Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Yleiset servut tai ei, mutta jos jokaikinen(!) peli voitettiin (n.120) niin kyllä se uskoa luo, että voitaisiin pärjätä hyvinkin klaani koitoksissa. Vielä kun lähes jokainen peli oli aivan täydellistä dominointia. Ja oli siellä muutama klaanikin vastassa , ainakin clan tagista päätellen, mutta ei niistä mihinkään ollut :D

Klaanimatseissa tosin pelataan yleisesti ottaen s&d, joten random tdm menestys ei kerro siitä mitään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Yleiset servut tai ei, mutta jos jokaikinen(!) peli voitettiin (n.120) niin kyllä se uskoa luo, että voitaisiin pärjätä hyvinkin klaani koitoksissa. Vielä kun lähes jokainen peli oli aivan täydellistä dominointia. Ja oli siellä muutama klaanikin vastassa , ainakin clan tagista päätellen, mutta ei niistä mihinkään ollut :D

mä sit olen susta nii ylpee! noil jo irtoo
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mä sit olen susta nii ylpee! noil jo irtoo

Mikä ongelma? Jos pelit ovat menneet hyvin niin eikö siitä voi tulla tänne sanomaan? Vai pitäisikö tänne vain tulla ikuista itkuvirttä kirjoittamaan kuinka tämä on paskin COD missä on paskat mapit, hirveät lagit ja servut täynnä cämppereitä jotka pelaavat vain hyvää KD;tä?

Kyllä minäkin sitä KD seurailen, mutta ei se minulle mitenkään elintärkeää ole vaan se että tätä peliä on hauska pelata kavereiden kesken.

Vituttaa muutenkin jatkuva valittaminen tästä pelistä, kun 99% pärjääminen on kiinni bugeista ylitehokkaista smg;stä , cämppereistä ja paskan puukon takia eikä omista pelitaidoista. Silloin ei kannata tätä peliä pelata jos se noin paljon pistää vituttamaan, sillä loppupeleissä tämä on vain yksi virtuaalipeli ei muuta. Ja 110% pelin lopputulos on kiinni omista pelitaidoista, eikä mistään muusta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Täällä ilmoittautuu yksin samanlainen! Mustasukkaisesti omaa k/d-arvoaan seuraava pelaaja on kait mitä epäkiitollisin tiimikaveri. Toivottavasti pysyvät siellä vastapuolella.

Täällä kolmas, joka nauttii suomipeleistä ilman K/D tutkiskelua , tosin vaikka sitä kyttäisinkin niin ei se nousis ;) .
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ehkä kuitenkin parempi näin . Kari Tapio tuossa matsissa huomattavasti lapsiystävällisempi vaihtoehto mutta, tuo porukka seurana samalla puolella vastaavasti miellytävämpi ;) .

Tällä mainiolla porukalla kyllä peli nousi tosiaan jonnekin hyvin korkeallle, mutta niinhän se on lähes pelissä kuin pelissä. Kannattaa siis löytää se oma jengi ja apuna tässä toimii Peliseura-ketju: http://www.konsolifin.net/bbs/plays...ty-black-ops-2-peliseura-playstation-3-a.html

Tuosta lauantai-illasta saisi montakin videota tehtyä, sen verran railakasta oli anti silmille ja korville, tosin ei herkille sellaisille :D
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Jotain pitäisi tehdä kun lauantaina pidettiin lanit. 35 ottelun voittoputki ja uusimatsi alkamassa, connection interrupted ja putki katki. Tämä tapahtui 3 kertaa, eikä tullut yhtään varsinaista häviötä. Kiva :D todellisuudessa n.120 ottelun voittoputki koska yhtään matsia ei hävitty. Suurinumeroisin voitto oli muuten 75-6 pelimuotona TDM. Pitäiskö joku klaani perustaa, oltais varmaan aika korkealla.

Gamebattles on aika yksinkertanen tapa käydä sitä omaa tasoa mittaamassa. Mutta kannattaa tosiaan se s&d reenailla kuntoon.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Klaanimatseissa tosin pelataan yleisesti ottaen s&d, joten random tdm menestys ei kerro siitä mitään.

Ainakin tuolla suomen suurimmalla Xbox foorumilla LG:ssä on jo jonkun aikaa suosittu turnaus säännöissä decerttoa eli pelataan liikkuvia pelimuotoja. SnD on vain yksi pelattavista pelimuodoista. Ja en nyt ole varma, mutta taitaa tulevassa Lantrekissakin olle codissa decerton säännöt.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

En ymmärrä kampanjassa tota sydeemiä, kun pitää valita aina tehtävä ja tehdä se, sitten tulee välillä et sulla 2 kampanja tehtävää aikaa tehdä joku strike force tehtävä. Haluaisko joku selventää tota kampanjaa mulle? :/ Mistä ees tietää et onko suorittanu jonkun tehtävän, jos ei itse muista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Terse

Ne strike force tehtävät ei oo pakollisia ne hävii sieltä jos et tee niitä tiettyyn kampanja tehtävään asti. Itse olen vetänyt nämä kaikki läpi ne ovat niin sanotusti Sivujuonellisesti tärkeitä mutta omasta mielestä erittäin turhia ja ärsyttäviä!

Muutenkin voisi hieman tuota kampanjaa kommentoida. Eli siis pelasin sen hardenerilla läpi ja täytyy sanoa että petyin aivan saatanasti story kampanjaa. Itse olen pelaaja joka tykkää noista kampanjoista ja olisin toivonut että tämä olisi ollut pelatta. Black ops ykkösen kampanja ei ollut mikään hurja mutta siinä oli kummiskin ihan mukavia kohtia ja juonen perässä pysyi jotenkin.

Itse kampanja on tylsä, sekava ja aivan surkea!. Ihmiset jotka ovat valittaneet muliplayerin spaani mestoja niin tämä ihanuus jatkuu yksinpelissä. Check pointit ovat jotain aivan hirveetä. Monesti pelissä kun kuolin niin löysin itseni vihu robottien keskeltä ja luotia tuli joka suunnasta ja elin noin 2-5 sekkaa jos en tasantarkkaan tienny mitä tehdä. Huom pelisin siis hardenerilla! voin kuvitella kuinka hermoja riistävää on kun aloitan veteraanilla.

Sitten nämä pää hahmot on vaan jotenkin tosi bliisuja ja niistä on yritetty tehdä jotain tosi kovia jätkiä ja epäonnistuttu siinä. Ääni näyttelykin on jotenkin yliampuvaa tässä jaksossa. En tiedä mikä siinä ärsytti varmaan eniten toi frank woodsin jatkuva turha huutaminen ja Harpperin ääni muutenkin ärsyttää jotain syystä :)

SItten jokaisessa mapissa on kaikkea aivan turhaa tehtävää mitä pitäis tehdä (siis jos haluu throphyjä ja täydellistä läpipeluuta). Siis 10 aivan turhaa sivu challengia joka perkeleen tehtävässä. Ja käytännössä semmosia turhia millä yritetään pidentää muutenkin huonoa kampanjaa.

Tuo pituuskin on yksi mikä TUTTAA... jos skippaa kaikki välianimaatiot niin pelattavaa on varmaan 2-4 tuntia. On se nyt perkele että ei enään saada yksinpeli kampanjoista mielenkiintoisia ja hyviä! Muutenkin tuttaa sekin että pelit pitää tuoda aina puoliksi tehtynä myyntiin ja sitten vasta ruvetaan korjaamaan. Ja oletan että yksinpelin virheitä ei ees pysty korjaamaan vaan ne pysyy ja jää ärsyttämään.

Mut joo..

Nemesis thegod.

P:S
Olen myös pelaaja joka yrittää pitää pelissä hauskaa kuolemien seurauksena eili K/D ratio on yleensä aina miinuksella tai tasoissa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tietääkö kukaan miten tämä "ghost"-perkki toimii? Vaikuttaa suurelta trollaukselta :D. Juoksen lightweightillä, ghostilla ja extreme conditioningilla ympäri kenttää ilman pysähtymistä ja killcamista näkee kuinka vastustaja spottaa kartalta, kääntyy ja jää odottelemaan tähtäimen kera sinnepäin mistä tulen. Suppressor on myös käytössä, että ei ampumisestakaan johdu.

Muilla samanlaisia kokemuksia? Välillä tuntuu pelittävän ja välillä ei. Peli ihan mukavaa viihdettä, vaikka meno näissä tdm/kc-peleissä onkin aikamoista adhd:ta. Tuo ghostin toimimattomuus vähän haittaa, kun UAV on ilmassa kokoajan ja olisi mukava rushailla ghostin kanssa ympäri karttaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tietääkö kukaan miten tämä "ghost"-perkki toimii? Vaikuttaa suurelta trollaukselta :D. Juoksen lightweightillä, ghostilla ja extreme conditioningilla ympäri kenttää ilman pysähtymistä ja killcamista näkee kuinka vastustaja spottaa kartalta, kääntyy ja jää odottelemaan tähtäimen kera sinnepäin mistä tulen. Suppressor on myös käytössä, että ei ampumisestakaan johdu.

Muilla samanlaisia kokemuksia? Välillä tuntuu pelittävän ja välillä ei. Peli ihan mukavaa viihdettä, vaikka meno näissä tdm/kc-peleissä onkin aikamoista adhd:ta. Tuo ghostin toimimattomuus vähän haittaa, kun UAV on ilmassa kokoajan ja olisi mukava rushailla ghostin kanssa ympäri karttaa.
Varmaan yksinkertaisin selitys tohon on, että vihu on kuullut askeleesi:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tietääkö kukaan miten tämä "ghost"-perkki toimii? Vaikuttaa suurelta trollaukselta :D. Juoksen lightweightillä, ghostilla ja extreme conditioningilla ympäri kenttää ilman pysähtymistä ja killcamista näkee kuinka vastustaja spottaa kartalta, kääntyy ja jää odottelemaan tähtäimen kera sinnepäin mistä tulen. Suppressor on myös käytössä, että ei ampumisestakaan johdu.

Muilla samanlaisia kokemuksia? Välillä tuntuu pelittävän ja välillä ei. Peli ihan mukavaa viihdettä, vaikka meno näissä tdm/kc-peleissä onkin aikamoista adhd:ta. Tuo ghostin toimimattomuus vähän haittaa, kun UAV on ilmassa kokoajan ja olisi mukava rushailla ghostin kanssa ympäri karttaa.

Ghosti toimii silloin kun ET liiku :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

plaplaplapla... vituttaa muutenkin jatkuva valittaminen tästä pelistä.... plaplaplapla

Vituttaa tai ei, tuskin kaikki valittaminen on aiheetonta - turha siit on ite herneit ottaa, vaikka ison osan mielest peli on täyttä kuraa. Tärkeintä luulis kuitenki olevan se oma fiilis pelii pelates. Ja ihan vaa btw. suurin osa noist sun listaamist asioist syö peli-iloo, eikä kaikki oo todellakaa kiinni omist pelitaidoista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ihmiset on myös raportoineet, että pitää liikkua vähintään kävely vauhtia jotta ghost toimii. Joidenkin mukaan jopa strafaus voi paljastaa ghostin käyttäjän tutkassa. eli parempi vaan ampua ne UAV:t alas ja ottaa joka muu perkki.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

eli parempi vaan ampua ne UAV:t alas ja ottaa joka muu perkki.

Tämä. Vielä parempi, jos siellä on joku toinen kenen kanssa voi yhdessä pitää ilmatilan puhtaana. Osaltaan mukana kasvattamassa score streakkia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tuli Ghost perkkiä kokeiltua ja oma mielipide on, että lähes turha perk.

KAKSI :)D) sekuntia pystyi olla paikallaan, sen jälkeen rupesi taas näkymään. Myöskään ryömiessä Ghost ei toimi.
Aivan naurettavaa. Okei toki vähentää cämppäämistäkin, mutta lisää järjetöntä adhd-juoksua ja pelin jo nopeaa tempoa kun hetkeäkään ei pysty olla paikallaan.

Flack jacket tilalle ja ilmatorjuntaa secondaryyn :ylos:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Elättelin jo toivoa kun 55lvl lähestyy että pääsee välillä rauhottumaan ghostin ja silurynkyn kanssa leirinuotiolle TDM:ssä mutta ei sitten jos tuo perkki kerran noin toimii :D Sopivaa pelityyliä ei ole löytynyt "Slums" mappia lukuunottamatta vieläkään. Tuntuu että mikään mikä toimi edellisissä codeissa moninpelin osalta ei toimi enää tässä. Yhteyksien lagaaminen ei ainakaan helpota asiaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mulla sitten taas ei ole mitään ongelmaa TDM peleissä vihujen UAV:n kanssa. Ne tosiaan ehtii olemaan alle 10 sekuntia taivaalla ennen kuin ammun ne alas joten mulla ainakin ghost olisi täysin turha. Ykkösessä sitä tuli käytettyä, mutta siltikin ammuin samaan tahtiin kamaa taivaalta alas.
 
Ylös Bottom