Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä löydätte noita taikalobbyja joissa joku puhuukin jotain? Itsellä tulee vastaan todella harvoin ketään joka aukaisee suunsa. Olis ihan hauskakin kuulla että tietää pelaavansa ihmisiä eikä botteja vastaan. Xboxilla pelailen.
Tulin entistä varmemmaksi ettei mun lapset tule pelaamaan mitään kiellettyjä pelejä ennen kuin ikä sen sallii.
Äly ny. Kato näitä rehtejä nuoria miehiä online-pelaamisen leppoisassa tunnelmassa...
This is what top-level COD competition ***ing looks like you ************s • Videos • Eurogamer.net
Ei tuossa nyt ihan täysin ole samanlaisesta kyse kuin Wilhoverin postauksessa.
Kun aletaan kilpailemaan paikoista/pääsylipuista 1000000$ turnaukseen(mistä tuo pätkä on) niin kyllä siinä alkaa pelaajilla olemaan hype kohdillaan. Molempiin pöytiin ihan momentumin mukaan huudellaan ja joissain tapauksissa tuntuu menevän vähän yli rajojen. Esim. viime vuoden lopussa olleessa turneessa missä finaalien jälkeen vastustajiaan kättelemään mennyt saikin tönäisyn osakseen yhdeltä vastustaja tiimin jäseneltä.
Aika normaalia tuo on, mutta tuossa pätkässä euroopan kaverit tuntuu olevan pahempia kuin tuolla jenkkilän puolella. Ainakin mitä minä olen MLG/ESL eventtejä seurannut.Nämä tyypit pelaa tätä työkseen, toisin kuin me.
noniin. melkein viikko pääsi vierähtämään siten etten tähän kajonnut. syynä siis tuo kun haki sitä 60-80 pingin peliä niin pingi pelissä sitten hyppii 160-320 välillä.
kokeilin onko asialle tehty jotain niin ei. Koitin vaihtaa tuossa nyt sitten rebootata modeemin, vaihdoin NAT-tyyppiä, koitin ihan piruuttani hakea Demolitionin sijasta hieman pelaajamäärältään suurempia pelimuotoja (kuten TDM, Domination). Koitin jopa hakea 100 pingin peliä, koska onhan 100 nyt parempi kuin 300.
pelimuotoina S&D, Capture the Flag ja Domination.