Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops Cold War

Joo HerraNenällä myös pointtia. Moni oli veikannut, että periaatteessa 4k, mutta multiplayerissä juuri sahaa kuvaa vähän huonommaksi toisin kuten esim. Kampanjassa ei, että saa sen fps nousemaan.
Tää on täysin oma mielipide mutta jos on periaatteessa 4k niin silloin se ei oo 4k :D.
Et mun mielestä väärin sanoo niin jos se ei niin mene.
Sekä jos FPS 120 kun katsot seinään niin silloin se ei oo staabili 120 xD
 
Tää on täysin oma mielipide mutta jos on periaatteessa 4k niin silloin se ei oo 4k :D.
Et mun mielestä väärin sanoo niin jos se ei niin mene.
Sekä jos FPS 120 kun katsot seinään niin silloin se ei oo staabili 120 xD
Onhan se näinkin, mutta meinasin lähinnä ettei mene kuitenkaan sinne ihan alas, että grafiikat pysyy kuitenkin parempina mitä esim ps4 näyttää ja silti jurruttaa 120. Kuukauden päästä selviää viimeistään, jos tässä välissä ei mitään tilaisuutta ole. Itse kyllä veikkaan, että nyt vkl tai ensi viikolla on vielä lisäinfoa tulossa.
 
Ei päässy pelaan betaa, press X ja ilmoitettiin että crossplay tulee viikonloppuna. Palaa tänne myöhemmin... Heitin betan helvettiin :D
 
Ehkä auttaisi, jos ajat tarkastaisi vaikka
Ei päässy pelaan betaa, press X ja ilmoitettiin että crossplay tulee viikonloppuna. Palaa tänne myöhemmin... Heitin betan helvettiin :D
ei tänään pitäisikään päästä vaan huomenna vasta, jos olet ennakkotilannut boxille, PC, tai omistat PS4. Muuten sitten lauantaina.
Screenshot_20201014_172001.jpg
 
Ahaa okei, luulin että open beta olisi kokoajan auki mutta eipä sitten :D
Juu ei ole kun pitivät pari välipäivää korjauksia varten
Ja tyhmäähän tuo siis on, koska ei oikein infoile mitään. Ainoa on tuo kuva minkä ovat laittaneet ja kaikki muu info pitää itse kaivaa.
 
Totaa, onko tota senssiä muutettu sitten alphan vai pelasinko sitä vaan päissäni ne muutaman pelit? Ei oo lineaarista nähnytkää toi käyrä. Hirveen kova hidastus alun jälkeen mistä mennäänki sit super turbolla loppuun. Yök.

Kävi mielessä myös että olen vain unohtanut mille codit tuntuu, niin kävin piruuttaan kokeileen cod4 remaster ja bo3, eikä niissä ole lainkaan tuota samaa havaittavissa.
 
Totaa, onko tota senssiä muutettu sitten alphan vai pelasinko sitä vaan päissäni ne muutaman pelit? Ei oo lineaarista nähnytkää toi käyrä. Hirveen kova hidastus alun jälkeen mistä mennäänki sit super turbolla loppuun. Yök.

Kävi mielessä myös että olen vain unohtanut mille codit tuntuu, niin kävin piruuttaan kokeileen cod4 remaster ja bo3, eikä niissä ole lainkaan tuota samaa havaittavissa.

Muistelisin jotain striimiä katelleeni viime vkl betasta ja valitteli siinäkin pelaaja että ohjaus tuntuma on aika erillainen, itse en kyllä huomannut mitään erikoista.
 
On kyllä suurin Fps-pettymys mitä muistan ikinä. Alusta loppuun kuin Fortniten päälle kyhätty kiinalainen kopio Modern Warfaresta. Jos olisi ilmainen, niin saattaisin ladata. Ei kerrassaan mitään hyvää sanottavaa.
 
Ylös Bottom