KOSSUNALLE
Active Member
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]
mä sain sen melkeen heti myytyä...varmaan ihan senkin takia kun mulla oli kaikki hilppeet ja paperit ja pussukat tallessa että mä sain sen melkeen naamioitua uudeksi, olihan sillä pelattu varmaan tuntimäärissä jokuuu...en enään muista sitä tunti määrää, sanoin mä siitä sille ostajalle mutta ei se kuulema haitannu. lähetti vielä sähköpostia perään ja kiitti ja ilmotti kaiken olevan niikun piti
mutta ei siit sit menny ku joku muutama kk ni ostin sitten ton eliten
mutta jotta ei meni ihan OOTEEKS ni ehkä olen sen edition packin ostamassa jos se tosta vähän vielä halpenis....jos ei ni sitten jään ilman ja varmaan boxsille
hahamullakin tuon kyseisen vemputtimen osti jonkin sortin keräilijäpoju USA:sta, ja kertoi viestissään että "...this is going to complete my very own Nintendo museum! I already have Nintendo stuff for over 3000 usd..." <--- tai jotain tuonne suuntaan, summa oli just joku 2580 usd mitä oli käyttänyt, ei herranisä tais lähtee jollekin rikkaalle pojulle
Kuulemma ei koskaan aukea paketti. Olin tyytyväinen rakkaan "NES-kamun" uudesta kodista
E: Siis NES- koneesta oli kyse, myin jo jonkun aikaa sitten..about silloin, kun Wii-buumi laski.
mä sain sen melkeen heti myytyä...varmaan ihan senkin takia kun mulla oli kaikki hilppeet ja paperit ja pussukat tallessa että mä sain sen melkeen naamioitua uudeksi, olihan sillä pelattu varmaan tuntimäärissä jokuuu...en enään muista sitä tunti määrää, sanoin mä siitä sille ostajalle mutta ei se kuulema haitannu. lähetti vielä sähköpostia perään ja kiitti ja ilmotti kaiken olevan niikun piti

mutta ei siit sit menny ku joku muutama kk ni ostin sitten ton eliten

mutta jotta ei meni ihan OOTEEKS ni ehkä olen sen edition packin ostamassa jos se tosta vähän vielä halpenis....jos ei ni sitten jään ilman ja varmaan boxsille