Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops Cold War

Onkos tässä nyt pelaajia Boxin puolella? Kun joku mainitsi että hankala löytää pelaajia.
 
Ässältä video jossa huhuillaan seuraavan Codin sijoittuvan toiseen maailman sotaan. Kyllä kelpaisi itselleni ainakin.


Samoin. Itse kun tuota toista maailmansotaa harrastan historiallisen tutkijan näkökulmasta, niin kyllä siihen ei vaan koskaan kyllästy.
Aina löytyy jotain uutta ja ihmeellistä. Peleissäkin sitä on joka kerta mukava nähdä. Toisille se taitaa taas olla ISO no no.
 
Uusi season alkanu ja uusi mappi tulilla, tulee kyl mukavat blopsin junglen vibat napalmin rouhutessa kentällä. :D
 
Nyt on ruvennut silmiin pistämään lähinnä codissa tuo tökkiminen ps5 versiollaLuulis että tämän tehon koneissa pelit pyörii sujuvasti.Se on nettipelissä.Voiko se johtua just tosta moninpelistä?
 
Päivittyikö muilla pelin kuvake ja tuo taustakuva PS5:llä? Itselläni edelleen komeilee Season One teema siinä vaikka pelin sisältö kyllä vaihtui uuteen Seasoniin?
 
Vaihtuivat uusiin.
Mikähän mulla tuossa taas on... Viimeksi kun Season One alkoi, niin sama juttu. Pelin kuvake yms. pleikkarin alkuvalikossa eivät päivittyneet, ennenkuin poistin pelin ja asensin uudelleen.

Eipä tuolla sinänsä väliä ole kun peli muuten toimii, mutta mielenkiintoinen bugi kyllä.
 
Tjaah, selailin tuossa ps storea ja yllätyin huomatessani, että tässähän on joku ilmaisviikko meneillään, ei muuta kuin lataukseen ja kovaa ajoa!
 
Tjaah, selailin tuossa ps storea ja yllätyin huomatessani, että tässähän on joku ilmaisviikko meneillään, ei muuta kuin lataukseen ja kovaa ajoa!
Kiitos tiedosta, niin nimittäin myös boksin puolella ilmainen (multiplayer + zombies) 25.2.-4.3. En aluksi löytänyt Storesta, mutta tuon Events-listan kautta löytyi sitten tänään.

E: Mutta 107Gt latailua tän kokeilun takia?! :D Onneksi on ulkoinen HDD, niin sinne siirtely onnistuu nopeasti. Muuten ois jäänyt ehkä lataamatta. Latailin jo 50Gt tuota perusversiota, jota ehdotti mulle vakiona. Make sitten vinkkas että onko mulla oikea versio valittuna. No eihän ollut.. Piti sitten peruuttaa se 50Gt mitä oli ladannut, valita se optimoitu versio ja aloittaa alusta. Huoh miten sekavaa..
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun on tuo ilmais viikko meneillään ja pelailin veljen kanssa ja lobbyyn sattui lobbyn täydeltä kone pelaajia ja itse pelaan ps4 ja veljen kanssa koitettiin turata ilta crossplay päällä koska veli pelaa pcllä ja kaikki muut paitsi minä ja veljeni oli trial pelaajia eli ilmaiskokeilun pelaajia niin se lobby pilasi koko illan sillä mappina oli nuketown ja kun ensimmäisen kerran spawnasin peliin niin en kerennyt askeltakaan ottaa kun sain luodin suoraan päähän ja katsoin kill camin koska en nähnyt mistä minut ammuttiin ja miten koska peli alkoi ja sekunnissa olin kuollut ja kill camissa näin kun vihollis tiimin kaveri täräytti omasta spawnista tundralla koko mapin läpi päähän mapissa olevat seinät ja bussi olivat kuin paperia sen luodin edessä.... no ei siinä mitään lähdin jatkamaan ja koittamaan uudestaan vain huomatakseni että vihollis joukkueessta yli puolet oli luodinkestävää mallia ja yliinhimillisen nopeita ja tarkkoja aseidensa kanssa sillä erästäkin vihollista ammuin 2 kertaa tundralla päähän ja mitään ei tapahtunut ja vihollinen ampui joka kerran tasan tarkkaan keskelle naamataulua ja kill cameissa vihollisen liikkeet ei ollut sen näköisiä että ihminen olisi liikuttanut tähtäintä. Ja sitten kun sain mahdollisuuden ampua edes kerran niin grozalla tyhjensin 40 luodin rummun viholliseen enkä saanut edes hitmarkkia. Onko pc puolella meno oikeasti tälläistä kuraa että joudun oikeasti jättämään kokonaan mukavat pelailut ja ainoat hetket mutä pystyn veljen kanssa viettämään koska en voi pelata crossplay päällä että edes olisi kuolevia vihollisia tässä pelissä... vähän surkee fiilis jos oikeesti pc puolen pelaajat on tollasta paska sakkia... kuitenkin monesti olen pelannut aiemminkin lobbyissa joissa suurin osa rehellisiä pc pelaajia ja hyvät mähinät on saatu aikaan etten ole edes jäänyt alakynteen nopeille hiiri pelaajille ohjaimella. Mutta tämän ilmaisviikon takia nyt parina iltana ollut pc painotteiset lobbyt aika surkeaa peli porukkaa kun vihollinen ei ota edes damagea. Omasta mielestä kun tälläiseksi menee ilmaiskokeilun aikana niin voisi activision lopettaa kokonaan nämä ilmaisviikot sun muut ja ne jotka haluaa pelata tai koittaa peliä niin voisivat ostaa pelin vaikka toki mukavahan se on että ilmaiseksi pääsee kokeilemaan mutta sit pieni porukka pilaa kaiken.
 
Viimeisin Codi mitä pelannut on bo3, siksi kysyisinkin että eikö nykyään voi valita mitä pelimuotoa pelaa? Ei löydy kill confirmed muotoa erikseen mistään, paitsi missä pyöritetään eri pelimuotoja yhdessä tietyssä kentässä.
 
Viimeisin Codi mitä pelannut on bo3, siksi kysyisinkin että eikö nykyään voi valita mitä pelimuotoa pelaa? Ei löydy kill confirmed muotoa erikseen mistään, paitsi missä pyöritetään eri pelimuotoja yhdessä tietyssä kentässä.
Quick play menun alla vallinnat sekä core ja hardcore...
 
Ylös Bottom