Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Advanced Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KekkeR00si
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Nyt esim. Digi-Expo messuilla, ensi viikonloppuna, Konsolifinillä voisi/pitäisi olla oma standi, jossa mainostaa verkkopalveluaan ja tavata aktiivisia kirjoittajia.

Kannatan. Konsolifin tai joku muu taho voisi olla edelläkävijä ja koota kilpapelaajat yhteen. Tämä tulee olemaan väistämätöntä lähitulevaisuudessa genren suosion kasvaessa. Tästä iso kiitos mm. Ylelle, joka näytti viime kesänä suorana Counter Striken finaalia. Jostai luin, että aikovat näyttää sitä jatkossakin.

Itse en kilpapelaa. Itse taistelen itseni kanssa, että saan nipin napin pidetty k/d:n plussalla. Ja jos en saa, niin ei haittaa kuhan on hauskaa :p

Onko kellään tietoa kuinka suuri ero PS4 ja Xbox One versioilla on graafisesti? Ovatko identtiset nimittäin olen siinä käsityksessä että tätä peliä on tehty varta vasten Xboxille.

Onko kellään tietoa kuinka suuri ero PS4 ja Xbox One versioilla on graafisesti? Ovatko identtiset nimittäin olen siinä käsityksessä että tätä peliä on tehty varta vasten Xboxille.
Varsinaisia vertailukuvia tai -videoita ei ole julkaistu, mutta kehittäjä vakuuttelee, että PS4- ja Xbox One -versiot ovat tasaväkisiä.

Sledgehammer assures us that COD: Advance Warfare would run just as smoothly and at the same resolution on the Playstation 4 (PS4).

Lähde: The Inquirer

Yksinpelissä saattaa olla, että näyttävämpi ps4:lla. Mutta uskon, että moninpelissä ovat identtiset.

Tämäntapaisen linkin kun saisi joinain päivänä jollekkin suomalaiselle peli-foorumille: http://yle.fi/aihe/e-urheilu ... (konsolifin.net/...?).

Onko kukaan Konsolifin perustajista, moderaattoreista, pomoista mukana jollakin tavalla e-urheilu skenessä? en tarkoita että pitäisi itse pelata, mutta esim. seuraa otteluita kerran pari vuodessa tai vastaavaa.

[TABLE="width: 468"]
[TR]
[TD]Call of Duty: Advanced Warfare[/TD]
[TD] 900p @ 60fps [n][/TD]
[TD] 1080p @ 60fps (targeted) [n][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] [SUP]Call of Duty: Ghosts[/SUP][/TD]
[TD] [SUP]720p @ 60fps [n][/SUP][/TD]
[TD] [SUP]1080p @ 60fps (with patch) [n][/SUP][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Huonommat statsit xonen sitten.

[TABLE="width: 468"]
[TR]
[TD]Call of Duty: Advanced Warfare[/TD]
[TD] 900p @ 60fps [n][/TD]
[TD] 1080p @ 60fps (targeted) [n][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] [SUP]Call of Duty: Ghosts[/SUP][/TD]
[TD] [SUP]720p @ 60fps [n][/SUP][/TD]
[TD] [SUP]1080p @ 60fps (with patch) [n][/SUP][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Huonommat statsit xonen sitten.

En silti usko, että tulet moninpelissä huomaamaan eroa :) Luulen, että tuo on nimenomaan yksinpelin. Toivottavasti vaan pyörii kummallakin tuon 60fps niin on mulle yks ja hiton hailee, että onko 900p vai 1080p

Tuon PS4-resoluution lähteenä on surullisenkuuluisa Twitter-juoruilija Tidux, jonka "paljastukset" ovat olleet enemmän huteja kuin osumia. En siis välttämättä nielisi ilman reilua suola-annosta.

En silti usko, että tulet moninpelissä huomaamaan eroa :) Luulen, että tuo on nimenomaan yksinpelin. Toivottavasti vaan pyörii kummallakin tuon 60fps niin on mulle yks ja hiton hailee, että onko 900p vai 1080p

Jotkut varmaan napisee resoista, mut mulle on yks hailee onko siinä 800x600 vai 1920x1080 :)

Aloitin kumminkin onlinessa pelailut 320x200 resolla ja se oli juhlaa, -10 picmip tuttu myös 20v+ ajalta.

