään itse. Vihollisethan ovat aina samoissa paikoissa samaan aikaan, eli ammut aina sen/ne viholliset mitkä yleensä tappaa sut niin ensimmäisenä. Kannattaa myös makoilla paljon siellä romujen seassa mäellä jos ruutu menee punaiseksi. Sieltä sua ei ainakaan ihan heti yleensä tapeta. Ei tuossa paljon muuta voi ku vain yrittää miljoona kertaa, joka kerralla koittaa mennä joka kerta prikulleen samallalailla, mutta virheet pois hioen.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Vihollisethan ovat aina samoissa paikoissa samaan aikaan, eli ammut aina sen/ne viholliset mitkä yleensä tappaa sut niin ensimmäisenä.

No niin, läpi meni. Kiitokset neuvoista. Helvetillistä rynnimistä ja kaikki mahdolliset air striket ja kranut pudottelin etenemissuuntaan. Ilmeisesti kävi tällä kertaa tuuri ja ne osuivat, kun reitti oli lähes vapaa. Suurin ongelma oli se, että jäin juuri ennen kopteria hinkkaamaan yhtä aitaa vasten, josta ei pääsytkään yli, mutta sekuntiaikataulu ei näköjään viime metreillä ollutkaan niin absoluuttinen.

Sellainen pers'tuntuma kyllä jäi, että aika paljon tuo on veteranilla tuurista kiinni. Haluaisin nähdä, kun joku youtuben walkthru-videoiden tekijöistä toistaa temppunsa vaikka pari kolme kertaa perättäin...

Eniten, ja nyt ensimmäistä kertaa, rupesi pelisysteemissä stressaamaan tuo tiimikavereiden kuolemattomuus (pois lukien friendly fire). Hankaloittaa hieman tilanteen lukemista, kun neljä tai viisi omaa jamppaa seisoskelee keskellä aukeaa muina miehinä, jolloin helposti olettaa, että nyt itsekin voisi edetä. Mutta heti kun päätään nostaa niin napsahtaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Sellainen pers'tuntuma kyllä jäi, että aika paljon tuo on veteranilla tuurista kiinni. Haluaisin nähdä, kun joku youtuben walkthru-videoiden tekijöistä toistaa temppunsa vaikka pari kolme kertaa perättäin...

Kyllä! Itkin melkein onnesta kun pääsin tuon "get to the LZ" tehtävän läpi. Ite varmaankin yritin tuota sen noin 100 kertaa ennenkuin onnistui.

Mutta kyllä v-mäisin kohtaus veteranilla pelatessa oli kyllä..
..se war room. Ei saatana. Siinnä meinasi peli lentää ulos ikkunasta. Pääsin lopulta pelin veteranilla läpi, mutta se lentokone-tehtävä ei ole enää edes hauska. En enää aio yrittää sitä veteranilla, ettei siitä tule liian paha pakkomielle. En viitsi pelata muuten hyvää peliä, ylipelaamalla jotain yhtä kohtaa tuhansia kertoja :)
 
Vastaus: Call of Duty 4

Siinä lentokone tehtävässä kannattaa ensin nopeasti vain juosta siitä vessan ohi ja puukottaa se jätkä vessasta.... sitte menee sen vasemman huoneen poikki, ja sieltä ne melkein kaikki seuraavan kohan viholliset juoksee jonossa kohti joten ne on helppo siitä sohia kuoliaaksi :)
sitten heittää fläsyn seuraavaan paikkaan ja se onkin sitten helppo kun viholliset on sokeita ;) yläkertaan kannattaa olla noin 30 sec ainakin aikaa... mennä aika rivakasti heittäen flash bängejä joita siitä pöydältä saa lisää. ja viimeistä haulikko jätkää kannattaa varoa joka on siellä lopussa oven luona, siihen itse aina kuolin... ja kun tulee se hidastettu kohta missä pitää se jätkä ampua niin nopeasti koittaa vaan ampua vasemmalta puolelta päähän. :)Tai sitten jos olet löytänyt jo niitä tietokoneita jotta saat niitä koodeja... niin kannattaa vaikka harjotella hidastus Cheatilla sitä tehtävää... eiköhän tuossa kaikki jos meinaat viellä jaksaa koittaa:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4

Ite oon pelannu helpoimmalla tasolla nytte oon vaikeimmalla tasolla siinä safehouse tehtävässä ja se hossu tehtävä vaikeimmalla tasolla ei juma..
 
Vastaus: Call of Duty 4

Viimeinen lentokone tehtävä tuotti täälläkin veteranilla harmaita hiuksia ja noin 80 kertaa sitä sai yrittää ennenkuin meni läpi. Maggu tuossa antoi aika hyvän ohjeen kaikille, jotka eivät vielä ole tehtävää veteranilla läpäisseet. Flashbang on paras ystäväsi ja kaikki vihollisia ei todellakaan tarvitse ampua.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Nytten olen siinä tehtävässä joka on sen "one shot one kill" jälkeen, se on ihan helvetin vaikea se että pitää sieltä ladosta päästä pois... ja pääsin sen lentokone jutun ekalla yrityksellä ;) veteranilla, tosin harjottelin 1kerran helpoimmalla tasolla eka.
 
Call of Duty 4 -nettipeliongelma

Joo, elikkäs jos joku osais auttaa tässä ongelmassa..
Kun menen liveen pelaamaan cod4:sta, ei mitään ongelmaa. Kun taas haluaisin vaihtaa servua, se valittaa "unable to connect" tai "you must have at least one active network" tai jotain sinnepäin. Sitten kun olen päässyt pelaamaan ja kerään niitä arvoja, se ei vaan tallenna niitä. Alotan arvolla 27, saan esim. sen 28 ja kun pistän pelin seuraavan kerran päälle, KAS, arvo onkin taas 27.. Että onko siinä kovossa jotain vikaa, vai saako tohon codiin jonku päivityksen. ?!?!
 
Vastaus: Call of Duty 4 -nettipeliongelma

Joo, elikkäs jos joku osais auttaa tässä ongelmassa..
Kun menen liveen pelaamaan cod4:sta, ei mitään ongelmaa. Kun taas haluaisin vaihtaa servua, se valittaa "unable to connect" tai "you must have at least one active network" tai jotain sinnepäin. Sitten kun olen päässyt pelaamaan ja kerään niitä arvoja, se ei vaan tallenna niitä. Alotan arvolla 27, saan esim. sen 28 ja kun pistän pelin seuraavan kerran päälle, KAS, arvo onkin taas 27.. Että onko siinä kovossa jotain vikaa, vai saako tohon codiin jonku päivityksen. ?!?!


Kuulostaapa erikoiselta ongelmalta... Sen voin ainakin kertoa,että jos päivitys on saatavilla tulee siitä automaattisesti ilmoitus kun oot käynnistämässä peliä,joten niitä ei tarvi erikseen etsiä,luonnollisesti pitää olla kirjautunut liveen tietty:eek: Toimiiko muiden pelien tallennukset/nettipeli normaalisti?
 
Vastaus: Call of Duty 4 -nettipeliongelma

Osaatteko auttaa siinä, kun Veteranilla olen sen ramman kanssa sen maailmanpyörän takana. Ei mitään tulosta! Ärsyttää kun katon parhaimmillaan, että oma kopteri on 4km päässä ja tilanne on noin niinkuin 3000 ryssää vs. 1,5 brittiä, joista minä olen se kokonainen. Siihen vaiheeseen pääsen, jossa tämä rampa MacMillian sanoo huuta radioon jotain, että "Big Bird, we are taking heavy fire (yms.), where the heck are you?!?" ja vastaus kuuluu, "Roger that, we'll be there ASAP!", mutta sitten yleensä viholliset alkavat nostaa hyökkäystä sinne 1,5 miehen kimppuun (mikä maa käyttää niin miljoona miestä tappaakseen pari harmitonta brittiä - only in russia!) varusteinaan kaikkea Dragunovista haulikkoihin, ei kauaa pärjätä. Kun nousen ampumaan yhtä 2999 muuta ampuu minut. Jos koitan liikkua, ne tekevät samoin. Jopa ollessani Ghilly-asussa ne löytävät minut maasta! Ja pitäisi odottaa 4km vielä ennen kuin kyyti kotiin suvaitsee saapua. Kun pääsin siihen ajattelin, että "aah, pahin ohi", mutta sitte meni 2 tuntia siihen kohtaan ennen kuin päätin että koitan ettiä ohjeet netistä -.-'
 
Vastaus: Call of Duty 4 -nettipeliongelma

Osaatteko auttaa siinä, kun Veteranilla olen sen ramman kanssa sen maailmanpyörän takana. Ei mitään tulosta! Ärsyttää kun katon parhaimmillaan, että oma kopteri on 4km päässä ja tilanne on noin niinkuin 3000 ryssää vs. 1,5 brittiä, joista minä olen se kokonainen. Siihen vaiheeseen pääsen, jossa tämä rampa MacMillian sanoo huuta radioon jotain, että "Big Bird, we are taking heavy fire (yms.), where the heck are you?!?" ja vastaus kuuluu, "Roger that, we'll be there ASAP!", mutta sitten yleensä viholliset alkavat nostaa hyökkäystä sinne 1,5 miehen kimppuun (mikä maa käyttää niin miljoona miestä tappaakseen pari harmitonta brittiä - only in russia!) varusteinaan kaikkea Dragunovista haulikkoihin, ei kauaa pärjätä. Kun nousen ampumaan yhtä 2999 muuta ampuu minut. Jos koitan liikkua, ne tekevät samoin. Jopa ollessani Ghilly-asussa ne löytävät minut maasta! Ja pitäisi odottaa 4km vielä ennen kuin kyyti kotiin suvaitsee saapua. Kun pääsin siihen ajattelin, että "aah, pahin ohi", mutta sitte meni 2 tuntia siihen kohtaan ennen kuin päätin että koitan ettiä ohjeet netistä -.-'

