Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

haha :D mullakin tuon kyseisen vemputtimen osti jonkin sortin keräilijäpoju USA:sta, ja kertoi viestissään että "...this is going to complete my very own Nintendo museum! I already have Nintendo stuff for over 3000 usd..." <--- tai jotain tuonne suuntaan, summa oli just joku 2580 usd mitä oli käyttänyt, ei herranisä tais lähtee jollekin rikkaalle pojulle :) Kuulemma ei koskaan aukea paketti. Olin tyytyväinen rakkaan "NES-kamun" uudesta kodista :)

E: Siis NES- koneesta oli kyse, myin jo jonkun aikaa sitten..about silloin, kun Wii-buumi laski.

mä sain sen melkeen heti myytyä...varmaan ihan senkin takia kun mulla oli kaikki hilppeet ja paperit ja pussukat tallessa että mä sain sen melkeen naamioitua uudeksi, olihan sillä pelattu varmaan tuntimäärissä jokuuu...en enään muista sitä tunti määrää, sanoin mä siitä sille ostajalle mutta ei se kuulema haitannu. lähetti vielä sähköpostia perään ja kiitti ja ilmotti kaiken olevan niikun piti :D

mutta ei siit sit menny ku joku muutama kk ni ostin sitten ton eliten:cool:

mutta jotta ei meni ihan OOTEEKS ni ehkä olen sen edition packin ostamassa jos se tosta vähän vielä halpenis....jos ei ni sitten jään ilman ja varmaan boxsille

Totta tosiaan itellä tapahtui tnä tuo bugi, että PLAY ONLINE:a painaessa sanotaan, että "Your player stats have been reseted". Combat recordissa K/D, tapot ja lähes kaikki ennallaan. Ainoat asiat jotka oli muuttunu oli, että olin saanut aseiden Marksman, Expert ja Mastery calling cardeja, vaikken ole kyseisillä aseilla tehnyt tapon tappoa. Lisäksi custom classit oli nollaantunu oletuksiin ja prestigeitten avulla saadut lisä classit tippuneet pois. Lisäksi permanent unlockattu Ghosti oli taas lukossa...

Kyllä harmittaa, kun tykkään ite ansaita nuo kaikki emblemit ja muut ja olla tietonen mitä olen oikeasti itse saavuttanut.. :( Jotenka jos joku on selvittäny tän ongelman niin kertokaahan vinkkejä miten saan asiat, kuten ne oli eilen illalla. En siis ole pelannut peliäkään ton episodin jälkeen..

Kiitokset vastauksista! :)

Vastaus: Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Äläkä pelaakaan...
Pitäisi korjautua itsekseen..

Toivotaan, että oot oikeessa. Onkohan jollain muulla kokemusta, että tälläinen ihmeparantuminen on tapahtunut?

Noh ei se oo kun MW3 pyörimään ja kahtelemaan, josko homma toimis. Kai sitä vois ottaa yhteyttä johonkin treyarchiin ja sanoa, että nyt jätkät perkele. :D

Toivotaan, että oot oikeessa. Onkohan jollain muulla kokemusta, että tälläinen ihmeparantuminen on tapahtunut?

Noh ei se oo kun MW3 pyörimään ja kahtelemaan, josko homma toimis. Kai sitä vois ottaa yhteyttä johonkin treyarchiin ja sanoa, että nyt jätkät perkele. :D

No itellä ei mitään parantumisia tapahtunu, random titlet ja custom classien poistuminen tuli jäädäkseen, vaikka viikon olin pelaamatta

mikä toi random title on?

-.-

Ei sitten tullut mieleen lukea paria viestiä ylöspäin, vaan päätit vaan poimia jonkun viestin mikä kuulosti oudolta ,kun sen irrotti asiayhteydestä...

"olin saanut aseiden Marksman,
Expert ja Mastery calling cardeja, vaikken
ole kyseisillä aseilla tehnyt tapon tappoa."

Tuohon yläpuolella olevaan virkkeeseen liittyi kommenttini.

-.-

Ei sitten tullut mieleen lukea paria viestiä ylöspäin, vaan päätit vaan poimia jonkun viestin mikä kuulosti oudolta ,kun sen irrotti asiayhteydestä...

"olin saanut aseiden Marksman,
Expert ja Mastery calling cardeja, vaikken
ole kyseisillä aseilla tehnyt tapon tappoa."

Tuohon yläpuolella olevaan virkkeeseen liittyi kommenttini.

eli se on käyntikortti?

Kertokaa fiksummat mitä tämä jätkä oikein touhuaa.

[video=youtube;umqlCwnNJXE]http://www.youtube.com/watch?v=umqlCwnNJXE[/video]

Mitäs nämä tässä yrittää? Varsinkaan tuo carrier kuvio ei kyllä selviä mulle yhtään.

Siis nämä on niitä "trickshottaajia", yrittävät saada hienoa final killcamia kusettamalla ku ei rehellisesti pelaten osu :). Tuo, jonka point of viewistä tuo on kuvattu, oli meijän puolelta viiminen elossa ja se mm. viestitti kavereilleen (jotka siis vastapuolella), missä meidän puolulaiset liikkuu. Tällä tavalla ne pääsi sitte tuohon tilanteeseen ja yrittämään "hienoja" killcameja. Näyttää olevan muutenki melko muodissa tuomonen pelleily S&D:ssä

Osaiskohan kukaan neuvoa, mikä mahtaa olla pelin kohdalla ongelmana kun en saa kirjauduttua pelin kautta facebookiin ja nähdä "facebookkavereita"?
Eliten kautta olen linkannut facebookin, mutta kun kirjaudun Black Ops 2 facebookiin, ei se kirjaudu ollenkaan sisään.

Löytyisikö neuvoja?

[video=youtube;zcFk97MgCsI]http://www.youtube.com/watch?v=zcFk97MgCsI[/video]

Kämppiminen viety ihan uudelle tasolle.

Kämppiminen viety ihan uudelle tasolle.

Heheh, arvatkaapas kerran kuka meinasi huomenna tehdä 3 jätkän partyssa samat set-upit, mutta vain kolminkertaisesti. >:) Kyllä ählämeitä itkettää jos meitä vastaan joutuu.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom