Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops Cold War

Viimeisin Codi mitä pelannut on bo3, siksi kysyisinkin että eikö nykyään voi valita mitä pelimuotoa pelaa? Ei löydy kill confirmed muotoa erikseen mistään, paitsi missä pyöritetään eri pelimuotoja yhdessä tietyssä kentässä.
Joo ku painat quick playta niin aukeaa valikko mistä voit napsia kaikki haluamasi peli muodot ja myös core/hardcore hommat mukaan pelihakuun
 
Se tärkein unohtui mainita että kyseessä tämän viikon ilmaiskokeilu, josta tämä vaihtoehto on ilmeisesti rampautettu.
 
Ase tuuninkia tulossa ensi viikolla:




Toivottavasti eivät nyt noita kaikkia listassa olevia nerffaa sillä siellä on aseita jotka tarvitsisivat IMO enemminkin buffausta.
 
Jätkät varmaan repee nauramaan mut miten helvetissä tässä ps5 versiossa pääsee pelaamaan kampanjan? Se on lukossa ja teksti not installed. Pitääkö mun ladata tää reilu 100gigan päivitys mitä tarjoaa että pääsen pelaamaan sitä?
 
Pitää imuroida kampanja. Itse poistin sen läpipeluun jälkeen tilaa viemästä.
Peliä käynnistettäessä ei yhdistä serverille ja sitten pelin storesta saan ilmoituksen heti sen käynnistettyäni että etsimäsi kohde ei ole saatavilla. Se ei ole vielä myynnissä tai enää myytävänä. Eli en pääse storeenkaan. Pleikkarin storesta en tätä löytänyt
 
Peliä käynnistettäessä ei yhdistä serverille ja sitten pelin storesta saan ilmoituksen heti sen käynnistettyäni että etsimäsi kohde ei ole saatavilla. Se ei ole vielä myynnissä tai enää myytävänä. Eli en pääse storeenkaan. Pleikkarin storesta en tätä löytänyt
Kun painat siinä lukitun kamppanja kohdan päällä x niin kysyy do you want to install...
 
Sitten se kamppanjan lataus oli vielä taustalla kesken. Aukeaa kun on ladattu kaikki
Näinhän se meni. Eli 106gigan päivityksen ja noin 22h odottelun jälkeen (mun pitää päivittää nettiliittymä) aukesi mahdollisuus ladata kampanja. Tämä onneksi ainoastaan 22gigaa eli noin 4h odottelua. No sehän tietysti on ainoastaan part1 ja veikkaisin että nämä loput pitää ilmeisesti ladata jostain. Väistämättä heräs kysymys että voiskohan Treyarch tehdä enää yhtään vaikeammaksi tätä seuraavan osan suhteen koska mä veikkaan että se on lähes mahdotonta. Ikävä tulee 8-bittisen Nintendon aikoja kun iskit kasetin sisään ja ready to go
 
Uuden kauden aloituksen kunniaksi olisi taas tuplaa tarjolla:

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom