Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Onko jollain nyt reaaliaikaista faktaa siitä, miten saa Hardened editionin koodin toimimaan? Olipa mukava tuhlata 95€ vain huomatakseen, että koodin syötettyään Store herjaa että koodi on jo käytetty. Alustana PS3.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Onko jollain nyt reaaliaikaista faktaa siitä, miten saa Hardened editionin koodin toimimaan? Olipa mukava tuhlata 95€ vain huomatakseen, että koodin syötettyään Store herjaa että koodi on jo käytetty. Alustana PS3.


Et ole ainoa maailmassa jolla tuo ei toimi. Activision Support Tuolla on foorumit piukassa väkeä jotka sanovat samaa. En tiedä onko tuosta mitään apua, linkistä siis. mutta kannattaa ottaa yhteyksiä pelin tekeneisiin tahoihin..
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Saakos hardenedin koodilla muuta kuin tuon saman nuketownin jonka sai ennakkoon varatessa? Se koodi toimi kuitenkin :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Nonni. 1 Prestigeen ja 41 lvl on nyt sitten hakattu.

KD; 2,23
W/L ratio; 3.78

Kyllä tämä tästä lähtee :D Vähän vielä ollut hakemista.
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

HUOM tiedoksi kaikille PS3 Hardened Editioneiden ostajille, joiden koodi ei ole toiminut. Itse sain koodin juuri menemään läpi, vaikka vielä pari tuntia sitten herjasi että se on käytetty jo. Tuplaxp: t ja Nuketown 2025, here I come!
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Saakos sen nuketownin ostettua erikseen ne ketkä ei sitä muuten saa? Ja saako silloinkin dubla xp:t?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

KSG

Ja loppukaneettina voinkin todeta: "pitäähän sitä naurettavaan kärjistykseen vastata samalla mitalla"

MuiSi
Ai siksi että se oli MW3:ssa? Jos vähän tutustuisit aseen tietoihin, huomaisit että käytännössä aivan eri aseesta kyse tässä pelissä. Ja siis heitin tuon kärjistyshomman puoliksi vitsillä. Tuli jälkikäteen huomattua, että lähti mopo vähän keulimaan noiden "täysin uudistunut" jne kanssa. Sen verran paljon kuitenkin on muutoksia, että vaikea ottaa enää vakavasti näitä copypaste-puheita.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

No, pakkohan se on se koodi tuonne syöttää, kun yht´äkkiä hokasinettä sehän oli tuolla kansissa :) Tosin peliaika jää vähän liian vähäiseksi kun pitää duunissakin käydä:(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tuo hijacked on kyllä uskomattoman paska kenttä. Vatuttaa vielä enemmän kun kaikki easymode konepistooliterot äänestävät tatti pystyssä kyseistä mappia kun se votelistalle pamahtaa. Muutenkin nuo smg:t saisi heivata mäkeen koko pelistä tai ainakin laskea damaget puoleen jokaisesta. Tää peli koettelee kyllä hermoja niin julmetusti :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tuo hijacked on kyllä uskomattoman paska kenttä. Vatuttaa vielä enemmän kun kaikki easymode konepistooliterot äänestävät tatti pystyssä kyseistä mappia kun se votelistalle pamahtaa. Muutenkin nuo smg:t saisi heivata mäkeen koko pelistä tai ainakin laskea damaget puoleen jokaisesta. Tää peli koettelee kyllä hermoja niin julmetusti :mad:

Kertaakaan ei ole hermo levännyt, ja fiilis ollut rento kun CODeja pelaa. No, tähän kohtaan on tunnustettava että K/D ratio on ollut ja aina tulee olemaan pakkasella sekä aivan surkea FPS peleissä (livessä). oli miten oli mutta kyllä tähän oon ollut ihan tyytyväinen. Parempi jokatapauksessa kuin MW. Törmäillään tänään livessä, eli jotain inviä voi paiskoa jos fiilistä on :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Joo ei tämä kyllä oikein toimi, jatkuvasti jäätyilemistä, lagi töpseliä tarjoo vähän väliä ja disconnectia. Koneen joutunu buuttaamaan noin 5 kertaa, jos satut create classia muokkaamaan ennenkun latausruutu lähtee rullaamaan pelien välissä, niin välittömästi kone jäätyy. Muuten ei suurempaa valittamista.

Meilläkin jäätyilee. Kuuluuko asiaan, eli laiteissa ei vikaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ja codille annan pisteet aina siitä että ovat jaksaneet panostaa myös yksinpeliin, ja kunnolla. MW3:sta lukuunottamatta olen nauttinut yksinpeleistä, kuin kokisi itse laadukasta sotaleffaa. Treyarchia aina haukutaan, mutta olen heidänkin codeista nauttinut, ne ovat aina tuntuneet hieman erilaisilta ja yksinpeli varsinkin Blopsissa on ollut virkistävän erilaista, kuin myös tässä uudessakin.

