Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2

Eipä vituta mikkiin jankkaajat ku heti lobbyyn tullessa mute all.

Ei mua ainakaan kiinnosta edes mitä joku patonki puhuu, ku sitä kuitenkaan en ymmärrä ja muille mulla ei mitään asiaa ole kuin omille partylaisille.

Mistä löydätte noita taikalobbyja joissa joku puhuukin jotain? Itsellä tulee vastaan todella harvoin ketään joka aukaisee suunsa. Olis ihan hauskakin kuulla että tietää pelaavansa ihmisiä eikä botteja vastaan. Xboxilla pelailen.

Mistä löydätte noita taikalobbyja joissa joku puhuukin jotain? Itsellä tulee vastaan todella harvoin ketään joka aukaisee suunsa. Olis ihan hauskakin kuulla että tietää pelaavansa ihmisiä eikä botteja vastaan. Xboxilla pelailen.

sama ...pleikkaripuolella niitä tuli välillä aika paljon, tietenkin riippu päivästä. mutta sitten kun rupes pleikkarilla lagaamaan niin paljon että joka pelissä oli 1 palkki (ja syytä en vieläkään tiedä) oli pakko vaihtaa boxsiin niin eipä pahemmin oo muuta kuullu kun italiaa-ruotsia mikistä...

mut voit lisätä boxsille, nicci on noissa tiedoissa

Melkeempä joka lobbyssä on näitä puhujia, mutta ne on tosi usein näitä 13 kesäsiä jotka huutaa siihen mikkiin. Erittäin hyvä ominaisuus toi "mute all".

Instant vitutus iskee päälle kun kuulee seuraavia sanoja esim. "liivataa" "servaan". Miks, MIKS?!?

Eräs 10-vuotias Mikki Hiiri-klubin jäsen tokas kerran servulle joinatessa mulle, että "Panen sun vaimoas (ruma sana)." Tulin entistä varmemmaksi ettei mun lapset tule pelaamaan mitään kiellettyjä pelejä ennen kuin ikä sen sallii.

Äly ny. Kato näitä rehtejä nuoria miehiä online-pelaamisen leppoisassa tunnelmassa... :eek:
This is what top-level COD competition ***ing looks like you ************s • Videos • Eurogamer.net

Ei tuossa nyt ihan täysin ole samanlaisesta kyse kuin Wilhoverin postauksessa. :)

Kun aletaan kilpailemaan paikoista/pääsylipuista 1000000$ turnaukseen(mistä tuo pätkä on) niin kyllä siinä alkaa pelaajilla olemaan hype kohdillaan. Molempiin pöytiin ihan momentumin mukaan huudellaan ja joissain tapauksissa tuntuu menevän vähän yli rajojen. Esim. viime vuoden lopussa olleessa turneessa missä finaalien jälkeen vastustajiaan kättelemään mennyt saikin tönäisyn osakseen yhdeltä vastustaja tiimin jäseneltä.

Aika normaalia tuo on, mutta tuossa pätkässä euroopan kaverit tuntuu olevan pahempia kuin tuolla jenkkilän puolella. Ainakin mitä minä olen MLG/ESL eventtejä seurannut. :D Nämä tyypit pelaa tätä työkseen, toisin kuin me.

Ei tuossa nyt ihan täysin ole samanlaisesta kyse kuin Wilhoverin postauksessa. :)

Kun aletaan kilpailemaan paikoista/pääsylipuista 1000000$ turnaukseen(mistä tuo pätkä on) niin kyllä siinä alkaa pelaajilla olemaan hype kohdillaan. Molempiin pöytiin ihan momentumin mukaan huudellaan ja joissain tapauksissa tuntuu menevän vähän yli rajojen. Esim. viime vuoden lopussa olleessa turneessa missä finaalien jälkeen vastustajiaan kättelemään mennyt saikin tönäisyn osakseen yhdeltä vastustaja tiimin jäseneltä.

Aika normaalia tuo on, mutta tuossa pätkässä euroopan kaverit tuntuu olevan pahempia kuin tuolla jenkkilän puolella. Ainakin mitä minä olen MLG/ESL eventtejä seurannut. :D Nämä tyypit pelaa tätä työkseen, toisin kuin me.

Työkseen pelaajien pitäisi olla ammattimaisia käytökseltäänkin. Ei lapsellisia apinoita. Itsehän potkisin tuollaiset pennut pois kisoista. Esportista kyse niin käytöksenkin kuuluisi olla urheilijamaista. Ehkä joskus jossain lajia kunnioitettaisiinkin jos tuollainen apinointi kitkettäisiin heti alkuunsa.

no itellä jos rupeaa menee vituiksi niin muutun vaan hiljasemmaksi ja keskittyneemmäksi(tyyliin että:mistä vihollinen yleensä tulee, millä aseilla ja millä asenteella) ...en tajua miksi, onko se peruja kenties pleikkari ykkösen ajoista jolloin opin sen että sen ***** huuto ja säätimien heittely tuli vaan kalliiksi?

tosin eri asia on se kun tietää että se piti olla tappo mutta mutta se olikin compension lag(mm yksi syy siihen miksi en osallistu noihin turnauksiin)

noniin. melkein viikko pääsi vierähtämään siten etten tähän kajonnut. syynä siis tuo kun haki sitä 60-80 pingin peliä niin pingi pelissä sitten hyppii 160-320 välillä.

kokeilin onko asialle tehty jotain niin ei. Koitin vaihtaa tuossa nyt sitten rebootata modeemin, vaihdoin NAT-tyyppiä, koitin ihan piruuttani hakea Demolitionin sijasta hieman pelaajamäärältään suurempia pelimuotoja (kuten TDM, Domination). Koitin jopa hakea 100 pingin peliä, koska onhan 100 nyt parempi kuin 300.

Ei mitään vaikutusta. Kyllä tää on vaan mainio teos :D

Piti pistää MTAR:iinkin Extended Mag, kun kuiteskin saan ampua 20 ammusta ennen ku alan saamaan hit markeja :D

noniin. melkein viikko pääsi vierähtämään siten etten tähän kajonnut. syynä siis tuo kun haki sitä 60-80 pingin peliä niin pingi pelissä sitten hyppii 160-320 välillä.

kokeilin onko asialle tehty jotain niin ei. Koitin vaihtaa tuossa nyt sitten rebootata modeemin, vaihdoin NAT-tyyppiä, koitin ihan piruuttani hakea Demolitionin sijasta hieman pelaajamäärältään suurempia pelimuotoja (kuten TDM, Domination). Koitin jopa hakea 100 pingin peliä, koska onhan 100 nyt parempi kuin 300.

oliko pleikkarilla?...mulla oli samaa homma, kunnes vaihdoin sen xboxsille

http://Black Ops 2 - Most Epic Kill Ever!

:D...joskus käyny samoin että toi apupaketti on lentäny perseeseen kun sen on tilannu

Viimeksi muokannut moderaattori:

Näkeekö mistään statseista paljonko on parhaassa pelissä itsellä ollu tappoja?
Edellisessä blopsissa oli paljon paremmat statsit. Pysty vertaa kaveriinki helposti. Tässä ei edes elitessä ole kunnolla vertailua.

Lagilagilagi :mad: voi perse että on tökkiny tämä peli yhteyksiltään viime viikot masentavan paljon, alkaa houkuttamaan aika kovasti siirtyminen tuon ykkös osan pariin takaisin..

Alpha Station

Striimi kohta alkavasta CoD Championship kisojen "semifinaalista", jos jotakuta kiinnostaa. Finaali n.klo 01.00 Suomen aikaan tänä yönä.

Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan niin näillä sekunneilla alkaa viimeinen päivä COD Championship -turnauksesta, kolme tiimiä jäljellä. Voittajille 400 000$, joten panosta riittää. 4vs.4 matseja, pelimuotoina S&D, Capture the Flag ja Domination. Saas nähdä miten käy :) Linkki nettistriimiin: https://elite.callofduty.com/esports/championship/streams
e. jaha, myöhästyin :)

Jotain positiivistä sentään tullut huomattua että ei ainakaan minun mielestäni ole enää pelkkä smg peli, kerta kerralta tuntuu mukavemmalta juosta assaultin riflen kanssa:D Vielä kun pudottaisivat noiden hemmetin pistoolien ja hauliheitinten tehoa niin olisin vieläkin tyytyväisempi :cool:

Xbox saa uuden lisärin 16.4.2013 kuten jo varmaan moni tietääkin.

Uprising

Jo Xboxille julkaistu "Personalization pack" julkaistaan huomenna 12.4.2013 myös PS3 ja PC:lle. Eli camoja, CaC slotteja jne.

Personalization packs
FAQ

Ja eilen julkaistiin uusi patch Xboxille. Saapunee huomenna myös PS3:lle, koska personalization pack julkaistaan. Samalla Nuketown 2025 lisättiin mukaan normaaliin kartta rotaatioon(en tiedä onko kaikissa pelimuodoissa, luultavasti) ja kaikki voivat sen ladata ilmaiseksi. Patchissa korjattiin mm. idioottimaista Hijackedin maanalaista hardpointtia laajentamalla se tikkaille asti.

Patch notet

EDIT: Nuketown tulee itsestään patchin mukana.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom