Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Voi helevata, samaa paskaa kuin ennenkin. Vaikka pelin hankinkin, saattaa olla että jatkan Warfighterin maailmassa, koska siellä ei noi sniperpellet jyrää.

Puhut asiaa. Tuota quickscopea inhoan ylikaiken.
Näinköhän tämäkin peli jää kaapin pohjalle juuri tuon takia.
Bo:ssa noista ei ollut ongelmaa niin miksi tähän ne on pitänyt tuoda.

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Jos jollekin on vielä ollut epäselvää noiden tarkkuuskiväärien soveltuvuus eri pelityyleille niin tässähän sitä:

Black Ops 2 - Sniper Quickscoping Montage - YouTube

On se vaan hienoo kun sen osaa. Ite en koskaa oo häiriintyny noist scopettajista ta sit ei vaan oo osunu samaan peliin. Ei toi kyl mitää helppoo oo mitä ite yrittäny ni tapot aina menny jotenki 1 tappo ja 59 kuolemaa. Ettei vaa jätkiä kismittäs ku ei itel onnistu toi samal taval ku videois?

Ettei vaa jätkiä kismittäs ku ei itel onnistu toi samal taval ku videois?

Se ei todellakaan harmita. En ole moista edes alentunut kokeilemaan. Harmittaa vaan kun pelintekijät ovat jättäneet peliin tuollaisen jo kauan tiedossa olleen bugin. COD maailmassa quickscopetus on näemmä hyväksyttävää sekä osan pelaajien ja pelintekijöiden mielestä. Onneksi serveriä voi aina vaihtaa jos tohon pohjasakkaan törmää.

On se vaan hienoo kun sen osaa. Ite en koskaa oo häiriintyny noist scopettajista ta sit ei vaan oo osunu samaan peliin. Ei toi kyl mitää helppoo oo mitä ite yrittäny ni tapot aina menny jotenki 1 tappo ja 59 kuolemaa. Ettei vaa jätkiä kismittäs ku ei itel onnistu toi samal taval ku videois?

Enemmän tuossa harmittaa se että snipuja käytetään väärin.Sniperit on tarkoitettu tarkkaan ampumiseen pitkien matkojen päähän ja tässä pelissä sitä käytetään lähitaisteluun.

Enemmän tuossa harmittaa se että snipuja käytetään väärin.Sniperit on tarkoitettu tarkkaan ampumiseen pitkien matkojen päähän ja tässä pelissä sitä käytetään lähitaisteluun.

Juuri näin, täysin samaa mieltä :)

Noh, huomenna tämä on jo tulilla ja pääsee itse käytännössä testaamaan millainen tekele kyseessä. Itse olen enemmän BO-koulukuntaa kuin MW vaikkakin pelimekaniikaltaan samantyylisiä pelejä ovatkin. Joku edellisessä BO:ssa vaan kolahti ja kovaa. Odotukset ovat siis korkealla...

Toisaalta tästä on tullut pelisarjalle tavaramerkki ja osalle faneista codi ei olisi enään entisensä mikäli tätä extremelajia ei olisi tarjolla. Itselle kuitenkin riittää ihan perus konepistooli punapistetähtäimellä, siihen kranaatti ja viuhkamiina kaveriksi ja äärimmäisen hektinen verkkoelämys voi alkaa. Videot lupaavat ainakin värikylläisempää ulkoasua, muu sisältö taitaa paljastua vasta siellä kentällä riehuessa.

Tohon sniperointiin sen verta vielä, et codissa on tosi harvassa semmosia isoja pitkiä suoria snipereita varten, ja kentät ovat muutenki tosi pieniä ja sokkeloisia, eli pakostaan tulee lähitaistelua. Esimerkiksi Battlefieldissä voit ihan rauhassa istua kilometrin päässä jossain puskassa sniperi kädessä ilman suurta pelkoa, että kohta joku puukottaa persauksiin. Siksi omasta mielestä tämä quickscope ''ominaisuus'' on codissa hyvä asia, että kun on tätä lähitaistelua niin paljon, että on edes jotain jakoa kun vihu tulee vastaan jollain SMG:llä. Eihän se kovin realistista ole, mutta codia ei onneksi siihen suuntaan olla viemässä. Saa sitten nähdä, että kuinka paljon tuo snaippaus helpottuu ton ironsightin kanssa?

Itse tulee pelattua snipulla ja muilla aseilla noin 50/50. Riippuu niin paljon fiiliksestä. Snipulla pelaan enemmän tarkka-ampujamaisesti taka-alalla. Itsekkin olen enemmän BO miehiä ja MW3 ei oikein sytyttänyt vaikka sitä tulikin hakattua riittävästi. Lopuksi myin MW3:sen pois ja ostin BO:n takaisin ja siitä juhlat taas alkoivat.

Odotuksen ovat kovat ja kasvavat kun on tullut katseltua youtubea. kaikki näyttää toimivan ja värikylläisyys on plussaa. Koitan ainakin itse olla jonkinmoisessa spoiler piilossa ja jätän osan jutuista lukematta ja videoista katsomatta.

Huomenna haen pelin ja laitan illalla tulille. Tänäänkin olisi yömyynti, mutta on sen verran väsynyt olo että taidan jättää hakemisen huomiselle. Kommentoin itse peliä vasta kun se on minulla ja jätän youtube videoiden kommentoinnin muille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Posti toi mulle BO2, joten tänään pääsee kokeilemaan. :)
INhoan myös itse Quicksniputtamista, itse tulen varmasti vaihtamaan peliä, jos noita häiritsevästi ilmaantuu.

Edit. Tässä tuskin on co-op camppanjaa? :/

Käsittääkseni aim assist on BO2:ssa sniputtaessa lähestulkoon nollassa, joten quickscope ei ole sinänsä enää mitään exploittaamista. Nyt qs on siis ilmeisesti suunnilleen samaa tasoa, kuin muissakin peleissä. Ei kai sitä sentään pidä vielä siitä vaikeuttaa (kuten BO:ssa).

Jos olen väärässä tuosta aim assistista, niin liityn vihaiseen väkijoukkoon.

Pelasin tuota moninpeliä tunnin verran ja onhan tämä paaaaljon hektisempi ja nopeatempoisempi kun eka Black Ops. Kentät on pieniä (ainakin mitä tuli vastaan) ja pelaajat näkyy jo nyt löytäneen SMG:t joilla ownataan aika mehukkaasti näissä mapeissa. Turpaan tuli itselle todella pahasti, kun olen tottunut rauhallisempaan tyyliin. Esimerkiksi MW3 sain helposti korkeatkin Killstreak palkinnot mutta nyt paras streakkini taisi olla 4. En tiedä tasaantuuko tuo hektisyys kun itse pääsee tuohon pelin rytmiin sisälle ja oppii parhaimman tavan pelata ja lähestyä eri kenttiä. Tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä on kuitenkin tuo älytön vauhti että miten siihen tottuu.

Suurena miinuksena myös täytyy lisätä että 1vs1 tilanteet on mahdotonta voittaa. Syynä varmaankin se että pelaajia ei löydy vielä kunnolla eli joutuu pelaamaan kauempana asuvia pelaajia vastaan. Yhden matsin sain pelata täysillä paaluilla mutta ei se tuntunut tilannetta paljon parantavan. No katsotaan huomenna vaikka uudestaan kun massat pääsee sorvin ääreen :)

XLeinonen

"BLACK OPS 2 Live Selostus youtubessa heti kun peli on virallisesti julkaistu eli TÄNÄÄN KESKIYÖLLÄ!"

Facebookista kopioitu, tänään siis keskiyöllä suomalaista liveselostusta!! Kaikki kattomaan !

Leinonen - WINNING™ - YouTube

PS3 version saaneille kysymys, että onkos tässä nyt se vaihtoehtoinen asennus kovolle?

Black Ops 2 features optional texture pack installation on PS3 | Joystiq

Ajattelin vain, että oliko toi vaan puhetta vai laittoivatko oikeasti tuon ominaisuuden mukaan.

Voin vahvistaa kohta, että löytyykö vai eikö. Posti kuljetti omani tänään ja tässä juuri olen sitä koneeseen lyömässä.

E: Multiplayerin puolelta löytyi "Install textures to HDD" kohta. ~1,8GB vie tilaa. En tiedä miten vaikuttaa kuvan laatuun, laitoin suoraan installoimaan ilman testaamista.

Niin ja pelini tilasin Verkkiksestä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mistäs pelin saa jo tänään? Kuka jämy "mokailee" :)

E hitto ei kuulosta hyvälle jos peli on todella nopeatempoista. Itselle edellinen Blops oli juurikin hyvä sillä peli sopivan hektistä. MW3 meni jo liian sekavaksi ja liian pieniksi kentiksi ja isoissakin kentissä ahtaat tilat ja henki lähti todella sukkelaan. Harmi jos tässä on menty samaan suuntaan kuin MW:ssä, vaiko jopa pahemmaksi?

Oma nuketown2025 koodini ei toimi :/ Onkohan tuossa joku rajoitus, ettei pysty ennen varsinaista julkkaripäivää aktivoimaan, vai onko tuossa nyt oikeesti jotain häikkää? :mad:

E: nopealla googlauksella löyty jotain, että X360 käyttäjät saavat tuon jo lunastettua heti kun pelin saavat, mutta ps3 käyttäjille materiaali tulee auki julkkaripäivänä. Noh.. Ootellaan huomiseen ja katotaan, et toimiiko silloin.

Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Oma nuketown2025 koodini ei toimi :/ Onkohan tuossa joku rajoitus, ettei pysty ennen varsinaista julkkaripäivää aktivoimaan, vai onko tuossa nyt oikeesti jotain häikkää? :mad:
Hyvin todennäköisesti koodit aktivoidaan vasta julkaisupäivänä. Malttia!

Ylös Bottom