Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Advanced Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KekkeR00si
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Älkää ymmärtäkö väärin, mutta olen todella yllättynyt että Xbox One versio on 900x ja PS4 1080x eli onko niin että PS4 on sittenkin paljon tehokkaampi konsoli. Miksi ero resoluutiossa?

...niin ja onko myös multiplayer 1080p. Nuo screenshotit single playerista.

Toivottavasti tämä peli lähtis huomenna Verkkokaupasta postiin, niin kerkeis maanantaiks se Day Zero postiluukkuun. Eihän siinä muuta mutta kun on se Double XP sinä päivänä :D

Spoileria:
https://www.dropbox.com/s/r9rdsnh3paphp9a/Call Of Duty-Advanced Warfare Zombie end-scene.mp4?dl=0
Zombiet palaavat. Saattaa olla pelkkä cutscene joka on vain easteregg tai vihjausta että pelissä onkin co-op zombie moodi kuten treyarchin codeissa on. Suurin osa ei varmaan välitä zombeista, mutta ite ainakin diggaan :cool:

Itse ainakin uskon että kyseessä on kokonainen pelimuoto. Tuskin tuollaista yhden zombie rundin takia tehtäisiin. Sormet ristiin ;)

Älkää ymmärtäkö väärin, mutta olen todella yllättynyt että Xbox One versio on 900x ja PS4 1080x eli onko niin että PS4 on sittenkin paljon tehokkaampi konsoli. Miksi ero resoluutiossa?

Tämä PS4:sen tehokkuus verrattuna X1:een on ollut selvillä siitä päivästä lähtien kun kummankin konsolin raudan specsit olivat saatavilla. Eli käytännössä ennen julkaisua jos en aivan väärin muista.

Tämä PS4:sen tehokkuus verrattuna X1:een on ollut selvillä siitä päivästä lähtien kun kummankin konsolin raudan specsit olivat saatavilla. Eli käytännössä ennen julkaisua jos en aivan väärin muista.

Joo se oli tiedossa, mutta en tajunnut että se tarkoittaa uusimmassa FPS pelissä noinkin suurta eroa grafiikassa. Jos kyse olisi niin että Xbox One olisi 30fps ja PS4 60fps niin näkyisi jo myynnissä. Ehkä graafinen eroavaisuus vielä menee, mutta on tuo minusta valtava ero ja suorastaan häpeä Xboxille.

Luojan kiitos ainakaan itseäni ei kiinnosta tuo "graafinen" ero yhtään :) PS4 saa keskittää maanantaina täydet voimansa siihen, että psn pysyy pystyssä. Ja se 180p ero EI OLE niin huomattava. Eri asia jos pelaat jollain 50" tv:llä, mutta itse pelaan näytöllä niin ei nappaa sitten yhtään. Jännä ettei kukaan pro pelaaja ole valittanut kun ps4 näyttää niin paljon paremmalta, xbox versio on "vain" 900p. Eiköhän se pelaamisen sujuvuus ole ykkösasia.

...Jännä ettei kukaan pro pelaaja ole valittanut kun ps4 näyttää niin paljon paremmalta, xbox versio on "vain" 900p. Eiköhän se pelaamisen sujuvuus ole ykkösasia.

Yritin sitä sanoa että jos grafiikka on "huonompaa" kuin PS4 niin siihen on ehkä syy. Heikennä grafiikkaa ja nopeuta ruudunpäivitystä. PS4 1080p / 60fps. Xbox One jotain muuta valitettavasti. Jos tulevaisuudessa konsoleista revitään vielä enemmän irti niin kasvaako konsolien välinen ero vai pienentyykö se, niimpä?

Yritin sitä sanoa että jos grafiikka on "huonompaa" kuin PS4 niin siihen on ehkä syy. Heikennä grafiikkaa ja nopeuta ruudunpäivitystä. PS4 1080p / 60fps. Xbox One jotain muuta valitettavasti. Jos tulevaisuudessa konsoleista revitään vielä enemmän irti niin kasvaako konsolien välinen ero vai pienentyykö se, niimpä?

Siis itse luulen, että sonyn on jossain vaiheessa "pakko" ottaa enemmän irti konsolista. Tällä hetkellä ei ole vielä tarvetta kun on tosiaan tehokkaampi. Ilmeisesti Onella ei nopeampaa kuin prossu ja sekin on ilmeisesti "kellotettu". Ja sonyhan saa siitä irti enemmän.

Se mitä itse ajan tässä takaa niin onko jossain fakta tietoa, että AW pyörii multiplayrissa ps4:lla 60fps? Siihen en jotenkin usko. Tottakai toivon ps4 käyttäjien puolesta, että pyörisi. Mutta siis jos saan Onella tuon 900p & sujuvan 60fps niin olen todella tyytyväinen. Niinkuin olen monesti sanonut, että jos ostaisin pelit grafiikan takia niin ostaisin ne tietokoneelle, koska siinähän ne näyttävät todella paljon paremmalta kuin konsoleilla.

