Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Te jotka saatte noita jumalattomia scoreja ja tappoputkia niin käytättekö silencereitä aseissanne? Tuntuu että ainaki mp7:sta tuli aika tuhnu ku pani silun ja lisäsi mielestäni myös rekyyliä. Itse pelaillu nyt haulikon kanssa ku ei tunnu oikee muulla pärjäävän. KD on paskin mitä ikinä codeissa on mulla ollu mutta pelaanki dominaatiota joten eipä se haitanne hirveästi :o

Saakos BO2:sta pelattua 2-4 pelaajan split screeniä offlinessa hardcore-modella? Ensimmäisessä osassahan tuo ei onnistunut, toisin kuin MW-sarjassa.

Te jotka saatte noita jumalattomia scoreja ja tappoputkia niin käytättekö silencereitä aseissanne? Tuntuu että ainaki mp7:sta tuli aika tuhnu ku pani silun ja lisäsi mielestäni myös rekyyliä. Itse pelaillu nyt haulikon kanssa ku ei tunnu oikee muulla pärjäävän. KD on paskin mitä ikinä codeissa on mulla ollu mutta pelaanki dominaatiota joten eipä se haitanne hirveästi :o

Itse ainakin käytän silenceriä, se on aivan pakollinen paristakin syystä. Tärkein tietenkin ettei ase potki niin helvetisti ja se ettei näe kartassa taikka jos pääset yllättämään vihut takaa niin ne eivät sitten käänny ja tapa sinua. Esim Hijackedissä classini on PDW-47 +laser sigth+silencer+fast mag/rapid fire. Kaikissa muissa kentissä on aina assault rifle käytössä silencerillä + mahdollisesti jollakin muulla. Punapiste tähtäintä en käytä enää, mutta mikäli tuntuu peli kulkevan paremmin sen kanssa, niin vinkiksi annan käyttää reticlenä "dottia". Osumatarkkuus päähän oli aivan järkyttävä tolla jos vaikka ihan normi punapisteeseen vertaa.

Perkkeinä sitten voi käyttää kaikkea mahdollista oman mielen mukaan, mutta itselläni Ghost, Hardline, Cold blooded ja engineer on toiminut hyvin. Kakkosaseena ollut sitten sniper..

Itse ainakin käytän silenceriä, se on aivan pakollinen paristakin syystä. Tärkein tietenkin ettei ase potki niin helvetisti ja se ettei näe kartassa taikka jos pääset yllättämään vihut takaa niin ne eivät sitten käänny ja tapa sinua. Esim Hijackedissä classini on PDW-47 +laser sigth+silencer+fast mag/rapid fire. Kaikissa muissa kentissä on aina assault rifle käytössä silencerillä + mahdollisesti jollakin muulla. Punapiste tähtäintä en käytä enää, mutta mikäli tuntuu peli kulkevan paremmin sen kanssa, niin vinkiksi annan käyttää reticlenä "dottia". Osumatarkkuus päähän oli aivan järkyttävä tolla jos vaikka ihan normi punapisteeseen vertaa.

Perkkeinä sitten voi käyttää kaikkea mahdollista oman mielen mukaan, mutta itselläni Ghost, Hardline, Cold blooded ja engineer on toiminut hyvin. Kakkosaseena ollut sitten sniper..

Kiitos hyvistä vinkeistä! :) Kerropa vielä että mitä Assault Rifleä käytät silencerin kanssa? Itse levutin Mtaria siihen asti ja mielestäni se ei oikein sen kanssa toimi. Jotenki holtittomasti heittelee ampuessa. Nyt oon Falin kanssa pöristelly Target Finderin ja Select Firen kanssa ja joissakin mapeissa pärjään ihan hyvin sen kanssa. Silencerin ku vielä saa niin olis kiva.

Kiitos hyvistä vinkeistä! :) Kerropa vielä että mitä Assault Rifleä käytät silencerin kanssa? Itse levutin Mtaria siihen asti ja mielestäni se ei oikein sen kanssa toimi. Jotenki holtittomasti heittelee ampuessa. Nyt oon Falin kanssa pöristelly Target Finderin ja Select Firen kanssa ja joissakin mapeissa pärjään ihan hyvin sen kanssa. Silencerin ku vielä saa niin olis kiva.

MTAR on koko pelin paskin ase mielestäni, mutta pelailin sen kanssa vain koska olisi tarkoitus kaikki vetää kultaisiksi :p Kaikissa assault rifleissä käytän silenceriä jos mahdollista. Mutta heivaa nyt jo toi target finder roskiin, aivan hirveä kapistus :p Koita pelata Scarlilla ja jos mahdollista niin AN;lla. Pelin ylivoimaisesti parhaat ja tappavimmat assault riflet. Pienenä miinuksena voi joillekin pelaajille olla fire raten pieneys, mutta varsinkin SCAR+silencer on yhdistelmä, jossa ase ei potki melkein lainkaan ja long shotteja tulee helposti. Tietty voihan vielä force gripin lisätä, mutta en itse siitä mitenkään huomattavaa hyötyä saanut.

Fal:lla menen itsekkin etiäpäin :) Tosin on weapon prestige 2 ja max level jo :) Nyt otin kaikki härpäkkeet pois, että saa mastery levelin hommattua siitä. Toinen mitä itse käytän on Swat asetta. Se on loistava jos sen kanssa osuu ekalla.

Fal:ssa käytin seuraavia: Select fire , FMJ , Quickdraw. Toimi hyvin melkeen missä kentässä tahansa. Ja saa ammuttua myös kauas.

Swatissa taitaa olla ainoastaa QD & Hybrid optic tähtäin.

Seuraavaksi alkaakin sniperin aseen kehitys. Ei vaan hallitse sitä asetta yhtään niin tuskaa tulee olemaan :)

MTAR on koko pelin paskin ase mielestäni, mutta pelailin sen kanssa vain koska olisi tarkoitus kaikki vetää kultaisiksi :p Kaikissa assault rifleissä käytän silenceriä jos mahdollista. Mutta heivaa nyt jo toi target finder roskiin, aivan hirveä kapistus :p Koita pelata Scarlilla ja jos mahdollista niin AN;lla. Pelin ylivoimaisesti parhaat ja tappavimmat assault riflet. Pienenä miinuksena voi joillekin pelaajille olla fire raten pieneys, mutta varsinkin SCAR+silencer on yhdistelmä, jossa ase ei potki melkein lainkaan ja long shotteja tulee helposti. Tietty voihan vielä force gripin lisätä, mutta en itse siitä mitenkään huomattavaa hyötyä saanut.

No musta tuntuu että toi target finder auttaa siinä että näen jos joku kykkii jonku kiven takana tjs :P Kyllähän sitä ilmankin ehkä pärjää mutta jotenki jo vähä tottunu siihen, hihihi. Niin ja huomasin ku etsii matseja "BEST" asetuksella niin tulee lähinnä suomalaisia vastaan, joka tarkoittaa että tulee turpaan kunnolla! Nyt kun laitoin Normalille takas niin alko taas pärjäämään ku tulee vähä kauempaa euroopasta porukkaa. En tiedä lagaako mulla noi "suomimatsit" sitten jostain syystä vai ollaanko "me" finskit vaan niin kovatasoisia pelaajia. Mutta enivei nyt kulkee taas pelit ku saa hurreja pyöritellä :D

Oma suosikkiase ehdottomasti Skorpion! Siinä kiinni reflex sight, fast mag ja fore grip. Aivan lyömätön. Rapid fireäkin kokeilin, mutta tuppaa lähtemään käsistä sen kanssa kun rekyyli tuntui kaksinkertaistuvan.
Yritin pelata ilman reflexiä hetken, mutta moni vastaantulija iskee munat tonttiin kun aletaan tappelemaan ja aseen omalla tähtäimellä katoaa usein näkyvistä.

Kakkosaseena FHJ-18 AA. Mikään ei lämmitä mieltä niin paljoa, kuin ampua alas vihun kopterit ja muut härvelit. Niistä kertyy myös mukavasti pinnoja seuraavaan scorestreakiin.
Perkit:
Hardline (tulee aika tiuhaan noita scorestreakkejä)
Cold Blooded (helpottaa kopterien alas ampumista, kun eivät ammu takaisin)
Engineer (tämä yhdessä Care Packagen kanssa on aiva lyömätön yhdistelmä. Kun laatikon sisällön arpoo uudelleen, tulee todella usein jotain tavallista hienompaa. Usein saanut kopterin tai jopa koirat)

Scorestreakeinä:
UAV (Niin harvalla on Ghost käytössä, että UAVilla näkee yleensä kaikki vihut kartalla)
Care Package
Sentry (Varsinkin dominationissa B-lipulla laite laulaa tietyissä kartoissa lähes tauotta)

Kerran olen ehtinyt jo painaa Prestigeä ja vastin pysyvästi tuon Skorpionin. Ei ottanut muiden juttujen menetys kaaliin enää yhtään niin paljoa. Ehkä ensi kerralla voisi miettiä tuota Ghostia, jos Hardlinestä malttaisi luopua.

Aseetkin olen Prestigennyt kerran. Osaako joku sanoa, menettääkö aseiden prestiget kun normaalisti painaa Prestigeä ja "aloittaa alusta"?

Ai että mie tykkään tästä pelistä! Kartat soppeleita kun ei tarvitse juosta puoltaa päivää että kohtaa vihulaisia ja kohteisiin pääsee monia eri reittejä! Aivan sama valitsenko nettipelissä sen best vai normal niin ihan samallalailla löytyy pelejä ja en ole lagista ainakaan hirveästi kärsinyt. Joitain kertoja pitänyt ampua pari lippaallista ukkeliin ennen kuin on pudonnut... :)

Jos pisteistä tai kdsta puhutaan niin en kyllä tiedä miksi mutta tämä peli kyllä sopii mitä mainioimmin omaan pelitapaan.
MW3ssa en ikinä saanut samaa määrää tappoja tai pisteitä kuin tässä. Ai niin codeista en ole pelannut kuin MW3sta ja tätä. Yllättäen suosikkiaseeksi on muodostunut MP7. Just nyt ei tietenkään elite sivujen custom class toiminut niin en voi varmistaa mitä siinä on käytössä. MW3ssa pelasin kill confirmedia lähes aina mutta nyt BO2ssa on dominationista tullut suosikki.
Harmi kun peliaikaa ei perheellisenä työssä kävijällä ole enempää... :D

EDIT: Tällä setupilla itse menen:
MP7 + select fire/SMAW/bouncing betty+flashbang, hardline + lightweight, cold blooded, dexterity.

Pitäisi tuo SMAW muistaa joskus vaihtaa FHJ-18 pamauttimeen...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aseetkin olen Prestigennyt kerran. Osaako joku sanoa, menettääkö aseiden prestiget kun normaalisti painaa Prestigeä ja "aloittaa alusta"?

Aseista ei menetä mitään kun painat "pelaaja prestigeä". Aseet jatkuvat aina siitä mihin jätit ne.

Eikö tässä ole muka pelimuotoa missä ei ole perkkejä tai streakkeja käytössä?

Ei ole vielä säväyttänyt. Ehkä kun kentät tulee tutummaksi ja muutenkin alkaa sujumaan peli paremmin. En ole kyllä ollut missään fps pelissä yhtä huono kuin tässä. :D Tämä on kyllä hirveää tuuripelaamista. Kaikki kuolemat johtuu siitä kun vihu tulee epämääräisesti suoraan selkään. Ja suorassa kontaktissa kaveri tulee sieltä haulikon kanssa ja vetää siperian rajalta ensimmäisellä kuoloon. Hienoa. :)

Semmonenkin pelimuoto ois kiva, missä ei ole haulikkoja tai snipuja. :rolleyes:

Eniten ottaa tässä päähän nämä iskän ja äiskän kulta mussut jotka lähtevät kesken pelin meneen jos kdr laskee liikaa, siinä sit aina host migrationit.

Onko muil ongelmaa päästä tonne onlineen tällä hetkellä ps3:lla.

No menihän tuo kun käynnisti plegen uudestaa

Onko muil ongelmaa päästä tonne onlineen tällä hetkellä ps3:lla

Pleikkarilla pääsee. Mulla ei ainakaan ole probleemaa.

Nyt alkoi mullekin päivän päätteeksi peli maittamaan, HC-TDM:n kautta. Paljon rauhallisempi tempo, turhan pitkä spawniväli vaan. Kill confirmed HC muodossa olisi kyllä unelma. :)

Saisivat muuttaa pelin nimen - Ping Ops 2.

On kyllä vähän turhauttava pelata, kun ei tarvitse vaivautua edes ampumaan. Lopputulos on selvä jo sitäkin ennen. Ei jumpe. Ei mun nyt näin huono pitäisi olla FPS-pelissä, kun aina K/D ratio joka hiton ampumapelissä on ollut 1,2-1,3. Ehkä sitten "Shooting gallery" tyyppistä pelaamista enemmän, eli puskaan silun kanssa ampumaan ohijuoksevia. Ah - pelaamisen riemua.

Olen ihan samaa mieltä sun kanssas

Buginen paskahan tämä peli on! Enpä taida enää jaksaa pelata kun lagia on naurettavan paljon. Samanlaisen turhautumisen tunteen olen kokenut viimeksi Black Ops 1:ssä. MW:t ovat toimineet aina ongelmitta...

Täälläkin tuskastellaan noista pelien lagisuudesta. Lähes jokaista killcamia katsellessani näkyy, että en olisi vihuun ampunut yhtään kutia mutta todellisuudessa ennen kuolemaa vajaan lippaalisen ampunut, ei hyvä.. MW3 oli siihen nähden hyvä, että tuota ei tapahtunut joka ikisessä pelistä ja siinä pelissä tuntui tästä mun 100/10 megasesta olevan jotain hyötyäkin :D

Saattaa olla itessäki jo jotain vikaa, kun tuo K/D hädintuskin on edes tällä hetkellä yksi. MW3 ei ollut mitään vaikeuksia pitää 1.30 K/D ratiota ja W/L ratiokin oli muistaakseni reippaasti plussan puolella. Tolla ei nyt sinänsä ole mitään merkitystä mulle, mut heijastaaha tuo pelimenestykseen.

Tän lagin ja SnD expat kun korjaavat nii pelitunteja alkaa tulemaan rutkasti lisää itsellekkin :).

Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Noi killcamit on kautta aikain näyttäny mitä sattuu oli lagia eli ei.

Kellään mitään hajua, että mitä portteja pitäisi availla tätä varten? Voisi nyt huvikseen kokeilla, onko siitä mitään apua. Googlettelulla löysin BO2:sen PC-version portteja sekä BO1:sen portteja PS3:selle, mutta oletettavasti nuo portit eivät ole samat PC:llä ja PS3:sella? Muistelisin, että jossain edellisessä codissa löytyi manuaalista nuo portit jotka avata, mutta en kyllä tämän omasta noita löytänyt.

Ylös Bottom