Tämä on kyllä kieltämättä pelin vaikeimpia kohtia. Itsellänikin meni useita hermoja raastavia kertoja ennen kuin selvisin tämän kohdan. Paras taktiikka on vissiinkin asettaa ensin claymoreja ja sen jälkeen piiloutua sähköauto radan taakse piiloon ja ampua sieltä vihollisia. MacMillan pärjää kyllä itsekin siellä kauempana. Kun helikopteri saapuu, niin juokset hakemaan MacMillanin ja sen jälkeen helikopteriin.

Tässä on vielä linkki videoon: Klik
 
Vastaus: Call of Duty 4 -nettipeliongelma

Mullakin maailmanpyörä kohta oli pelin vaikein kohta ja tässä meni vähän enemmän aikaa. Käytin myös tuota taktiikkaa, että kaikki claymoret vaan siihen sähköautojutun eteen ja sivuille ja sitten itse sinne taakse sniputtamaan. Alussa kannattaa käydä lähempää sniputtamassa muutamat tyypit kun kävelee sieltä uimahallista ja sitten vasta mennä puolustukseen.

Lentokone tehtävä jäi kyllä mun osalta vähäksi aikaa. Tahkosin sitä varmaan 100 kertaa ja jopa kerran olin ihan liki päästä mutta pari viimeistä tyyppiä sai pysäytettyä.. Ehkä vielä joku kerta voisi kokeilla :D
 
Vastaus: Call of Duty 4 -nettipeliongelma

Mullakin maailmanpyörä kohta oli pelin vaikein kohta ja tässä meni vähän enemmän aikaa. Käytin myös tuota taktiikkaa, että kaikki claymoret vaan siihen sähköautojutun eteen ja sivuille ja sitten itse sinne taakse sniputtamaan. Alussa kannattaa käydä lähempää sniputtamassa muutamat tyypit kun kävelee sieltä uimahallista ja sitten vasta mennä puolustukseen.

Lentokone tehtävä jäi kyllä mun osalta vähäksi aikaa. Tahkosin sitä varmaan 100 kertaa ja jopa kerran olin ihan liki päästä mutta pari viimeistä tyyppiä sai pysäytettyä.. Ehkä vielä joku kerta voisi kokeilla :D

Veteranilla pelatessa kaikkein mukavinta ko.tehtävässä on mokata se viimeinen headshot, kun se terroristi pitää sitä akkaa ihmiskilpenä, siinä vaiheessa kun on jo hermot vietereillä ja kädet tärisee ;) . Alemmilla vaikeustasoilla sitä äijää ei tarvii edes osua päähän, ja aikaakin on enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Nostetaanpa tätäkin topiccia:

Osaako kukaan kertoa, että minkä ihmeen takia mulle, kun pelaan sitä "No Fighting in the War Room" (tjsp.) kenttää niin miksi ihmeessä mulle ei tuu sitä checkpointtia, kun siirryn ensimmäistä kertaa sinne alakertaan (Ei siis sieltä tuuletuskanavista vaan ihan rappusista)? Ennen, kun olen tuota kenttää pelannut, siinä kohti on tullut checkpoint.. Hermot alkaa menemään tuon kentän kanssa :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4

Tietääkseni sulla pitää olla jonkin tietyn verran sitä aikaa jäljellä. Silloin se checkpoint pitäisi toimia. Eli jos ei muuta, niin testaa huvikseen sillei että yrität juosta nopeesti siihen kohtaan ja katot tuleeko checkpoint.
 
Vastaus: Call of Duty 4

No Fighting In The War Room Checkpoints
CP #1: The corner after the dining area / kitchen ~ > 8 min 15 seconds
CP #2: Going down the stairs ~ > 7 min 45 seconds
CP #3: After the large area of creates and before the painful corridor of doom ~ >6 min 15 seconds
CP #4: Before the slow opening of the doors ~ >3 mins 30 seconds
CP #5: Just before you blow out the wall to the war room ~ > 1 min 15 seconds


Elikkä kelloo vastaan taistelua tosiaan.
 
Ylös Bottom