Olen omistanut myös PS4:n minkä vaihdoin (tietoisena siitä, että on tehokkaampi) Oneen ainoastaan sen takia, että ohjain parempi, kaverit pelaa ja ainakin toistaiseksi Xbox on fps pelien ykköskonsoli ;)

http://www.youtube.com/watch?v=kOv7NQ-m6Pk Tuossa vielä destinyn vertailu. EI OLE NIIN PALJOA EROA, että jotain konsolipelaajaa voisi oikeasti häiritä :)

Pelin voi nyt ennakkoladata Ps4:lle.
Kokoa oli noin 40+gigaa, en ny muista tarkkaa lukua. Parempi ny laittaa lataukseen jos ei omista kovin nopeaa nettiä.

Pelin voi nyt ennakkoladata Ps4:lle.
Kokoa oli noin 40+gigaa, en ny muista tarkkaa lukua. Parempi ny laittaa lataukseen jos ei omista kovin nopeaa nettiä.

Jep, täällä imuttelee jo peliä. Pelaamaan pääsee heti maanantain puolella klo 00:01.

Tässä ehditään vielä kartuttamaan kaverilistat ajantasalle ennen pelin ilmestymistä. Lisää nimesi listalle: http://www.konsolifin.net/bbs/plays...288-call-duty-advanced-warfare-peliseura.html

Muistetaan nyt se, että CoDit ovat aina olleet 60fps. Joskus ruudunpäivitys on ollut hieman epätasaista, mutta voidaan kuitenkin puhua yhdestä viime konsolisukupolven sulavimmasta räiskintäpelisarjasta. Tämä tuskin tulee muuttumaan uudessakaan sukupolvessa, joten Xbox Onen "jotain muuta" on 900p / 60fps. Juuri sen takia on tinkitty resoluutiossa, että saadaan ruudunpäivitys pysymään kuudessakympissä. Se on se tärkeämpi aspekti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäs lisukkeita tuolla Day zero-editionilla tulee mukana?

Mitäs lisukkeita tuolla Day zero-editionilla tulee mukana?

DAY ZERO EDITION INCLUDES:
- early access to advanced warfare
- two custom weapons, the AK-12G Assault Rifle and CROSSBOW-B2.
- level up quickly with a full day of Double XP on November 3rd.
- the Advanced Arsenal featuring the Bullet Brass exoskeleton and EM1 Quantum directed energy weapon.

Lähde: http://www.callofduty.com/advancedwarfare/dayzero

Unibet antaa kertoimen 1,25 että PSN on jumissa ensi manantaina. Kyllä tuo maksullinen moninpeli on ollut ihan huikea vitsi. Kokemuksesta voi sanoa että virvokkeita, tupakkaa ja pitkiä pinnoja on varattava ainakin viikon tarpeiksi.

Henkilökohtainen messujen positiivinen yllättäjä. Olen suhtaunut todella skeptisesti peliin koska varsinkin viimeinen osa ei napannut sitten yhtään. Kolme Team Deathmatch peliä ei tietysti ollut kuin pintaraapaisu, mutta onnistui vähintäänkin herättämääm mielenkiinnon pelisarjaa kohtaan uudelleen. Hetken jo mietin pistäinkö vielä ennakkotilauksen vetämään, mutta kuten ylempänä oleva käyttäjä mainitsikin, pelaamaan pääsy ei ole mikään varma homma julkaisupäivänä. Joten odotellaan rauhassa niin nähdään miten toimii ja luetaan vielä parit arvostelut ennen ostoa.

Henkilökohtainen messujen positiivinen yllättäjä. Olen suhtaunut todella skeptisesti peliin koska varsinkin viimeinen osa ei napannut sitten yhtään. Kolme Team Deathmatch peliä ei tietysti ollut kuin pintaraapaisu, mutta onnistui vähintäänkin herättämääm mielenkiinnon pelisarjaa kohtaan uudelleen. Hetken jo mietin pistäinkö vielä ennakkotilauksen vetämään, mutta kuten ylempänä oleva käyttäjä mainitsikin, pelaamaan pääsy ei ole mikään varma homma julkaisupäivänä. Joten odotellaan rauhassa niin nähdään miten toimii ja luetaan vielä parit arvostelut ennen ostoa.

Digi-Expo messut, Xbox rekka ja CoD AW. Pelaaminen oli todella hauskaa ja aseet, kartat, valikot toimivat ja näyttivät hyvältä. Sanoisin että ehdottomasti ennakkotilaamisen arvoinen. Tottakai, alussa ei tunne karttoja tai aseita jne. mutta mitä enemmän pääsee peliin mukaan sen parempi. Se että oli päässä kuulokemikrofonit vain paransi peliä. Kyllä tuollainen klaanipelaaminen nostaa tämänkin pelin aivan omiin sfääreihin pelkkää pelailuun verrattaessa.

Luulen että ne jotka eivät pidä ovat HC CoD4 Modern Warfare tyyppejä, jotka haluavat realismia. No.. painamalla kaksi kertaa peräkkäin "A" näppäintä pelihahmo syöksyy 5-7 metriä ilmaan ja millaisen ihanan pihahduksen kera eli myös äänimaailma on kunnossa. Tärkeintä minulle, pelaaminen oli todella hauskaa ja hyvässä porukassa meno vain paranee kun oppii tuntemaan ihmisiä, karttoja, aseita, valikoita ja löytää vielä kivat perkit tiettyyn peli moodiin jne. Suosittelen teille, jotka pidätte yhdistelmästä CoD, Halo, Destiny, Sci-fi, Multiplayer, Kuulokemikki, PS4, Xbox One.

Ylös Bottom