Onko sillä sitten merkitystä 30fps vai 60fps, huomaako eron heti? Itse väitän erottavani nuo kaksi mainitsemaasi resoluutiota toisistaan.

Ehkä kärjistetyn kommentin pointti oli se, että hyvä peli on hyvä. Ei väliä sillä onko se sitten vähän matalammalla tai vähän korkeammalla resoluutiolla. Ja kyllä, tottakai otan mieluummin 1080p / 60fps, mutta silti Call of Dutystä on Xbox One -versio ennakkotilattuna. Syinä Live, pelikaverit, achievementit ja ohjainmieltymykset.

Onko sillä sitten merkitystä 30fps vai 60fps, huomaako eron heti?

Ihan näin henkilönä jolla useampi kymmen pelipäivää CoD:ia pelattuna ja reilu 100h BF4:sta, niin eron huomaa erittäin hyvin. Itselläni fps > resoluutio, varsinkin ensimmäisen persoonan ammuntapeleissä, esim. GTA:V:ssä 30 fps menee ihan hyvin ja mieltä rasittamatta

Klaanipelaajille löytyy tukea erikseen jaettavasta mobiilisovelluksesta. Destinyn raidi-yhteisöt järjestäytymään klaaneiksi codin puolelle?

[video=youtube_share;lcn_ZNNlNi0]http://youtu.be/lcn_ZNNlNi0[/video]

Ennakkovaraus pelistä tehty. Lataa pelin valmiiksi ja heti Day Zero mukana kentällä. Huikea viikko edessä. Uudet kentät, rakettireppu, klaanikokoonpano (?), Kevin Spacey, yksityiset palkka-armeijat valtioiden sotia sotimassa jne.

Hölmö kysymys mutta tällä listalla on nyt huikeat 12 nimeä: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=112288&p=1603616#post1603616

Onko Konsolifinillä sivuston nimeä kantava klaani jo olemassa ja mitä pelejä pelaatte? Mielestäni tällä sivustolla voisi olla oma klaani. Olisin kiinnostunut tietämään miten klaanitoiminta eroaa kaverilistasta ja yhdessä pelaamisesta. Toisaalta en ole vähään aikaan pelannut FPS-pelejä, joten minulle varmaan sopii paremmin satunnainen pelaaminen. Toisaalta kuulokemikki löytyy, joten sitä olisi myös kiva päästä käyttämään. Ajatuksen tasolla klaanitoiminta kiinnostaisi.

Live from Playstationin kautta näköjään pari streamia jo käynnissä. Ihan hyvin näkyy ps4 versiokin pyörivän.

Laitetaan KonsoliFIN -klaani alulle heti kun se vain on mahdollista. Se minkälainen merkitys sillä on pelikokemuksen kannalta on vielä arvoitus. Jonkin verran tuntuu olevan liikehdintää entistä yhteisöllisempään suuntaan. Destinyn raidiporukat siitä hyvä esimerkki ja nyt tämä esitelty sovellus.

Alkaa yleisesti löytyä kaverilistoilta yhä enemmän tuttuja tiimipelaajia. Paljon on kiinni pelin rakenteesta, miten sujuvaksi ovat klaanipelaamisen järjestäneet. Selkeä trendi jokatapaukseassa ja yhä useampi haluaa fps-räimeestä hakea syvempiä kokemuksia kuin vain nopea kertakäyttöviihde on.

Jos pelailee Onella niin voi lisäillä mut kaverilistaan. Meillä on tuossa pieni rento kaveriporukka. Meillä oli tuossa toiminnassa myös "klaani", mutta sen toiminta on melkoinen tyrehtynyt. Uutta ollaan laittamassa tällä hetkellä kasaan. Jos vaan kiinnostaa liittyä rentoon porukkaan mukaan niin tervetulos. Keski-ikä meillä on tosiaan jo 29v, mutta eipä se ole menoa haitannut :)

BO2:ssa viihdyttiin todella paljon liigapelin puolella ja AW:ssa on tarkoitus pelailla publaa & ranked playlistiä. Lisäksi meinattiin osallistua muutamiin turnauksiin MLG sivun kautta.

Ylös Bottom