Sitten vedetään kortti että "no kun Mp on kuitenkin se pääasia ja netissä vietetään eniten aikaa". No juu eniten aikaa, koska harvemmin yksinpeli kestää 20 päivää pelitunneissa. Mutta se ei ole tekosyy siihen että tehdään Bf3:sen ja MoH:in kaltaisia yksinpelejä, joista haistaa apinoinnin kilometrien päähän. Mutta onneksi edellisissä nettipelaaminen on niin hyvää ja kiinnostavaa, niin en tunne rahojani hukanneen niihinkään. Mutta kyllä Blops 2:sen ostaessaan saa rahoilleen vastinetta. Toimivan ja mukavasti uudistetun multiplayerin, joka on kuitenkin helppo sisäistää codeja pelanneena. Viihdyttävän yksinpelin, jossa tarinaan on oikeasti haluttu uutta, luotu kiinnostavia hahmoja ja unohtumattomia tilanteita sekä jopa valinnan vapautta ja vaikutusmahdolisuuksia tarinaan. JA zombi pelimuodon, joka on niin saakutin viihdyttävä parin kaverin kanssa. En itse jaksaisi ainakaan valittaa.

Yksinpeli on Treyarchilla ollu hyvä Black Ops 1 ja 2. World at War? Liikaa granaatteja ja kaikkea muuta "THERES THE PLAYA! SHOOT THE PLAYA!" AI:tä. :D

Mutta täytyy sanoa että CoD4, CoD3 ja World at War ovat surkeimpia yksinpeli esityksiä CoD historiassa ja tämä on sen takia koska peleissä on joitain TODELLA ärsyttäviä pelillisiä ratkaisuja. Nämä loputtomasti respaavat viholliset olivat yksi juttu jota vihaan mielettömästi. Mitä järkeä on ampua niitä vihollisia jos ne eivät ampumalla lopu, vaan kävelemällä checkpointtiin? Nojoo.

Mutta joo, tykkäsin jopa MW3, vaikka se olikin aika mielikuvitsematonta menoa tarinallisesti. Sen viimeinen kenttä oli ihan uskomattoman hieno, NAUROIN koko alkupuolen kentästä, musat ja ruudulla olevat olivat loistava yhdistelmä. Machoa menoa. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tuo hijacked on kyllä uskomattoman paska kenttä. Vatuttaa vielä enemmän kun kaikki easymode konepistooliterot äänestävät tatti pystyssä kyseistä mappia kun se votelistalle pamahtaa. Muutenkin nuo smg:t saisi heivata mäkeen koko pelistä tai ainakin laskea damaget puoleen jokaisesta. Tää peli koettelee kyllä hermoja niin julmetusti :mad:

Mun kaveritkaan ei tykkää siitä.

Mutta mulla on AINA ollu heikko kohta tuollaisille tunnelimaisille moninpeli kentille, tykkäsin siitä CoD4 laiva kentästä myös. Tosin tässä pelissä on se vika että ne viholliset voivat todella helposti spawnia taakse. Se syö miestä kun niin tapahtuu. Mutta joo, minä tykkään tästä kentästä. Simppeli rakenne on piristävää näiden kenttien jälkeen joissa on 60 eri reittiä joka kohdassa. :)

Vaihtelu virkistää. Hassua että en pidä Nuketownista pätkääkään. :p
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mutta täytyy sanoa että CoD4, CoD3 ja World at War ovat surkeimpia yksinpeli esityksiä CoD historiassa ja tämä on sen takia koska peleissä on joitain TODELLA ärsyttäviä pelillisiä ratkaisuja. Nämä loputtomasti respaavat viholliset olivat yksi juttu jota vihaan mielettömästi. Mitä järkeä on ampua niitä vihollisia jos ne eivät ampumalla lopu, vaan kävelemällä checkpointtiin? Nojoo.

Ainoa cod jossa noita ei ole ollut on modern warfare 2. Jotkut väittää ettei niitä esim tässä olisi, mutta kyseiset tyypit ilmeisesti etenee vaan niin nopeasti etteivät sitä huomaa. Itse pelaan varovaisesti etenemällä ja kyllä useammassa kohdassa niitä vihuja vaan tulee aina lisää sen saman aidan taakse vaikka niitä kuinka ampuisi ja kas kummaa kun rushii eteenpäin niin niitä ei enää tulekaan.
 
Ylös Bottom